Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

78 Locuri de Munca Manager in Targu Mures

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

78 Locuri de Munca Manager in Targu Mures

Cauta printr-o varietate mare de joburi Manager in Targu Mures si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Manager in Targu Mures si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Manager/​Consilier despagubiri accidente rutiere


Companie verificată
Aplica rapid
Căutăm un manager/consilier ca tine! Dacă te atrage ideea de a lucra într-o companie care pune preț pe talentul tău și care este dispusă să investească în pregătirea ta profesională, suntem convinși că merită să aplici. În plus, dacă esti o persoană: - perseverentă, dinamică, orientată către rezultate;- cu spirit antreprenorial;- care deține o capacitate de analiză și sinteză;- cu abilități de comunicare și negociere;- care merge înainte, indiferent de obstacole;- ești mai mult decât binevenită în echipa! Descrierea jobului: - Venim în sprijinul persoanelor vătămate sau a familiilor persoanelor decedate în accidente rutiere, acordându-le asistență pentru obținerea despăgubirilor cuvenite, de la societățile de asigurări. Responsabilitățile tale: Manager:- Recrutarea și selecția candidaților în vederea dezvoltării echipei;- Planificarea și organizarea activității;- Coordonarea, monitorizarea și evaluarea activității echipei;- Pregătirea și formarea deprinderilor specifice activității de
Serar Invest Consult SRL

Manager De Proiect /​ Project Manager


Candidatul ideal Căutăm PROJECT MANAGER care să ne ajute să generăm și să implementăm proiecte de succes.Cerințe pe care trebuie să îndeplinești pentru a putea candida cu succes să fi colegul nostru: Minim 2 ani experiență relevantă (pentru Autorități publice locale (PNDR 7.2, PNDR 7.6, POR, POCU, POCA etc.) și pentru sectorul IMM (ex. POR 2.2, POR 2.1, HG 807/2014 etc.) Studii superioare, constituie avantaj studiile în domeniul economic, management, juridic, tehnic cont Absolvire cursuri de perfecționare în domeniu: Manager de proiect, Expert accesare fonduri nerambursabile, Evaluator proiecte - constituie avantaj Aptitudini de bună comunicare în limba română – reprezintă avantaj cunoștințele de limba maghiară (deși nu este obligatorie) Permis categoria B - constituie avantajÎn compania noastră avem 3 valori principale după care ne ghidăm, Aceste valori sunt reflectate în deciziile noastre, în responsabilități și în modul în care facem business:CorectitudineNu suntem dispuși să accept
DRAUPNIR S.​R.​L.​

Asistent Manager


Candidatul ideal Cerințe: Studii superioare Experiență anterioară într-un rol administrativ sau de asistență managerială constituie avantaj. Capacitatea de a utiliza eficient CRM și alte software-uri de office (word, excel, powerpoint). Abilități de comunicare și colaborare puternice. Abilități excelente de organizare și atenție la detalii. Capacitatea de a gestiona mai multe sarcini simultan, prioritizând eficient.În compania noastră avem 3 valori principale după care ne ghidăm. Aceste valori sunt reflectate în deciziile noastre, în responsabilități și în modul în care facem business:CorectitudineNu suntem dispuși să acceptăm clienți nesimțiți chiar dacă suntem nevoiți să pierdem bani.Nu suntem dispuși să facem compromisuri în a spune adevărul unui client chiar dacă suntem nevoiți să îl pierdem.PunctualitateNu suntem dispuși să acceptăm să facem compromisuri în a implementa la timp chiar dacă suntem nevoiți să lucrăm nopțile și să facem sacrificii.Dezvoltare continuăNu suntem dispuși
DRAUPNIR S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 3990 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Manager


Candidatul ideal Suntem în căutarea unei persoane motivate și dedicate pentru a se alătura echipei noastre în calitate de Asistent Manager în cadrul companiei Royal DRU. Candidatul ideal va fi responsabil pentru furnizarea de suport administrativ echipei noastre și pentru asistarea în operațiunile zilnice din cadrul companiei.Cerințe:Experiență relevantă ca asistent administrativ sau asistent de vânzări, reprezintă un avantaj.Abilități excelente de organizare și gestionare a timpului.Abilități puternice de comunicare și interpersonale.Bune cunoștințe de operare Microsoft Office.Experiența în utilizarea/cunoașterea MS Excel este un avantaj.Flexibilitatea în ceea ce privește programul de lucru este un avantaj.Experiența în utilizarea/cunoașterea MS Excel este necesara.Engleza (nivel de bază) este un avantaj.Atitudine proactivă și orientată spre rezultate.Studii superioare absolvite – constituie avantajDescrierea jobului Preluarea și redirecționarea informațiilor către colegii responsabil
ROYAL DRU PARTS S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 4164 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Manager Marketing


