Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

89 Locuri de Munca Manager in Targu Mures

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

89 Locuri de Munca Manager in Targu Mures

Cauta printr-o varietate mare de joburi Manager in Targu Mures si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Manager in Targu Mures si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Manager Imbunatatire Procese


Candidatul ideal Ești persoana pe care o căutăm, dacă: Ești de profesie Inginer mecanic / Informatician / Logistician sau licențiat în științe economice. Ai experiență de minim 3 ani în proiecte de Continuous Improvement - Lean sau Six Sigma Black Belt. Deții experiență în utilizarea metodologiilor de rezolvare a problemelor (ex. A3, Ishikawa, 5WHY). Ești o persoană proactivă, care are capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic, orientată spre rezultate. Ai aptitudini excelente de planificare și organizare, abilități de change management, gândire strategică, inteligență analitică, spirit de echipă. Cunoști limba engleză la nivel avansat (scris, vorbit).Ar fi un plus pentru tine: Deținerea experienței în analizarea și optimizarea proceselor operaționale.Descrierea jobului Obiectivul tău principal va fi: îmbunătățirea proceselor de fabricație și ambalare. Provocările tale vor fi: Participarea la crearea și implementarea strategiei de Excelență Operatională. Facilitarea atelierelor de l
GEDEON RICHTER ROMANIA SA

Media netă estimată pe baza celor 30 de salarii introduse în Salario: 7500 RON/Luna

Project Manager (electrical Installations)


Candidatul ideal Higher technical studies electrical profile (Energy, Electrotechnics, Automation); Experience in coordinating specialized projects (power systems integration) - minimum 3 years; Advanced knowledge of Microsoft Office, Microsoft Project; Vision and anticipation of actions; Capacity for synthesis, practical sense; Knowledge of English at a conversational level; Category B driving license.Descrierea jobului Prepares offers according to the client's requirements and specification; Leads and supervises the execution of projects under the conditions and within the terms stipulated in the contracts with clients, suppliers and subcontractors, from the bidding stage to the final reception; Evaluates the need for material, financial and human resources for the development of the contract/project; Permanently follows the evolution of the budget of the contracted projects; Responsible for the stage, execution method and quality of the executed works; Participate in site meetin
HAYS SPECIALIST RECRUITMENT ROMANIA SRL

Manager De Vanzari Zonal


Candidatul ideal - Studii superioare- Experienta in vanzari (de preferat minim 3 ani)- Gandire analitica- Capacitate buna de concentrare- Seriozitate, responsabilitate, punctualitate- Atitudine pozitiva, de colaborare atat cu clientii cat si cu celelalte departamente din cadrul companiei- Atitudine orientata spre gasirea de solutii- Disponibilitate pentru deplasari- Rezistenta la stres- Dorinta de dezvoltare si de a invata lucruri noi.Descrierea jobului - mentinerea unei relatii bune de colaborare cu clientii existenti (candidatul va administra relatia de colaborare dintre companie si clienti din 6 judete ale tarii - Brasov, Covasna, Mures, Valcea, Arges)- dezvoltarea portofoliului de clienti din zona administrata- dezvoltarea portofoliului de produse la clientii existenti- negocierea si administrarea contractelor de vanzari din zona alocata- buna cooperare cu celelalte departamente din cadrul companiei- monitorizarea permanenta a evolutiei pietei- alte activitati specifice functiei de
ROOFART SRL

Area Sales Manager


Candidatul ideal AREA SALES MANAGER(CJ,MS, AB, HD, TM, AR, BH, BN, MM)Candidatul ideal:- absolvent de studii superioare in domeniul tehnic- experiență de minim 3 ani în vânzări consultative B2B- abilitati reale de comunicare si negociere- capacitate de a planifica si organiza activitatile la nivel regional- permis de conducere categoria B- cunostinte de limba engleza si de operare PC (Microsoft Office, ERP)Descrierea jobului Responsabilitati principale:- extinderea si dezvoltarea pietei regionale prin implementarea strategiei de vanzari a companiei- prospectarea continua a pietei in scopul identificarii unor noi oportunitati de business si a extinderii portofoliului actual de clienti- planificarea si efectuarea vizitelor la clienti, în conformitate cu obiectivele agreeate- identificarea nevoilor clientilor si consilierea continua a acestora, prin informari tehnice detaliate si furnizarea de solutii personalizate- incheierea si urmarirea contractelor comerciale la nivel regional- evalua
PLASMASERV S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 164 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Area Sales Manager - Transilvania/​maramures


