Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

81 Locuri de Munca Manager in Ploiesti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

81 Locuri de Munca Manager in Ploiesti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Manager in Ploiesti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Manager in Ploiesti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Manager De Grupa Lidl Nedelea (f/​m)


Candidatul ideal Profilul tău Contăm pe tine că poți să lucrezi în ture și în weekend; Ai studii medii finalizate; Ai experiență profesională anterioară de minimum 2 ani în logistică și minimum 1 an experiență în coordonarea unei echipe; experiența în domeniul retail reprezintă avantaj; Ai cunoștințe de MS Office (Excel, Power Point).Descrierea jobului Împreună suntem Lidl, angajator de top pentru al 8-lea an consecutiv în România și pentru al 7-lea an în Europa. Vino alături de noi să faci parte dintr-o echipă pe care te poți baza, în care poți crește și de la care poți învăța în fiecare zi. Contează pe noi pentru un job care îți oferă toate beneficiile și oportunitățile care contează pentru tine.Rolul tău Echipa contează pe tine să organizezi activitățile de lucru; Contăm pe tine să monitorizezi operațiunile de recepționare, descărcare și depozitare a mărfurilor; Contăm pe tine să asiguri distribuirea corectă și eficientă a personalului din subordine; Contăm pe tine să monitorizezi c
LIDL DISCOUNT SRL

Manager De Echipa Nn Agentia Ploiesti


Candidatul ideal Manager de echipa consultanti asigurari NN• minimum 2 ani de activitate in asigurari de viata / consultanta financiara sau minimum 1 an in managementul de oameni• sa aiba viziune pe termen lung si sa isi asume responsabilitati de lider• sa fie preocupat de dezvoltarea sa profesionala continua si sa se implice activ in dezvoltarea oamenilor cu care lucreazaDescrierea jobului Manager de echipa consultanti asigurari NN
NN ASIGURĂRI DE VIAŢĂ S.​A.​

Area Sales Manager


Candidatul ideal Join Our Team as an Area Sales Manager in the Power and Hand Tools Industry!Are you one of the best Romanian’s sales professional with a proven track record in the retail hardware/building materials sector? Do you thrive on building strong relationships and exceeding and new sales targets? If so, we want you to be a part of our dynamic team!Ideal Candidate Profile: Established Portfolio: The ideal candidate needs to have a solid portfolio of building material and retail hardware stores. The applicant needs to have strong ties to these stores. You stand out for having a thorough understanding of the Romanian market, including sales channels, market trends, and regional characteristics. Your history of achieving and surpassing sales targets demonstrates your relentless drive and motivation. Customer Focus: With exceptional negotiation skills and a customer-centric approach, you excel at managing and nurturing client relationships. Flexibility and Mobility: Willingness an

Media netă estimată pe baza celor 122 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Manager Mentenanta Industriala


Candidatul ideal Pentru clientul nostru, companie leader in industria reciclarii din Romania, cautam un Manager Mentenanta in Dragomiresti Vale ( Chitila).Cerinte:Studii superioare tehnice;Experienta in domeniu de minimum 5 ani;Cunostinte solide de mecanica, pneumatica, electrica, mentenanta preventiva si reactiva;Bune abilitati de planificare si organizare;Abilitati in lucrul cu aplicatii informatice de monitorizare a mentenantei;Limba engleza - mediu- avansat..Descrierea jobului Responsabilitati:Coordonarea departamentului de mentenata;Asigurarea functionalitatii liniilor de productie/transport;Planificarea si asigurarea mentenantei periodice a liniilor de productie/transport.Inregistrarea comenzilor si receptiilor pieselor de schimb.Intocmirea rapoartelor de activitate catre management.Respectarea KPI mentenanta.
TRK PROFESSIONAL SRL

Manager Departament Transport


Candidatul ideal Studii superioare absolvite Atestat Manager transport Experienta intr-o pozitie similara - minim 5 ani, constituie avantaj experienta intr-o companie de profil similara Foarte bune abilitati de planificare, organizare si coordonare echipe Cunostinte de operare PC Capacitate de analiza si sinteza, prioritizare si respectare a termenelor Foarte bune abilitati comunicare si relationare interpersonala Persoana serioasa, dinamica, meticuloasa si adaptabila.Descrierea jobului Responsabilitati: Planificarea, organizarea si controlul activitatilor de transport in cele mai bune conditii, cu respectarea calitatii si termenelor cerute de standardele firmei Optimizarea costurilor legate de transport Coordonarea diviziei de logistica Administrarea flotei auto si a bugetului alocat Coordonarea si supravegherea activitatii conducatorilor auto Mentinerea relatiei cu furnizorii si autoritatile Obtinerea licentelor de transport si a celor de executie pentru autovehiculeBeneficii: Salari
REGATA SRL