Candidatul ideal Cerinte:- Creativ, inovator, capabil să genereze idei noi și să implementeze soluții în cadrul strategiilor de marketing.- Abilități excelente de comunicare.- Orientare către rezultate și abilitatea de a lucra într-un mediu dinamic, gestionând simultan mai multe proiecte.- Capacitatea de a evalua și de a măsura eficacitatea campaniilor și a strategiilor de marketing, adaptându-le în funcție de nevoile și cerințele în schimbare ale pieței.- Studii superioare finalizate.Descrierea jobului Responsabilitati:- Elaborarea și implementarea strategiilor de marketing care să sprijine obiectivele generale ale companiei și să conducă la creșterea și consolidarea poziției brandului pe piață.- Colaborarea strânsă cu departamentele din cadrul firmei pentru a asigura coerența și alinierea strategiilor.- Crearea de conținut relevant și captivant pentru diferite canale de marketing.- Asigurarea managementului de proiect pe inițiative de marketing ale companiei.- Monitorizarea performan
SYSTEMA CERTIFICARI SRL

Media netă estimată pe baza celor 401 de salarii introduse în Salario: 7000 RON/Luna

Manager Adjunct/​ Asistent Manager In Restaurant Burger King


Candidatul ideal Îți plac oamenii?Vrei să te dezvolți pe tine și pe ceilalți?Îți place când oaspeții tăi părăsesc restaurantul cu zâmbetul pe buze?Noile provocări îți dau energie să acționezi?Dacă da, avem vești bune pentru tine! Avem jobul perfect pentru tine!Care sunt cerințele noastre? Cel puțin șase luni experiență în managementul echipei, Disponibilitatea de a construi relații cu angajații și oaspeții nostri, Capacitatea de a gestiona costurile restaurantului, O bună cunoaștere a MS Office, în special Excel, Cunoasterea limbii engleze la nivel conversațional, O foarte bună organizare a muncii și independență în acțiune.Descrierea jobului Ce vei face? Vei conduce restaurantul în absența Managerului de Restaurant, Vei recruta și instrui noii angajați, Vei intocmi programul de lucru, Vei contribui la crearea și menținerea unei echipe unite, Vei avea grijă de confortul oaspeților noștri, Vei pune în aplicare planul de vânzări și de costuri al restaurantului, Vei asigura schimburile de
REX CONCEPTS BK ROMANIA S.​R.​L.​

Store Manager Targu Mures


Candidatul ideal Store Manager Targu MuresC&A unul din principalii jucători de pe piața de modă, oferă locuri de muncă sigure într-un mediu de muncă plăcut, orientat către echipă și rezultate. Dacă ești o persoană flexibilă si dinamică te invităm alături de echipa noastra de profesioniști. Store Manager/Deputy Store ManagerDescrierea postului  Managementul si planificarea personalului  Organizarea interna a magazinului  Responsabil (ă) de modul de prezentare al mărfii - VIM  Funcții comerciale cheie (analiza cifrelor de afaceri, rentabilitatea suprafețelor, sortiment, etc.)Cerințe:  Studii medii / superioare  Experiență profesională – de preferat, in vânzări  Spirit flexibil, competențe sociale, dinamism, prezență agreabilă  Abilități de comunicare, persoana motivată si responsabilă  Abilități de Management si disponibilitatea călătoriilor pe durata traininguluiOferim  Oportunitatea sa dezvoltați o cariera de succes  Training-uri specifice  Pachet salarial motivant  Atmosf
CA MODA RETAIL SRL

Asistent Facility Manager


Candidatul ideal Asistent Facility ManagerGrupul Fomco, este o parte proeminentă a mediului de afaceri mureșean. Cu un portofoliu diversificat format din 6 companii ce activează în domenii complementare, dar și distincte, ne afirmăm prezența atât la nivel national cât și local. Fondată în 2002, ca o afacere de familie, am evoluat constant și responsabil, datorită echipelor de oameni profesioniști, având ca obiectiv principal furnizarea serviciilor de calitate!Astăzi, numărăm peste 250 de persoane dedicate acestei misiuni. Ne orientăm spre viitor și suntem întodeauna cu un pas înainte, creând soluții inovatoare inspirate din nevoile reale ale clienților. Astfel fundamentăm dezvoltarea durabilă a grupului de firme Fomco.Suntem în căutarea unui Asistent Facility Manager dedicat și entuziast pentru a se alătura echipei.Adică, un ajutor pentru managerul nostru administrativ, care supraveghează parcurile solare ale companiei și administrează clădirile deținute.Dacă ai afinități tehnice, te p
FOMCO WOOD S.​R.​L.​

