Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Manager in Zalau

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Manager in Zalau

Cauta printr-o varietate mare de joburi Manager in Zalau si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Manager in Zalau si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Manager/​Consilier despagubiri accidente rutiere


Companie verificată
Aplica rapid
Căutăm un manager/consilier ca tine! Dacă te atrage ideea de a lucra într-o companie care pune preț pe talentul tău și care este dispusă să investească în pregătirea ta profesională, suntem convinși că merită să aplici. În plus, dacă esti o persoană: - perseverentă, dinamică, orientată către rezultate;- cu spirit antreprenorial;- care deține o capacitate de analiză și sinteză;- cu abilități de comunicare și negociere;- care merge înainte, indiferent de obstacole;- ești mai mult decât binevenită în echipa! Descrierea jobului: - Venim în sprijinul persoanelor vătămate sau a familiilor persoanelor decedate în accidente rutiere, acordându-le asistență pentru obținerea despăgubirilor cuvenite, de la societățile de asigurări. Responsabilitățile tale: Manager:- Recrutarea și selecția candidaților în vederea dezvoltării echipei;- Planificarea și organizarea activității;- Coordonarea, monitorizarea și evaluarea activității echipei;- Pregătirea și formarea deprinderilor specifice activității de
Serar Invest Consult SRL

Manager Echipa De Productie


Candidatul ideal Absolvent al unei forme de învățământ superior de preferat cu profil tehnic; Cunoaște și utilizează metodele de rezolvare a problemelor și metodele de analiză; Experiență în coordonarea unei echipe – minim 12 luni; Cunoșterea limbii engleză/franceză la nivel mediu (scris, citit); Are abilități foarte bune de comunicare, organizare și planificare; Are o personalitate perseverentă, dinamică, organizată, comunicativă, analitică și își dorește să lucreze într-un mediu industrial.Descrierea jobului Urmărește zilnic activitatea personalului, asigura ca subordonaţii săi direcţi își îndeplinesc toate obiectivele și respectă standardele de calitate stabilite; Ia măsuri prompte pentru a-și îndruma, perfecţiona și instrui subordonaţii din punct de vedere profesional; Recomandă calificativele de performantă trimestriale, bianuale și anuale; Este responsabil de coordonarea echipei de operatori în producție sau de mentenanță în vederea atingerii obiectivelor de performanță ale secto
MICHELIN ROMANIA S.​A.​

Key Account Manager


Candidatul ideal Constituie avantaj experienta anterioara de vanzari; Minim 3 ani de experienta in domeniul produselor industriale (de preferat in domeniul echipamentelor de protectia muncii); Cunostinte de operare calculator: Word, Excel – nivel avansat; Cunostinte de limba engleza – nivel mediu; Posesor de permis de conducere cat.B Excelente abilitati de vanzare (negociere, comunicare persuasiva, perseverenta); Initiativa; Capacitate de analiza logica a situatiilor si informatiilor; Integritate profesionala; Disponibilitate pentru deplasari frecvente.Descrierea jobului Planifica si realizeaza vizite periodice la client; Identifica potentiali clienti in zona alocata; Intretine si dezvolta relatia cu clientii deja existenti ai companiei; Promoveaza intregul portofoliu de produse al companiei; Actualizeaza permanent baza de date cu clientii din zona de care este responsabil; Negociaza cu clientii conditiile comerciale in limitele de autoritate stabilite prin politica comerciala a Compan
RENANIA TRADE SRL

Media netă estimată pe baza celor 491 de salarii introduse în Salario: 5500 RON/Luna

