Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

200 Locuri de Munca Manager in Timisoara

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

200 Locuri de Munca Manager in Timisoara

Cauta printr-o varietate mare de joburi Manager in Timisoara si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Manager in Timisoara si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Project Manager - Inginer Electronist


Candidatul ideal Pentru a indeplini aceste atributii, este necesar sa ai: Experienta de minim 2 ani pe un rol de Inginer Electronist si preferabil, managementul proiectelor – arie: proces tehnologic. Cunostinte solide de Inginerie Electrica. Cunoștinte avansate de limba engleza sau germana. Permis de conducere categ. B. Disponibilitate pentru deplasari de aproximativ 60% din timp (in Europa). Bune abilitati de comunicare, atentie la detalii, orientare catre munca in echipa. Capacitate de planificare și organizare a activitatilor. Descrierea jobului Pentru unul dintre clientii nostri din Timisoara, o companie specializata in dezvoltarea, optimizarea si asamblarea finala a sistemelor de control al conveioarelor, cautam Inginer Electronist – Coordonator Proiect.Principalele responsabilitati ale rolului sunt: Coordonarea proiectelor internationale la cererea clientilor corporate, de la faza de planificare pana la instalarea si punerea in functiune a sistemelor industriale la sediul clientu
HUMANGEST GROUP SRL

Administrative Office Manager


Candidatul ideal Ne dorim o persoana cu:Studii superioare in curs sau absolvite;Atitudine pozitiva, responsabila, organizata;Proactivitate in relatia cu colegii si clientii;Claritate si coerenta in exprimare;Cunoasterea pachetului MS Office.Descrierea jobului Principalele responsabilitati:Primeste, inregistreaza si repartizeaza corespondenta in interiorul companiei;Gestioneaza apelurile telefonice din interiorul companiei;Asigura protocolul (inclusiv transmitere comenzi catre furnizori);Asigura suport celorlalte departamente cu care colaboreaza: tehnoredactare de documente, transmitere/preluare mesaje sau documente, intocmire rapoarte, arhivare documente etc.Iti oferim:Contract individual de munca si tichete de masa (400lei);Abonament Bookster;Oportunitatea de a invata de la profesionisti lucruri interesante despre creditarea bancara si educatie financiara.
KIWI FINANCE SRL

Asistent Manager/​ Receptionista


Candidatul ideal Studii superioare finalizate; Experienta anterioara intr-un rol similar - Minim 6 luni; Abilitati excelente de comunicare; Rabdare si diplomatie; Abilitati foarte bune de utilizare a calculatorului; Cunostinte bune de limba engleza; Atitudine corecta fata de clienti;Descrierea jobului Asigurarea relatiei cu publicul; Oferirea informatiilor necesare; Preluare si directionarea clientilor/vizitatorilor catre departamentele relevante; Inregistrarea si distribuirea interna a corespondentei primita prin posta; Primire / transmitere fax –uri si email-uri; Asigurarea serviciilor de protocol; Pregatirea materialelor pentru expedierea prin posta;
BANCA TRANSILVANIA SA

Area Casino Manager Timisoara


Candidatul ideal Echipa noastra se mareste, ne cautam un coleg pentru zona Timisoara.Te asteptam in echipa noastra daca ai: Experienta intr-un casino (reprezinta avantaj); Studii medii/superioare; Capacitate de analiza si sinteza,de monitorizare a incidentelor; Integritate, exigenta, obiectivitate, initiativa, spirit critic, incredere in sine, sociabilitate, responsabilitate; Abilitati de planificare si organizare a activitatii,de conducerea si controlul calitatii activitatii desfasurate in sala de joc; Consecventa in actiuni si eficienta personala; Atentie concentrata si distributiva, rezistenta la stres, echilibru emotional; Deprindere si transmitere de informatii, culegerea clasificarea si interpretarea lor; Deprinderea de a lucra in echipa, capacitate de relationare interumana; Motivatie crescuta pentru rentabilizarea muncii si dezvoltarea activitatii desfasurate in casino;Descrierea jobului Atributii si responsabilitati: Responsabil pentru buna desfasurare, intelegere si operare a
NOBLEPIAGIO SRL