Project Manager (electrical Installations)


Candidatul ideal Higher technical studies electrical profile (Energy, Electrotechnics, Automation); Experience in coordinating specialized projects (power systems integration) - minimum 3 years; Advanced knowledge of Microsoft Office, Microsoft Project; Vision and anticipation of actions; Capacity for synthesis, practical sense; Knowledge of English at a conversational level; Category B driving license.Descrierea jobului Prepares offers according to the client's requirements and specification; Leads and supervises the execution of projects under the conditions and within the terms stipulated in the contracts with clients, suppliers and subcontractors, from the bidding stage to the final reception; Evaluates the need for material, financial and human resources for the development of the contract/project; Permanently follows the evolution of the budget of the contracted projects; Responsible for the stage, execution method and quality of the executed works; Participate in site meetin
HAYS SPECIALIST RECRUITMENT ROMANIA SRL

Manager Imbunatatire Procese


Candidatul ideal Ești persoana pe care o căutăm, dacă: Ești de profesie Inginer mecanic / Informatician / Logistician sau licențiat în științe economice. Ai experiență de minim 3 ani în proiecte de Continuous Improvement - Lean sau Six Sigma Black Belt. Deții experiență în utilizarea metodologiilor de rezolvare a problemelor (ex. A3, Ishikawa, 5WHY). Ești o persoană proactivă, care are capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic, orientată spre rezultate. Ai aptitudini excelente de planificare și organizare, abilități de change management, gândire strategică, inteligență analitică, spirit de echipă. Cunoști limba engleză la nivel avansat (scris, vorbit).Ar fi un plus pentru tine: Deținerea experienței în analizarea și optimizarea proceselor operaționale.Descrierea jobului Obiectivul tău principal va fi: îmbunătățirea proceselor de fabricație și ambalare. Provocările tale vor fi: Participarea la crearea și implementarea strategiei de Excelență Operatională. Facilitarea atelierelor de l
GEDEON RICHTER ROMANIA SA

Media netă estimată pe baza celor 30 de salarii introduse în Salario: 7500 RON/Luna

Asistent Manager


Candidatul ideal Suntem în căutarea unui asistent manager dedicat și motivat pentru a se alătura echipei noastre și a contribui la creșterea afacerii noastre. Aceasta este o oportunitate unică de colaborare cu un sistem de pregătire profesională bine pus la punct, într-un mediu dinamic și plin de provocări.Cerințe Abilități excelente de comunicare și relaționare. Capacitatea de a lucra de sine stătător și în echipă. Experiență anterioară în prospectarea și generarea de clienți, sau dorința de a învăța aceste abilități. Abilități bune de organizare și gestionare a timpului. Disponibilitate pentru a participa la trainingurile și pregătirea profesională oferite de companie.Descrierea jobului Ce oferim: Oportunitatea de a colabora într-un mediu profesional și dinamic. Sistem bine pus la punct de pregătire profesională pentru dezvoltarea abilităților tale. Posibilitatea de a câștiga venituri atractive în funcție de performanțe. O echipă prietenoasă și susținătoare pentru a vă ajuta să reuși
MOSOR JOHNNY EVENTS S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 4003 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Manager De Brand


Candidatul ideal 🔍 CerinteExperienta in procesul de achizitieAbilitati de comunicare si negociereOrganizare si planificareCunoasterea limbii engleze la nivel mediu-avansatCunostinte bune de operare PC, MS Office (SAP- constituie un avantaj)Descrierea jobului 📝 Responsabilitati:• Negociere conditii speciale cu furnizorii (preturi, termene de plata, discounturi, special dealuri)• Negociere preturi target la Furnizori• Analize la nivel de brand • Solutionare neconformitati (receptie, facturare)• Gestionare comenzi de retur marfa la furnizor• Managementul comenzilor​• Propunere si analize promotii lunare• Pregateste si participa la sedintele cu furnizorii➕ Noi iti oferim: Oportunitatea de a te asocia unui brand national, intr-un climat tanar si dinamic Formare si dezvoltare continua din partea unei echipe de profesionisti Mediu de lucru modern Venituri financiare motivante Tichete de masa in valoare de 30 ron/tichet Program recompense recomandari Program de lucru flexibil Cafea "din part
MATEROM SRL