Manager Transport National


Candidatul ideal Manager transport national => cunoasterea limbii bulgare este obligatorie"Vellea Home" este o companie în domeniul producției și comerțului de mobilă.Cu scopul dezvoltarii activității sale, compania caută un candidat potrivit pentru funcția de Manager Transport NationalCeea ce ne dorim:- Cunostinte foarte bune in mecanica auto- Abilitati excelente de comunicare;- Abilitatea de a lucra în echipă;- Atitudine atentă și amabilă față de fiecare client;- Dorința și aspirația de a obține rezultate ridicate;- Capacitatea de a lucra cu documentele companieiDescrierea jobului Vă vom oferi:- Program 8-17 de luni pana vineri- Poziția într-o companie mare prezenta in mai multe tari din lume;- Lucrați într-o echipă tânără și ambițioasă;- Relații corecte între angajator și angajat;- Oportunități excelente de dezvoltare și promovare;- Un mediu de lucru și atmosfera profesională;- Atitudine corectă și individuală;- Training specializatResponsabilitati principale:- gestionarea intregulu
VELLEA HOME S.​R.​L.​

Area Sales Manager Zalau - Valea Mitii


Candidatul ideal Area Sales Manager Zalau - Valea Mitii Studii superioare; Experienta de minim 2 ani in operatiuni de vanzari-achizitii; Cunostinte operare calculator -Microsoft Office, etc. Obiective clar stabilite; Capacitatea de a planifica si delega sarcini subordonatilor sai; Gandire proactiva, persoana ordonata, responsabil, simt organizatoric, adaptabil lucrului in echipa; Integritate si loialitate; Permis auto cat. BDescrierea jobului Prospecteaza piata in vederea indentificarii noilor furnizori in zona alocata, in conditii de maxima eficienta si profitabilitate; Participa efectiv pe teren la activitatea de colectare a materialelor specifice societatii. Incheie si semneaza contracte de achizitionare materiale reciclabile - deseuri neferoase. Raspunde de activitatea conducatorilor auto; Este preocupat de indeplinirea cantitativa si calitativa a planului lunar de achizitie si desfacere; Face propuneri de plan lunar; Negocierea conditiilor contractuale si urmarirea derularii contr
REMATINVEST SRL

Relationship Manager Sme @ Ing Office Zalau


Candidatul ideal Rol deschis la ING Office Zalau Dacă știi despre tine că:Ai studii superioare în domeniul economic și cunoștiințe de analiză financiară;Îți este familiar domeniul bancar și ai experiență anterioară de minim 2 ani într-o poziție similară;Îmbini lucrul în echipă cu atingerea obiectivelor individuale;Ești orientat către clienți și entuziasmat de orice proces de vânzare sau negociere;Ai un nivel bun de cunoaștere a limbii engleze.Vino în echipa ING Office! Te așteaptă:Experiențe de învățare centrate pe competențe precum negociere și comunicare;O organizație orientată către clienți și pasionată de idei îndrăznețe;Colegi veseli și ambițioși, gata oricând să te ajute.Descrierea jobului Misiunea ta:Să fii un ambasador al produselor și serviciilor ING Bank, destinate segmentului SME.Ce vei face în acest rol?Vei promova produsele și serviciile ING Bank, dedicate segmentului SME;Vei îndeplini obiectivele de afaceri agreate și vei reprezenta brandul ING pe piața locală;Vei iniția
ING BANK N.​V.​ AMSTERDAM SUCURSALA BUCURESTI

Relationship Manager Sme @ Ing Office Zorilor


Candidatul ideal Dacă știi despre tine că:Ai studii superioare în domeniul economic și cunoștiințe de analiză financiară;Îți este familiar domeniul bancar și ai experiență anterioară de minim 2 ani într-o poziție similară;Îmbini lucrul în echipă cu atingerea obiectivelor individuale;Ești orientat către clienți și entuziasmat de orice proces de vânzare sau negociere;Ai un nivel bun de cunoaștere a limbii engleze. Vino în echipa ING Office! Te așteaptă:Experiențe de învățare centrate pe competențe precum negociere și comunicare;O organizație orientată către clienți și pasionată de idei îndrăznețe;Colegi veseli și ambițioși, gata oricând să te ajute.Descrierea jobului Misiunea ta:Să fii un ambasador al produselor și serviciilor ING Bank, destinate segmentului SME. Ce vei face în acest rol?Vei promova produsele și serviciile ING Bank, dedicate segmentului SME;Vei îndeplini obiectivele de afaceri agreate și vei reprezenta brandul ING pe piața locală;Vei iniția și vei dezvolta relația cu com
ING BANK N.​V.​ AMSTERDAM SUCURSALA BUCURESTI

