Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Manager in Popesti-Leordeni

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Manager in Popesti-Leordeni

Cauta printr-o varietate mare de joburi Manager in Popesti-Leordeni si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Manager in Popesti-Leordeni si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Agent Vanzari /​ Manager Vanzari


Candidatul ideal -cunoștințe bune operare PC: MS Office, WORD, EXCEL, navigare internet;-limba engleza scris/vorbit, utilizată la nivel conversațional și în comunicarea scrisă, pe e-mail;-capacitate de organizare a timpului, sarcinilor și locului de muncă;-capacitate de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini în același timp;-atenție către detalii;-amabilitate și plăcere de a învăța lucruri noi și de a comunica cu oamenii;-responsabilitate, ordine, corectitudine și seriozitate;-experiență de lucru în vânzări de minim un an constituie avantaj;-abilități de vânzare;-atitudine pozitivă și plăcere de a vorbi la telefon.Activitatea are loc pe Bulevardul Constantin Brâncoveanu, București. Descrierea jobului -cunoștințe de operare PC: MS Office, WORD, EXCEL, navigare internet-identificarea și contactarea potențialilor clienți pentru a prezenta produsele noastre (condimente, plante medicinale, legume uscate, etc.) prin intermediul e-mailului și telefonic, fără deplasare la aceștia-intr
ISACOV ADVERTISING SERVICES S.​R.​L.​

Account Manager


Candidatul ideal - studii superioare- cunoastere la nivel cel putin mediu a limbii engleze- minim 2 ani experienta in vanzari produse/servicii sau relatii cu clientii B2B- energic, dinamic- bun negociator, foarte bune abilitati de networking si comunicare verbala si scrisa ;- spirit analitic si structurat, cu abilitati de rezolvare a problemelor ;- bun organizator;- corectitudine şi loialitate faţă de firmă, flexibilitate;Descrierea jobului Locatie birou: Popesti Leordeni- Mentine contactul periodic cu clientii si prospectii alocati ;- Realizează legătura între clienti și departamentele din companie, pentru a circula informațiile necesare si a se asigura că nevoile clientului sunt înțelese și rezolvate la timp;- Realizeaza documentatia de ofertare a produselor si serviciilor companiei;- Raspunde de monitorizarea derularii contractelor ;- Se ocupă de cererile, întrebările și problemele întâmpinate de către clienți;- Construieste si completeaza permanent baza de date a clientilor cu info
EUROBUSINESS TIPAR S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 1629 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Manager Mentenanta Si Automatizare


Candidatul ideal Educație și experiență: absolvent studii superioare tehnice; experiență anterioară în domeniul tehnic – minimum 5 ani; experiență în funcții de conducere – minimum 3 ani.Competențe principale: cunoștințe tehnice și de specialitate temeinice (mentenanța echipamentelor industriale și a sistemelor automatizate); fire dinamică, analitică, proactivă și organizată; leadership; abilități de comunicare şi interrelaționare, atenţie la detalii şi un simţ acut al responsabilităţii; dorință permanentă de dezvoltare profesională; abilitate de a analiza și a da soluții tehnice rapide în situații limită.Constituie avantaj: studii superioare, profil inginer automatist; cunoștinte metodologia WCM.Limbi străine: Limba Engleză - competență profesională de lucru.Descrierea jobului Postul este localizat în Popeşti-Leordeni şi este deschis în cadrul Departamentului Mentenanță din Duraziv, parte din Grupul Saint-Gobain. Poziția este subordonată Directorului de Fabrică.Scopul general al postu
DURAZIV SRL

Asistent Manager


Candidatul ideal - capacitatea de organizare a timpului si sarcinilor;- capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini in acelasi timp;- activitate call center;- atentie catre detalii;- placere si abilitate de a invata lucruri noi;- indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat;- preluarea apelurilor telefonice;- preluarea, inregistrarea, distribuirea la compartimentele implicate, indosariere si arhivarea corespondentei si a mesajelor primite din partea partenerilor, clientilor si a celorlalti angajatiDescrierea jobului Contract de munca pe perioada nedeterminataTelefon de serviciuSalariu atractiv
2M INSTAL SRL

