Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

185 Locuri de Munca Manager in Timisoara

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

185 Locuri de Munca Manager in Timisoara

Cauta printr-o varietate mare de joburi Manager in Timisoara si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Manager in Timisoara si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Manager de proiect constructii /​ Coordonator tehnic


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 5000 până la 10000 LEI pe lună
Angajam Manager de proiect constructii pentru companie din Timisoara. Cerințe:- Studii superioare tehnice- Experienta in domeniul managementului de proiect- Sa detina cunostinte foarte bune de operare PC - MS Office- Cunostinte de AUTOCAD, Microsoft Project- constituie avantaj- Cunoasterea normativelor in constructii- Interes domeniul IT (software) reprezinta avantaj,- Spirit de echipa. Beneficii:-Salariu fix-Tichete de masa-Asigurare medicala Responsabilități:- Coordonează activitatea proiectelor din santier- Asigura desfasurarea lucrarilor încredinţate ,in conformitate cu proiectele tehnice, detaliile de executie si caietele de sarcini- Se asigura ca toate lucrarile se desfasoara conform standardelor de calitate.- Implementeaza proceduri si reguli in cadrul proiectelor.- Mentine legatura cu institutiile statului. SC Clarismart Consulting SRL proceseaza datele personale in scopuri de recrutare, respectand politica de protectie a datelor cu caracter personal. Prin aplicarea la acest po
Clarismart Consulting SRL

Team Manager


Candidatul ideal Team ManagerDescrierea jobului Team Manager
PRIMARK MAGAZINE S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 1294 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Manager Marketing


Candidatul ideal Experiență minim 2 ani pe un post similar (de preferat în managementul campaniilor, marketing digital/marketing direct); Studii superioare (în domeniul marketing-reprezinta avantaj); Cunoștințe vânzări & management de proiect - abilitate de a gestiona multiple proiecte concomitent; Pasionat de social Media și mediul online, la curent cu cele mai noi metode și trend-uri în domeniu; Cunostințe de marketing online, Google Analytics (Facebook Ads, Google AdWords), Content Marketing, Email Marketing, Social Media; Experiență in Suita Adobe: Photoshop, Illustrator etc; Cunoștințe de limba engleză (scris, vorbit); Excelente abilități de comunicare și relaționare; Capacitate de analiză și sinteză, dinamic, creativ, flexibil și organizat; Abilități artistice și de design (atenție la detalii, formă, culoare, literă și text).Descrierea jobului Implementează campaniile de marketing stabilite la nivelul întregii companii urmărind realizarea obiectivelor companiei; Urmărește creșter
IRINIK SRL

Media netă estimată pe baza celor 416 de salarii introduse în Salario: 6725 RON/Luna

Department Manager


Candidatul ideal DMDescrierea jobului DM Department Manager
PRIMARK MAGAZINE S.​R.​L.​

Manager Magazin


Candidatul ideal ​Manager Magazin Store ManagerCompetente managerialePasiune pentru moda si identificare cu produsele brandului, cunostinte de moda, trenduri si industria de fashionExcelente abilitati de vanzare si customer serviceInitiativa in atingerea obiectivelor de lucruCunostinte de limba engleza (Avansat)CreativitateAbilitati dezvoltate de comunicare, dinamismFlexibilitate si adaptabilitate, spirit analitic, organizareManager Magazin Store ManagerDescrierea jobului ​Manager Magazin Store ManagerCompetente managerialePasiune pentru moda si identificare cu produsele brandului, cunostinte de moda, trenduri si industria de fashionExcelente abilitati de vanzare si customer serviceInitiativa in atingerea obiectivelor de lucruCunostinte de limba engleza (Avansat)CreativitateAbilitati dezvoltate de comunicare, dinamismFlexibilitate si adaptabilitate, spirit analitic, organizareManager Magazin Store Manager
INDITEX ROMANIA S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 377 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Contract Manager


Candidatul ideal Competențele tale Studii superioare finalizate (de preferat Drept / Construcții) Minimum 2 ani experiență într-o poziție de Manager Contract sau Consilier Juridic în domeniul construcțiilor Cunoștințe despre formele contractuale de tip FIDIC Abilități excelente de comunicare scrisă și orală Abilități de planificare, organizare, prezentare Cunoștințe de limba engleză - nivel mediu Cunoștințe bune operare PC (Excel, Word, PowerPoint)Descrierea jobului Responsabilităţile tale Verificarea respectării condițiilor și termenelor contractuale (FIDIC), pe toată durata derulării contractului dintre companie și Client Menținerea la zi a documentației contractului și revizuirea periodică, urmărirea drepturilor și obligațiilor contractuale Administrarea și gestionarea contractul principal și oferirea de ajutor în administrarea contractelor de subcontractare/ furnizare/prestări servicii Redactarea corespondenței către beneficiari, consultanți, subantreprenori, prestatori și/sau furn
PORR CONSTRUCT SRL

