Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

Logistic Manager în Blaj

Numele companiei:

Logistic Manager în Blaj

Logistic Manager


NICOLEMN ART

Manager


SC VALIDENT SRL

Manager


BURSA ROMÂNĂ DE MĂRFURI

Manager


LIV-INVENT

F&b Manager


ENTERTAINMENT BUSINESS DEVELOPMENT (EBD)

It Manager


BUSINESS GLOBAL HUB

Manager


BEKALMAXI SERVICES

Nu rata joburile!

Găsim mereu joburi noi conform căutării tale. Setează-ți o alertă de căutare și primești noutățile pe email.

Project Manager /​ Client Success Manager


ASCENSOS CONTACT CENTRES ROMANIA

Consultant In Management


TQM MANAGEMENT SRL
Nu rata niciun job! Primește joburile noi direct pe email.
Nu rata niciun job! Primește joburile noi direct pe email.
Dacă dorești să vezi detaliile anunțului, selectează un anunț din stânga. Dacă dorești să setezi o alertă, definește un criteriu de căutare.
Logistic Manager
NICOLEMN ART
Blaj

Industrie: Transport / Logistica / Import Export

Tip job: Full time

Departament: Achizitii, Administrativ / Logistica, Constructii / Instalatii

Experiență: Mid-Level (2-5 ani)


Candidatul ideal
- Experienta anterioara de lucru in domeniul logisticii, minim 3-5 ani;
- Studii universitare;
- Cunostinte solide de MS office ( Excell);
- Limba Engleza nivel avansat;
- Competenţă managerială, experiență de minim 3-5 ani în coordonarea unei echipe;
- Spirit analitic dezvoltat, atenţie la detalii;
- Foarte bune abilităţi de organizare şi planificare;
- Foarte bune abilităţi de comunicare şi lucru în echipă;
- Proactivitate si orientare spre rezultat;
- Gândire de ansamblu;
- Capacitate de decizie și asumarea responsabilității;
- Perseverență, flexibilitate;
- Iniţiativă, dinamism;
- Abilități de negociere și gestionare a conflictelor;
- Abilitatea de a lua decizii în situații limită / lucru în condiții de stress.

Descrierea jobului

• Stabileste obiectivele departamentului de logistica in linie cu obiectivele companiei si cerintele clientului;
• Realizeaza defalcarea obiectivelor de departament pana la nivel individual;
• Urmareste permanent viteza de rotatie a stocurilor pe loturi si gradul de ocupare al depozitelor si propune masuri de imbunatatire a acestora;
• Are o preocupare permanenta de optimizare a spatiilor de depozitare si reducere a cheltuielilor;
• Raspunde de corectitudinea stocurilor si a evidentelor, conform procedurilor;
• Verifica si aproba facturile pentru serviciile externalizate si urmareste incadrarea in bugetele stabilite;
• Defineste procesele logistice din companie in vederea imbunatatirii calitatii serviciilor si a cresterii eficientei;
• Responsabil pentru definirea, implementarea, coordonarea si controlul proiectelor de imbunatatire a activitatilor din cadrul departamentului de Logistica cu impact asupra profitabilitatii companiei (proiectele de imbunatatire)
Tab Salariu
Numele companiei:
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.