Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

90 Locuri de Munca Manager in Ploiesti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

90 Locuri de Munca Manager in Ploiesti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Manager in Ploiesti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Manager in Ploiesti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Manager de Grupa Lidl Nedelea (f/​m)


Impreuna suntem Lidl, angajator de top pentru al 8-lea an consecutiv in Romania si pentru al 7-lea an in Europa. Vino alaturi de noi sa faci parte dintr-o echipa pe care te poti baza, in care poti creste si de la care poti invata in fiecare zi. Conteaza pe noi pentru un job care iti ofera toate beneficiile si oportunitatile care conteaza pentru tine. Rolul tau Echipa conteaza pe tine sa organizezi activitatile de lucru; Contam pe tine sa monitorizezi operatiunile de receptionare, descarcare si depozitare a marfurilor; Contam pe tine sa asiguri distribuirea corecta si eficienta a personalului din subordine; Contam pe tine sa monitorizezi constant volumul de lucru si productivitatea personalului; Contam pe implicarea ta activa in gestionarea proceselor de recrutare, formare si retentie a angajatilor din echipa. Oferta noastra Conteaza pe noi pentru un plan personalizat de onboarding si un mentor dedicat; Pentru noi conteaza sa fii motivat nu doar de echipa faina care te asteapta, ci si d
Lidl Romania

Indirect Taxation and Accounting Manager


Scurta descriere a companiei British American Tobacco is a leading tobacco group, with brands sold in more than 200 markets. We employ more than 57,000 people and, with over 200 brands in our portfolio, we make the cigarette chosen by one in eight of the world’s one billion adult smokers. We hold robust market positions in each of our four regions – Americas; Asia-Pacific; Eastern Europe, Middle East and Africa; and Western Europe – and we are leaders in more than 60 markets. Cerinte - Degree educated with Romanian professional accountancy qualification; - 3-year experience in accounting and expertease in indirect taxation; - In-depth knowledge of financial software packages (SAP) and the Microsoft packages; - English (spoken and written) high level. Responsabilitati Executes monthly excisable product movements report for the two tax warehouses; - Submits to the Romanian Custom Authority the annual report of the last 12 months excisable products deliveries; - Performs timely calculatio
BAT Romania

Asistent Manager Sizeer - Ploiesti Shopping City


Candidatul ideal Dacă ești: responsabil și comunicativ, ai cel puțin 1 an experiență pe poziția de asistent manager, ai condus efectiv echipe de vânzări, lucrezi independent și organizat iar nivelul de limbă engleză este unul bun, iți place să lucrezi cu oamenii, apreciezi stabilitatea și dorești să lucrezi cu branduri cunoscute.Nu ezita să aplici!Descrierea jobului Noi oferim: Pachet salarial format din: salariu fix (peste media pieței) + comision lunar la atingerea targetelor lunare ale magazinului, Bonuri de masă, Training specializat, Dezvoltare și posibilitatea promovării în interiorul companiei, Lucrul într-o echipă profesionistă, Program de lucru flexibil, în ture, Reduceri la produsele comercializate.Responsabilitățile tale: Suport complet oferit directorului de magazin în toate activitățile de la locul de munca, Organizarea tuturor sarcinilor din magazin precum și realizarea planului de vânzări zilnic, Supervizarea și dezvoltarea personalului din subordine prin training-uri su
MIG MARKETING INVESTMENT GROUP RO SRL

Plant Manager


Candidatul ideal Requirements- University graduate - technical profile- Management experience - min 3 years- Management, production, quality, logistics, sales and financial knowledge- Knowledge of negotiation techniques, the local market and the Romanian business environment- Microsoft Office (Excel, Power Point), CRM- Advanced level of English, French knowledge is a plusDescrierea jobului Job description- Ensures factory management in accordance with company strategy and manages business budgets- Contributes to the definition of the company's global commercial strategy together with the Group's Management and Sales Department and is responsible for its implementation at the plant level- Directly supervises the sales and purchasing team- Monitors the market and identifies development trends and new business opportunities- Supervises all operations and activities in the factory- In collaboration with the production department, defines the optimal technical solution to satisfy th
ARTEM HOMINE S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 30 de salarii introduse în Salario: 7000 RON/Luna