Manager Clienti Importanti,​ Locatia Cluj/​ Salaj/​ Satu Mare


Candidatul ideal Studii economice/ tehnice/ juridice; Cunostinte tehnice si economice din domeniul energetic si din legislatia asociata; Competente de negociere; Experienta in domeniul relatii cu clientii; Bune cunostinte operare suita Office; Cunostinte utilizare aplicatii informatice SAP si CRM – constituie un avantaj; Experienta in domeniu 2 - 5 ani; Disponibilitate pentru deplasari si desfasurarea activitatii pe teren; Permis de conducere, categoria B.Descrierea jobului Gestionarea portofoliului de clienti existenti si monitorizarea permanenta a acestora; Atragerea de noi clienti; Contactarea, vizitarea, ofertarea, negocierea si incheierea de contracte de vanzare energie electrica si gaze naturale a potentialilor clienti, dar si a celor existenti in portofoliu; Conduce negocierile cu clientii din portofoliu, face propuneri pentru cele mai potrivite produse tinanand cont de specificul acestora; Semneaza contracte de furnizare energie electrica la clienti si introduce datele acestora
CEZ ROMANIA SA

Manager Agentie Turism


Candidatul ideal Manager Agentie TurismExperienta minimum 5 ani in AGENTIE DE TURISM!Vanzare pachete si servicii turistice: bilete avion, hotel, transfer, croaziere, activitati;Cunoastere sisteme rezervare furnizori internationali;Cunoastere obligatorie limba engleza.Descrierea jobului Ce presupune job-ul de Manager Agentie Turism- Ofertare, procesare rezervari, emitere documente, incasari - plati, followup;- Acces cereri clienti - CRM; sisteme furnizori; platforma de rezervari integrata; backoffice;Beneficii:- Contract de munca salariu fix plus comision 11 - 44% din profit net realizat in functie de valoarea totala lunara;Dupa perioada de proba de 90 zile se adauga urmatoarele beneficii:- Tichete de masa;- Tichete Cadou;- Infotrip-uri;- Program flexibil: Homebased, Birou sau Hybrid;- Training specializat gratuit de produse si tehnici de vanzare;- Asistenta permanenta in ofertare;- Acces la materiale informative si de marketing;- Instruire permanenta si update cu noutati si practici di
PERFECT JOURNEY SRL

Media netă estimată pe baza celor 4 de salarii introduse în Salario: 4400 RON/Luna

Manager Zonal Vanzari (venit Lunar 14000 – 18000 Ron Brut)


Candidatul ideal Manager Zonal Vanzari (venit lunar 14000 – 18000 Ron brut)La UNIX Auto deservim în cel mai profesional mod partenerii și identificăm nevoile viitorilor parteneri. Înființată în anul 1990, compania UNIX Auto reprezintă un distribuitor de piese auto, aflat într-o dinamică expansiune în cele trei țări ale regiunii Central și Est Europene (Ungaria, România și Slovacia) cu aproape 170 de filiale și peste 3 000 de angajați.Sistemul logistic avansat şi catalogul electronic de piese auto asigură un serviciu unic partenerilor noştri. Suprafața totală a Centrului Unix din Budapesta, a Centrului Logistic și a filialelor este de aproximativ 120.000 m², depozitul UNIX Auto complet cuprinde peste 9 milioane de piese. Din Centrul nostru Logistic livrăm marfă către majoritatea filialelor noastre de mai multe ori pe zi. Livrăm către clienți cu propriile mașini, parcul auto UNIX Auto deținând peste 2.000 de mașini, toate livrările noastre fiind în regim strict, astfel încât sistemul nos
UNIX AUTO SRL