Manager Clinica Estetica Medicala


Candidatul ideal La aBeauty, colegii sunt clienți interni, iar pacienții sunt clienți externi. Oferind servicii excelente clienților tăi interni, oferi servicii excelente pacienților. Oferind servicii excelente clienților externi, aceștia se reîntorc la tine în clinică. Iar colegii din echipa ta sunt mulțumiți și oferă în continuare servicii excelente pacienților.Pentru că viața tuturor e mai frumoasă atunci când lumea e un loc mai bun. Pentru că vrei să fii înconjurat de oameni veseli și fericiți. Poți contribui la aceasta dacă vii la noi în echipă. Ne dorim:- Experienta intr-un post de coordonare- Bune abilitati de management, administrare si coordonare echipa- Bune abilitati de comunicare si lucru in echipa- Persoana pozitiva si consecventa- Capacitatea de delegare a responsabilităţilor si initiativa- Persoana orientata catre dezvoltare personala si profesionala- Studii superioare- Limba engleza- intermediar- avansatDescrierea jobului Ce vei face:- Vei organiza si coordona activitat
AGRESS BUSINESS COMPANY SRL

Inginer /​ Manager Hvac


Candidatul ideal Peste 3 ani de experiență în Construcții / Instalații, Inginerie, Proiectare, ExecutieEști inginer si ai experienta in instalatii HVAC?. Suntem o companie infiintata in 2007 in Timisoara, aflata în continua expansiune în industria instalațiilor HVAC, contractori generali pentru diverse proiecte industriale si rezidentiale. Vino în echipa HVAC MANAGEMENT, parte din grupul HQLEVEL pentru a creste impreuna!Cerinte:· Studii superioare tehnice - absolvent facultatea termice / instalatii;· Cunostinte dimensionare sectiuni tubulaturi, VRV, etc- Cunoștințe de baza în Autocad/Camduct/Autodesk Inventor- Cunoștințe de MS Office- Persoana tehnica cu vedere spatiala, analitica si organizata- Abilități de leadership (planificare, organizare, capacitate decizionala, conducere și control) si abilitati tehnice- Experiență anterioară de coordonare a lucrarilor unui santier de minim 3 ani- Abilități de citire și interpretare a schemelor și desenelor tehnice- Abilități de comunicare și co
HVAC MANAGEMENT S.​R.​L.​

District Manager Timis


Candidatul ideal Noi, #OameniiDeLaProfi,Suntem agili, flexibili si ne adaptam cu rapiditate noilor tendinte din piata, ne asumam responsabilitatea deciziilor si gasim mereu solutii inovatoare pentru atingerea obiectivelor.Am invatat sa privim cu curiozitate si deschidere toate beneficiile si oportunitățile aduse de digitalizare, venim mereu cu initiative si dezvoltam concepte noi.Ne-am cream propriul drum si ne reinventam de fiecare data cand piata se schimba, pentru ca una dintre competentele noastre cheie este spiritul antreprenorial.Strategia noastra de resurse umane are la baza conceptul- Be Kind.Credem ca atunci cand suntem mai zambitori, mai prietenosi, mai buni cu colegii, ori cu clientii nostri, reusim sa gestionam mai usor toate provocarile job-ului de zi cu zi.Alaturi de # OameniiDeLaprofi vei avea ai parte de experiente faine si intense zi de zi, pentru ca ne ghidam dupa principii sanatoase si valori puternice, care evolueaza odata cu noi DEZVOLTARE, COOPERARE si TRANSPARENT
PROFI ROM FOOD SRL

Manager Carosari - Iveco


Candidatul ideal Studii superioare, preferabil tehnice sau comerciale Experienta anterioara de minim 2 ani in domeniul tehnic / constructii industriale / project management Experienta in constructia/coordonarea unei echipe Buna capacitate de planificare si organizare Abilitati in calcule tehnice/masuratori, calcule financiare, analize, prognoze Competente digitale: cunoastere si utilizare nivel mediu aplicatii Office, baze de date Eficienta interpersonala (atitudine pozitiva, dominanta, sociabilitate, incredere in sine, capacitate de actiune independenta, empatie) Aptitudini de negociere si veleitati comerciale Carnet de conducere categoria B Cunoasterea limbii engleze la nivel mediu Disponibilate pentru deplasari in tara sau in afaraDescrierea jobului Descriere job Implementeaza si organizeaza activitatea de producție de caroserii pentru: - transport persoane, Iveco furgon (19+1 respectiv 22+1 persoane); - transport persoane, Citroen/Opel/Peugeot furgon (12 mc, 8+1 locuri, respectiv 6
AUTOGLOBUS 2000 SRL