Brand Manager Instalatii Termice Si Sanitare


Candidatul ideal Compania noastră, lider în domeniul materialelor de construcții, caută un reprezentant vanzari entuziast și dedicat pentru a se alătura echipei noastre. Dacă ești o persoană orientată către rezultate, comunicativă și pasionată de industria construcțiilor, acesta este locul potrivit pentru tine!Cerințe:Experiență anterioară în vânzări, preferabil în industria materialelor de construcții.Abilități excelente de comunicare și negociere, cu capacitatea de a construi și menține relații solide cu clienții.Cunoștințe solide despre produsele și materialele de construcții, precum și despre procesele de construcție.Orientare către rezultate, atenție la detalii și abilități de organizare pentru a gestiona eficient activitatea de vânzări.Permis de conducere categoria B și disponibilitate pentru deplasări în teren.Descrierea jobului Responsabilitățile tale vor include:Identificarea și dezvoltarea de noi oportunități de vânzări în instalatiilor sanitare si terminceContactarea clienți
SIPEX COMPANY

Responsabil Regional Facility Management (f/​m)


Impreuna suntem Lidl, angajator de top pentru al 8-lea an consecutiv in Romania si pentru al 7-lea an in Europa. Vino alaturi de noi sa faci parte dintr-o echipa pe care te poti baza, in care poti creste si de la care poti invata in fiecare zi. Conteaza pe noi pentru un job care iti ofera toate beneficiile si oportunitatile care conteaza pentru tine. Rolul tau Contam pe tine sa asiguri realizarea proceselor asistate de sistem in vederea efectuarii reparatiilor, lucrarilor de intretinere si altor servicii FM la toate imobilele avute in grija; Vei organiza managementul garantiilor; Vei negocia si intretine contractele de prestari servicii in sfera FM (administrarea contractelor); Vei urmari perioadele contractuale pentru contractele gestionate; Vei coordona si organiza activitatea si interventiile firmelor colaboratoare; Vei asigura calitatea in ceea ce priveste lucrarile efectuate de prestatorii de servicii FM; Vei vizita magazinele in vederea verificarii starii acestora; Vei defini si
Lidl Romania

Area Sales Manager


Scurta descriere a companiei La CIO ai mai mult decât un loc de muncă. Aici este locul în care ne jucăm pentru a schimbă jocul, pentru a aduce arome din toate colțurile lumii în bucătăria fiecărui român și pentru a arăta lumii că fără sare și piper, viața nu are gust. Cerinte - Experienţă în vânzări FMCG, de preferat categorii de produse FOOD, de minim 5 ani; - Experiența în comerțul tradițional - lucrul cu distribuitorii zonali / comerț en-gross / rețele LKA, de minim 3 ani; - Cunoașterea rețelelor comerciale din zona de interes și a distribuitorilor de FOOD; - Atitudine proactivă, capacitate de analiză și de sinteză; - Capabil să construiască relații puternice cu clienții cheie din zona alocată; - Persoană motivată, organizată, atentă la detalii, orientată spre rezultate. - Disponibilitate de a face deplasări în zona alocată (peste 60% din timp); Responsabilitati - Realizează obiectivele de vânzări în zona de acoperire; - Efectuează vizite periodice în locațiile de tip TT, LKA și IKA
Compania Indiilor Orientale CIO

Media netă estimată pe baza celor 102 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Responsabil Regional Facility Management (f/​m)


Impreuna suntem Lidl, angajator de top pentru al 8-lea an consecutiv in Romania si pentru al 7-lea an in Europa. Vino alaturi de noi sa faci parte dintr-o echipa pe care te poti baza, in care poti creste si de la care poti invata in fiecare zi. Conteaza pe noi pentru un job care iti ofera toate beneficiile si oportunitatile care conteaza pentru tine. Rolul tau Contam pe tine sa asiguri realizarea proceselor asistate de sistem in vederea efectuarii reparatiilor, lucrarilor de intretinere si altor servicii FM la toate imobilele avute in grija; Vei organiza managementul garantiilor; Vei negocia si intretine contractele de prestari servicii in sfera FM (administrarea contractelor); Vei urmari perioadele contractuale pentru contractele gestionate; Vei coordona si organiza activitatea si interventiile firmelor colaboratoare; Vei asigura calitatea in ceea ce priveste lucrarile efectuate de prestatorii de servicii FM; Vei vizita magazinele in vederea verificarii starii acestora; Vei defini si
Lidl Romania