Manager Contract


Candidatul ideal Absolvent de studii superioare Experiență în managemnentul contractelor de constructii Experiență în contractele cu statul Team management Contract management Abilități organizatorice, de management și capacitate de planificare și gestionare buget Perseverență și abilităti de comunicare, cunoștințe despre tehnologii de execuțieDescrierea jobului Elaborarea, impreuna cu Managerul de proiect, a corespondentei contractuale, inclusiv notificarile, revendicarile, propunerile de modificare, raspunsurile la scrisorile primite, conform cerintelor si termenelor contractuale. Identificarea situațiilor/circumstanțelor contractuale care pot conduce la necesitatea formulării unor Revendicări Analiza riscurilor contractuale care deriva din activitatea desfasurata, si semnalarea acestora in timp util Participarea la negocierile legate de revendicari/modificari sau alte aspecte contractuale. Participarea la procesele de negociere a contractelor cu clientii si subcontractorii, lucrul î
CONCELEX SRL

Media netă estimată pe baza celor 4 de salarii introduse în Salario: 7000 RON/Luna

Manager Regional - Cluj,​ Bistrita Nasaud,​ Salaj,​ Maramures


Candidatul ideal Pentru clientul nostru, cel mai mare importator de gresie si faianta din Romania, specializat in comercializarea acestora si a produselor de amenajari interioare, instalatii sanitare si termice/ electrice, cautam un Manager regional pentru Cluj, Bistrita Nasaud, Salaj, Maramures.Cerinte:Studii superioare;2-3 ani experienta in vanzarile B2B, in companii specializate in comercializarea materialelor de constructii si/sau amenajari interioare/ exterioare;Experienta in coordonare de persoane;Cunostinte de operare PC (MS Office) si ERP;Disponibilitate pentru deplasari 100% din timp;Cunostintele de limba engleza constituie un avantaj.Permis de conducere categoria B.Descrierea jobului Responsabilitati:Promovarea si comercializarea produselor atat catre baza existenta de investitori, cat si catre prospecti;Dezvoltarea bazei de clienti existenti prin contactarea acestora (telefon si email) si consilierea acestora, oferirea de solutii adaptate (cross-selling; upselling) si fideli
LUGERA MAKLER SRL

Farmacist


Candidatul ideal Super echipa noastră este în continuă creștere și are nevoie de Farmaciști. Sperăm ca tu să fii unul dintre viitorii noștri colegi!❤Ce presupune rolul: să identifici nevoile pacienților noștri și să formulezi recomandări în funcție de acestea; să consiliezi pacienții, să îi informezi corect și clar despre modul de utilizare a medicamentelor și să desfășori acțiuni de fidelizare a acestora; să eliberezi medicamentele cu prescriptie medicală /OTC-uri; să administrezi stocurile și să urmărești termenele de valabilitate ale produselor farmaceutice; și să zâmbești, căci asta facem noi în echipa Catena, în timp ce ne ajutăm paciențiiDescrierea jobului Te potrivești rolului dacă: ești absolvent de studii superioare – Facultatea de Farmacie și ai certificat de membru al Colegiului Farmaciștilor, vizat pe anul 2024; ai cunoștințe de Microsoft Office; esti empatic și îți dorești să îi ajuți pe toți cei care calcă pragul farmaciei tale; te bazezi pe comunicare și respect în relaț
CATENA MANAGEMENT SRL

Media netă estimată pe baza celor 1304 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Asistent De Farmacie


