Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Manager in Strainatate

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Manager in Strainatate

Cauta printr-o varietate mare de joburi Manager in Strainatate si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Manager in Strainatate si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Manager Zootehnist


Candidatul ideal ​Cerințe: Studii superioare de specialitate. Experiență în managementul și coordonarea echipelor. Experiență în managementul unui ferme de bovine de carne. Bune abilități de planificare și organizare. Experiență pe o poziție similară, minim 3 ani. Capacitatea de a lua decizii optime în condiții dificile. Disponibilitate la dialogul cu furnizorii și diplomație în relațiile cu colaboratorii interni și extern. Cunoștințe foarte bune de limba engleză (constituie avantaj). Permis de conducere categoria B. Spirit de analiză și sinteză, spirit organizatoric, inițiativă, disciplină, perseverență, obiectivitate.Descrierea jobului Responsabilități: Asigură managementul fermei implicându-se în mod direct în gestionarea resurselor necesare pentru buna desfășurare a activităților specifice fermei. Coordonează și controlează întreg ciclul de creștere al bovinelor. Coordonează echipele de muncitori pentru dezvoltarea infrastructurii existente. Dezvoltă rețete de hrănire a animalelor
MARGARIT MARIA ALINA PFA

Manager Echipa Curatenie Cu Germana - Germania


Candidatul ideal Cerințe: minim 2 ani de experiență profesională în curățenie/menaj, experiență în domeniul ospitalității (e.g. hoteluri, restaurante, nave de croazieră), experiență în conducerea unei echipe mici din diferite țări, limba germană la nivel conversațional, permis de conducere, cunoștințe de specialitate despre curățenie, procese de curățenie și curățenie specială, atitudine proactivă și implicată, atenție la detalii, concentrare pe căutarea soluțiilor.Descrierea jobului Responsabilități: supravegherea și comunicarea cu membrii echipei de curățenie, responsabilitate pentru curățenia camerelor și a zonelor publice, responsabilitate pentru gestionarea comenzilor, amenajarea depozitului și administrarea lenjeriei, verificarea calității lenjeriei și a prosoapelor după ce au fost aduse de la compania care le curăță, planificarea turelor de lucru a membrilor echipei de curățenie.Beneficii: aproximativ 2300€ net (pentru un salariu brut de 3500€), locuințe subvenționate care inclu
ARCADA DUPLEX S.​R.​L.​

Human Resources Manager - Orbico Moldova


Candidatul ideal Minimum 3 years of experience on the position of HR Manager in the company with minimum 100 employees ; Experience in managing various team projects; Practical knowledge of local Labor Law; Experience and knowledge about multiple HR processes both soft and hard – soft (attraction, recruitment and selection, on-boarding, development, performance management incl. compensation & benefits policy, internal communication, change management) and hard (legal requirements, administration, software). Communication skills: Interpersonal and people skills - open positive personality, trusting people, approachable, with high level of EQ; Constructive and argumentative dialogue; Conflict management skills – without avoiding difficult situations; Excellent management, planning and organizational skills; Capacity to develop others – transfer of knowledge and support to employees; The ability to understand, act, build trust and establish productive working relationships in a multicultu
INTERBRANDS ORBICO S.​R.​L.​

Project Manager


All projects on the ground need Project Managers that are responsible for three main areas: finance, human resources and general administration of projects.As Project Manager you ensure the proper project accounting, budget planning, as well as controlling. In the field of human resources, the Project Manager is responsible for the entire staff management of a project. This involves the labour regulations of the project country, as well as the payroll, recruitment and development of local staff. Additionally, in this position you are responsible for rent, lease or purchase agreements, insurance, travel management, travel, residence and work permits. Typically, the Project Manager is supported by a small local team that he/she supervises.Special requirements: Completed vocational training and expertise in finance, law or business studies Knowledge in financial management, controlling, accountancy and budgeting, human resource management Improvisation and negotiation skills Fluency in En
Medici fara frontiere - Medecins Sans Frontieres

Media netă estimată pe baza celor 3700 de salarii introduse în Salario: 6600 RON/Luna

Project Finance Manager


Short company description Konem Invest is an HR Consulting boutique firm, with a team of passionate and enthusiastic experts. Our clients enjoy the kind of personal service and price sensitivity we are able to offer as a small compan Requirements · You achieved a master’s degree in applied economics, accountancy or finance;· You are able to express yourself fluently in English. The knowledge of other languages is an asset· You have relevant experience in a financial or audit position ( minimum 5 years) with experience in project work· You have the right leadership skills and have some proven experience in this domain· You are prepared to work from our Project Offices in the Benelux and or on expatriate basis (with attractive work / leave schedule) on overseas project sites or in one of our regional offices abroad for extended periods of time. Responsibilities You will be responsible for the coordination, management and follow-up on all financial aspects of the project(s) you will be as
Konem Invest