Store Manager -asistent Store Manager


Candidatul ideal - Personalitate placuta cu abilitati de comunicare si relationare .- Inteligenta , dorinta si capacitate de a invata- Spirit organizatoric si dе lucru in echipa;- Amabil , atitudine pozitiva si proactiva ,conform domeniului dе lucru;Descrierea jobului - Intampinа cliеntii in mod corespunzаtor.- Rеlationеazа cu аcestia si identificа mеtodа potrivita dе prеzеntare а produselor.- Promoveаzа si vindе corespunzаtor produselе, oferind intr-un mod profesionist toate informatiile necesare.- Identifica ocaziile de a vinde si produse complementare.- Asigura receptionarea articolelor vestimentare din punct de vedere calitativ si cantitativ.- Asigura aprovizionarea si reaprovizionarea suprafatei de vanzare cu marfa.- Mentine un mediu de lucru curat.- Respecta regulile de visual impuse de merchandiser.Beneficii:- O pozitie stabila intr-o companie in expansiune- Posibilitati reale de avansare si de crestere pe plan professional- Pachet salarial de pana la 4000 RON net la norma de 8
BSB FASHION SA

Office Manager @ Ing Mures


Candidatul ideal Ce căutăm la un partener INGExperiență în domeniul asigurărilor / reasigurărilor sau în domeniul bancar;Succes dovedit în construirea, dezvoltarea și managementul echipelor de vânzări;Spirit antreprenorial, apetit comercial și experiență solidă în relația cu clienții;Experiență în vânzări, competititvitate și orientare către rezultate;Te definește pasiunea pentru acțiune și rezultat și reușești să întrevezi oportunități în orice context? Atunci dispui de ingredientele necesare pentru a reuși să contruiești o afacere de succes.Îți poți pune în valoare toate aceste calități, beneficiind de suportul și expertiza ING Bank!Descrierea jobului Cauți o idee de afaceri? Alege să devii partener ING!ING iți oferă o oportunitate unică de investiție în domeniul serviciilor bancare prin dezvoltarea unei afaceri proprii care presupune servicii de consultanță, promovare și vanzare de produse bancare.Ce înseamnă sa fii partener INGSă conduci un ING Office presupune implicare 100% în de
ING BANK N.​V.​ AMSTERDAM SUCURSALA BUCURESTI

Manager Magazin Sovata (f/​m)


Candidatul ideal Profilul tău Studii superioare finalizate Experiență de conducere de minim 3 ani Cunoștințe de limba engleză și maghiară Spirit antreprenorial, gândire analitică și orientată spre rezultat Foarte bune abilități interpersonale Disponibilitate pentru deplasări și relocare în țarăDescrierea jobului Ești responsabil pentru toate procesele din magazinul tău, de la disponibilitatea produselor până la planificarea personalului Conduci și motivezi echipa ta de aproximativ 100 de angajați Asiguri aspectul atractiv al magazinului tău și o experiență pozitivă la cumpărături Urmărești indicatorii economici ai magazinului și iei măsuri strategice pentru succesul pe termen lung Verifici disponibilitatea mărfurilor, precum și standardele noastre de prospețime și igienăBeneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un venit atractiv care include, pe lângă partea salarială, bonuri de masă și posibile sporuri oferite în funcție de condițiile sau programul de lucru Plăți a
KAUFLAND ROMANIA SCS

Area Sales Manager


Candidatul ideal Iată calitățile pe care dorim să le ai:Ești optimist și convingător;Iți place să gasești răspunsuri la provocări;Ai abilități de comunicare ;Ai abilități de vânzare și de negociere.Descrierea jobului A lucra în vânzări nu este tocmai simplu:-mergi pe teren, prospectezi, porți discuții pentru a afla nevoile clientului, construiești oferta , închei contractul, te asiguri că produsul este livrat la timp și conform ;- ai target și ești responsabil de realizarea lui;- înveți ceva nou din fiecare vânzare pe care o închei iar satisfacția pe care o ai , este aceeași pe care o simte orice profesionist după încheierea unei vânzări și asta este greu de egalat.Oamenii de vânzări pendulează mereu între agonie și extaz, între zile în care se lovesc de nu-uri unul după altul și zile în care au succes după succes.Pentru zilele bune, există bonusuri și beneficii. Pentru celelalte, există speranța că lucrurile se vor schimba.Pentru început iți oferim:Venituri motivante corelate cu nivel
IZOTEC GROUP

Media netă estimată pe baza celor 135 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Area Sales Manager


