Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

Asistent Manager în Bucuresti

Asistent Manager în Bucuresti

Asistent Manager


TC REAL ESTATE DEVELOPMENT & MANAGEMENT

It Manager


KANDIA DULCE

Manager It


AGRI MEAT SOLUTIONS

It Manager


RUS-SAVITAR

Nu rata joburile!

Găsim mereu joburi noi conform căutării tale. Setează-ți o alertă de căutare și primești noutățile pe email.

Catalog Manager


Amazon Romania

Problem Manager


VODAFONE ROMANIA

Area Manager


FF GROUP TOOL INDUSTRIES

Facility Manager


BMF TOTAL SERV

Account Manager


MINIO STUDIO

Operations Manager


Amazon Romania
Nu rata niciun job! Primește joburile noi direct pe email.
Nu rata niciun job! Primește joburile noi direct pe email.
Dacă dorești să vezi detaliile anunțului, selectează un anunț din stânga. Dacă dorești să setezi o alertă, definește un criteriu de căutare.
Asistent Manager
TC REAL ESTATE DEVELOPMENT & MANAGEMENT
Bucuresti

Industrie: Imobiliara

Tip job: Full time

Departament: Office / Backoffice / Secretariat, Administrativ / Logistica

Experiență: Entry-Level (< 2 ani),Mid-Level (2-5 ani)


Candidatul ideal
Candidatul ideal

- studii finalizate - cunostinte excelente de limba romana si de limba engleza (scris si vorbit);
- cunostinte operare in Word, Outlook, Excel, Power Point, navigare Internet;
- experienta in activitati de secretariat constituie un avantaj;
- spirit de echipa;
- entuziasm si atitudine pozitiva;
- capacitatea de a lucra atat individual cat si in echipa.

Descrierea jobului

Preluarea si transmiterea mesajelor telefonice, a corespondentei, asigurarea protocolului pentru intalnirile managementului companiei;
Informarea angajatilor cu privire la eventualele mesaje telefonice preluate;
Redactarea de documene conform solicitărilor ;
Traduceri a textelor in limba Engleza.
Inregistrarea de documente, xerocopii, stampilarea, scanarea, indosarierea, arhivarea diverselor documente ale companiei, repartizarea documentelor in companie;
Redactarea corespondentei de afaceri necesara desfasurarii activitatii zilnice;
Transmiterea documentelor prin posta, fax, e-mail; preluarea / predarea corespondentei.
Asigurarea suportului administrativ pentru toate departamentele firmei;
Gestionarea relatiei cu diversi furnizori de servicii.
Alte activități de secretariat dispuse de managementul companiei.
Tab Salariu