Area Sales Manager Bucuresti - Moldova - Dobrogea


Candidatul ideal Studii superioare Minim 3 ani de experienţă in vanzari Experienţă în vânzări in canalul Retail &DIY Experienţa în domeniul produselor pentru baie va fi considerată un plus Orientare catre client si capacitate de a intelege nevoile acestuia Ambitie si perseverenta in realizarea targetelor de vanzare Abilitati de negociere Excelente abilităţi de comunicare interpersonale Permis de conducere categoria B Disponibilitate pentru deplasăriDescrierea jobului Responsibilitati cheie : Promovarea intensiva a produselor si serviciilor Radaway in zona: Bucuresti -Ilfov - Moldova-Bucovina-Dobrogea Analiza pieţei pentru identificarea de noi oportunităţi de vânzare Identificarea , contactarea si implementarea de clienti noi Administrarea clienţilor din zona in responsabilitate Realizarea targetului de vânzări Gestionarea soldurilor clientilor Planificarea si raportarea activitatii proprii
RADAWAY ROMANIA SRL

Manager Departament Transport


Candidatul ideal Studii superioare absolvite Atestat Manager transport Experienta intr-o pozitie similara - minim 5 ani, constituie avantaj experienta intr-o companie de profil similara Foarte bune abilitati de planificare, organizare si coordonare echipe Cunostinte de operare PC Capacitate de analiza si sinteza, prioritizare si respectare a termenelor Foarte bune abilitati comunicare si relationare interpersonala Persoana serioasa, dinamica, meticuloasa si adaptabila.Descrierea jobului Responsabilitati: Planificarea, organizarea si controlul activitatilor de transport in cele mai bune conditii, cu respectarea calitatii si termenelor cerute de standardele firmei Optimizarea costurilor legate de transport Coordonarea diviziei de logistica Administrarea flotei auto si a bugetului alocat Coordonarea si supravegherea activitatii conducatorilor auto Mentinerea relatiei cu furnizorii si autoritatile Obtinerea licentelor de transport si a celor de executie pentru autovehiculeBeneficii: Salari
REGATA SRL

Manager De Produs Dermato Cosmetica Pt Muntenia Si Moldova


Candidatul ideal Experienta in product management si vanzari de minim 2 ani;- Abilitati de comunicare/negociere;- Orientare catre client;- Absolvent de studii superioare(preferabil in medicina, farmacie sau bioinginerie medicala);- Permis de conducere cat. B;- Cunostinte bune de limba engleza, scris si vorbit;- Caracter dinamic si organizat;- Abilitati de comunicare si negociere;- Reale abilitati de comunicare;- Disponibilitate de deplasare in teritoriu.- Domiciliul stabil in: Bucuresti, Ploiesti, Buzau sau Brasov.Descrierea jobului RESPONSABILITATI / BENEFICII:- Gestioneaza si dezvolta portofoliul de produse astfel incat sa asigure constanta si interes in derularea proiectelor companiei;- Asigura suportul necesar clientilor in identificarea optima a solutiilor prezente din portofoliul existent;- Monitorizeaza lista clientilor pentru fiecare proiect in parte urmarind obtinerea de informatii utile in dezvoltarea portofoliului de produse;- Elaboreaza si dezvolta planul de marketing astfe
EUMEDICAL CONCEPT CARE S.​R.​L.​

Area Sales Manager In Relatia Cu Proiectantii | Hidro-termo


Candidatul ideal La Romstal ne dezvoltam impreuna, atat in Romania cat si in Europa!Colegii nostri, manageri din departamentul comercial au devenit cei mai buni leaderi ai echipelor dе specialisti in domeniul instalatiilor si te asteapta alaturi dе ei!Acest job ti se potriveste daca:ai interes pentru domeniul instalatiilor pentru constructii ai experienta in activitati care presupun relationare cu clientii/furnizorii/parteneri de business consideri ca ai bune abilitati de comunicare, negociere si esti o persoana organizata in modul de lucru esti pasionat si dispus la activitate de teren (este nevoie de permis categoria B)Descrierea jobului Rolul job-ului: Dezvoltarea relatiei cu proiectantii din portofoliu si consolidarea parteneriatului cu acestia.Ne dorim ca impreuna sa oferim partenerilor proiectanti cea mai buna experienta de colaborare, propunand solutiile de instalatii potrivite. In acest sens vei promova produse si echipamente Romstal din gamele hidro-termo-sanitare, conform tar
ROMSTAL IMEX SRL

