Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Manager in Urziceni

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Manager in Urziceni

Cauta printr-o varietate mare de joburi Manager in Urziceni si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Manager in Urziceni si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Manager/​Consilier despagubiri accidente rutiere


Companie verificată
Aplica rapid
Căutăm un manager/consilier ca tine! Dacă te atrage ideea de a lucra într-o companie care pune preț pe talentul tău și care este dispusă să investească în pregătirea ta profesională, suntem convinși că merită să aplici. În plus, dacă esti o persoană: - perseverentă, dinamică, orientată către rezultate;- cu spirit antreprenorial;- care deține o capacitate de analiză și sinteză;- cu abilități de comunicare și negociere;- care merge înainte, indiferent de obstacole;- ești mai mult decât binevenită în echipa! Descrierea jobului: - Venim în sprijinul persoanelor vătămate sau a familiilor persoanelor decedate în accidente rutiere, acordându-le asistență pentru obținerea despăgubirilor cuvenite, de la societățile de asigurări. Responsabilitățile tale: Manager:- Recrutarea și selecția candidaților în vederea dezvoltării echipei;- Planificarea și organizarea activității;- Coordonarea, monitorizarea și evaluarea activității echipei;- Pregătirea și formarea deprinderilor specifice activității de
Serar Invest Consult SRL

Area Sales Manager


Candidatul ideal Join Our Team as an Area Sales Manager in the Power and Hand Tools Industry!Are you one of the best Romanian’s sales professional with a proven track record in the retail hardware/building materials sector? Do you thrive on building strong relationships and exceeding and new sales targets? If so, we want you to be a part of our dynamic team!Ideal Candidate Profile: Established Portfolio: The ideal candidate needs to have a solid portfolio of building material and retail hardware stores. The applicant needs to have strong ties to these stores. You stand out for having a thorough understanding of the Romanian market, including sales channels, market trends, and regional characteristics. Your history of achieving and surpassing sales targets demonstrates your relentless drive and motivation. Customer Focus: With exceptional negotiation skills and a customer-centric approach, you excel at managing and nurturing client relationships. Flexibility and Mobility: Willingness an

Media netă estimată pe baza celor 122 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Retail Relationship Banking Manager


Candidatul ideal Echipa noastra cauta colegi cu experienta, pe partea de creditare si relationare cu clienti persoane fizice sau persoane juridice, dornici sa se dezvolte si sa evolueze profesional pe pozitii de Front Office, specializate pe un anume segment de clientela. Vei lucra intr-un mediu dinamic si placut, vei interactiona direct cu clientii externi si departamentele interne in vederea desfasurarii activitatii operationale.Esti potrivit/a pentru aceasta pozitie daca: Ai experienta bancara, de minim 2 ani, in aria de creditare persoane fizice sau juridice Ai studii superioare finalizate Ai cunostinte generale economice: bancare, vanzari, specificul si evolutia pietei financiar-bancare Ai cunostinte tehnico-comerciale specifice produselor bancare Cunosti legislatia romaneasca in materie de credite Ai abilitati de comunicare, iti place sa lucrezi cu oameni intr-un mediu dinamic Dovedesti initiativa si spirit de echipa Ai abilitati de vanzare si persuasiune, atentie la detalii Esti
BRD GROUPE SOCIETE GENERALE

Media netă estimată pe baza celor 2 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Manager Agentie Turism


Candidatul ideal Manager Agentie TurismExperienta minimum 5 ani in AGENTIE DE TURISM!Vanzare pachete si servicii turistice: bilete avion, hotel, transfer, croaziere, activitati;Cunoastere sisteme rezervare furnizori internationali;Cunoastere obligatorie limba engleza.Descrierea jobului Ce presupune job-ul de Manager Agentie Turism- Ofertare, procesare rezervari, emitere documente, incasari - plati, followup;- Acces cereri clienti - CRM; sisteme furnizori; platforma de rezervari integrata; backoffice;Beneficii:- Contract de munca salariu fix plus comision 11 - 44% din profit net realizat in functie de valoarea totala lunara;Dupa perioada de proba de 90 zile se adauga urmatoarele beneficii:- Tichete de masa;- Tichete Cadou;- Infotrip-uri;- Program flexibil: Homebased, Birou sau Hybrid;- Training specializat gratuit de produse si tehnici de vanzare;- Asistenta permanenta in ofertare;- Acces la materiale informative si de marketing;- Instruire permanenta si update cu noutati si practici di
PERFECT JOURNEY SRL