Candidatul ideal Experienta in vanzari de cel putin 3 ani in domeniul papetarieiPersoana dinamica, proactiva, cu atitudine pozitiva, fler si imaginatie;Persoana responsabila, serioasa, demna de incredere;Disponibilitate pentru munca de teren;Orientare catre satisfacerea cerintelor clientilor;Orientare catre rezultat;Capacitate de adaptare si invatare rapida;Permis conducere categoria B (OBLIGATORIU)Aspect fizic placut; prezentabil/a;Descrierea jobului Efectuarea vizitelor regulate conform rutei zonei alocate;Dezvoltarea portofoliului actual de clienti;Prospectarea continua a pietei in vederea identificarii si abordarii clientilor noi;Mentinerea si dezvoltarea relatilor profesionale cu clientii;Realizarea targetului lunar si incasarea facturilor emise;Intocmirea si raportarea situatiilor de activitate saptamanalaBeneficii:Mediu de lucru placut si dinamic intr-o companie in continua dezvoltare;Autoturism de serviciu pe care o poti folosi full time;Telefon;Tableta;Salariu fix plus bonusur
LEGEND COM SRL

Area Sales Manager (mures /​ Cluj)


Candidatul ideal Studii superioare;Experienta si rezultate dovedite pe o pozitie similara minim 3 ani;Experienta/expertiza in vanzari - canal TT (Food) / HORECA distributie;Bune capacitati de planificare si de organizare;Abilitati de comunicare si negociere;Orientare catre actiune, rezultat si clientDisponibilitate pentru deplasari.Permis conducere categoria B Descrierea jobului Coordonarea activitatii de vanzari in zona de activitate in conformitate cu politica de vanzare a firmei;Dezvoltarea si supervizarea portofoliului de clienti din zona alocata;Dezvolta potentialul de vanzari si canalele de distributie in cadrul zonei desemnate, prin actiuni de merchandising si promovare;Raspunde de indeplinirea obiectivelor de vanzari lunare;Largirea portofoliului de clienti ai companiei;Identifica si comunica oportunitatile in ceea ce priveste potentialul pietei locale;Monitorizeaza situatia stocurilor din magazine si propune actiuni de crestere a vanzarilor;Urmarirea indeplinirii obiectivelor
ANNABELLA FABRICA DE CONSERVE RAURENI S.​A.​

Manager Adjunct/​ Asistent Manager In Restaurant Burger King


Candidatul ideal Îți plac oamenii?Vrei să te dezvolți pe tine și pe ceilalți?Îți place când oaspeții tăi părăsesc restaurantul cu zâmbetul pe buze?Noile provocări îți dau energie să acționezi?Dacă da, avem vești bune pentru tine! Avem jobul perfect pentru tine!Care sunt cerințele noastre? Cel puțin șase luni experiență în managementul echipei, Disponibilitatea de a construi relații cu angajații și oaspeții nostri, Capacitatea de a gestiona costurile restaurantului, O bună cunoaștere a MS Office, în special Excel, Cunoasterea limbii engleze la nivel conversațional, O foarte bună organizare a muncii și independență în acțiune.Descrierea jobului Ce vei face? Vei conduce restaurantul în absența Managerului de Restaurant, Vei recruta și instrui noii angajați, Vei intocmi programul de lucru, Vei contribui la crearea și menținerea unei echipe unite, Vei avea grijă de confortul oaspeților noștri, Vei pune în aplicare planul de vânzări și de costuri al restaurantului, Vei asigura schimburile de
REX CONCEPTS BK ROMANIA S.​R.​L.​

Manager Transport National


Candidatul ideal Manager transport national => cunoasterea limbii bulgare este obligatorie"Vellea Home" este o companie în domeniul producției și comerțului de mobilă.Cu scopul dezvoltarii activității sale, compania caută un candidat potrivit pentru funcția de Manager Transport NationalCeea ce ne dorim:- Cunostinte foarte bune in mecanica auto- Abilitati excelente de comunicare;- Abilitatea de a lucra în echipă;- Atitudine atentă și amabilă față de fiecare client;- Dorința și aspirația de a obține rezultate ridicate;- Capacitatea de a lucra cu documentele companieiDescrierea jobului Vă vom oferi:- Program 8-17 de luni pana vineri- Poziția într-o companie mare prezenta in mai multe tari din lume;- Lucrați într-o echipă tânără și ambițioasă;- Relații corecte între angajator și angajat;- Oportunități excelente de dezvoltare și promovare;- Un mediu de lucru și atmosfera profesională;- Atitudine corectă și individuală;- Training specializatResponsabilitati principale:- gestionarea intregulu
VELLEA HOME S.​R.​L.​

