Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

Office Manager /​ Assistant To General Manager în Bucuresti

Office Manager /​ Assistant To General Manager în Bucuresti

It Manager


KANDIA DULCE

Manager It


AGRI MEAT SOLUTIONS

It Manager


RUS-SAVITAR

Nu rata joburile!

Găsim mereu joburi noi conform căutării tale. Setează-ți o alertă de căutare și primești noutățile pe email.

Operations Manager


Amazon Romania

Product Manager


EMERSON CROFT

Asistent Manager


PHARMA NET SOLUTIONS

Catalog Manager


Amazon Romania

Asistent Manager


PRIMAT GOLD IMPEX

Delivery Manager


CONNECT44 NETWORK SERVICES

Account Manager


ROMSTAL IMEX
Nu rata niciun job! Primește joburile noi direct pe email.
Nu rata niciun job! Primește joburile noi direct pe email.
Dacă dorești să vezi detaliile anunțului, selectează un anunț din stânga. Dacă dorești să setezi o alertă, definește un criteriu de căutare.
Office Manager /​ Assistant To General Manager
AFFIDEA ROMANIA
Bucuresti

Industrie: Medicina / Sanatate

Tip job: Full time

Departament: Administrativ / Logistica, Office / Backoffice / Secretariat

Experiență: Mid-Level (2-5 ani)


Candidatul ideal
  • Studii superioare absolvite
  • Experienta intr-un rol similar de minum 2-3 ani
  • Foarte bune abilitati de comunicare scrisa si verbala, de organizare, planificare si prioritizare a activitatii, atentie la detalii, relationare interumana,
  • Nivel avansat de cunoastere a limbii romane si a limbii engleze scris/citit/vorbit
  • Cunoastere a MS Office (Word, Excel, PowerPoint), Outlook;

Descrierea jobului

Office Management:
  • Gestioneza relatia si derularea contractelor cu furnizorii de materiale/birotica si de servicii de mentenanta a cladirii/spatiilor de birouri si depozitare, a echipamentelor de birou, securitate, curierat, etc.
  • Realizeaza aprovizionare periodica si efectueaza comenzi in bugetul aprobat pentru consumabile birou, protocol.
  • Coordoneaza organizarea evenimentelor de protocol si a sedintelor si supervizeaza activitatea logistica;
  • Arhiveaza fizic si/sau electronic documentele si contractele (clienti/ furnizori/ studii clinice/ CAS) primite la sediul social;
  • Redacteaza corespondenta de afaceri necesara desfasurarii activitatii zilnice;
  • Asigura o buna comunicare cu toate departamentele si transmite in timp util informatiile de interes general;
  • Supravegheaza si se asigura de indeplinirea serviciilor indispensabile bunei functionari a sediului (ex: curatenie, paza etc.);
Activitate Receptie
  • Preia si raspunde la apelurile telefonice si corespondenta electronica, corespondenta curier primire/distribuire, inregistreaza documente oficiale si arhiveaza si informeaza persoanele relevante din organizatie
  • Asigura suport in organizare calatorii in interes de serviciu: cazare, transport, rezervare restaurant

Asistent General Manager
  • Asista in pregatire rapoarte/prezentari, la solicitare
  • Asigura informare si pregatire mapa semnare documente oficiale, in timp util.
Tab Salariu