Media netă estimată pe baza celor 3799 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Area Sales Manager


Candidatul ideal Join Our Team as an Area Sales Manager in the Power and Hand Tools Industry!Are you one of the best Romanian’s sales professional with a proven track record in the retail hardware/building materials sector? Do you thrive on building strong relationships and exceeding and new sales targets? If so, we want you to be a part of our dynamic team!Ideal Candidate Profile: Established Portfolio: The ideal candidate needs to have a solid portfolio of building material and retail hardware stores. The applicant needs to have strong ties to these stores. You stand out for having a thorough understanding of the Romanian market, including sales channels, market trends, and regional characteristics. Your history of achieving and surpassing sales targets demonstrates your relentless drive and motivation. Customer Focus: With exceptional negotiation skills and a customer-centric approach, you excel at managing and nurturing client relationships. Flexibility and Mobility: Willingness an

Media netă estimată pe baza celor 122 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Retail Relationship Banking Manager


Candidatul ideal Echipa noastra cauta colegi cu experienta, pe partea de creditare si relationare cu clienti persoane fizice sau persoane juridice, dornici sa se dezvolte si sa evolueze profesional pe pozitii de Front Office, specializate pe un anume segment de clientela. Vei lucra intr-un mediu dinamic si placut, vei interactiona direct cu clientii externi si departamentele interne in vederea desfasurarii activitatii operationale.Esti potrivit/a pentru aceasta pozitie daca: Ai experienta bancara, de minim 2 ani, in aria de creditare persoane fizice sau juridice Ai studii superioare finalizate Ai cunostinte generale economice: bancare, vanzari, specificul si evolutia pietei financiar-bancare Ai cunostinte tehnico-comerciale specifice produselor bancare Cunosti legislatia romaneasca in materie de credite Ai abilitati de comunicare, iti place sa lucrezi cu oameni intr-un mediu dinamic Dovedesti initiativa si spirit de echipa Ai abilitati de vanzare si persuasiune, atentie la detalii Esti
BRD GROUPE SOCIETE GENERALE

Media netă estimată pe baza celor 2 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

It Manager /​ Director It


Candidatul ideal Experienta in dezvoltarea sau coordonarea unui e-commerceCunostinte avansate ITCunostinte de baza in majoritatea categoriilor care tin de domeniul IT: software web, hardware, retele, e-commerce etc.Atentie la detalii - nu este doar o cerinta "de duzina", este foarte importanta aceasta cerintaExperienta in project management si lucrul cu programe de organizare a task-urilor (Asana, Basecamp, Trello sau similare)Constituie un avantaj experienta in vanzari si dezvoltarea de business (exista posibilitatea de avansare pe postul de Director General)Descrierea jobului Planifica si dezvolta sisteme si proceduriCoordoneaza departamentul de IT, ajuta si la organizarea altor departamenteCreeaza si urmareste indeplinirea task-urilorCoordoneaza colaboratorii pe partea de IT (dezvoltare web, design, sysadmin)Stransa colaborare cu CEO-ul pentru dezvoltarea departamentului IT dar si a intreg business-uluiPosibilitatea de avansare, dupa cativa ani, in functie de rezultatele obtinute si
MARELE PESCAR TRADE SRL

Asistent Manager /​ Receptie


Candidatul ideal Echipa Morad Foods isi mareste echipa si este in cautare de 1 persoana pentru postul de Asistent Manager/ Receptie.Esti o persoana care isi doreste sa faca parte dintr-o echipa dinamica si in continua ascensiune? Te asteptam alaturi de noi!Descrierea jobului Redirectionarea e-mailurilor primite catre departamentele in atentia carora sunt destinate;Preia si directioneaza apelurile telefonice externe/interneOrganizare intalniri;Gestionează diverse evenimente şi întâlniri în cadrul companiei;Primeste persoanele din afara (clienti, parteneri de afaceri etc.), ii informeaza pe cei interesati despre sosirea acestora dupa care conduce vizitatorii la persoanele respective, asigurand protocolul aferent.
MORAD FOODS S.​R.​L.​