Area Sales Manager Ploiesti /​ Area Sales Manager Cluj


Candidatul ideal Studii medii sau superioare;Minim 3 ani experienta directa de colaborare cu magazinele retelelor de Key Accounts & Traditional Trade in industria carnii;Cunostinte despre piata FMCG;Buna cunoastere a proceselor de refrigerare si congelare;Cunoastere a pachetului MS Office;Abilitati de negociere, comunicare, influentare;Rezilienta si gandire structurata, orientat pe obiective;Carnet de conducere categoria B;Descrierea jobului Responsabil pentru mentinerea si dezvoltarea parteneriatelor cu toate magazinele clientilor din zona alocata;Asigura buna relationare pe plan profesional cu reprezentantii magazinelor din zona alocata;Realizeaza incheierea si procesarea comenzilor / contractelor de vanzari cu clientii din portofoliu;Asigura realizarea paramentrilor agreati contractual;Identifica zonele cheie de imbunatatire a procesului de vanzare; urmareste livrarea marfurilor in cantitatile si la termenul stabilit in comanda / contract;Urmareste incasarea soldurilor / Propune mas
AAYLEX ONE COCORICO

Manager Vanzari Zonal


Candidatul ideal Candidatul ideal:Noi suntem mândri să facem parte din echipa Provident și că putem face o diferență în viața clienților noștri și ne dorim ca toți colegii noi să simtă același lucru.De aceea, ne vom asigura că îți oferim oportunități de a crește, inova și aduce un impact asupra experienței clienților noștri în colaborarea cu noi!Ce ne dorim de la tine: Experienţă dе lucru în vânzări şi coordonarea unei echipe; Experienţă şi cunoştinţe în tehnici dе vânzare; Abilitatea dе a gestiona performanța individuală şi cea a echipei pentru atingerea obiectivelor setate; Abilitatea dе a conduce procesul dе vânzare livrând servicii excelente clienţilor; Bune abilităţi comerciale, analitice și dе soluționare a problemelor; Excelente abilităţi dе comunicare; Abilitatea dе a conduce, susține și motiva oamenii; Abilitatea dе a identifica şi dezvolta talente; Permis dе conducere.Descrierea jobului Scopul postuluiVei conduce, motiva și dezvolta echipa de reprezentanți coordonatori și rep
PROVIDENT FINANCIAL ROMANIA INSTITUTIE FINANCIARA NEBANCARA SA

Manager Vanzari Zonal - Zona Centrala


Candidatul ideal Manager vânzări zonal - zona centrală Fomco GPS este în căutarea unui Manager zonal de vânzări – zona centrală (Mureș, Bistrița-Năsăud, Sibiu, Cluj, Sălaj, Maramures, )Cu suportul unei echipe tinere și dinamice de dezvoltatori, Fomco GPS oferă soluții optime în managementul flotelor, oferind date precise și de calitate, prin care fiecare utilizator își poate organiza activitatea zilnică versus cheltuielile aferente, obținând economii semnificative.Soluțiile noastre sunt folosite pentru optimizarea managementului flotelor auto, urmărirea costurilor, controlul combustibilului, optimizarea traseelor.Dacă ai experiență de minim 5 ani în vânzări pe teren B2B sau B2C și te poți mândri cu rezultate excelente, tangibile, atunci avem vești bune!Locul tău este în echipa Fomco GPS!Îți plac provocările și te motivează să construiești relații cu oamenii din diferite domenii. Ai un stil de viață activ, îți place să fi pe teren și dai 100% de fiecare dată?Sunt șanse mari, că TU ești,
FOMCO WOOD S.​R.​L.​

Manager Relatii Clienti Persoane Fizice


Candidatul ideal Ne extindem echipa de vanzari!In rolul de Manager Relatii Clienti Persoane Fizice vei dezvolta portofoliul de clienti persoane fizice din zona alocata si vei mentine relatia cu cei existenti, prin identificarea permanenta a nevoilor de business si oferirea de produse bancare potrivite.Cerinte: Studii superioare finalizate; Minim 6 luni experienta in creditare clienti Persoane Fizice; Experienta in acordare credite ipotecare/imobiliare (credite cu destinatie achizitie locuinta); Disponibilitate pentru activitate de teren; Capacitatea de a lucra într-o echipa, bune aptitudini de comunicare, orientare catre client; Cunoştinte de operare PC si Microsoft Office (in special Excel); Abilitati de planificare si lucru sub presiune;Descrierea jobului Responsabilitati: Indeplinirea obiectivelor de vanzari fixate de catre superiorul direct; Identificarea nevoilor clientului si propunerea celor mai bune solutii, realizand o vanzare consultativa; Analiza si prospectarea constanta a
PATRIA BANK S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 2 de salarii introduse în Salario: 3800 RON/Luna