Media netă estimată pe baza celor 4 de salarii introduse în Salario: 4400 RON/Luna

Manager Banca - Ajofm | Anofm


Ocupatia: MANAGER BANCA - AJOFM | ANOFMAngajator: EASY ASSET MANAGEMENT IFN SAExperienta: Experiență Medie (3-5 ani)Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: URZICENI
EASY ASSET MANAGEMENT IFN SA

Coordonator Vanzari


Candidatul ideal Noi suntem mândri să facem parte din echipa Provident și că putem face o diferență în viața clienților noștri și ne dorim ca toți colegii noi să simtă același lucru.De aceea, ne vom asigura că îți oferim oportunități de a crește, inova și aduce un impact asupra experienței clienților nostri în colaborarea cu noi!Ce ne dorim de la tine: Să fii pasionat de vânzări şi de muncă de teren; Să îţi placă să coordonezi o echipă şi să fii motivat să faci performanţă; Să fii o persoană ambiţioasă și să apreciezi programul flexibil; Să ai studii medii finalizate – diplomă de bacalaureat; Să ai și permis de conducere.Descrierea jobului La Provident vei găsi o echipă de oameni entuziaști, deschiși, dornici să ajute și pasionați de ceea ce fac.Dacă alegi să devii ,,providentist”, vii într-un mediu divers și vei avea chiar și colegi virtuali – îi vei cunoaște pe roboțeii Arya, Ema și Jorah, care au preluat și optimizat mai multe sarcinile repetitive din Resurse Umane, Financiar sau Cred
PROVIDENT FINANCIAL ROMANIA INSTITUTIE FINANCIARA NEBANCARA SA

Media netă estimată pe baza celor 130 de salarii introduse în Salario: 4200 RON/Luna

Vezi alte joburi relevante

Store Manager Sinsay Tandarei


Companie verificată
Aplica rapid
Responsabilitati:Organizarea, planificarea si coordonarea magazinului;Realizarea planului de vanzari si respectarea bugetului de cheltuieli;Recrutarea si selectia personalului, formarea, motivarea si monitorizarea angajatilor din subordine;Verificarea respectarii regulamentelor, procedurilor si politicilor interne ale companiei. Asteptari:Atitudine pozitiva si dorinta de dezvoltare;Atentie distribuitiva, orientare catre detalii;Bun organizator;Capacitatea de a rezolva sarcini multiple si de a respecta termene limita;Experienta in coordonarea unei echipe;Limba engleza scris si vorbit nivel mediu-avansat; ..Restul lucrurilor le vei invata pe parcurs! Beneficii:Contract de munca pe perioada nedeterminata;Bonus lunar in functie de categoria si de performantele magazinului;Tichete de masa in valoare de 40 de lei/zi lucrata;Asigurare medicala privata;25 la suta discount in toate magazinele LPP Romania;Zile de concediu suplimentare in functie de vechimea in companie;Posibilitati de avansare
LPP Romania Fashion SRL

Manager/​Consilier despagubiri accidente rutiere


Companie verificată
Aplica rapid
Căutăm un manager/consilier ca tine! Dacă te atrage ideea de a lucra într-o companie care pune preț pe talentul tău și care este dispusă să investească în pregătirea ta profesională, suntem convinși că merită să aplici. În plus, dacă esti o persoană: - perseverentă, dinamică, orientată către rezultate;- cu spirit antreprenorial;- care deține o capacitate de analiză și sinteză;- cu abilități de comunicare și negociere;- care merge înainte, indiferent de obstacole;- ești mai mult decât binevenită în echipa! Descrierea jobului: - Venim în sprijinul persoanelor vătămate sau a familiilor persoanelor decedate în accidente rutiere, acordându-le asistență pentru obținerea despăgubirilor cuvenite, de la societățile de asigurări. Responsabilitățile tale: Manager:- Recrutarea și selecția candidaților în vederea dezvoltării echipei;- Planificarea și organizarea activității;- Coordonarea, monitorizarea și evaluarea activității echipei;- Pregătirea și formarea deprinderilor specifice activității de
Serar Invest Consult SRL