Workshop Manager - Welding


Short company description Konem Invest is an HR Consulting boutique firm, with a team of passionate and enthusiastic experts. Our clients enjoy the kind of personal service and price sensitivity we are able to offer as a small compan Requirements - Minimum of 3 years of experience as a welder- Technical education at the high school or post-secondary level- Have an EU/EEA nationality- Managerial skills- Welding certificates or willingness to obtain them- Strong communication skills in English Responsibilities - Leading the team of welders and other team members in the workshop- Collaborating with the team (consisting of 3 people) to prepare the different parts of the project- Ensuring compliance with plans and quality standards- Supervising the construction according to the plans- Implementing and monitoring safety procedures during work Other info We offer:- Attractive salary with additional benefits (travel allowance etc.)- Possibility to work on different types of contracts (freelanc
Konem Invest

Automation Engineer Manager


Short company description Konem Invest is an HR Consulting boutique firm, with a team of passionate and enthusiastic experts. Our clients enjoy the kind of personal service and price sensitivity we are able to offer as a small compan Requirements · You have passion for automation and material handling systems, working with high safety standards.· BSc degree mechatronics / electromechanical Engineering, and/or practical experience in the field of automation controls or software engineering. You have a solid understanding of information systems and engineering theory.· You have followed trainings on latest machine directives standards, and you continuously work in upgrading your knowledge through trainings (SCADA, PLC, CAD…).· 10+ years’ experience designing & implementing automated warehouses involving conveyors, ASRS, G2P, sorting systems· Your excellent knowledge of the landscape and possibilities of automation suppliers.· Solid understanding of the project life cycle of automated
Konem Invest

HR Development Manager


The HR Development Manager is responsible for ensuring the HR capacity required in the project, the sizing of teams, improving people´s capacities, technical skills, contribution and active participation to achieve mission goals effectively. This will be done according to MSF human resources vision and values.As HR Development Manager you understand MSFs recruitment and development policies, procedures and tools, adapt them to the mission’s context and ensure an equitable, fair, transparent, efficient and accountable implementation throughout the mission by all relevant people in the mission. You provide expertise to all colleagues involved in recruitment processes, with the aim of recruiting professionals and people with potentials to be developed. Furthermore, you ensure alignment with existing policies and provide expert support to Coordinators, Activity Managers and supervisors in recruiting and developing people under their supervision.The HR Development Manager collaborates with
Medici fara frontiere - Medecins Sans Frontieres

Manageri Cu Experienta In Asigurari


Candidatul ideal manageri cu experiența de minim 5 ani in managementul unei companii de asigurări sau brokeraj in emitere de polițe pentru garanții de participare și garanții de buna execuție pentru companii de construcții cât și polițe împotriva malpraxisului pentru mediciDescrierea jobului Companie de asigurări din Italia selectează manageri cu experiența de minim 5 ani in managementul unei companii de asigurări sau brokeraj in emitere de polițe pentru garanții de participare și garanții de buna execuție pentru companii de construcții cât și polițe împotriva malpraxisului pentru medici !
CONCORDIA CON.​ STRADE SRL

Foreman Rigger


Candidatul ideal Experiență minimă de 3 ani în domeniu, cu o bună înțelegere a procedurilor de ridicare și a echipamentelor de ridicare utilizate în industria petrol si gaze. Abilități excelente de comunicare și coordonare a echipei, cu capacitatea de a rezolva probleme și de a lua decizii în timp real. Diploma de rigger. Diploma VCA VOL reprezinta avantaj. Capacitatea de a lucra sub presiune și de a gestiona multiple sarcini simultan. Limba engleza, nivel fluent.Descrierea jobului Coordonarea echipei de riggeri pentru a asigura siguranța și eficiența operațiunilor de ridicare și mutare a echipamentelor și materialelor. Supervizarea și instruirea riggerilor subordonați pentru a asigura respectarea normelor de siguranță și procedurilor de lucru. Planificarea și organizarea activităților de ridicare și mutare a echipamentelor și materialelor conform specificațiilor tehnice și cerințelor proiectului. Asigurarea că toate echipamentele de ridicare sunt verificate și întreținute corespunzăto
PMM PROFESSIONAL MANPOWER MANAGEMENT RO S.​R.​L.​