FirstGen PepsiCo Commercial Management Trainee


Graduated or finishing up last leads? Excited to finally make an impact 🤞 and work with fantastic and tasty brands? Totally in the mood for the kickoff of your career within the most dynamic and vibrant sector: FMCG?! Join our FirstGen PepsiCo Commercial Management Trainee Program.Starting this year, PepsiCo Romania is looking for YOU – the greatest young potential leader. What is it exactly? From Sales to Marketing, on-the-job learning but we will also develop you into a true professional leader. The successful FirstGen PepsiCo Graduates will get the opportunity to develop their commercial awareness by spending time in each of the PepsiCo commercial functions, ultimately progressing their careers in an area of expertise that best suits their attributes and those of the business. Whoever you are (sparkly, salty, spicy, the dip to our Doritos or the bubbles for our SodaStream), you are more than welcome within our international, diverse and inclusive culture! We are looking for enthusi
PepsiCo

Asistent Manager


Candidatul ideal - Studii :superioare- Experienţă în domeniu: minim 1 an .- Abilităţi de utilizare a PC (MS Office )- Claritate si coerenta in exprimarea scrisa si orala- Spirit organizatoric, dinamism şi adaptabilitate- Abilităţi de comunicare şi rezolvare rapidă a problemelor- Limba engleza: - nivel avansatDescrierea jobului Principalele atribuţii şi responsabilităţi:- Efectuează activităţi administrative în scopul eficientizării timpului de lucru al managerului- Înregistrarea intrărilor şi ieşirilor de documente.- Preluarea şi redirecţionarea apelurilor telefonice.- Primirea şi trimiterea corespondenta, email , memo si repartizarea lor.- Asigurarea rezervărilor, cazării şi transportului pentru delegaţii interni şi externi.precum si in cazul deplasarilor in interes de serviciu ale angajatilor/partenerilor firmei.- Primeste persoanele din afara(client,parteneri de afaceri) asigurand protocolul aferent- Manifestă atenţie faţă de toate persoanele străine ,care vin în firmă, indiferent î
PRO OPTICA SA

Media netă estimată pe baza celor 3990 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Manager Mentenanța Si Automatizare


Candidatul ideal Educație și experiență: absolvent studii superioare tehnice; experiență anterioară în domeniul tehnic – minimum 5 ani; experiență în funcții de conducere – minimum 3 ani.Competențe principale: cunoștințe tehnice și de specialitate temeinice (mentenanța echipamentelor industriale și a sistemelor automatizate); fire dinamică, analitică, proactivă și organizată; leadership; abilități de comunicare şi interrelaționare, atenţie la detalii şi un simţ acut al responsabilităţii; dorință permanentă de dezvoltare profesională; abilitate de a analiza și a da soluții tehnice rapide în situații limită.Constituie avantaj: studii superioare, profil inginer automatist; cunoștinte metodologia WCM.Limbi străine: Limba Engleză - competență profesională de lucru.Descrierea jobului Postul este localizat în Popeşti-Leordeni şi este deschis în cadrul Departamentului Mentenanță din Duraziv, parte din Grupul Saint-Gobain. Poziția este subordonată Directorului de Fabrică.Scopul general al postu
DURAZIV SRL

Manager Agentie Turism


Candidatul ideal Manager Agentie TurismExperienta minimum 5 ani in AGENTIE DE TURISM!Vanzare pachete si servicii turistice: bilete avion, hotel, transfer, croaziere, activitati;Cunoastere sisteme rezervare furnizori internationali;Cunoastere obligatorie limba engleza.Descrierea jobului Ce presupune job-ul de Manager Agentie Turism- Ofertare, procesare rezervari, emitere documente, incasari - plati, followup;- Acces cereri clienti - CRM; sisteme furnizori; platforma de rezervari integrata; backoffice;Beneficii:- Contract de munca salariu fix plus comision 11 - 44% din profit net realizat in functie de valoarea totala lunara;Dupa perioada de proba de 90 zile se adauga urmatoarele beneficii:- Tichete de masa;- Tichete Cadou;- Infotrip-uri;- Program flexibil: Homebased, Birou sau Hybrid;- Training specializat gratuit de produse si tehnici de vanzare;- Asistenta permanenta in ofertare;- Acces la materiale informative si de marketing;- Instruire permanenta si update cu noutati si practici di
PERFECT JOURNEY SRL