Guvernanta Hotel /​ Manager Housekeeping Sinaia


Candidatul ideal Guvernanta Hotel / Manager Housekeeping Sinaia Experienta minima de 3 ani in domeniul hotelier; Detinerea diplomei de calificare reprezinta avantaj; Cunoasterea limbii engleze, echipa fiind formata din angajati care vorbesc limba engleza; Seriozitate, atitudine pozitiva, bun organizator si dispus sa lucreze in echipa; Responsabilitate, corectitudine, amabilitate si orientare catre client; Receptivitate, abilitati de organizare si comunicare Operativ in rezolvarea sarcinilor transmise de conducerea hotelului; Rezistenta mare la stres.Descrierea jobului Guvernanta este responsabila cu asigurarea unei supervizari indeaproape a activitatii tuturor cameristelor din hotel, precum si ingrijitoarelor de spatii hoteliere, pentru a asigura servicii de cazare de cea mai inalta calitate.RESPONSABILITATI: Organizeaza si coordoneaza programul zilnic de curatenie din hotel; Verifica atent camerele si spatiile hoteliere, pentru a respecta normele si standardele de curatenie ale hotelu
HOTEL NEW MONTANA SRL

Area Sales Manager Ploiesti /​ Area Sales Manager Cluj


Candidatul ideal Studii medii sau superioare;Minim 3 ani experienta directa de colaborare cu magazinele retelelor de Key Accounts & Traditional Trade in industria carnii;Cunostinte despre piata FMCG;Buna cunoastere a proceselor de refrigerare si congelare;Cunoastere a pachetului MS Office;Abilitati de negociere, comunicare, influentare;Rezilienta si gandire structurata, orientat pe obiective;Carnet de conducere categoria B;Descrierea jobului Responsabil pentru mentinerea si dezvoltarea parteneriatelor cu toate magazinele clientilor din zona alocata;Asigura buna relationare pe plan profesional cu reprezentantii magazinelor din zona alocata;Realizeaza incheierea si procesarea comenzilor / contractelor de vanzari cu clientii din portofoliu;Asigura realizarea paramentrilor agreati contractual;Identifica zonele cheie de imbunatatire a procesului de vanzare; urmareste livrarea marfurilor in cantitatile si la termenul stabilit in comanda / contract;Urmareste incasarea soldurilor / Propune mas
AAYLEX ONE COCORICO

Materials Manager


Short company description SCHURTER has been successfuly active in the global electronics industry since 1933. In the agile market environment, Schurter has repeatedly succeeded in mastering challenges and achieving continuous improvements.We focus on industrial electronics, medical technology, automotive technology, data and comunication and energy technology.Our values are integrity, courage and responsibility. Requirements Organizational and planning skills;Verbal and written communication skills;Interpersonal skills and proven ability to work well with all levels of management and staff;Knowledge of inventory systems / programs;English – medium-advanced level;Microsoft Office, SAP. Responsibilities Directs / supervises the control of materials / components, inventory, transport, reception and storage of materials;Directs / coordinates planning based on sales forecasts;Coordinates the delivery of materials / parts so that it fits into the delivery time set by the customer;Supervises
Schurter Electronic Components

Retail Relationship Banking Manager


Candidatul ideal Echipa noastra cauta colegi cu experienta, pe partea de creditare si relationare cu clienti persoane fizice sau persoane juridice, dornici sa se dezvolte si sa evolueze profesional pe pozitii de Front Office, specializate pe un anume segment de clientela. Vei lucra intr-un mediu dinamic si placut, vei interactiona direct cu clientii externi si departamentele interne in vederea desfasurarii activitatii operationale.Esti potrivit/a pentru aceasta pozitie daca: Ai experienta bancara, de minim 2 ani, in aria de creditare persoane fizice sau juridice Ai studii superioare finalizate Ai cunostinte generale economice: bancare, vanzari, specificul si evolutia pietei financiar-bancare Ai cunostinte tehnico-comerciale specifice produselor bancare Cunosti legislatia romaneasca in materie de credite Ai abilitati de comunicare, iti place sa lucrezi cu oameni intr-un mediu dinamic Dovedesti initiativa si spirit de echipa Ai abilitati de vanzare si persuasiune, atentie la detalii Esti
BRD GROUPE SOCIETE GENERALE