Candidatul ideal CATENA, cel mai mare lanț farmaceutic din România, angajează Asistenți Farmaciști!Super echipa noastră este în continuă creștere și are nevoie de Asistenți Farmaciști. Sperăm ca tu să fii unul dintre viitorii noștri colegi!❤Ce presupune rolul: să îți facă plăcere să discuți cu pacienții, să îi consiliezi și să vii cu recomandări în funcție de nevoile lor; să îi informezi corect și clar despre modul de utilizare a medicamentelor și potențialelor riscuri sau efecte adverse; să administrezi stocurile și să urmărești termenele de valabilitate ale produselor farmaceutice; să participi la recepția cantitativă și calitativă a medicamentelor din farmacie; și să zâmbești, căci asta facem noi în echipa Fildas Catena Grup, în timp ce ne ocupăm împreună de cele mai frumoase proiecteDescrierea jobului Te potrivești rolului dacă: esti empatic și îți dorești să îi ajuți pe toți cei care calcă pragul farmaciei tale; te bazezi pe comunicare și respect în relația cu pacienții și colegii
CATENA MANAGEMENT SRL

Media netă estimată pe baza celor 355 de salarii introduse în Salario: 2500 RON/Luna

Coordonator Vanzari


Candidatul ideal Noi suntem mândri să facem parte din echipa Provident și că putem face o diferență în viața clienților noștri și ne dorim ca toți colegii noi să simtă același lucru.De aceea, ne vom asigura că îți oferim oportunități de a crește, inova și aduce un impact asupra experienței clienților nostri în colaborarea cu noi!Ce ne dorim de la tine: Să fii pasionat de vânzări şi de muncă de teren; Să îţi placă să coordonezi o echipă şi să fii motivat să faci performanţă; Să fii o persoană ambiţioasă și să apreciezi programul flexibil; Să ai studii medii finalizate – diplomă de bacalaureat; Să ai și permis de conducere.Descrierea jobului La Provident vei găsi o echipă de oameni entuziaști, deschiși, dornici să ajute și pasionați de ceea ce fac.Dacă alegi să devii ,,providentist”, vii într-un mediu divers și vei avea chiar și colegi virtuali – îi vei cunoaște pe roboțeii Arya, Ema și Jorah, care au preluat și optimizat mai multe sarcinile repetitive din Resurse Umane, Financiar sau Cred
PROVIDENT FINANCIAL ROMANIA INSTITUTIE FINANCIARA NEBANCARA SA

Media netă estimată pe baza celor 130 de salarii introduse în Salario: 4200 RON/Luna

Manager Proiect Constructii


Cautam persoana cu experienta ca si inginer constructor si manager de proiect; Studii in domeniu Facultatea de Construcții Permis de conducere. Munca in echipa, leadership, implicare Asumarea responsabilitatii, comunicare in timp real. Implicarea in proiecte de portofoliu, echipa cu colegi cu vasta experienta. Dotare consistenta a companiei. Capacitate financiara foarte buna in derularea proiectelor. Bonusuri în funcție de performanță; Salariu motivant 7000 -10 000 RON/ lună net; CV- la adresa :
city group

Media netă estimată pe baza celor 3 de salarii introduse în Salario: 10000 RON/Luna

Vezi alte joburi relevante

Tehnician It


Candidatul ideal Ce căutăm noi: Ești absolvent al unui liceu în domeniul tehnic - profil Informatică? Ești pasionat și ai cunoștințe solide despre instalare și configurare sistem de operare Windows 7, 10, Windows Server 2008, 2012, 2016, 2019? Cunoști cum se poate aplica patch-ul pe sisteme Windows utilizând WSUS? Cunoști în detaliu modalitatea de creare backup calculatoare, imagine – Ghost? Cunoști cum se configurează și se actualizează Vmware vsphere pentru serverele de proces? Ai cunoștințe pentru a interveni la depanare hardware PC-uri și servere? Cunoști cum funcționează rețele de date, firewall, VLAN și protocoalele de comunicații între rețele? Ai o personalitate dinamică, organizată, comunicativă, analitică și îți dorești să lucrezi într-un mediu industrial?Descrierea jobului Ce vei face tu: Vei propune soluții tehnice și vei acorda asistență tehnică în rezolvarea problemelor utilizatorilor de servicii IS, în colaborare cu Service Desk. Vei colecta, vei urmări rapoartele de inci
MICHELIN ROMANIA S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 168 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Inginer Automatist - Michelin Zalau