Candidatul ideal Candidatul ideal are: Abilitati excelente de relationare cu clientii; Atentie la detalii; Capacitatea de a lua decizii prompte; Rezistenta la stres; Permis de conducere categoria B; Minim 3 ani experiență pe o funcție asemănătoare; Engleza nivel avansat.Descrierea jobului Principalele atributii si sarcini: Administrarea si dezvoltarea portofoliului de clienti; Prezentarea, promovarea si vanzarea produselor in conformitate cu standardele si politicile comerciale ale companiei; Urmarirea realizarii planului de vanzari lunar, trimestrial, anual; Participarea la negocieri, intocmirea contractelor, monitorizarea derularii si finalizarii acestora. Stabilirea si participarea la intalnirile cu clientii; Intocmirea documentatiei premergatoare intalnirilor; Redactarea rapoartelor dupa intalniri; Intocmirea si verificarea documentelor comerciale;Beneficii: Comision de vanzari, in functie de performanta; Masina de companie, inclusiv in interes personal; Al 13-lea salar; Masa asigu
RONDOCARTON SRL

Media netă estimată pe baza celor 177 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Inginer Lean Management - Targu-mures


Candidatul ideal Asteptam cu interes sa te cunoastem daca indeplinesti urmatoarele cerinte:Studii Superioare TehniceLb. Engleza – nivel avansat; Lb. Germana – constituie avantajExperienta in domeniu reprezinta avantajNe-am bucura sa descoperim ca esti o persoana ce detine:Abilitatea de analizaSpirit de echipaAbilitati de comunicareOrientare spre rezultateAbilitati de organizareDescrierea jobului Urmatoarele responsabilitati iti vor fi atribuite: Coordoneaza si asigura training de specialitate personalului din productie cu scopul aplicarii tehnicilor Lean in proiectele de imbunatatire continua; Organizeaza si coordoneaza workshop-uri pentru proiectele de imbunatatire continua; Urmareste implementare/ progresul proiectelor de imbunatatire; Identifica oportunitati de optimizare ale fluxurilor de productie, proceselor de productie si ale layout-ului din productie; Realizeaza raportul periodic cu statusul proiectelor de imbunatatire continua, calitatea sedintelor, respectarea standardelor s
HIRSCHMANN AUTOMOTIVE TM S.​R.​L.​

Manager VÂnzĂri


Candidatul ideal Cerințe: Tehnician/Inginer Abilități excelente de cunoaștere al portalul SEAP Abilități excelente de comunicare și vânzări Disponibilitate de a călători Bune abilități de comunicare Atitudine pozitivă Abilități de negociere Bun simț în afaceri, înțelegere a principiilor de marketing Experiența în vânzări sau în dezvoltarea afacerii de vânzări constituie un avantaj Disponibilitatea și capacitatea de a construi piețeDescrierea jobului Sarcini: Cercetarea pieţei şi a produselor conexe. Urmărirea noilor oportunități de afaceri și stabilirea de întâlniri. Planificarea și pregătirea prezentărilor. Comunicarea noilor dezvoltări de produse către clienții potențiali. Construirea relațiilor, achiziția activă de clienți. Înființarea unei piețe mari și a unei bănci de date pentru clienți. Redactarea rapoartelor și furnizarea managementului cu feedback. Întocmirea documentațiilor Tender prin portalul SEAP.Beneficii: Salariu negociabil in cadrul interviului
HEAT ROMANIA SRL

Media netă estimată pe baza celor 200 de salarii introduse în Salario: 4200 RON/Luna

Manager Vanzari


Candidatul ideal Cerințe: Tehnician/Inginer Abilități excelente de cunoaștere al portalul SEAP Abilități excelente de comunicare și vânzări Disponibilitate de a călători Bune abilități de comunicare Atitudine pozitivă Abilități de negociere Bun simț în afaceri, înțelegere a principiilor de marketing Experiența în vânzări sau în dezvoltarea afacerii de vânzări constituie un avantaj Disponibilitatea și capacitatea de a construi piețeDescrierea jobului Sarcini: Cercetarea pieţei şi a produselor conexe. Urmărirea noilor oportunități de afaceri și stabilirea de întâlniri. Planificarea și pregătirea prezentărilor. Comunicarea noilor dezvoltări de produse către clienții potențiali. Construirea relațiilor, achiziția activă de clienți. Înființarea unei piețe mari și a unei bănci de date pentru clienți. Redactarea rapoartelor și furnizarea managementului cu feedback. Întocmirea documentațiilor Tender prin portalul SEAP.Beneficii: Salariu negociabil in cadrul interviului
HEAT ROMANIA SRL

Media netă estimată pe baza celor 200 de salarii introduse în Salario: 4200 RON/Luna

Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 78 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Cautari populare
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.