Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

Brand Manager în Bucuresti

Brand Manager în Bucuresti

F&b Manager


CASADEMARE

Manager It


RUS-SAVITAR

R&d Manager


ADECCO RESURSE UMANE

Brand Manager


ROMSTAL IMEX

Operations Manager


Amazon Romania

Facility Manager


Quanta Resurse Umane

Nu rata joburile!

Găsim mereu joburi noi conform căutării tale. Setează-ți o alertă de căutare și primești noutățile pe email.

Asistent Manager


MDA GLOBAL CONSULTING

Team Manager


Amazon Romania

Sales Manager


CLOUD INNOVATIONS

Account Manager


ROMSTAL IMEX

Manager Adjunct


LIFE MED PARTNERS

Manager Financiar


SALES CONSULTING

Asistent Manager


AM MEDICAL BEAUTY ESTETIC

Product Manager


EMERSON CROFT
Nu rata niciun job! Primește joburile noi direct pe email.
Nu rata niciun job! Primește joburile noi direct pe email.
Dacă dorești să vezi detaliile anunțului, selectează un anunț din stânga. Dacă dorești să setezi o alertă, definește un criteriu de căutare.
Brand Manager
Cristim
Bucuresti

Industrie: Alimentara

Tip job: Full time

Departament: Marketing

Experiență: Mid-Level (2-5 ani)


Candidatul ideal
Dezvoltă şi înţelege permanent pieţele și categoriile de care este responsabil.
• Analizează performanta brandurilor alocate și a competitorilor, pe baza studiilor de piață (ex. dar fară a se limita la: Nielsen, Vektor)
• Analizează performanta brandurilor alocate pe baza rapoartelor interne sau prin crearea de rapoarte proprii
• Prezintă Marketing Managerului regulat analiza pieţei şi evidenţiază tendinţele categoriilor/brandurilor de care este responsabil
• Cunoaște în cele mai mici detalii, brandurile/ categoriile de care este responsabil atât dpdv al datelor interne (volum, valoare, gross margin, evoluție, etc.), cât și din punct de vedere extern (Market share atât pentru produsele companiei Cris-Tim cât și ale competiției, evoluție categorie în raport cu competiția, consumer researches, insight-uri consumator, etc.)
• Elaborează și propune spre aprobare către Marketing Manager Strategia pentru fiecare categorie/brand de care este responsabil împreună cu tacticile pentru fiecare categorie de care este responsabil
• Elaborează și propune spre aprobare planul anual de marketing pentru categoriile/brandurile de care este responsabil pentru atingerea indicatorilor de performanta pe fiecare categorie.
• Elaborează și propune spre aprobare Mix-ul de marketing pentru fiecare categorie/brand de care este responsabil din perspectiva strategica a fiecărui P ( Proposition, Product, Pack, Price, Place, Promo) astfel încât produsele din categoriile de care este responsabil să ajungă prima alegere a consumatorului
• Definește rolul fiecărui brand în cadrul fiecărei categorii de care este responsabil și urmărește/contribuie la implementarea lor
• Semnalează în timp util Problemele și Oportunitățile din cadrul categoriilor de care se ocupa și propune spre aprobare soluții/activități care să conducă la creșterea brandurilor Cris-Tim. Identifica oportunitățile și amenințările de pe piață, propune Marketing Managerului direcții de acțiune, dezvolta și implementează planuri de acțiune specifice, conform strategiilor aprobate in board , în scopul asigurării unei competitivități înalte a brandurilor
• Coordonarea lansării de NPD-uri alaturi de echipe mulți disciplinare ( R&D, Quality Department, Legal Department, Sales)
• Coordonare testare produse din portofoliul alocat vs competiție
• Întreținere modificări de etichete si alte materiale de brand în colaborare cu departamentele implicate

Descrierea jobului

  • Experienta 3-5 ani (ideal ultimul an pe o poziție similară / experiență în FMCG reprezintă un avantaj)
  • Master în Marketing/Comunicare/Economie – reprezintă un avantaj
  • Bune aptitudini analitice, capabil să analizeze situații și informații și să întocmească un plan de acțiune.
  • Abilitați foarte bune de comunicare, atât verbal, cât și în scris.
  • Capabil/a să lucreze bine cu echipe mulți-departamentale
  • Capabil/a să gestioneze diferite proiecte în același timp.
  • Energic/a și pasionat/a.
  • Gândire strategica
  • Capacitate de organizare, planificare, coordonare și evaluare
  • Foarte buna capacitate de analiza și sinteza
  • Microsoft Office: Word, Excel, PowerPoint – la nivel foarte avansat
  • Limba Engleza avansat
  • Permis categoria B
Tab Salariu