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 6300 RON/Luna

Marketing Manager


Candidatul ideal Persoana definita de creativitate si originalitate, organizata, atenta la detalii, problem-solver; Este tot timpul la curent cu tendințele marketingului digital, rețele sociale si tot ce compune promovarea in comertul modern trading; Abilități de exprimare corectă, atât verbal, cât și în scris, de redactare texte și conținut de calitate, creativ și usor de înțeles, atât în limba română, cât și în limba engleza; Creare de conținut adaptat mediului în care este publicat, content writing și copywriting - offline si online; Abilitaţi excelente de comunicare şi de abordare interpersonală; Experiența în domeniu constituie un avantaj Cunoştinţe operare MS Office (Excel, Word, PowerPoint); Cunoaşterea limbii engleze;Descrierea jobului Stabilirea obiectivelor de marketing si elaborarea strategiilor de piata, inclusiv bugetarea acestora; Organizarea si supervizarea actiunilor de marketing; Monitorizarea concurentei; Intocmirea de contracte de marketing aferente fiecarei actiuni
LOXAN ATRAKTIVE SRL

Media netă estimată pe baza celor 305 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Asistent Manager COR 334303 si lucrator in bucatarie cod COR 941201


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 550 până la 687 USD pe lună
SC COREBOS SRL , cu sediul social in Timisoara, str Hebe, nr 57 (cam 1), judetul Timis , Romania , inmatriculata la Registrul Comertului cu nr. J35/2025/2010 , cod fiscal nr 27814663 ANGAJEAZA URGENT personal pentru posturile de Asistent Manager (Cod COR 334303) si Lucrator in bucatarie / spalator vase mari ( cod COR 941201 ) , Contract perioada nedeterminata, program lucru : 5 zile lucratoare/saptamana, 8 ore/zi ;Salarizare:Asistent Manager :637-687 usd net lunar in functie de experientaLucrator in bucatarie / spalator vase mari : 550-600 usd net lunar in functie de experientaData de start: cat de curand posibilCvurile se pot depune si la sediul firmei
Elite Hospitality SRL

Account Manager


Candidatul ideal La Romstal ne dezvoltam impreuna, atat in Romania cat si in Europa!Colegii nostri din departamentul vanzari au devenit cei mai buni specialisti in domeniul instalatiilor si te asteapta alaturi dе ei!Acest job ti se potriveste daca: Esti o persoana care comunica usor cu ceilalti, se adapteaza si poate sa convinga usor Esti o persoana energica, orientata spre rezultate si spre invatare Te intereseaza sa lucrezi cu produse si tehnologii noi in domeniul instalatiilor Esti preocupat sa construiesti si sa dezvolti relatii puternice cu clientii Ai valori personale solide dе onestitate, integritate si grija fata dе mediu Ai permis categ B si iti place sa ai un job activ, pe teren;Descrierea jobului Rоlul Jobului: Vаnzаrеа prоduselоr si еchipamеntеlоr din ofеrtа cоmpаniei prеcum și consiliеrеа tеhnica in vedеrеа аlеgеrii solutiеi optime carе sa rаspunda nеvoilor clientilorNe dorim ca imprеunа sа oferim clientilor cеа mai bunа еxperienta de vanzare, propunand solutiile de instal
ROMSTAL IMEX SRL

Media netă estimată pe baza celor 1624 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Asistent Manager


Candidatul ideal Cautam Asistent manager! Cunostinte foarte bune de gramatica pentru redactarea de scrisori oficiale; Experienta similara; Persoana organizata si disciplinata; Persoana cu principii si valori morale; Cunoscatoare de limba engleza; Dornica de dezvoltare personala; Persoana optimista si cu simtul umorului; Skilluri puternice de comunicare. Experienta in redactare si punere in aplicare a procedurilor companiei. Experienta in auditare.Descrierea jobului asigură legătura dintre persoana cu funcţie de conducere şi persoane din cadrul organizaţiei sau din afara acesteia; se ocupă de apelurile telefonice sau de diferite rapoarte şi cereri sosite pe numele persoanei cu funcţie de conducere si nu numai; se ocupă de corespondenţa (email, fax, poştă ) persoanei cu funcţie de conducere şi redactează răspunsuri la aceasta (în măsura în care este abilitată să facă acest lucru); stabileşte agenda de întâlniri zilnice ale managerului pe baza programului acestuia şi în limita timpului di
SKY GROUP SRL

Media netă estimată pe baza celor 3782 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Event Manager