Candidatul ideal Ce căutăm noi: Ești absolvent în domeniul tehnic - profil Automatică / Electronică / Robotică? Ai cunoștințe despre variatoare de curent și amplificatoare? Ai cunoștințe în programare PLC: Allen-Bradley / Siemens? Cunoști Limba Engleză la nivel mediu/avansat (scris, citit)? Ai o personalitate analitică și organizată? Și îți dorești să lucrezi într-un mediu industrial?Dacă ai răspuns DA la întrebările de mai sus, vrem să te cunoaștem.Experiența nu este obligatorie.Descrierea jobului Responsabilitățile tale: Vei propune soluții tehnice și vei realiza documentația specifică proiectelor. Vei realiza și întreține programe PLC și vei participa la punerea în funcțiune a utilajelor. Vei fi responsabil de a întreține utilajele în perimetrul tău de responsabilitate. Vei asigura suportul tehnic muncitorilor și personalului din zona de reparații mecanice, electrice, hidraulice în ceea ce privește depanarea utilajelor.Te-am convins? Hai să îți povestim ce avantaje vei avea: Îți ofe
MICHELIN ROMANIA S.​A.​

Learning And Development Facilitator


Candidatul ideal Suntem in cautarea unui profesionist pasionat si dedicat, un arhitect al schimbarii, pentru a se alatura echipei noastre in rolul de Learning and Development Facilitator.Daca iti place provocarea de a contribui la cresterea personala si profesionala a angajatilor, daca esti adeptul invatarii continue si ai expertiza in dezvoltarea competentelor, atunci aceasta este o oportunitate pe care nu vrei sa o ratezi.Despre Noi: Suntem o uzina dinamica si inovatoare, locul unde creativitatea si tehnologia se intalnesc pentru a da nastere la produse de inalta calitate. Echipa noastra este motorul acestei inovatii, iar calatoria lor de dezvoltare profesionala este esentiala pentru succesul nostru.Despre Tine: Cautam un coleg proactiv, cu abilitati remarcabile de comunicare si o pasiune pentru facilitarea dezvoltarii personale si profesionale. Daca esti ghidul perfect pentru calatorii de invatare, capabil sa transforme nevoile organizatiei in programe de formare relevante si captiv
MICHELIN ROMANIA S.​A.​

Specialist Securitate Si Sanatate In Munca


Candidatul ideal Candidatul ideal: Este absolvent/ă a unei facultăți din domeniul tehnic; Are experiență în domeniul industrial minim 3 ani (HSE, inginerie, ameliorare procese); Cunoaște în detaliu MS Office și nu este străin/ă de navigarea pe internet; Cunoaște la nivel mediu o limbă străină engleză sau franceză; Constituie un avantaj: cursuri autorizate SSM/evaluator riscuri, situații de urgență; capacitatea de a lua decizii rapide în situații dificile și de rezolvare a problemelor; experiență în analiza și tratarea evenimentelor de muncă, interfață cu autoritățile; experiență în domeniile HSE, experiență în sisteme de management ISO 14001 si 45001 (funcționare, audituri). Descrierea jobului Responsabilități: Vei identifica exigențele reglementare interne și externe ale domeniului; vei propune planuri de acțiuni pe baza analizelor de risc și vei menține sub control garantarea conformității cu aceste exigențe reglementare; Vei realiza analizele de risc specifice domeniului, care sunt
MICHELIN ROMANIA S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 263 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.