Media netă estimată pe baza celor 4 de salarii introduse în Salario: 4400 RON/Luna

Coordonator Transporturi


Scurta descriere a companiei La CIO ai mai mult decât un loc de muncă. Aici este locul în care ne jucăm pentru a schimbă jocul, pentru a aduce arome din toate colțurile lumii în bucătăria fiecărui român și pentru a arăta lumii că fără sare și piper, viața nu are gust. Cerinte - Studii medii sau superioare; - Experiență anterioară relevantă în activități de coordonare transporturi (cu parc auto propriu și externalizat); - Experiență în domeniul FMCG este un avantaj; - Experiență și bună colaborare cu platformele logistice IKA;- Cunoașterea prevederilor legale aferente domeniului transporturi; - Curs ARR coordonator transport - reprezintă un avantaj; - Cunoștințe operare PC (Word, Excel, etc.); - Cunoașterea unor softuri specifice activității reprezintă un avantaj (rutare, urmărire GPS, etc); - Permis de conducere fără evenimente rutiere; - Seriozitate, dinamism, implicare, comunicare, meticulozitate și adaptabilitate; - Persoană fermă, organizată, structurată, orientată către identifica
Compania Indiilor Orientale CIO

Manager De Zona - Ajofm | Anofm


Ocupatia: MANAGER DE ZONA - AJOFM | ANOFMAngajator: SAINT GOBAIN GLASS ROMANIAExperienta: Experimentat (>7 ani)Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: POPESTI LEORDENI
SAINT GOBAIN GLASS ROMANIA

Coordonator Vanzari


Candidatul ideal Noi suntem mândri să facem parte din echipa Provident și că putem face o diferență în viața clienților noștri și ne dorim ca toți colegii noi să simtă același lucru.De aceea, ne vom asigura că îți oferim oportunități de a crește, inova și aduce un impact asupra experienței clienților nostri în colaborarea cu noi!Ce ne dorim de la tine: Să fii pasionat de vânzări şi de muncă de teren; Să îţi placă să coordonezi o echipă şi să fii motivat să faci performanţă; Să fii o persoană ambiţioasă și să apreciezi programul flexibil; Să ai studii medii finalizate – diplomă de bacalaureat; Să ai și permis de conducere.Descrierea jobului La Provident vei găsi o echipă de oameni entuziaști, deschiși, dornici să ajute și pasionați de ceea ce fac.Dacă alegi să devii ,,providentist”, vii într-un mediu divers și vei avea chiar și colegi virtuali – îi vei cunoaște pe roboțeii Arya, Ema și Jorah, care au preluat și optimizat mai multe sarcinile repetitive din Resurse Umane, Financiar sau Cred
PROVIDENT FINANCIAL ROMANIA INSTITUTIE FINANCIARA NEBANCARA SA

Media netă estimată pe baza celor 130 de salarii introduse în Salario: 4200 RON/Luna

Asistent Manager


Util Smart Instal angajează o persoana pentru departamentul de secretariat cu experienta,în păstrarea relațiilor cu clienții,furnizori și colaboratori,program de lucru luni-vineri 9-17:30,se oferă salariu fix plus bonusuri,pentru punctul de lucru din Popești-Leordeni
Util Smart Instal

Media netă estimată pe baza celor 4026 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Angajam Asistent Manager Cu Atributii De Coordonator Logistica