Tehnician Telecomunicatii - Germania


Candidatul ideal Ideal candidate: +1 year experience in telecommunications systems engineering Proven track record of hands-on experience with telecommunications technologies and devices Ability to work at high altitude/ climbing experience Ability to work with low voltage equipment and devices Driving license - category B Availability for extensive travels abroadNice to have: Associate degree in a related technical discipline, or the equivalent combination of education, technical training, or work experience Experience with basic networking protocols including DNS, DHCP, VPNs, WAN/LAN TCP/IP One to three years of related IT/telecommunications experience Experience with integrated cable and antenna analyzer (3z Telecom/Anritsu Site Master/BER) Experience working with Huawei/ZTE/Ericsson/Nokia telecom devices (RAN&MW) Average spoken and written English and/ or German language Documentation skillsDescrierea jobului Job description: Installation, Configuration, Testing, Integration, and O
BUSINESS BUILDERS MANAGEMENT TRANSPORT SRL

Coordonator Limba Franceza


Candidatul ideal Lucrez în Europa SRL' își extinde echipa și are nevoie de tine! Căutăm o persoană cu viziune, capabilă să gestioneze cu agilitate nevoile angajaților noștri din Franța. Dacă ești pregătit pentru o călătorie plină de satisfacții profesionale, alătură-te nouă!Ce asteptari avem de la tine:-Abilități bune de comunicare verbală și scrisă în limba franceză, pentru a interacționa eficient cu angajații și clienții din Franța.-Capacitatea de a rezolva rapid și eficient problemele legate de adrese și deplasări, asigurând continuarea fără obstacole a proiectelor.-Abilități organizatorice puternice și atenție la detalii pentru a asigura o gestionare precisă a datelor și a informațiilor despre adrese și deplasări.-Flexibilitate și adaptabilitate în fața cerințelor urgente și a situațiilor neprevăzute.-Capacitatea de a lucra sub presiune și de a gestiona multiple sarcini simultan, menținându-și totuși calitatea și precizia muncii.Orientare către rezultate și abilitatea de a se a
LUCREZ ÎN EUROPA SRL

Zidar


Candidatul ideal Persoana serioasa, dinamica, experienta in constructii (zidarie) constituie un avantaj.Posesor permis B- constituie un avantajDisponibil pentru detasare santier in Italia (zona Nord)Descrierea jobului Pe perioada detasarii se ofera si cazare, masa
NEUMANN MANAGEMENT S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 9 de salarii introduse în Salario: 3325 RON/Luna

Vezi alte joburi relevante

Tehnician De Service - Electronica


Candidatul ideal Candidatul Ideal Căutăm pentru proiectele noastre un Electrician montator / Electrician Montaj / Tehnician de Service Electronică (m/f/d) Experiențele tale / Your Experience •Cunoștințe de limba germană sau engleză •Candidatura trebuie depusă în limba germană sau engleză •Studii în domeniul electronică, electrică sau electrotehnică •Experiența anterioară în asamblare electrică sau întreținere constituie un avantaj •Experiența referitoare la punerea în funcțiune constituie un avantaj •Disponibilitate de deplasare în Germania, Europa și/sau în întreaga lume ---- • •Knowledge of German or English •Your application must be submitted in either German or English •Training in the field of electronics, electrics or electrical engineering •Experience in electrical assembly or maintenance •Commissioning experience advantageous •Willingness to travel; throughout Germany / Europe and / or worldwideDescrierea jobului Descrierea jobului Descrierea jobului Atribuțiile tale / Your Tas
W K GESELLSCHAFT FüR INDUSTRIETECHNIK MBH

Tehnician Service /​ Instalator /​ Service Technician /​ Fitter


Candidatul ideal Ceea ce oferim / What we offer Contract de muncă pe durată nedeterminată la un angajator de încredere Integrare în sistemul social german! Dotare personală cu instrumente și cu îmbrăcăminte de lucru de înaltă calitate Costurile de cazare sunt acoperite de către W&K Salariu bun, compensații de călătorie echitabile și tarife zilnice Bani de călătorie din orașul vostru capital Domeniu de activitate variat și plin de responsabilitate O perioadă de pregătire practică și bine fundamentată De ce W&K Climat de lucru de tip familial la un angajator, unde conducerea este exercitată de către proprietarii companiei Căi de comunicare scurte, deschise, într-o cultură corporatistă familială Siguranță ridicată a locului de muncă la un angajator de nivel internațional Consilier personal și sarcini de serviciu personalizate ---- An open-ended employment contract with a reliable employer Integration into the German social system! Personal tool kit and quality work clothes Accommodation c
W K GESELLSCHAFT FüR INDUSTRIETECHNIK MBH

