Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

97 Locuri de Munca Manager in Sibiu

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

97 Locuri de Munca Manager in Sibiu

Cauta printr-o varietate mare de joburi Manager in Sibiu si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Manager in Sibiu si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Manager De Vanzari


Candidatul ideal Studii superioare finalizateCursuri de specialitate in domeniul vanzari/business- reprezinta un avantajExperienta minim 3 ani activitate in domeniul vanzarilor si/sau 5 ani in functii de managementCunostinte solide a strategiilor de vanzari si a proceselor comercialeCunostinte Excel – nivel avansatCunostinte lb.engleza – minim nivel mediuCapacitate de analiza, sinteza si organizare eficienta a munciiAbilitati excelente de organizare, planificare, comunicare si relationarDescrierea jobului Daca te alaturi echipei noastre iti oferim:Loc de munca stabilPosibilitati de dezvoltare si promovareSalariu motivant si platit la timpMediu de lucru placut si organizat cu toate instrumentele necesare pentru a face performantaResponsabillitatile specifice postului:Construieste reteaua de colaboratori, tinand cont cu strictete de politica de tarifare.Indeplineste/depaseste tintele de vanzari, conform targetului de vanzari stabilit pentru produsele din portofoliul;Rapunde de construire
AGROLAND CONSULT S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 87 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Agent Vanzari Sales Representative Area Sales Manager


Candidatul ideal - avea un portofoliu de clienți de flote de camioane este un mare avantaj;- experiența în vânzarea de anvelope de câțiva ani este un mare avantaj;- o persoană ambițioasă care este dispusă să depună efort;- experiența într-o poziție similară și într-un domeniu similar de cel puțin 3 ani;- experiența in vanzari cu termene de plata și urmarirea incasarilor;- simțul responsabilității dezvoltat;- reședința in Sibiu, Braşov, Ploieşti, Valcea, Alba Iulia, Mediaş, Deva sau in apropiere;- nu ezita să fie activ pe zonele arondate si sa viziteze eficient clientii- sa posede bune abilitati de relationare, comunicare si negociere;- sa fie o persoana dinamica, persuasiva, orientata spre rezultate;- studiile medii/superioare prezinta un avantaj in special profilul tehnic;- foarte bune abilitati de, comunicare, planificare si negociere;- initiativa, orientare catre client;- posesor carnet de conducere categoria B;- cunostinte operare PC.Experiența la companii precum Skuba, Autonet, In
ATLI ROMANIA S.​R.​L.​

Software Program Manager


Scurta descriere a companiei Randstad Digital is a trusted digital enablement partner that facilitates accelerated transformation for businesses by providing global talent, capacity, and solutions across specialized domains. Embracing a talent-first philosophy, we support tech experts throughout their working lives and ensure they develop the skills they need to be at the forefront of innovation. Cerinte Position overviewWe are looking for a Software Program Manager to join our Randstad Digital Romanian Team in a new challenging project in automotive field. In this project, you will collaborate closely with cross-functional teams to drive change management, effectively manage internal customers, resolve complex problems, and ensure the timely delivery of high-quality software solutions. You will also be responsible and accountable for the full program life cycle ranging from program definition up to end of life.By joining our Bucharest team, you will have the opportunity to be part of
Randstad Digital Romania

Kfc Sibiu Cauta Manager De Tura! Venit Net #pebune De La 4800 Lei!


Candidatul ideal Zi de zi, noi ne ghidam dupa 3 principii:Fii tu in varianta ta cea mai buna! Implica-te si diferentiaza-te! Distreaza-te!Cerinte: Studii medii finalizate, studiile superioare absolvite constituie un avantaj; Minim 1 an experienta profesionala anterioara relevanta; Comunicare eficienta si adaptabilitate; Capacitatea de a lucra in echipa; Amabilitate si orientare catre clienti si echipa; Rezistenta la stres si flexibilitate; Organizare si orientare catre rezultate; Implicare si responsabilitate.Descrierea jobului Ce trebuie sa faci: Creezi un mediu de lucru constructiv, coordonezi si distribui membrii echipei eficient in restaurant; Oferi instruire, suport si feedback membrilor echipei, lucrand alaturi de ei in restaurant; Te asiguri ca standardele de calitate si procedurile de lucru sunt respectate; Te implici in selectia candidatilor si le asiguri o buna integrare in echipa; Identifici si dezvolti angajatii cu potential, oferindu-le suport teoretic si practic; Gestione
US FOOD NETWORK SA