Manager Relationare Brokeri


Candidatul ideal Groupama Asigurări își mărește echipa de profesioniști!Dacă dorești să îți construiești o carieră solidă, pe termen lung, la Groupama Asigurări, înseamnă că tu ești persoana pe care o căutăm!Căutăm Manager Relaționare Brokeri cu: Experiență în asigurări - obligatoriu; Experiență pe un rol similar - constituie avantaj; Permis de conducere - categoria B; Disponibilitate de deplasare curentă în județele CS, HD, TM, AR, BH, dar și în țară, dacă este cazul; Excelente abilitați de comunicare și inter-relaționare, politețe, atitudine prietenoasă și profesională; Orientare către clienți și parteneri și către livrarea unui serviciu de calitate; Foarte bune abilități de gestiune a conflictelor și de control al emoțiilor; Dexteritate în utilizarea calculatorului și abilitatea de a realiza diverse raportări specifice job-ului.Descrierea jobului Ce face Managerul Relaționare Brokeri? Asigură interfața între Companie și brokerii guvernați la standardele stabilite, urmărind maximizar
GROUPAMA ASIGURARI S.​A.​

Manager De Magazin-antreprenor


Candidatul ideal Căutăm Antreprenor 👨‍💼🎉🥂✔️🏪Îți oferim toate condițiile să-ți investești pasiunea intr-un business de succes!Începe călătoria în antreprenoriat, cu unul dintre brandurile Lagardère Travel Retail (Inmedio, Relay, 1Minute , So!Coffee, Hub Convenience, Pizzeria La Mia Stazione)Tu adaugi în mix pasiunea și: Experiența în comerț și în gestionarea resurselor; Timp și entuziasm pentru a te dedica business-ului tău în totalitate; Echipa ta - pe care o recrutezi, o angajezi și o motivezi zi de zi să obțină cele mai bune rezultate; Plătești doar o garanție egală cu vânzările medii pe patru zile (garanția se restituie la finalul colaborarii)**în cazul în care sunt respectate toate condițiileDescrierea jobului Vei fi responsabil de:​ Angajarea echipei de vânzare (recrutare, pregătire, contracte, salarii, taxe); Întocmirea documentelor de evidență intrări-ieșiri, respectând procedurile Lagardère Travel Retail; Comenzi către furnizorii Lagardère Travel Retail; Creșterea vanzaril
LAGARDERE TRAVEL RETAIL SRL

Manager Departament Comercial Timisoara


Candidatul ideal #CarieraTa începe cu a face ceea ce iubești:🗸 Ai înţeles că un bun manager este mai înainte de toate un lider autentic şi impactant pentru echipa sa, care ascultă cu empatie şi ştie să creeze contextual şi condiţiile necesare membrilor echipei pentru ca fiecare să-şi dezvolte potenţialul?🗸 Ai un spirit deschis, astfel încât găseşti plăcere în a proiecta şi pilota dinamica comercială a unui departament către performanţă?🗸 Ai experienţă de lucru cu clienţii şi grija faţă de aceştia şi nevoile lor sunt mereu în centrul iniţiativelor şi proiectelor tale?🗸 În plus, ești mereu în căutarea ideilor care fac diferența, adică acele idei care duc compania cu un pas înaintea tuturor, cu un mindset de învaţare şi adaptare continuă?Dacă te-ai regăsit, înseamnă că ești exact colegul pe care ne dorim să îl avem alături! Citește mai departe, s-ar putea să descoperi că ai ajuns în locul potrivit la momentul potrivit. Momentul în care poți începe cu adevărat #CarieraTa.Meriți să te a
LEROY MERLIN ROMANIA SRL

Manager Relatii Clienti Mall


Candidatul ideal Experiențele frumoase ne țin împreună!Pentru că #PeopleofBT inseamna obiective comune, spirit de echipa si ajutor reciproc prin care construim impreuna un viitor sigur.Experiențe multiple de învățare, dinamism și oportunități de deazvoltare, sunt doar căteva dintre caracteristicile acestui rol.Dacă ești tipul de persoană pentru care flexibilitatea în program se echivalează cu echilibru între viața profesională și cea personală, atunci acest rol este pentru tine!Drept urmare, este necesar să ai abilități precum: Comunicare eficientă și calitativă; Abordare comercială consultativă; Ascultare activă; Dorință de învățare și perfecționare; Proactivitate, adaptabilitate și determinare de a face lucrurile bine.Disponibilitate pentru a lucra inclusiv in weekend (prin rotatie).Descrierea jobului Activând pe acest rol o să ai ocazia să: Cunoști produsele și serviciile noastre în amănunt, astfel încât să faci cele mai bune recomandări cliențillor noștri; Procesezi operațiuni cu s
BANCA TRANSILVANIA SA