Regional Sales Manager - Sud /​ Vest


Candidatul ideal Ca Regional Sales Manager, vei juca un rol esențial în dezvoltarea și implementarea strategiilor de vânzări în regiunea alocată (regiunea de sud sau de centru-vest a țării).Vei avea oportunitatea de a conduce și a gestiona o echipă de profesioniști în vânzări, asigurându-te că obiectivele noastre comerciale sunt atinse și depășite.Cerințe: Studii superioare; Experiență relevantă (peste 5 ani) în vânzări FMCG - preferabil Food; Experiență anterioara in managementul unei echipe de vânzări; Cunoașterea rețelelor comerciale și a distribuitorilor de Food din regiunea alocată; Permis de conducere B, cunoștințe de operare PC; Disponibilitate pentru călătorii frecvente; Excelente abilități de comunicare și de organizare, analiză și planificare; Orientare către identificarea de soluții si către obținerea de rezultate.Descrierea jobului Responsabilități: Coordonarea activității de vânzări și a echipei din subordine în regiunea alocată, în conformitate cu politica de vânzări a fi
COMPANIA INDIILOR ORIENTALE PROD SRL

Adjunct Manager Magazin Mureș Str.​livezeni (f/​m)


Candidatul ideal Profilul tău Prietenii te consideră o persoană energică, responsabilă și organizată; Contăm pe tine că poți să lucrezi în ture (dimineață/după-amiază) și în weekend, iar tu contezi pe noi pentru 2 zile libere în timpul săptămânii; Ești amabil și orientat către client; Ai minimum 2 ani experiență profesională în domeniu și minimum 6 luni în coordonarea unei echipe; Ai studii medii finalizate.Descrierea jobului Împreună suntem Lidl, angajator de top pentru al 8-lea an consecutiv în România și pentru al 7-lea an în Europa. Vino alături de noi să faci parte dintr-o echipă pe care te poți baza, în care poți crește și de la care poți învăța în fiecare zi. Contează pe noi pentru un job care îți oferă toate beneficiile și oportunitățile care contează pentru tine.Rolul tău Managerul de magazin contează pe tine să oferi suport în îndeplinirea tuturor indicatorilor de performanță; Colegii contează pe tine să contribui activ în coordonarea activităților și în dezvoltarea și motiva
LIDL DISCOUNT SRL

Inginer Lean Management - Targu-mures


Candidatul ideal Asteptam cu interes sa te cunoastem daca indeplinesti urmatoarele cerinte:Studii Superioare TehniceLb. Engleza – nivel avansat; Lb. Germana – constituie avantajExperienta in domeniu reprezinta avantajNe-am bucura sa descoperim ca esti o persoana ce detine:Abilitatea de analizaSpirit de echipaAbilitati de comunicareOrientare spre rezultateAbilitati de organizareDescrierea jobului Urmatoarele responsabilitati iti vor fi atribuite: Coordoneaza si asigura training de specialitate personalului din productie cu scopul aplicarii tehnicilor Lean in proiectele de imbunatatire continua; Organizeaza si coordoneaza workshop-uri pentru proiectele de imbunatatire continua; Urmareste implementare/ progresul proiectelor de imbunatatire; Identifica oportunitati de optimizare ale fluxurilor de productie, proceselor de productie si ale layout-ului din productie; Realizeaza raportul periodic cu statusul proiectelor de imbunatatire continua, calitatea sedintelor, respectarea standardelor s
HIRSCHMANN AUTOMOTIVE TM S.​R.​L.​