Manager Relatii Clienti Imm - Teritorial


Candidatul ideal Salut!Suntem in cautarea acelor viitori colegi talentati si ambitiosi pentru a se alatura echipei noastre IMM, in calitate de Manager Relatii IMM&Micro.Ce ne dorim de la tine? Sa ai o viziune indrazneata, si un angajament fata de excelenta in relationarea cu persoanele juridice.Alatura-te echipei noastre si ai oportunitatea de a-ti pune in valoare abilitatile de negociere, comunicare si strategie, intr-un mediu dinamic si provocator.Te invitam sa aplici daca ai rezidenta intr-unul din urmatoarele orasele/arii:Bucuresti, Craiova, Cluj/Targu Mures, Galati/Bacau, Sibiu/Alba/Hunedoara, Iasi/Suceava, Constanta/Tulcea.Candidatul Ideal Experienta in institutii financiar-nebancare si bancare si vanzari catre persoane juridice de minim 2 ani; Experienta in analiza documentelor financiare ale persoanelor juridice; Portofoliul propriu de clienti reprezinta un atu; Foarte bune abilitati de comunicare, vanzare, negociere si persuasiune; Persoana ambitioasa, cu initiativa si orienta
CREDIT FIX IFN S.​A.​

Manager Dezvoltare Retea Cu Experienta In Imobiliare


Candidatul ideal • Minim 1-2 ani experienta in management (administrare);• Experienta in imobiliare;• Spirit antreprenorial;• Abilitati de negociere;• Responsabilitate;• Automobil personal, constituie un avantaj.• Organizarea si Deschiderea punctului de lucru.Cerințe:• experiență în lucrul cu imobiliare.• experienta in dezvoltarea afacerilor.• disponibilitatea unui vehiculConditii:• Înregistrare printr-un contract de servicii.• Natura călătoriilor de afaceri.• Bonus pentru deschiderea fiecărui magazinDescrierea jobului • Administreaza un proces larg de responsabilitati;• Identifica spatiul comercial;• Negociaza si semneaza contractul de Închiriere;• Deschide punctul de lucru. Organizeaza si urmareste intregul proces;• Transmite punctul de lucru echipei de achizitii.Termeni si Conditii Generale:• Angajare prin Contract prestari servicii;• 5000 lei lunar + 1000 lei cheltuieli transport• Bonus pentru deschiderea unui punct de lucru : 10 000 lei;• Program de lucru flexibil;• Deplasari în i
TORGSERVICE RETAIL S.​R.​L.​

Customer Success Manager (German speaking)


What you'll doAs a Customer Success Manager (German speaking), you will be focused on driving customer loyalty, retention, and growth. This is done by creating visibility of our customer experience across the Regnology client ‘customer journey’ using a combination of KPIs, customer feedback such as NPS and insights which will be combined to track the ‘health score’ of each client account. You will act as client advocate, gathering and maintain data about clients, various cycles that impact their business and facilitate data-driven actions and decisions.You will be focused on driving awareness of the key pain points our customers are experiencing and work with the CCO to identify process improvements initiatives which will improve customers’ experience.Your key accountabilities are: Building strong and long-lasting relationships with your customers, owning the relationship through proactive and reactive engagements. Understanding the customer experience with our products and services, e
Regnology

Junior Project Manager


Candidatul ideal Algeco Romania, companie lider în furnizarea de soluții modulare pentru construcții, caută un Junior Project Manager entuziast și dornic să învețe pentru a se alătura echipei din Sibiu.Aceasta este o oportunitate excelentă pentru cineva care dorește să își înceapă cariera în gestionarea proiectelor și să se dezvolte într-un mediu dinamic și stimulant.Candidatul ideal ar trebui să aibă: Studii superioare finalizate sau în curs de finalizare în domenii relevante (Inginerie, Construcții, etc.); Experiență anterioară în domeniul construcțiilor sau gestionării proiectelor (experiență de lucru, stagii, proiecte academice etc.) - reprezintă un avantaj; Cunoștințe de utilizare Autocad; Cunoștințe de utilizare Revit - constituie avantaj; Cunoștințe medii/avansate de Microsoft Office, în special Excel; Abilități excelente de comunicare, inclusiv capacitatea de a comunica eficient si clar cu colegii, clienții sau alte părți interesate; Abilități puternice de colaborare și lucru î
ALGECO S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 6 de salarii introduse în Salario: 3400 RON/Luna