Firma de distributie, situata in Popesti Leordeni, Ilfov, cauta o persoana responsabila, dedicata, atenta la detalii si organizata, pentru a gestiona atributiile venite de la directorul de vanzari. Job-ul principal este de gestionare date, rapoarte, atat in zona de logistica, cat si pe vanzari. Exemple: -centralizarea vehiculelor din parc cu toate datele necesare si urmarirea documentelor acestora. -raportare din programul OMV fleet -raportare din Evo Gps -centralizarea costurilor de service pe masini -centralizarea echipamentelor IT -organizarea rutelor externalizate saptamanale -inmatriculari radieri auto Program de lucru L-V 9-17:30 Se ofera salariu atractiv, bonuri de masa (40 ron zi), telefon, laptop, masina de serviciu. Cunostintele PC de nivel mediu sunt obligatorii! Permis cat B obligatoriu.
TUPLEX PLASTIC SRL

Operator Printer Si Masini Debitare Si Frezare în Coordonate 2.​5d-cnc


Dacă ai lucrat pe CNC-uri sau printere de format mare sau cu unul dintre softurile CorelDraw, Adobe Illustrator, ArtiosCAD, SketchUp, împreună cu experiența noastră de 23 de ani în producția publicitară și suportul tehnologic de ultimă generație putem face echipă bună. Garantăm: stabilitate, mediu de învățare ( training, materiale suport), posibilitate de promovare crestere salarială, prime cu ocazia sărbătorilor importante de peste an, asigurare privată. Program de zi, luni-vineri, 8-17. Activitatea se desf soar în Popești-Leordeni, Ilfov și în localitatea Galaț, județul Galați. Flexibilitate în privinta stabilirii orarului de lucru în cazul studentilor elevilor ani terminali.
DEM MEDIA SRL
Vezi alte joburi relevante

Inginer/​specialist Achizitii


Candidatul ideal - absolvent studii superioare de specialitate;- cunostinte bune de materiale si echipamente din domeniul instalatii pentru constructii;- cunostinte specifice privind intocmirea contractelor: conditii contractuale, tehnici de negociere, intocmire analize economice;- experienta de munca in achizitii instalatii pentru constructii - minim 2 ani;- abilitati foarte bune de lucru pe calculator (Excel, Word, etc.);- abilitati excelente de utilizare a computerului (cunoasterea softului ERP-Charisma-Primavera constituie AVANTAJ);- abilitati de rezolvare a problemelor;- abilitati foarte bune de comunicare, organizare, planificare si atentie la detalii;- cunoasterea legislatiei in domeniu.Descrierea jobului - elaborează analize comparative de preț;- sustine Departamentele Ofertare si Executie in relatia cu furnizorii de materiale si echipamente;- prospecteaza piata cu scopul de a identifica noi furnizori / parteneri;- intocmeşte şi transmite cereri de ofertă si comenzi către furni
HIGH-TECH CLIMA S.​A.​

Specialist Resurse Umane


Candidatul ideal - Studii superioare finalizate, de preferat in domeniul Psihologiei / ResurselorUmane Experienta in domeniul resurselor umane de minim 2 ani- Cunostinte aplicate de Legislatia Muncii- Cunostinte avansate de utilizare a aplicatiilor MS Office (Outlook, Excel, Word,Power Point);Descrierea jobului - Administrarea dosarelor de personal- Centralizarea documentelor specifice HR si inregistrarea acestora in bazele de date ale companiei;- Conceperea / actualizarea Fiselor de Post din Companie;- Gestionarea procesului de recrutare pentru personalul office: identificarea si intocmirea job description si job specification, redactarea si postarea anunturilor de recrutare, selectia candidatilor, sustinerea interviurilor cu acestia si oferirea de feedback tuturor celor implicati in urma fiecarei etape din procesOferim-pachet salarial atractiv;-tichete de masa;-contract pe perioada nedeterminata;-loc de munca stabil.Program: Luni - Vineri: 09:30 - 18:30 (include 3 pauze si pauza de m
MARELE PESCAR TRADE SRL

Media netă estimată pe baza celor 1498 de salarii introduse în Salario: 4494 RON/Luna

Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.