Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

Manager De Zonă /​ Area Sales Manager în Cluj-Napoca

Manager De Zonă /​ Area Sales Manager în Cluj-Napoca

It Manager


KANDIA DULCE

Manager It


AGRI MEAT SOLUTIONS

It Manager


RUS-SAVITAR

Nu rata joburile!

Găsim mereu joburi noi conform căutării tale. Setează-ți o alertă de căutare și primești noutățile pe email.

Manager Marketing


BDO BUSINESS ADVISORY

Asistent Manager


MENTORS SEARCH

Logistic Manager


HANNA INSTRUMENTS

Asistent Manager


TC REAL ESTATE DEVELOPMENT & MANAGEMENT

Account Manager


ROM CON-SORT SOLUTIONS

Asistent Manager


ALBRAU PROD

Project Manager


BITEXPERT DIGITAL SERVICES
Nu rata niciun job! Primește joburile noi direct pe email.
Nu rata niciun job! Primește joburile noi direct pe email.
Dacă dorești să vezi detaliile anunțului, selectează un anunț din stânga. Dacă dorești să setezi o alertă, definește un criteriu de căutare.
Manager De Zonă /​ Area Sales Manager
FARMEC
Cluj-Napoca

Industrie: Comert / Retail, Productie

Tip job: Full time

Departament: Vanzari

Experiență: Senior-Level (> 5 ani),Manager / Executiv


Candidatul ideal
Cerinţe obligatorii:
  • Studii superioare;
  • Experiență relevantă în vânzări (FMCG), administrarea unui punct de lucru și dezvoltarea unei echipe;
  • Pregătire de specialitate/traininguri în management, vânzări;
  • Disponibilitate pentru activitate de teren. Permis de conducere, categoria B;
  • Operare în Microsoft Office, Internet, sisteme de raportare – nivel avansat;
  • Domiciliul în Cluj-Napoca sau posibilitate reală de relocare.

Ce am dori să cunoașteți:
  • Principiile şi metodele implicate în expunerea, promovarea şi vânzarea produselor şi serviciilor;
  • Administrare şi management: cunoştinţe cu privire la principii de management, planificare, alocarea resurselor, monitorizare, acordare feedback;
  • Cunoştinţe în domeniul economic (calcul targete, administrare bugete, etc.).

Ce abilități/competențe am dori să dețineți:
  • Abilități excelente de prezentare și comunicare în mediul business;
  • Gândire analitică și capacitatea de a rezolva problemele care apar într-un mod eficient;
  • Muncă în echipă;
  • Negociere;
  • Leadership;
  • Managementul resurselor umane și materiale.

Descrierea jobului

Descrierea poziției – Responsabilităţi cheie:
  • Coordonarea activității de vânzare în zona repartizată (județele: Cluj, Bihor, Satu Mare, Maramureș, Sălaj, Alba, Bistrița Năsăud, Mureș);
  • Realizarea targetului și a obiectivelor lunare stabilite;
  • Asigurarea implementării cu succes a strategiilor de marketing în piaţă;
  • Identificarea și implementarea măsurilor necesare pentru creşterea volumului de vânzări, reducerea neîncasatelor, fidelizarea și creșterea gradului de satisfacție al clienţilor și colaboratorilor;
  • Identificarea de noi oportunități de colaborare și de creştere a numărului de clienţi activi în zona de activitate;
  • Îmbunătăţirea indicatorilor economico-financiari pe reprezentanţă;
  • Asigurarea complianței la procedurile interne și standardele impuse de către companie în cadrul punctului de lucru administrat (politica de discount, evidența contractelor, gestionarea bunurilor în depozit, procesul de pregătire și livrare al comenzilor, inventariere, optimizare rute, soluționare reclamații, etc.);
  • Dezvoltarea echipei subordonate pentru atingerea obiectivelor stabilite, prin: identificarea necesităților de dezvoltare, asigurarea resurselor necesare, implementarea strategiilor de motivare financiară și non-financiară, evaluarea performanțelor.

Ce vă putem oferi:
  • Pachet salarial atractiv, tichete de masă, premii și bonusuri ocazionale (primă de vacanță, de sărbători, etc.);
  • Oportunitatea de dezvoltare într-o companie cu tradiție, aflată într-o puternică expansiune.
Tab Salariu