Manager Zootehnist


Candidatul ideal ​Cerințe: Studii superioare de specialitate. Experiență în managementul și coordonarea echipelor. Experiență în managementul unui ferme de bovine de carne. Bune abilități de planificare și organizare. Experiență pe o poziție similară, minim 3 ani. Capacitatea de a lua decizii optime în condiții dificile. Disponibilitate la dialogul cu furnizorii și diplomație în relațiile cu colaboratorii interni și extern. Cunoștințe foarte bune de limba engleză (constituie avantaj). Permis de conducere categoria B. Spirit de analiză și sinteză, spirit organizatoric, inițiativă, disciplină, perseverență, obiectivitate.Descrierea jobului Responsabilități: Asigură managementul fermei implicându-se în mod direct în gestionarea resurselor necesare pentru buna desfășurare a activităților specifice fermei. Coordonează și controlează întreg ciclul de creștere al bovinelor. Coordonează echipele de muncitori pentru dezvoltarea infrastructurii existente. Dezvoltă rețete de hrănire a animalelor
MARGARIT MARIA ALINA PFA

Asistent Departament Categorii Management


Descrierea jobului Noi, #OameniiDeLaProfi,Suntem agili, flexibili si ne adaptam cu rapiditate noilor tendinte din piata, ne asumam responsabilitatea deciziilor si gasim mereu solutii inovatoare pentru atingerea obiectivelor.Am invatat sa privim cu curiozitate si deschidere toate beneficiile si oportunitățile aduse de digitalizare, venim mereu cu initiative si dezvoltam concepte noi.Ne cream propriul drum si ne reinventam de fiecare data cand piata se schimba, pentru ca una dintre competentele noastre cheie este spiritul antreprenorial.Strategia noastra de resurse umane are la baza conceptul- Be Kind.Credem ca atunci cand suntem mai zambitori, mai prietenosi, mai buni cu colegii, ori cu clientii nostri, reusim sa gestionam mai usor toate provocarile job-ului de zi cu zi.Alaturi de # OameniiDeLaprofi vei avea ai parte de experiente faine si intense zi de zi, pentru ca ne ghidam dupa principii sanatoase si valori puternice, care evolueaza odata cu noi DEZVOLTARE, COOPERARE si TRANSPARENTA
PROFI ROM FOOD SRL

Sales Manager For Food Industry


Candidatul ideal Sales Manager for FOOD INDUSTRYAt ELTON Group we find inspiration in the values, ideas and passions of our people!About Us:We are a multi-cultural organization fully aligned to a moral compass that allows us to recognize and value each one of our people for their talents and to constantly invest in further enhancing and unleashing their potential through fair and inclusive opportunities for all.ELTON Group is a more than forty years endeavor that has become a regional leader in international distribution of industrial ingredients, ranked among top 50 European chemical distributors.Propelled by the talents and expertise of our employees, we work with our premium global suppliers to provide our clients in southeast Europe, Ukraine and Turkey with solutions and key elements that lead to the development of successful products.40 years at a glance:Leader in Southeastern EuropeAmong Top50 Distributors EUAmong Top100 Distributors Global124M Turnover40K sq.m. Warehouses8000+ p
ELTON CORPORATION SA

Manager Brutarie & Bls - Carrefour Timisoara


Candidatul ideal Manager BLSSă gestionezi și să dezvolți raioanele BLS și Textile în vederea atingerii obiectivelor stabilite;Să gestionezi activele raioanelor și să asiguri menținerea lor în bună stare, pentru a reduce risipa și costurile;Să asiguri un raion atractiv din punct de vedere comercial: plin, curat, aranjat, semnalizat, pentru a facilita clienților procesul de cumpărare;Să organizezi și să dezvolți activitatea comercială și promoțională a raionului.Manager PGCSă gestionezi și să dezvolți raionul PGC în vederea atingerii obiectivelor stabilite;Să organizezi și să conduci echipa ta, să te asiguri de respectarea regulilor de merchandising și a reglementărilor legale;Să supraveghezi calitatea produselor expuse în raion și respectarea normelor de siguranță alimentară, prin urmărirea termenelor de valabilitate, a calității produselor recepționate, a normelor de depozitare, a regulilor de igienă, pentru a oferi produse la standardele de calitate și siguranță Carrefour;Să anticipez
CARREFOUR ROMANIA SA