Team Leader Electricity HVAC


Short company description Konem Invest is an HR Consulting boutique firm, with a team of passionate and enthusiastic experts. Our clients enjoy the kind of personal service and price sensitivity we are able to offer as a small compan Requirements - Relevant technical diploma- Have an EU/EEA nationality- Experience in site management / Team Leader- Ability to motivate and support people- Strong communication skills in English Responsibilities - Monitoring the assigned electrical and/or HVAC installation projects and preparing the corresponding schedule for the site- Managing the team, including training, motivating and delegating tasks- Ordering the materials and tools needed for projects- Carrying out quality controls to ensure compliance with standards- Reporting actions to the project leader Other info We offer:- Net salary of 3100-3200 € + meal vouchers, plus a complete benefits package including medical insurance and pension- Eco bonus: 250€/year in eco-vouchers- Company car for tr
Konem Invest

.​Net Software Engineer


Short company description Konem Invest is an HR Consulting boutique firm, with a team of passionate and enthusiastic experts. Our clients enjoy the kind of personal service and price sensitivity we are able to offer as a small compan Requirements ·3+ years of experience in .NET development·Experience with .NET and SQL and related frameworks and components·You have passion and are triggered by technology and software development.·You consider continuous improvement in all of your activities·You have good learning skills and keep up to date on the latest within your development domain.·You can bring across/present the most technically message (even if technically complex) to any audience·You understand the dynamics of change management and support.·You can maintain good relations with external parties. Responsibilities - You will translate functional requirements into solid technical designs and solutions and build IT developments, IT validations and IT implementations.- You will partici
Konem Invest

Operator CNC strung/​freza+ programare


Scurta descriere a companiei Absolute Jobs Belgium vă oferă o gamă largă de locuri de muncă, de la contracte temporare la contracte permanente și de la joburi part-time la joburi full-time. Locurile noastre de muncă vacante variază de la posturi administrative la profesii tehnice și de la munca de îngrijire la munca de logistică. De asemenea, avem o experiență vastă în recrutarea de profesioniști și lucrători specializați cu înaltă calificare, cum ar fi ingineri, specialiști IT și manageri de proiect.În plus, ne asigurăm că talentele străine pot face o tranziție ușoară în Belgia. Oferim diverse servicii, cum ar fi locuință, transport, salarii corecte, alocații pentru copii și asigurări de sănătate. De asemenea, vă ajutăm cu permisele de muncă necesare și vă oferim sprijin în cazul întrebărilor legate de legislația belgiană a muncii. Cerinte Cerinte:✔Experienta anterioara in strunjire CNC sau frezare.✔Capacitatea de a face programare.✔Studii tehnice relevante.✔Cunoștințe de limba englez
Absolute Jobs Belgium

INGINER AUTOMATIST


Scurta descriere a companiei Konem Invest is an HR Consulting boutique firm, with a team of passionate and enthusiastic experts. Our clients enjoy the kind of personal service and price sensitivity we are able to offer as a small compan Cerinte - Studii superioare în domeniul ingineriei electrice, mechatronice sau automatică.- Experiență în proiectarea și programarea sistemelor automatizate.- Cunoștințe avansate de electricitate, pneumatică și programare PLC - Abilitatea de a elabora documentație tehnică.- Capacități analitice și de rezolvare a problemelor.- Abilitatea de a comunica eficient și de a lucra în echipă.- Experiență în testarea roboților industriali.- Cunoștințe de limba engleză la nivel avansat.- Permis de conducere categoria B. Responsabilitati - Organizarea realizării de concepte pentru sisteme automatizate, alături de colegii din celelalte departamente implicate (ex.: proiectare mecanică si electrică)- Realizarea ofertei în baza conceptului- Proiectarea electrică și pne
Konem Invest

Media netă estimată pe baza celor 241 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Project engineer - Portable Air Division


Short company description Konem Invest is an HR Consulting boutique firm, with a team of passionate and enthusiastic experts. Our clients enjoy the kind of personal service and price sensitivity we are able to offer as a small compan Requirements - Master's degree in Engineering or Industrial Sciences- Have an EU/EEA nationality- Hold an EU/EEA bachelor or a specialist diploma- Strong analytical skills- Independent worker with efficient project management skills- Proficient in mechanical design- Creative problem solver with technical expertise- Excellent communication and networking abilities- Fluent in English Responsibilities - Investigate the project feasibility in all aspects- Coordinating and following up design-related tasks with the designer and our Indian design center.- Making the necessary functional specifications for the different components- Monitoring prototype ordering, construction and processing feedback- Setting up test programs in collaboration with technical experts
Konem Invest
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.