Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

Manager Achiziții/​procurement Manager în Galati

Numele companiei:

Manager Achiziții/​procurement Manager în Galati

F&b Manager


Confidenţial

Site Manager/​project Manager


TECNOSERVICE BUCURESTI

Nu rata joburile!

Găsim mereu joburi noi conform căutării tale. Setează-ți o alertă de căutare și primești noutățile pe email.

Secretara/​assistent Manager/​office Manager


INTERNATIONAL COMPETITIVE SOLUTION

Product Manager


TOP GREEN SMART SERVICES
Nu rata niciun job! Primește joburile noi direct pe email.
Nu rata niciun job! Primește joburile noi direct pe email.
Dacă dorești să vezi detaliile anunțului, selectează un anunț din stânga. Dacă dorești să setezi o alertă, definește un criteriu de căutare.
Manager Achiziții/​procurement Manager
Galati

Departament: Other


CERINȚE:
- Experiență pe o poziție similară de minim 5 ani;
- Experiență în domeniul comercial sau financiar este necesară;
- Experiența în domeniul tehnic este un plus;
- Bune abilități MS Office;
- Cunoașterea limbii engleze la nivel avansat;
- Permis de conducere categoria B;
- Bune abilități de business;
- Abilități dezvoltate de negociere;
- Capacitate de a lucra atât independent, cât și în echipă;
- Bună înțelegere a elementelor de gestionare a lanțului de aprovizionare;
- Capacitate de comunicare în relația cu clienții și furnizorii;
- Atenție la detaliile semnificative;
- Cunoștinte dezvoltate privind achizițiile și stocurile;
- Bune abilități în luarea deciziilor;
- Personalitate energică;
- Eficiență.

RESPONSABILITĂȚI:
- O eficientă gestionare a cererilor din partea mai multor departamente;
- Realizarea comenzilor și rezervarea acestora în ERP;
- Evaluarea termenilor și termenelor de livrare de la furnizori diferiți;
- Evaluarea și compararea ofertelor de la furnizori, precum și selectarea și contractarea furnizorilor;
- Managementul transporturilor de retur;
- Dezvoltarea unei strânse colaborări cu departamentul de inginerie și depozitul;
- Managementul relațiilor cu furnizorii existenți precum și căutarea activă a unora noi;
- Negocierea, contractarea, calificarea și analizarea furnizorilor pentru mărfurile atribuite după preț, termeni, condiții, livrare și calitate;
- Manevrarea tuturor proceselor din lanțul de aprovizionare de la comandă până la livrare;
- Menținerea unei bune relații dintre furnizori, producători, departamente interne relevante și clienți;
- Dezvoltarea de strategii pentru a se asigura că obiectivele de economisire a costurilor și performanța furnizorilor sunt îndeplinite sau depășite;
- Revizuirea contractelor și colaborărilor deja existente;
- Analizează prețurile prognozate și impactul acestora asupra activităților viitoare ale companiei;
- Susținerea de prezentări despre analiza pieței și posibilitatea de creștere;
- Dezvoltarea unei bune strategii de cumpărare;
- Efectuarea de rapoarte și statistici privind cheltuielile și economiile în cadrul companiei;
- Evaluarea ofertelor și recomandărilor pe baza factorilor comerciali și tehnici;
- Abilitatea de a se asigura că furnizorii cunosc obiectivele companiei;
- Participarea la întâlniri și conferințe;
- Instruirea și supravegherea activității altor membri ai personalului.

BENEFICII:
-Salariul competitiv;
-Tichete de masă;
-Indemnizație lunară pentru transport;
-Prima de vacanță;
-Prime cu ocazia sărbătorilor legale.

Tab Salariu
Numele companiei:
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.