Key Account Manager - Petroleum


Candidatul ideal Capacitate de planificare, organizare, prioritizare,ascultare activă Abilități de înțelegere a nevoilor, a stilului de gândire și a rolului clientului Orientare către rezultate, către profitabilitatea companiei și a clientului Abilități lingvistice și de comunicare verbală ,de a crea și susține o analiză financiară și o prezentare Abilități puternice de relaționare, aptitudine de a dezvolta relații interpersonale cu buyeri și cu persoane în poziții de management Aptitudini dezvoltate de negociere, de flexibilitate în stilul personal de negociere Cunoștințe avansate de analiză financiară, P&L, indicatori financiari, calcul ROI, analiză și interpretare date Nielsen (Market Share, Numeric Distribution) respectiv date privind consumatorul și cumpărătorii Spirit de inițiativă, încredere în sine obiectivă, orientare către soluții, gândire inovativă Orientare către dezvoltare personală, învățare continuă și deschidere pentru feedback Atitudine pozitivă, profesionistă, cu simț
HELL ENERGY S.​R.​L.​

Area Sales Manager


Candidatul ideal Dacă ai experiență în domeniul vânzărilor și îți place arta, te așteptăm în echipa noastră!Descrierea jobului asigură prezentarea produselor și serviciilor oferite de către angajator; gestionează și dezvoltă portofoliul de clienți alocat; prospectarea și atragerea de noi clienți interesați de investiția în artă sau de formarea unei colecții de artă; promovează serviciile galeriei și casei de licitații; participă la evenimentele conexe domeniului; îndeplinește obiectivele de performanță (vânzări// încasări) conform cu planul lunar/trimestrial/anual; oferă suport clienților post- achiziție în legătură cu facturarea și livrarea produselor achiziționate; își însușește documentația necesară pentru ofertarea produselor și serviciilor companiei (cataloage, pliante, fișe cu descrieri, liste de prețuri).
A10 BY ARTMARK S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 243 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Manager Produs Cu Experienta In Laborator Medical


Candidatul ideal Studii superioare de preferință în biologie, chimie, biochimie, medicină de laborator;Experiență în muncă de laborator medical;Specializare în domeniul aparatelor de laborator (analize medicale);Abilități de comunicare, negociere, diplomație, toleranță în relațiile interpersonale;Abilități de a lucra independent și în echipă;Rezistență la efort și stres, constanță în atitudini;Disponibil la delegații în țară și în străinătate.Descrierea jobului Asigură relația cu furnizorii produselor din portofoliu pentru implemenarea optimă a caracteristicilor produsului și rezolvarea problemelor de natură tehncă și științifică.Consilierea clienților în probleme de specialitate;Asigură suportul tehnic și științific privind produsele firmei pentru reprezentanții teritoriali și pentru clienți.Gestionarea reclamațiilorprivind calitatea produselor și serviciilor furnizate.Beneficii:Salariu competitiv, corespunzător performanței individuale;Mașină de serviciu, laptop, telefon mobil, parti
CLINI LAB S.​R.​L.​

Asistent Manager


Candidatul ideal Suntem în căutarea unei persoane motivate și dedicate pentru a se alătura echipei noastre în calitate de Asistent Manager în cadrul companiei The Greatest Tours.Candidatul ideal trebuie să :- fie organizat și să dețină abilități excelente de comunicare- aibă inițiativă- cunoască limba engleză sau limba italiana la nivel conversațional- abilități bune de organizare și gestionare a timpului- atitudine proactivă și orientată spre rezultate- studii superioareDescrierea jobului Responsabilități principale:- Asistarea managerului în coordonarea operațiunilor zilnice ale companiei- Monitorizarea și gestionarea rezervărilor și a corespondenței cu clienții- Furnizarea de asistență în dezvoltarea și implementarea strategiilor de marketing- Colaborarea strânsă cu departamentele interne pentru a asigura un flux eficient de informații- Asigurarea unui nivel ridicat de satisfacție a clienților prin oferirea de servicii prompte și profesionale.
THE GREATEST TOURS S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 4475 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Area Manager Sizeer


Candidatul ideal Streetwear style on the streets of your city? You can have an influence on it!Become part of our Sizeer team - we are currently recruiting for this position:AREA MANAGERREQUIREMENTS: minimum 5 years experience in Retail, minimum 2 years experience on similar position, ability to manage sales and work with sales plans, ability to manage work of Retail points of sales, experience in team management, target-oriented attitude, commercial skills and appropriate attitude towards clients, assertiveness, good communication and interpersonal skills, good work organisation, team-player attitude, communicative knowledge of English, driving licence.Descrierea jobului TASKS: coordination and management of the subordinate stores’ work (Eastern part of Romania), active management of sales and cost budget (operationally and in the work) in order to obtain an appointed economic effects in a subordinate district, responsibility for the performance of individual retail units and their pe
MIG MARKETING INVESTMENT GROUP RO SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 89 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Cautari populare
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.