Media netă estimată pe baza celor 2 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Inginer Constructor – Project Manager


Candidatul ideal Absolvent cu studii superioare tehnice finalizate , Facultate de Constructii; Experienta profesionala solida de minim 5 ani in domeniul constructiilor , intr-o pozitie similara ; Curs de Manager de proiect constitue un avantaj; Disponibilitate pentru mobilitate in tara / strainatate ,pentru perioade determinate de timp; Cunostinte pachet : Microsoft Office, Autocad ; Cunostinte limba engleza constituie avantaj; Planificare si organizare; Deține permis de conducere categ. B.Descrierea jobului Project Manager lucrari de constructii la cheie in santierele contractate de catre societate in calitate de Antreprenor General.Descrierea jobului : Implicare in proiecte inca din faza de ofertare; Activitate desfasurata in cadrul santierelor contractate de catre Companie; Gestionarea lucrarilor de constructii , in calitate de Antreprenor General; Elaboreaza planul de proiect (identifica sarcinile, planifica activitatile, identifica activitatile critice, evalueaza necesarul de resu
BAUPARTNER CONSTRUCT S.​R.​L.​

Account Manager-hunter | Arsis Vodafone


Candidatul ideal Arsis, cel mai mare partener Vodafone, își mărește echipa de Account Manageri.Dacă ești o persoană energică, motivată și atrasă de ideea de a interacționa cu business owneri și a le oferi cele mai bune soluții de comunicare, înseamnă că ești persoana pe care o căutam! Alături de echipa Arsis îți vei dezvolta o carieră de succes în vânzări, iar noi te vom ajuta să fii cel mai bun!Cum ne-ar plăcea să fii:- Să fii ambițios și dornic de afirmare prin performanță;- Să ai o atitudine pozitivă și orientată către client;- Să ai bune abilități de comunicare interpersonală și negociere;- Să deții cunoștințe specifice despre industria telecom sau să ai experiență pe o poziție similară în vânzări directe, reprezintă un avantaj;- Să cunoști pachetul Microsoft Office;- Să deții permis de conducere categoria B;- Să fii dispus la deplasări.Descrierea jobului Ce trebuie să facă un Account Manager?- Să identifice noi oportunități de business în vederea asigurării succesului strategiei d
ARSIS TRADING SRL

Manager De Proiect - Constructii Civile


Candidatul ideal Studii superioare tehnice in domeniul constructiilor;Experienta in domeniu - minim 5 ani;Cunostinte operare AutoCAD, MS Office;Cunostinte de limba engleza - nivel mediu/ avansat;Permis de conducere: categoria B;Capacitate de analiza si rezolvare a problemelor, abilitati de planificare si organizare;Atentie la detalii;Orientare catre rezultate dar si catre client;Capacitatea de a lucra eficient intr-un mediu solicitant si cu multe termene stranse;Disponibilitate de lucru pe diverse santiere deschise in tara.Descrierea jobului Planifica, urmareste si organizeaza activitatea din santier a subantreprenorilor, a muncitorilor, a furnizorilor de materiale si servicii;Monitorizeaza progresul activitatilor de constructii din santier in mod regulat, organizeaza intalniri periodice cu toate persoanele implicate/reprezentantii subantreprenorilor;Raspunde de respectarea bugetelor;Sugereaza strategii pentru optimizarea activitatii, propune noi solutii;Pregateste rapoarte de lucru zi
NESS PROIECT EUROPE S.​R.​L.​