Manager/​Consilier despagubiri accidente rutiere


Companie verificată
Aplica rapid
Căutăm un manager/consilier ca tine! Dacă te atrage ideea de a lucra într-o companie care pune preț pe talentul tău și care este dispusă să investească în pregătirea ta profesională, suntem convinși că merită să aplici. În plus, dacă esti o persoană: - perseverentă, dinamică, orientată către rezultate;- cu spirit antreprenorial;- care deține o capacitate de analiză și sinteză;- cu abilități de comunicare și negociere;- care merge înainte, indiferent de obstacole;- ești mai mult decât binevenită în echipa! Descrierea jobului: - Venim în sprijinul persoanelor vătămate sau a familiilor persoanelor decedate în accidente rutiere, acordându-le asistență pentru obținerea despăgubirilor cuvenite, de la societățile de asigurări. Responsabilitățile tale: Manager:- Recrutarea și selecția candidaților în vederea dezvoltării echipei;- Planificarea și organizarea activității;- Coordonarea, monitorizarea și evaluarea activității echipei;- Pregătirea și formarea deprinderilor specifice activității de
Serar Invest Consult SRL

Sales Manager


Candidatul ideal Suntem în căutarea unui Sales Manager dedicat și autonom, care să promoveze și să vândă produsele noastre personalizate către companii și clienți potențiali. Candidatul ideal va avea experiență în vânzări și o înțelegere solidă a industriei tipografice. Responsabilitățile includ identificarea și contactarea potențialilor clienți, prezentarea produselor noastre personalizate și negocierea contractelor. Candidatul ideal va fi un comunicator excelent, orientat către rezultate și capabil să lucreze independent pentru a atinge sau depăși obiectivele de vânzări. Experiența anterioară în vânzările B2B și cunoștințele despre industria tipografică sunt considerate un avantaj.Descrierea jobului Sales Manager în TipografieResponsabilități:- Identifică și contactează companii și clienți potențiali pentru a promova și a vinde produsele noastre personalizate, inclusiv flyere, pliante, cărți de vizită, agende personalizate, reviste, cataloage și alte materiale personalizate.- Prezint
STAHNAGRO S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 370 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Team Manager


Candidatul ideal Studii superioare sau medii; Experienta de lucru in domeniu constituie avantaj. Capacitate de analiza si sinteza in procesul decizional; Cunostinte bune de operare PC: Word, Excel; Orientare catre performanta; Capacitatea de analiză (capacitatea de înțelegere, interpretare și sinteză a elementelor esențiale dintr-un volum de informații); Abilitatea de a gestiona eficient timpul de lucru, de a organiza, planifica și prioritiza sarcinile de lucru; Capacitatea de a soluționa probleme.Descrierea jobului Recrutarea, coordonarea și controlul unei echipe proprii; Îndeplinirea obiectivelor lunare ale companiei; Organizarea și controlul activităților din zona alocată; Menținerea relațiilor cu clienții din portofoliu; Asigura respectarea confidentialitatii operatiunilor, respectarea normelor BNR si a normelor interne referitoare la operatiunile de creditare; Activități administrative.
FLEX FINANCIAL IFN SA

Media netă estimată pe baza celor 1354 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Relationship Manager Retail /​sme


Candidatul ideal Studii superioare finalizate, preferabil în domeniul economic;Experiență financiar-bancară în activitățile de promovare produse/ servicii și creditare/ analiză financiară raportate la segmentul de clienți persoane fizice/ juridice;Ai abilități de negociere și vânzare, totodată pe linie de comunicare și relaționare interpersonală, orientare către clienți și capacitatea de atingere a deadline-urilor și obiectivelor stabilite;Certificarea de pregătire profesională (inițială și/sau continuă) în domeniul distribuției de asigurări, reprezintă un avantaj;Limba engleză – min. nivel mediu;Bun utilizator al MS Office.CautamPersoana de încredere, responsabilă, integră și obiectivă;Care cunoaște evoluția curentă a piețelor financiar-bancare precum și oferta concurenței;Identifică noi oportunități de dezvoltare produse și servicii;Care manifesta o gandire analitica, cu atentie la detalii;O persoana orientată spre rezolvarea promptă a solicitărilor;Bune abilități de comunicare verba
ALPHA BANK ROMANIA SA