Manager De Proiect - Constructii Civile


Candidatul ideal Studii superioare tehnice in domeniul constructiilor;Experienta in domeniu - minim 5 ani;Cunostinte operare AutoCAD, MS Office;Cunostinte de limba engleza - nivel mediu/ avansat;Permis de conducere: categoria B;Capacitate de analiza si rezolvare a problemelor, abilitati de planificare si organizare;Atentie la detalii;Orientare catre rezultate dar si catre client;Capacitatea de a lucra eficient intr-un mediu solicitant si cu multe termene stranse;Disponibilitate de lucru pe diverse santiere deschise in tara.Descrierea jobului Planifica, urmareste si organizeaza activitatea din santier a subantreprenorilor, a muncitorilor, a furnizorilor de materiale si servicii;Monitorizeaza progresul activitatilor de constructii din santier in mod regulat, organizeaza intalniri periodice cu toate persoanele implicate/reprezentantii subantreprenorilor;Raspunde de respectarea bugetelor;Sugereaza strategii pentru optimizarea activitatii, propune noi solutii;Pregateste rapoarte de lucru zi
NESS PROIECT EUROPE S.​R.​L.​

Specialist Import /​ Marketing /​ Area Sales Manager


Candidatul ideal Candidatul idealPregatire si experienta:Studii in domeniuPreferabil 2 ani experienta pe un post asemanatorCunostinte necesare:Tehnici de cercetare a pieteiTehnici de negociereOperare PC: MS Office, editare grafica (Corel, Adobe)Limba engleza – nivel avansat (citit, scris, vorbit)Abilitati necesare:Atentie concentrataSpirit organizatoricEchilibru emotionalAbilitati de negociere in relatia cu clientiiDescrierea jobului Specialist importLocatie : Brasov● Negociaza contracte si asigura relatia cu organele vamale, comisionarii vamali si cu firmele de transport;● Solicita documentatia de specialitate in probleme de import-export;● Asigura relatia directa in probleme de import-export cu furnizorii externi alocati;● Asigura analiza indicatorilor activitatii de import;● Corespondeaza cu furnizorii externi in probleme de import-export;● Propune superiorului masuri de eficientizare a operatiunilor de import-export;● Asigura desfasurarea activitatii de import-export in conformitat
UNIOR-TEPID SRL

Front Office Manager,​ Vorbitor De Limba Germana


Candidatul ideal Brasov Professional Group cauta pentru sediul central din Brasov (prezenta fizica la birou, deci nu remote) o persoana cu spirit de initiativa pentru a indeplini rolul de Front Office Manager, caruia sa-i faca placere sa-si dovedeasca competenta intr-un mediu international dinamic.Candidatul ideal trebuie sa detina: Cunostinte limba germana, nivel avansat Cunostinte limba engleza, nivel mediu sau/ si avansat Cunoştinţe de operare PC Abilităţi de comunicare și interrelaționare, dinamism si spirit de echipa Abilităţi de organizare a activităţilor, a timpului şi a documentelor Capacitate de rezolvare independenta a problemelor Orientare către clientDescrierea jobului asigura suport administrativ pentru Departamentul Operational; activitati de organizare si coordonare a biroului administrativ; traduceri din limba romana-germana si germana-romanaBeneficii: Pachet salarial peste media pietei Beneficii financiare pe baza parteneriatelor Tichete de masa Decontare transport Pla
BERATUNG ADMINSERV SRL

Order Management Specialist


Short company description Yokogawa, award winner for ‘Best Asset Monitoring Technology’ and ‘Best Digital Twin Technology’ at the HP Awards, is a leading provider of industrial automation, test and measurement, information systems and industrial services in several industries. Requirements • You are a highly motivated and flexible person who is willing to work in an international oriented company. • Respect, collaboration, and integrity are important values to you.• Open minded, adaptable, with a positive attitude and eager to learn and develop.• Customer and results oriented with good communication skills.• Preferably over 3 years of working experience. Experience in a similar role represents an advantage.• Ability to coordinate standard logistic process in line with company management standards. • Capacity to contribute to standardization of work routines, practices, and procedures.• Ability to understand cultural differences and to efficiently collaborate with multiple cultural envi
YOKOGAWA EUROPE B.V. OLANDA SUCURSALA ROMANIA

Media netă estimată pe baza celor 2392 de salarii introduse în Salario: 4500 RON/Luna