Manager Relatii Clienti Microfinantare


Candidatul ideal Daca: Vrei sa dezvolti o cariera in banking sau esti un profesionist cu experienta in domeniu Ti-ar placea sa cunosti antreprenori, business-urile acestora si sa pui umarul la dezvoltarea lor Iti place sa iti pui mintea la contributie Te consideri ambitios, deschis si comunicativ Ai o atitudine pozitiva Esti un om de echipa si esti motivat de rezultate Vrei sa cresti profesional intr un mediu dinamicDescrierea jobului Hai in echipa BT Mic! Vei intalni multi antreprenori carora, cunoscandu-le povestile de business, le vei facilita accesul la finantare; Cum finantarea trebuie sa fie una adecvata, vei capata skills-urile si expertiza necesare, astfel incat sa poti propune solutii optime; Pentru ca un sfat bun de la cineva care se pricepe este intotdeauna binevenit, le vei fi aproape antreprenorilor din portofoliul tau pe tot parcursul derularii finantarii.
BT MICROFINANTARE IFN S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 588 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Manager Adjunct Carrefour Market Big Ploiesti


Candidatul ideal Principalele tale responsabilități:- Conducerea și controlarea activității administrative și comerciale a magazinului, asigurând buna funcționare a fluxului de activități;- Asigurarea dimensionării corecte și transmiterea comenzilor de marfă, conform planningului de comandă/livrare;- Asigurarea comunicării și implementării politicilor comerciale de către șefii de raion;- Urmărirea zilnică a performanței magazinului și analizarea rezultatelor lunare.Ceea ce oferim:• Tichete de masă,• Prime de Paști și Crăciun,• Asigurare medicală privată,• Sporuri pentru weekendurile lucrate,• Ajutoare si prime pentru evenimente deosebite (naștere copil, căsătorie, deces),• Mediu de lucru plăcut, bazat pe încredere și autonomie,• Oportunități de dezvoltare atât profesionale, cât și personale,• Cursuri de formare adaptate nevoilor tale..*Dacă profilul tău se potrivește rolurilor disponibile din Lumea Carrefour, vei fi contactat telefonic pentru a face parte din procesul nostru de selecți
ARTIMA SA

Business Manager - Horeca


Candidatul ideal Linie de Raportare: Business Manager HoReCa va raporta direct Directorului Comercial.Cerinte/CalificariStudii superioare finalizare;Experienta vanzari minim 3 ani in domeniul HoReCa;Cunoastere limba engleza – nivel avansat;Cunostinte Microsoft Office: Excel, Office, Power Point;Capacitate ridicata pentru pregatire si sustinere prezentari, P/L etc;Abilitati excelente de comunicare verbala si scrisa;Abilitati de leadership si coordonare echipa;Permis conducere categoria B;Disponibilitate deplasari si posibila relocare. Descrierea jobului ResponsabilitatiParticipare activa la realizarea planului anual de afaceri;Conducerea și dezvoltarea strategiilor de vanzari si implementarea ideilor inovatoare;Coordonarea fortei de vanzare;Intelegerea si dezvoltarea retelei de distributie;Negocierea contractelor cu partenerii comerciali si urmarirea respectarii conditiilor contractuale;Intocmirea rapoarte periodice;Gestionarea bugetelor vanzari;Oferta (bonusuri, beneficii)- posibilitat
AQUILA PART PROD COM S.​A.​

National Field Manager


Candidatul ideal Linie de Raportare: Directorul Național de Vânzări va raporta direct Directorului Comercial.Cerinte/CalificariStudii superioare finalizare;Experienta vanzari minim 3 ani;Cunoastere limba engleza – nivel mediu. Constituie avantaj cunoasterea limbii engleze la un nivel avansat;Cunostinte Microsoft Office: Excel, Office, Power Point;Capacitate ridicata pentru pregatire si sustinere prezentari, P/L etc;Abilitati excelente de comunicare verbala si scrisa;Abilitati de leadership si coordonare echipa;Permis conducere categoria B;Disponibilitate deplasari si posibila relocare.Descrierea jobului ResponsabilitatiConducerea și dezvoltarea strategiilor de vanzari si implementarea ideilor inovatoare;Coordonarea fortei de vanzare, formarea și dezvoltarea managerilor de zona;Intelegerea si dezvoltarea retelei de distributie;Mentinerea si extinderea relatiile comerciale cu furnizorii si clientii;Monitorizeaza si informeaza asupra evolutiei pietei din punct de vedere al situatiei econo
AQUILA PART PROD COM S.​A.​

Manager Magazin Ploiesti (f/​m)


