Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

Manager Operatiuni în Bucuresti

Manager Operatiuni în Bucuresti

Manager Operatiuni


DIGITAL WEB PROPERTIES

F&b Manager


CASADEMARE

Manager It


RUS-SAVITAR

R&d Manager


ADECCO RESURSE UMANE

Account Manager/​project Manager


TRUSTED INTERNET S.​R.​L.​

Manager Restaurant


Jjerry`s Pizza

Shop Manager


HUMANA PEOPLE TO PEOPLE

Training Manager


ENEL ROMANIA

Nu rata joburile!

Găsim mereu joburi noi conform căutării tale. Setează-ți o alertă de căutare și primești noutățile pe email.

It Release Manager


Allianz Technology

Project Manager


HUF ROMANIA

Manager Securitate


YUSEN LOGISTICS (ROMANIA)

Community Manager


AMBER STUDIO

Change Manager


VODAFONE SHARED SERVICES ROMANIA

Contract Manager


NOKIA ROMANIA

Asistent Manager


ECRSERV IASI
Nu rata niciun job! Primește joburile noi direct pe email.
Nu rata niciun job! Primește joburile noi direct pe email.
Dacă dorești să vezi detaliile anunțului, selectează un anunț din stânga. Dacă dorești să setezi o alertă, definește un criteriu de căutare.
Manager Operatiuni
DIGITAL WEB PROPERTIES
Bucuresti

Industrie: Media / Internet, Publicitate / Marketing / PR

Tip job: Full time

Departament: Internet / eCommerce, Marketing, Administrativ / Logistica

Experiență: Mid-Level (2-5 ani),Senior-Level (> 5 ani)


Candidatul ideal
Echipa noastră are nevoie de un manager de operațiuni care să coordoneze activitatea departamentelor principale, și anume, marketing și conținut. Următoarele cerințe sunt necesare dacă vrei să fii viitorul nostru coleg:

Cerințe:
- Studii superioare în Managementul Afacerilor, Management sau o facultate cu specific relevant
- Experiență de 3-5 ani pe postul de Manager Operatiuni, Manager General, Manager Proiect, Administrator Websiteuri cu rezultate vizibile preferabil intr-o companie cu domeniul IT sau conex
- Cunoștințe avansate de limba engleză, scris, vorbit si citit
- Experiență în utilizarea softurilor de Performance Management
- Cunoștințe medii Search Engine Optimization (cum funcționează algoritmul motoarelor de căutare, tehnici de rankare organică, optimizare SEO) pentru a optimiza procesele interne
- Experiență în utilizarea Pachetului Microsoft Office, in special Excel
- Experiență în desfășurarea operațiunilor financiare (conversii, calcule costuri, estimări viitoare)
- Cunoașterea procesului de dezvoltare siteuri
- Cunoașterea profilului de utilizator site
- Experiență în domeniul marketingului online cu rezultate vizibile (proiecte implementate, portofoliu, etc).
- Opțional, cunoașterea instrumentelor de monitorizare trafic online, cuvinte cheie (Google Analytics, Keyword Planner, etc)

Abilități:
1. Persoană organizată, punctuală, capabilă să elaboreze procese pentru a sistematiza munca tuturor echipelor astfel încât să existe un echilibru între calitate și cantitate.
2. Bun comunicator, team player, team leader.
3. Autonom/ă - să își seteze singur/ă obiective personale și să se autoevalueze în realizarea lor.
4. Adaptabil/ă - să fie deschis la noi strategii și noi metode de lucru atunci când strategia actuală nu funcționează.
5. Viziune - să poată anticipa pe baza datelor prezente și a strategiei actuale evoluția viitoare a proiectelor și să acționeze corespunzător.
6. Rezistent la lucrul sub presiune.
7. Atent/ă la detalii.
8. Ambițios/ă, dornic/ă să se autodepășească mereu.
9. Abilitatea de a prioritiza proiectele în funcție de urgența taskurilor și de rezultatele dorite.
10. Gândire logică
11. Orientare spre rezultate și soluționarea problemelor.

Descrierea jobului

Sarcini și responsabilități:
  • Elaborează workflouri lunare pentru fiecare angajat în funcție de cerințele clienților și de rezultatele urmărite;
  • Setează obiective lunare și trimestriale pentru fiecare angajat din diviziile coordonate;
  • Se asigură că fiecare angajat updatează constant lista de workflouri în funcție de taskurile realizate, în curs de realizare, incomplete.
  • Atribuie note fiecărui angajat în funcție de gradul de realizare a taskurilor și de gradul de îndeplinire a criteriilor de evaluare
  • Face estimări legate de costuri salariale/încasări pentru a determina evoluția proiectelor și resursele necesare pentru îndeplinirea obiectivelor;
  • Face propuneri de angajări și/sau concedieri atunci când este cazul (creștere a numărului de proiecte/profit, propunere noi servicii, rezultate slabe, creșterea cheltuielilor raportate la sumele încasate, etc);
  • Verifică constant calitatea taskurilor livrate de angajații din Departamentul Marketing, asigură feedback angajaților (verbal și scris) și se asigură că feedbackul a fost implementat.
  • Verifică constant calitatea articolelor livrate de redactorii interni, externi și colaboratori, (respectarea indicațiilor de redactare, acuratețea cuvintelor cheie folosite, corectitudinea limbii engleze - seo score), asigură feedback redactorilor și se asigură că acesta a fost implementat;
  • Ține cont de cerințele Directorului General de eficientizare a muncii și a resurselor disponibile;
  • Ține evidența zilelor de concediu de odihnă, medical, neplătit, etc al oamenilor din subordine;
  • Verifică productivitatea angajaților în Hubstaff și ține evidența orelor de lucru (învoiri, recuperări, etc.)
  • Participă la procesul de recrutare a noilor angajați (verifică teste limba engleză, interviu face to face, etc.)
  • Face propuneri pentru îmbunătățirea sistemului de evaluare și la nevoie, implementează softuri de managementul performanței;
  • Propune soluții pentru dezvoltare siteurilor astfel încât să reziste updateurilor Google;
  • Urmărește updateurile Google și face estimări legate de evoluția siteurilor în funcție de acestea;
  • Propune traininguri și cursuri de formare profesională pentru angajații din subordine ori de câte ori este nevoie;
  • Participă la ședințe de progres, meetinguri, etc.;
  • Ține ședințe de traininguri periodice cu angajații din subordine.
  • Ține evidența cu colaboratorii externi (freelanceri, bloggeri, designeri, etc.)
  • Verifică activitatea colaboratorilor externi și aprobă plăți către aceștia;
  • Contactează noi colaboratori externi pentru siteuri atunci când e nevoie.
Tab Salariu