Manager Magazin /​ Consilier Magazin


Candidatul ideal Căutăm persoane pasionate de vânzări care sa se alătura colegilor din showroom-urile noastre din:* Buzau* Sibiu* Targu Mures* Targu Jiu* Suceava.1) Manager Magazin:🗸 Ești pasionat de vanzari precum ”parcurs client”, ”optimizare procese”, ”nivel de satisfacție al clienților” ?🗸 Te recomandă o bună gândire analitică și aptitudinile organizatorice, spiritul de inițiativă și modul diplomatic și eficient în care colaborezi cu oamenii?🗸 În plus, ți-ar plăcea să îți începi cariera într-o companie de top în domeniul materialelor de constructii?Dacă te-ai regăsit, înseamnă că poți fi chiar tu colegul talentat pe care ni-l dorim aproape. Regata e locul în care am construit o familie unită, care pune în centrul fiecărui lucru pe care îl face valori precum generozitate, performanță, cinste, respect, simplitate, coerență sau exemplaritate. Continuă să descoperi cum te poți alătura echipei noastre!Cum eștiBun comunicator - ești adeptul comunicării deschise și ești dornic să menți
REGATA SRL

Area Sales Manager - Zona Transilvania


Candidatul ideal - Experienta de minim 3 ani in vanzari si management al distribuitorilor si clientilor (constituie un plus important experienta in industria lubrifiantilor sau adiacente);- Cunostinte aprofundate de vanzari si organizare;- Atitudine pozitiva si orientata catre rezultate, prezenta placuta, capacitate de a stabili relatii interpersonale;- Bun organizator, proactiv;- Studii superioare;- Cunostinte de operare PC (Word, Excel, Outlook);- Permis de conducere categoria B, disponibilitate pentru deplasari. Descrierea jobului - Mentine relatia cu clientii existenti, prospecteaza piata si extinde portofoliului de clienti;- Implementeaza eficient strategia de vanzari si indeplineste obiectivele de vanzari in zona alocata;- Cunoasterea si respectarea politicii comerciale;- Planificarea vizitelor la clienti si oferirea de consultanta catre clienti;- Realizeaza rapoarte periodice de activitate.Zona alocata este formata din judetele: Alba, Arad, Bistrita-Nasaud, Bihor, Brasov, Cluj,
HEXOL LUBE SRL

Manager Agentie Turism


Candidatul ideal Manager Agentie TurismExperienta minimum 5 ani in AGENTIE DE TURISM!Vanzare pachete si servicii turistice: bilete avion, hotel, transfer, croaziere, activitati;Cunoastere sisteme rezervare furnizori internationali;Cunoastere obligatorie limba engleza.Descrierea jobului Ce presupune job-ul de Manager Agentie Turism- Ofertare, procesare rezervari, emitere documente, incasari - plati, followup;- Acces cereri clienti - CRM; sisteme furnizori; platforma de rezervari integrata; backoffice;Beneficii:- Contract de munca salariu fix plus comision 11 - 44% din profit net realizat in functie de valoarea totala lunara;Dupa perioada de proba de 90 zile se adauga urmatoarele beneficii:- Tichete de masa;- Tichete Cadou;- Infotrip-uri;- Program flexibil: Homebased, Birou sau Hybrid;- Training specializat gratuit de produse si tehnici de vanzare;- Asistenta permanenta in ofertare;- Acces la materiale informative si de marketing;- Instruire permanenta si update cu noutati si practici di
PERFECT JOURNEY SRL

Media netă estimată pe baza celor 4 de salarii introduse în Salario: 4400 RON/Luna

Manager Regional Vanzari Ka - Zona Centrala Si De Vest


Candidatul ideal - experienta de minim 3 ani pe o pozitie similara de coordonare in distributie FMCG;- abilitati excelente de comunicare, coordonare, negociere si delegare responsabilitati;- rutina in utilizare pachetului MS Office;- usurinta in realizarea rapoartelor, statisticilor, respectiv gandire analitica pentru analiza si evaluarea acestora;- experienta in utlizarea unui de program de SFA reprezinta un avantaj;- permis de conducere;- de preferinta domiciliul candidatului sa fie in jud.ClujDescrierea jobului Responsabilitati:- gestioneaza activitatea de vanzari in relatia cu clienti pentru zona de centru si vest a tarii in vederea atingerii obiectivelor de vanzari stabilite; - coordoneaza echipa de ASM si echipa de mercantizori pentru atingerea targetelor de vanzare;- dezvolta noi instrumente SFA pentru echipa aflata in coordonare;- maximizeaza indicatori de performanta la nivelul departamentului;- asigura implementarea in piata a planului de promovare a produselor existente cat
BOROMIR IND SRL