Asistent Manager Productie Agricola


Candidatul ideal Zimbrul SA cauta un coleg energic si implicat pentru un post de Asistent manager productie agricola la Ferma nostra din Facaeni, Ialomita!Vino în echipa noastră!Cine suntem noi?Zimbrul SA face parte din Grupul AXIOS S.A. care este deținut de un grup de fermieri și antreprenori germani, cu expertiză internatională în agricultură, dezvoltând cu succes proiecte agricole în mai multe țări europene. In prezent, grupul AXIOS are în exploatare o suprafațǎ de circa 20,000 hectare în județul Ialomița, fiind intr un proces continuu de expansiune.Obiectivele noastre se axează pe dezvoltarea regională a comunităților în care activăm. Investim în tehnologie agricolă performantă, infrastructură și în instruirea angajaților și a viitorilor profesioniști din agricultură in vederea construirii unui centru agricol în zonă. În acest sens, intenționăm să construim o fermă nouă în Făcăeni care va include ateliere ultra moderne, dotări tehnice si un centru de instruire pentru servicii si ag
SOCIETATEA AGRICOLA ZIMBRUL SA

Account Manager-hunter | Arsis Vodafone


Candidatul ideal Arsis, cel mai mare partener Vodafone, își mărește echipa de Account Manageri.Dacă ești o persoană energică, motivată și atrasă de ideea de a interacționa cu business owneri și a le oferi cele mai bune soluții de comunicare, înseamnă că ești persoana pe care o căutam! Alături de echipa Arsis îți vei dezvolta o carieră de succes în vânzări, iar noi te vom ajuta să fii cel mai bun!Cum ne-ar plăcea să fii:- Să fii ambițios și dornic de afirmare prin performanță;- Să ai o atitudine pozitivă și orientată către client;- Să ai bune abilități de comunicare interpersonală și negociere;- Să deții cunoștințe specifice despre industria telecom sau să ai experiență pe o poziție similară în vânzări directe, reprezintă un avantaj;- Să cunoști pachetul Microsoft Office;- Să deții permis de conducere categoria B;- Să fii dispus la deplasări.Descrierea jobului Ce trebuie să facă un Account Manager?- Să identifice noi oportunități de business în vederea asigurării succesului strategiei d
ARSIS TRADING SRL

Relationship Manager IMM - Slobozia


Scurta descriere a companiei ALPHA BANK ROMANIA is part of the largest Greek financial group, Alpha Bank Group, with more than 140 years experience in banking sector. The first foreign bank to come to Romania after 1990, ALPHA BANK ROMANIA provides the whole range of products and services to the consumer market segment as well as complex banking solutions to the business and corporate customers.The applicants will have the great opportunity to join an important organization whose values are: innovation, honesty, flexibility, intelligence and reliability. Cerinte Studii superioare finalizate, preferabil în domeniul economic.Experienta financiar-bancara in activitatile de promovare produse/ servicii si creditare/ analiza financiara raportate la segmentul de clienti persoane juridice.Cunoasterea evolutiei curente a pietelor financiar-bancare precum si a ofertei concurentei.Abilitati de negociere si vanzare, totodata pe linie de comunicare si relationare interpersonala, orientare catre cli
Alpha Bank

Area Sales Manager - Agribusiness


Scurta descriere a companiei ABC Human Capital este urmarea fireasca a experientei castigate de fondatorul companiei, in acest domeniu vast, complex, provocator, in continua miscare si schimbare al resurselor umane.Anul 2005 a reprezentat momentul concretizarii unui ideal: fondarea unei agentii de recrutare si executive search ce pune la dispozitia clientilor sai atat consultanta in recrutare si headhunting, precum si intreaga gama de servicii aferente capitalului uman.Adaptam cu succes noile tendinte din domeniul Resurselor Umane si utilizam creativ oportunitatile pe care le ofera mediul economic pentru atingerea target-urilor comerciale si de comunicare ale partenerilor nostri.Activitatea noastra se traduce in solutii inteligente bazate pe baze de date complete si complexe, aplicatii web, portaluri de informare si socializare, baterii de teste concepute si implementate impreuna cu fiecare dintre parteneri, campanii de marketing online si headhunting. Cerinte Dornic să învețe și să se
ABC Human Capital