Candidatul ideal În calitate de Event Manager, vei avea responsabilitatea de a atinge următoarele obiective cheie:1. Creșterea satisfacției absolvenților în ceea ce privește experiența petrecută în evenimentele noastre.2. Planificarea, organizarea și implementarea fără cusur a evenimentelor din portofoliul aniversez.ro3. Îmbunătățirea comunicării în echipă prin transmiterea și monitorizarea sarcinilor.Descrierea jobului În plus față de aceste obiective, vei avea un set de responsabilități pe care să le îndeplinești: 1. Achiziții materie primă pentru Graduation Box2. Plasare comenzi Graduation Box pentru toți clienții 3. Quality management: controlul calității produselor și a servicilor4. Stabilirea și respectarea termenelor de livrare pentru Graduation Box5. Booking furnizori pentru toate evenimentele din portofoliul aniversez.ro6. Planificarea și stabilirea calendarului tuturor activităților pentru furnizori7. Implementarea și monitorizarea comenzilor de lucru pe toată durata procesul
360 EVENT MANAGEMENT S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 6 de salarii introduse în Salario: 5500 RON/Luna

Manager


Scurta descriere a companiei Inditex este cel mai mare retailer de fashion din lume, cu 8 branduri și peste 7,500 de magazine în întreaga lume. Succesul grupului Inditex se datorează talentului angajaților săi, care reprezintă cea mai valoroasă resursă a companiei. Cerinte • Ability to lead by example, motivate and develop staff• Strong organization and time management skills• Schedules and executes multiple tasks simultaneously• Goal oriented• Flexibility and problem solving ability• Uses initiative to seek proactive solutions• Excellent communication and interpersonal skills• Ability to work autonomously and as part of a team Responsabilitati • Sales and customer care: use commercial information and product knowledge to drive sales and other activities in the store using the internal provided tools, provides highest level of care to customers• HR & Team Management: recruits, interviews, develops and maintains a strong team, ensures that induction and relevant training are carried
Inditex

Media netă estimată pe baza celor 40868 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Hr Manager Primark Timisoara


Candidatul ideal manager de resurse umaneHR ManagerPeople and Culturedirector resurse umaneHuman Resource ManagerDescrierea jobului manager de resurse umaneHR ManagerPeople and Culturedirector resurse umaneHuman Resource Manager
PRIMARK MAGAZINE S.​R.​L.​

Administrative Office Manager


Candidatul ideal Ne dorim o persoana cu:Studii superioare in curs sau absolvite;Atitudine pozitiva, responsabila, organizata;Proactivitate in relatia cu colegii si clientii;Claritate si coerenta in exprimare;Cunoasterea pachetului MS Office.Descrierea jobului Principalele responsabilitati:Primeste, inregistreaza si repartizeaza corespondenta in interiorul companiei;Gestioneaza apelurile telefonice din interiorul companiei;Asigura protocolul (inclusiv transmitere comenzi catre furnizori);Asigura suport celorlalte departamente cu care colaboreaza: tehnoredactare de documente, transmitere/preluare mesaje sau documente, intocmire rapoarte, arhivare documente etc.Iti oferim:Contract individual de munca si tichete de masa (400lei);Abonament Bookster;Oportunitatea de a invata de la profesionisti lucruri interesante despre creditarea bancara si educatie financiara.
KIWI FINANCE SRL

Manager Zonal Timisoara


Candidatul ideal Recrutam un caracter frumos, intr-o persoana echilibrata, proactiva, orientata spre performanta.Cerinte:Pentru consolidarea realizarilor actuale si dezvoltarea directiei de business, cautam o persoana cu: Experienta in FMCG, cu rezultate semnificative; Excelente abilitati de comunicare si persuasiune; Buna cunoastere a tehnicilor de vanzare directa si indirecta, a tehnicilor de negociere; Buna cunoastere a psihologiei clientului; Bune capacitati de planificare si organizare a activitatii echipei de vanzari; Orientare catre rezultate.​Descrierea jobului Printre principalele atributii se numara:- Urmarirea realizarii planului de vanzari lunare, trimestriale, anuale;- Planificarea si indeplinirea agendei oamenilor din subordine;- Mentinerea si imbunatirea relatiei profesionale cu clientii strategici ai companiei;- Formarea une echipe competititive de vanzari dupa criteriile cerute de catre firma;- Colaboreaza cu celelalte departamente pentru a asigura o relatie de munca c
GLOBAL PLAST BUSINESS S.​R.​L.​

Project Manager


Candidatul ideal • Above all: high motivation• Excellent time management and organizational skills• Experience in real estate is an asset• Stress resistance and flexibility• An university degree• Very good verbal and written communication skills in English• Proficiency in Microsoft Excel and Word and good Email communication skillsDescrierea jobului • Negotiate and buy agricultural fields• Review work of suppliers (topographers, notaries, lawyers), control incoming papers and file them• Review intabulation process of bought fields• Develop contracts (i.e. rent contracts, suppliers contracts)• Travel to cityhalls, notaries, , field owners OCPI and tax offices in order to gather necessary documents• Carrying out specific projects and research
AGROFONDS WEST S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 1397 de salarii introduse în Salario: 7200 RON/Luna