Impreuna suntem Lidl, Angajator de Top in Romania si Europa pentru al saptelea an consecutiv. Vino alaturi de noi sa faci parte dintr-o echipa pe care te poti baza, in care poti creste si de la care poti invata in fiecare zi. Conteaza pe noi pentru un job care iti ofera toate beneficiile si oportunitatile care conteaza pentru tine. Rolul tau Contam pe tine sa fii responsabil de intreaga activitate si de imaginea magazinului; Echipa noastra conteaza pe tine sa fii implicat direct in construirea si buna coordonare a colegilor si proceselor; Contam pe tine sa te asiguri ca indicatorii operationali si de personal sa fie indepliniti; Vei fi responsabil de activitati administrative (de exemplu: comenzi de marfa, stocuri, inventar, acte); Clientii nostri conteaza pe tine sa preiei si sa gestionezi solicitarile lor. Oferta noastra Conteaza pe noi pentru un plan personalizat de onboarding si un mentor dedicat; Pentru noi conteaza sa fii motivat nu doar de echipa faina care te asteapta, ci si de
Lidl Romania

Manager de Grupa Lidl Nedelea (f/​m)


Impreuna suntem Lidl, angajator de top pentru al 8-lea an consecutiv in Romania si pentru al 7-lea an in Europa. Vino alaturi de noi sa faci parte dintr-o echipa pe care te poti baza, in care poti creste si de la care poti invata in fiecare zi. Conteaza pe noi pentru un job care iti ofera toate beneficiile si oportunitatile care conteaza pentru tine. Rolul tau Echipa conteaza pe tine sa organizezi activitatile de lucru; Contam pe tine sa monitorizezi operatiunile de receptionare, descarcare si depozitare a marfurilor; Contam pe tine sa asiguri distribuirea corecta si eficienta a personalului din subordine; Contam pe tine sa monitorizezi constant volumul de lucru si productivitatea personalului; Contam pe implicarea ta activa in gestionarea proceselor de recrutare, formare si retentie a angajatilor din echipa. Oferta noastra Conteaza pe noi pentru un plan personalizat de onboarding si un mentor dedicat; Pentru noi conteaza sa fii motivat nu doar de echipa faina care te asteapta, ci si d
Lidl Romania

Manager Magazin Ploiesti (f/​m)


Impreuna suntem Lidl, Angajator de Top in Romania si Europa pentru al saptelea an consecutiv. Vino alaturi de noi sa faci parte dintr-o echipa pe care te poti baza, in care poti creste si de la care poti invata in fiecare zi. Conteaza pe noi pentru un job care iti ofera toate beneficiile si oportunitatile care conteaza pentru tine. Rolul tau Contam pe tine sa fii responsabil de intreaga activitate si de imaginea magazinului; Echipa noastra conteaza pe tine sa fii implicat direct in construirea si buna coordonare a colegilor si proceselor; Contam pe tine sa te asiguri ca indicatorii operationali si de personal sa fie indepliniti; Vei fi responsabil de activitati administrative (de exemplu: comenzi de marfa, stocuri, inventar, acte); Clientii nostri conteaza pe tine sa preiei si sa gestionezi solicitarile lor. Oferta noastra Conteaza pe noi pentru un plan personalizat de onboarding si un mentor dedicat; Pentru noi conteaza sa fii motivat nu doar de echipa faina care te asteapta, ci si de
Lidl Romania

Indirect Taxation and Accounting Manager


Scurta descriere a companiei British American Tobacco is a leading tobacco group, with brands sold in more than 200 markets. We employ more than 57,000 people and, with over 200 brands in our portfolio, we make the cigarette chosen by one in eight of the world’s one billion adult smokers. We hold robust market positions in each of our four regions – Americas; Asia-Pacific; Eastern Europe, Middle East and Africa; and Western Europe – and we are leaders in more than 60 markets. Cerinte - Degree educated with Romanian professional accountancy qualification; - 3-year experience in accounting and expertease in indirect taxation; - In-depth knowledge of financial software packages (SAP) and the Microsoft packages; - English (spoken and written) high level. Responsabilitati Executes monthly excisable product movements report for the two tax warehouses; - Submits to the Romanian Custom Authority the annual report of the last 12 months excisable products deliveries; - Performs timely calculatio
BAT Romania
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 81 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Cautari populare
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.