Manager Regional Service Utilaje Agricole,​ Drajna Nouă


Candidatul ideal - studii tehnice (mecanică, electromecanică, ...)- experienţă în activităţi de reparaţii, întreţinere, mecanică (de preferat în domeniul utilajelor agricole sau de construcţii)- cunoştinţe de mecanică, hidraulică, circuite electrice, diagnoză computerizată- abilităţi de comunicare cu clienţii, abilități de vânzare- experienţă în coordonarea unei echipe- abilităţi de organizare, instruire, motivare a personalului din subordine- cunoştinţe de operare pe calculator (inclusiv MS Office)- cunoaşterea limbii engleze (termeni tehnici)- disponibilitate pentru deplasări frecvente în zona alocatăDescrierea jobului Misiunea postului:Conduce echipa de service a punctului de lucru în vederea asigurării unor servicii de calitate: reparaţii, lucrări de mentenanţă, puneri în funcţiune a utilajelor agricole şi gestionează relaţia cu clienţii cu privire la serviciile efectuate.Punctul de lucru este situat in Drajna Nouă, jud. Călărași. Pentru candidații din alte zone oferim pachet de re
MEWI IMPORT EXPORT AGRAR INDUSTRIETECHNIK SRL

Manager Financiar


Candidatul ideal Experienta anterioara intr-un rol similar constituie un avantaj;Studii de specialitate; in finante banci , contabilitate primara ,microsoft office Abilitati de relationare si comunicare, seriozitate;organizata, bun analist financiarDescrierea jobului - preluarea contabilitatii primare - analiza financiara - situatii si statistici - preluare departament banci, contabilitate, program gestiune , taxe si impozite , Dsp, Colegiul Medicilor - indosariere acte - administarat birocratie interna si externa a firmei Ce oferim noi?- looc de munca stabil cu posibilitate de avansare Un mediu placut de munca, bazat pe respect si incredere;Cursuri platite de dezvoltare profesionala;Salariu motivant;Bonusuri in functie de competente;Program flexibilCabinet modern Training intern;Posibilitati de dezvoltare;Numeroase tratamente pt angajat si familie
MEDICAL DENTAL BLUE SRL

Media netă estimată pe baza celor 103 de salarii introduse în Salario: 9000 RON/Luna

Tehnician Montaje Gps Zona Sud


Candidatul ideal Îți place să conduci? Ești pasionat de domeniul auto? Deții permis de conducere, te atrag provocările deosebite la locul de muncă și îți plac lucrurile bine făcute?Avem vești bune! Locul tău este în echipa Fomco GPS !Cautăm o persoană proactivă, orientată spre rezultat pentru poziția de Tehnician montaje GPS pe zona de Sud ( Buzău, Galați, Ialomița, Prahova, Ilfov, București, Teleorman, Argeș, Olt, Vâlcea).Cu suportul unei echipe tinere și dinamice de dezvoltatori, Fomco GPS oferă soluții optime în managementul flotelor, oferind date precise și de calitate, prin care fiecare utilizator își poate organiza activitatea zilnică versus cheltuielile aferente, obținând economii semnificative.Soluțiile noastre sunt folosite pentru optimizarea managementului flotelor auto, urmărirea costurilor, controlul combustibilului, optimizarea traseelor.Responsabilități:Conform programului stabilit te vei deplasa la fața locului pentru a monta și repara sistemele de urmărire prin GPS (apr
FOMCO WOOD S.​R.​L.​

Operator Calculator


Candidatul ideal Operator Calculator Ne cautam colegi / e pentru Departament Facturare si aviz, persoane energice, atente si responsabile!Profil candidati ideal:- Cunostinte PC - MS Office (Word, Excel, Outlook) - nivel mediu;- Capacitate de organizare si planificare;- Persoana cooperanta si cu spirit de echipa;- Persoana atenta la detalii, ce ofera seriozitate si punctualitate.Descrierea jobului Operator calculator:-Comenzi magazine- Emitere facturi si avize de insotire a marfii pentru magazinele proprii.-Verificare stocuriOferta noastra este:- salariu net 2500 - 2800 lei (negociabil - in functie de experienta) + bonuri de masa 600 lei;- program: L-V: 08:00-17:00;- transport gratuit asigurat - sediul companiei se afla in Afumati;- discount 30% la toate produsele magazinului;- posibilitate de promovare in cadrul companiei.Pentru mai multe detalii: 0771 759 964; [email protected], www.germag.ro
GERMAG TREND SRL

Media netă estimată pe baza celor 673 de salarii introduse în Salario: 3200 RON/Luna

Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.