Manager Departament Comercial Timisoara


Candidatul ideal #CarieraTa începe cu a face ceea ce iubești:🗸 Ai înţeles că un bun manager este mai înainte de toate un lider autentic şi impactant pentru echipa sa, care ascultă cu empatie şi ştie să creeze contextual şi condiţiile necesare membrilor echipei pentru ca fiecare să-şi dezvolte potenţialul?🗸 Ai un spirit deschis, astfel încât găseşti plăcere în a proiecta şi pilota dinamica comercială a unui departament către performanţă?🗸 Ai experienţă de lucru cu clienţii şi grija faţă de aceştia şi nevoile lor sunt mereu în centrul iniţiativelor şi proiectelor tale?🗸 În plus, ești mereu în căutarea ideilor care fac diferența, adică acele idei care duc compania cu un pas înaintea tuturor, cu un mindset de învaţare şi adaptare continuă?Dacă te-ai regăsit, înseamnă că ești exact colegul pe care ne dorim să îl avem alături! Citește mai departe, s-ar putea să descoperi că ai ajuns în locul potrivit la momentul potrivit. Momentul în care poți începe cu adevărat #CarieraTa.Meriți să te a
LEROY MERLIN ROMANIA SRL

Office Manager


Candidatul ideal Studii superioare sau medii; Experienta de lucru in domeniu constituie avantaj. Capacitate de analiza si sinteza in procesul decizional; Cunostinte bune de operare PC: Word, Excel; Orientare catre performanta; Capacitatea de analiză (capacitatea de înțelegere, interpretare și sinteză a elementelor esențiale dintr-un volum de informații); Abilitatea de a gestiona eficient timpul de lucru, de a organiza, planifica și prioritiza sarcinile de lucru; Capacitatea de a soluționa probleme.Descrierea jobului Recrutarea, coordonarea și controlul unei echipe proprii; Îndeplinirea obiectivelor lunare ale companiei; Organizarea și controlul activităților din zona alocată; Menținerea relațiilor cu clienții din portofoliu; Asigura respectarea confidentialitatii operatiunilor, respectarea normelor BNR si a normelor interne referitoare la operatiunile de creditare; Activități administrative.
FLEX FINANCIAL IFN SA

Media netă estimată pe baza celor 246 de salarii introduse în Salario: 4600 RON/Luna

Team Manager


Candidatul ideal Studii superioare sau medii; Experienta de lucru in domeniu constituie avantaj. Capacitate de analiza si sinteza in procesul decizional; Cunostinte bune de operare PC: Word, Excel; Orientare catre performanta; Capacitatea de analiză (capacitatea de înțelegere, interpretare și sinteză a elementelor esențiale dintr-un volum de informații); Abilitatea de a gestiona eficient timpul de lucru, de a organiza, planifica și prioritiza sarcinile de lucru; Capacitatea de a soluționa probleme.Descrierea jobului Recrutarea, coordonarea și controlul unei echipe proprii; Îndeplinirea obiectivelor lunare ale companiei; Organizarea și controlul activităților din zona alocată; Menținerea relațiilor cu clienții din portofoliu; Asigura respectarea confidentialitatii operatiunilor, respectarea normelor BNR si a normelor interne referitoare la operatiunile de creditare; Activități administrative.
FLEX FINANCIAL IFN SA

Media netă estimată pe baza celor 1354 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Manager Relatii Clienti Mall


Candidatul ideal Experiențele frumoase ne țin împreună!Pentru că #PeopleofBT inseamna obiective comune, spirit de echipa si ajutor reciproc prin care construim impreuna un viitor sigur.Experiențe multiple de învățare, dinamism și oportunități de deazvoltare, sunt doar căteva dintre caracteristicile acestui rol.Dacă ești tipul de persoană pentru care flexibilitatea în program se echivalează cu echilibru între viața profesională și cea personală, atunci acest rol este pentru tine!Drept urmare, este necesar să ai abilități precum: Comunicare eficientă și calitativă; Abordare comercială consultativă; Ascultare activă; Dorință de învățare și perfecționare; Proactivitate, adaptabilitate și determinare de a face lucrurile bine.Disponibilitate pentru a lucra inclusiv in weekend (prin rotatie).Descrierea jobului Activând pe acest rol o să ai ocazia să: Cunoști produsele și serviciile noastre în amănunt, astfel încât să faci cele mai bune recomandări cliențillor noștri; Procesezi operațiuni cu s
BANCA TRANSILVANIA SA
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 185 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Cautari populare
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.