Area Sales Manager


Candidatul ideal Join Our Team as an Area Sales Manager in the Power and Hand Tools Industry!Are you one of the best Romanian’s sales professional with a proven track record in the retail hardware/building materials sector? Do you thrive on building strong relationships and exceeding and new sales targets? If so, we want you to be a part of our dynamic team!Ideal Candidate Profile: Established Portfolio: The ideal candidate needs to have a solid portfolio of building material and retail hardware stores. The applicant needs to have strong ties to these stores. You stand out for having a thorough understanding of the Romanian market, including sales channels, market trends, and regional characteristics. Your history of achieving and surpassing sales targets demonstrates your relentless drive and motivation. Customer Focus: With exceptional negotiation skills and a customer-centric approach, you excel at managing and nurturing client relationships. Flexibility and Mobility: Willingness an

Media netă estimată pe baza celor 122 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Manager Adjunct Magazin Proges


Candidatul ideal -amabil, energic, harnic-comunicativ, orientat catre clienti-sociabil, capacitate de motivare a echipei-experienta in management/vanzari constituie un avantajDescrierea jobului Responsabilitati:-coordonarea activitatii echipei magazinului-consultanta de specialitate in magazin-deservirea prompta si amabila a clientilor-coordonarea mentinerii standardelor de aranjare a produselor in magazin-activitati administrative specificeBeneficii:-training de initiere in domeniu-pachet salarial motivant-posibilitati de dezvoltare a unei cariere
PODNET CONSULTING SRL

Commercial & Sme Relationship Manager


Candidatul ideal Studii superioare economice sau tehnice; Minim 2 ani experienta in creditare persoane juridice; Bune cunostinte dе analiza financiara sau dе credit; Persoana sociabila, prietenoasa, deshisa la munca in echipa; Persoana rezistenta la activitate in conditii dе stres, competitiva; Excelente abilitati dе comunicare si relationare; Seriozitate si corectitudine; Limba engleza - nivel avansat.Descrierea jobului Promovеаza activ si vinde serviciilе bаncii cаtre clientii din segmеntul IMM (companii cu cifrа de аfаceri dе pаnа lа 10 mil. EUR si clienti apartinand profesiunilor liberаlе), idеntificаnd nevoile acestora; Dezvolta si gestioneaza portofoliul de clienti si volumul de afaceri din segmentul IMM-uri, urmarind atingerea obiectivelor de buget; Analizeaza, negociaza si structureaza pachetele de creditare in conformitate cu politica bancii; Comunica in mod activ cu clientii din portofoliu, oferindu-le consiliere financiara in dezvoltarea afacerii lor.
GARANTIBANK INTERNATIONAL N.​V.​ SUCURSALA ROMANIA

Manager Relatii Cu Clientii Agribusiness - Timisoara


Candidatul ideal SCURTA DESCRIERE:In rolul de Manager Relatii cu Clientii (sau pe scurt, CRM) vei avea oportunitatea de a lucra in echipa de Vanzari Agribusiness Libra. Principalul obiectiv al echipei este acela de a oferi potentialilor clienti Agribusiness solutii financiare potrivite nevoilor business-ului (credite, pachete de servicii operationale etc.). Cei care indeplinesc cu succes acest rol, sunt cei carora le place sa interactioneze cu cei din jur, sa comunice si care sunt foarte buni negociatori. Satisfactia in vanzari provine din dezvoltarea portofoliului de relatii si de suportul oferit clientilor. Salariul de incadrare pentru rolul de Manager Relatii cu Clientii AgriBusiness este in intervalul de 7000 lei brut si 13000 lei brut, in functie de experienta profesionala si gradul de potrivire cu cerintele rolului.CERINTE:-Esti absolvent/a de studii superioare;-Ai abilitati puternice de comunicare, vanzare, negociere si persuasiune;-Esti o persoana zambitoare, pozitiva, proactiv
LIBRA INTERNET BANK SA
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 200 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Cautari populare
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.