Adjunct Manager Magazin - PENNY Dumbraveni (Sibiu)


Scurta descriere a companiei Succesul PENNY porneste de la oameni si suntem mândri de echipa noastră și de povestea PENNY în România, așadar, dacă ai ajuns pe pagina noastră, e important să ne cunoști cât mai bine.Îți prezentăm PENNY:PENNY reprezintă în România grupul german REWE, unul dintre liderii europeni din domeniul alimentar, cu o experiență de peste jumătate de secol. Oferim locuri de muncă și susținem comunitățile din 158 de orașe din România.PENNY Romania deja înseamnă:376 de magazine de tip discount 4 centre logistice (Ștefăneștii de Jos, Bacău, Turda si Filiasi) 7000 de angajați Sesiunile de cumpărături ale clienților și angajaților PENNY în România au început în anul 2005. De atunci, lanțul de magazine PENNY a devenit unul dintre cele mai active din țara noastră.Succesul nostru este și va fi întotdeauna strâns legat de oamenii care ne sunt alături. Recunoașterea ca Angajator de Top ne amintește încă o dată cât de valoroasă este munca în echipă și susținerea fiecărui angaja
PENNY.​

Assistant Manager


Candidatul ideal Studii superioareAbilități de organizarePersoană educatăAbilități de comunicareDescrierea jobului Recrutăm Assistant manager pentru o companie de producție, în condiții de lucru foarte bune, program 08-16.
JELER MARIUS-IOAN ÎNTREPRINDERE INDIVIDUALĂ

Media netă estimată pe baza celor 417 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Manager Dezvoltare Retea Cu Experienta In Imobiliare


Candidatul ideal • Minim 1-2 ani experienta in management (administrare);• Experienta in imobiliare;• Spirit antreprenorial;• Abilitati de negociere;• Responsabilitate;• Automobil personal, constituie un avantaj.• Organizarea si Deschiderea punctului de lucru.Cerințe:• experiență în lucrul cu imobiliare.• experienta in dezvoltarea afacerilor.• disponibilitatea unui vehiculConditii:• Înregistrare printr-un contract de servicii.• Natura călătoriilor de afaceri.• Bonus pentru deschiderea fiecărui magazinDescrierea jobului • Administreaza un proces larg de responsabilitati;• Identifica spatiul comercial;• Negociaza si semneaza contractul de Închiriere;• Deschide punctul de lucru. Organizeaza si urmareste intregul proces;• Transmite punctul de lucru echipei de achizitii.Termeni si Conditii Generale:• Angajare prin Contract prestari servicii;• 5000 lei lunar + 1000 lei cheltuieli transport• Bonus pentru deschiderea unui punct de lucru : 10 000 lei;• Program de lucru flexibil;• Deplasari în i
TORGSERVICE RETAIL S.​R.​L.​

Manager Relatii cu Clientii IMM - Iasi,​ Cluj-Napoca


In rolul de Manager Relatii cu Clientii (sau pe scurt, CRM) vei avea oportunitatea de a lucra in echipa de Vanzari IMM Libra, in cadrul sucursalei din Iasi, Sibiu sau Cluj-Napoca. Principalul obiectiv al echipei este acela de a oferi potentialilor clienti IMM solutii financiare potrivite nevoilor business-ului (credite, pachete de servicii operationale etc.).Cei care indeplinesc cu succes acest rol, sunt cei carora le place sa interactioneze cu cei din jur, sa comunice si care sunt foarte buni negociatori. Satisfactia in vanzari provine din dezvoltarea portofoliului de relatii si de suportul oferit clientilor.Salariul de incadrare pentru rolul de Manager Relatii cu Clientii IMM este in intervalul de 7.000 lei brut si 13.000 lei brut, in functie de experienta profesionala si gradul de potrivire cu cerintele rolului. Despre job: Stabileste si participa la intalniri cu potentiali clienti IMM; Prezinta clientilor produsele si serviciile, oferindu-le solutii financiare potrivite; Realizeaza
Libra Internet Bank SA