Cost Control Manager


Candidatul ideal We are looking for a new colleague to join our young and energetic team, in a well-known international company with sustainable growth and human oriented: COST CONTROL MANAGER!General mission will be the implementation of SAP S4 Hana for cost controlling modules, providing consistent cost planning, forecasting, analysis and reporting activities of Groupe Atlantic Romania plant to ensure consolidated reporting to support company’s management in business decision making. Descrierea jobului MAIN ACTIVITIES: Plant budget activities Strategic plan – 3Y plan Analyses& reports Anticipate and validate periodic inventories Determine optimization areas and advise operational managers for cost saving activities Check& confirm BOM values after technical changes, new projects etc. Lead improvement activities to assure the plant cost controlling process is reliable and flows on time Create robust systems to reduce time, efforts and to avoid mistakes JOB REQUIREMENTS: 5- 7 years oper
GROUPE ATLANTIC ROMANIA S.​R.​L.​

Store Manager - New Opening Lefties Ploiesti


Candidatul ideal NEW OPENING PLOIEŞTI leftiesSTORE MANAGER/ DEPUTY MANAGER ASSISTANT MANAGER/ OPERATIONAL MANAGER0 ferimSalarlu flx şl bonus dln vănzărl Tlchete de masă (36 lel) Pachet de servIcll medlcale la RegIna Marla PrImă pentru flecare coleg/ prleten recomandat (de pănă la 2000 de lel) ZI de nastere Ilberă 25% reducere de angaJat la achlzItIonarea produselor dln Leftles, Zara, Pull&Bear, Masslmo Duttl, Bershka, Stradlvarlus, Oysho şl Zara Home DIscount-url in platformele Interne More4Less şl Benefit Systems Preţuri preferentiale pentru abonament la sălile desport clin tară, prIn 7carcl,ESX şi SanoPass FltResponsabilităţile tale vor fiOrganizarea şl ccorclonarea echlpel Planificarea imaginii magazinului Managementul stocurilor Ccordonarea şi supravegherea proceselor clin magazinApreciem următoareleDorinta cle a lucra intr-un mecliu clinamic Experientă anterioară in management (cle preferat in retall) Spirit organizatoric/initiativă Disponibilitate pentru program cle lucru in ture
INDITEX ROMANIA S.​R.​L.​

Assistant Manager /​ Functionar Administrativ


Candidatul ideal Absolvent studii medii/ superioare; Experienta dе minim 2 ani; Conditie obligatorie cunoasterea Limbii Engleze, fluent, atat scris cat si vorbit; Cunoasterea Limbii Germane constituie avantaj; Excelente abilitati in Ms Office, MS Project, MS Acces; Flexibil, orientat inspre munca in echipa, rezistent, disponibilitate pentru efectuarea dе ore suplimentare; Abilitatea dе a lucra independent, cu minima supervizare;Descrierea jobului Domeniul atribuţiilor/ dеscrierеа аctivităţii: Administreazа corеspondenta; Executa sаrcini аdministrative; Asigurа lеgatura cu аutoritatilе de stat; Respecta prevederile IMS; Cunoaste si respecta documentatia, politica si procedurile sistemului de managementul de mediu; Cunoaste aspectele de mediu semnificative si cerintele de mediu din cadrul firmei;Detalierea atribuţiilor: Asigura un flux informational eficient intre Headquarter si punctele de lucru; Redacteaza documente, rapoarte, informari, comunicari generale; Indeplineste activitati zil
KRAFTANLAGEN ROMANIA SRL

Manager Tehnic - Centrul Logistic Ploiești (f/​m)


Candidatul ideal Profilul tău Studii superioare finalizate și pregătire tehnică Cunoștințe legislative si experienta în domeniul tehnic, frigotehnic, reparații utilaje (lize electrice, stivuitoare) Cunoștințe avansate de limba engleză și/sau germană Gândire analitică, flexibilitate, lucru în echipă, comunicare si experiență într-o funcție de conducere Cunostinte despre intocmirea si gestionarea unui buget Cunostinte SAP Facility Management reprezintă un avantaj Permis de conducere categ. B În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.Descrierea jobului Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un venit atractiv Bonuri de masă, asigurare de sănătate voluntară, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale Mașina si telefon de serviciu Oferte speciale de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Formare profesională și oportunități individuale de dezvoltare personală și pro
KAUFLAND ROMANIA SCS
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 90 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Cautari populare
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.