Manager Zonal Vanzari (venit Lunar 14000 – 18000 Ron Brut)


Candidatul ideal Manager Zonal Vanzari (venit lunar 14000 – 18000 Ron brut)La UNIX Auto deservim în cel mai profesional mod partenerii și identificăm nevoile viitorilor parteneri. Înființată în anul 1990, compania UNIX Auto reprezintă un distribuitor de piese auto, aflat într-o dinamică expansiune în cele trei țări ale regiunii Central și Est Europene (Ungaria, România și Slovacia) cu aproape 170 de filiale și peste 3 000 de angajați.Sistemul logistic avansat şi catalogul electronic de piese auto asigură un serviciu unic partenerilor noştri. Suprafața totală a Centrului Unix din Budapesta, a Centrului Logistic și a filialelor este de aproximativ 120.000 m², depozitul UNIX Auto complet cuprinde peste 9 milioane de piese. Din Centrul nostru Logistic livrăm marfă către majoritatea filialelor noastre de mai multe ori pe zi. Livrăm către clienți cu propriile mașini, parcul auto UNIX Auto deținând peste 2.000 de mașini, toate livrările noastre fiind în regim strict, astfel încât sistemul nos
UNIX AUTO SRL

R&D Manager


Short company description We are RIAN & Partners, a 100% Romanian concept – recruitment agency and we provide specialized human resources management services within the industrial field.Our goal is clear and simple: to improve every recruitment and organizational development processes. We support ambitious businesses to find the proper human capital for their development plans. We offer guidance to dynamic candidates in order to find their dream job. Requirements Bachelor’s or Master’s Engineering, Business or related field;+5 years of experience in product development or related field, with a track record of successfully launching new products to market;Proven experience in leading and managing cross-functional teams;Fluent in both Romanian and English; German is a plus! Responsibilities Leads the product development team in executing the product development process from idea to commercialization, ensuring projects are completed on time and within budget;Collaborates with cross-fu
RIAN PARTNERS

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 2900 RON/Luna

Manager Marketing Aria Clicic & Recuperare


Candidatul ideal o persoana cu inițiativă, creativă, organizată, atentă la detalii și cu experiență în crearea și gestionarea campaniilor de marketing; cu abilități excelente de comunicare și negociere; cu capacitate demonstrată de a dezvolta și implementa strategii de marketing eficiente, adaptate nevoilor și cerințelor pieței; orientare către rezultate și abilitatea de a lucra într-un mediu dinamic, gestionând simultan mai multe proiecte.Descrierea jobului Responsabilitati : Dezvoltarea și implementarea strategiilor si bugetelor de marketing a crește cota de piață Analiza detaliată a pieței și a nevoilor clienților pentru a identifica oportunități de creștere și de dezvoltare Coordonarea și implementarea campaniilor de marketing, participarea la evenimente Crearea de conținut relevant și captivant pentru diferite canale de marketing, cu accent pe necesitățile și cerințele specifice ale pieței. Monitorizarea performanței campaniilor de marketing și elaborarea de rapoarte periodice pen
ARIA CLINIC SRL

Manager Marketing Aria Clinic & Recuperare


Candidatul ideal o persoana cu inițiativă, creativă, organizată, atentă la detalii și cu experiență în crearea și gestionarea campaniilor de marketing; cu abilități excelente de comunicare și negociere; cu capacitate demonstrată de a dezvolta și implementa strategii de marketing eficiente, adaptate nevoilor și cerințelor pieței; orientare către rezultate și abilitatea de a lucra într-un mediu dinamic, gestionând simultan mai multe proiecte.Descrierea jobului Responsabilitati : Dezvoltarea și implementarea strategiilor si bugetelor de marketing a crește cota de piață Analiza detaliată a pieței și a nevoilor clienților pentru a identifica oportunități de creștere și de dezvoltare Coordonarea și implementarea campaniilor de marketing, participarea la evenimente Crearea de conținut relevant și captivant pentru diferite canale de marketing, cu accent pe necesitățile și cerințele specifice ale pieței. Monitorizarea performanței campaniilor de marketing și elaborarea de rapoarte periodice pen
ARIA CLINIC SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 97 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Cautari populare
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.