Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

Manager Al Sistemelor De Management Al Calității în Ploiesti

Numele companiei:

Manager Al Sistemelor De Management Al Calității în Ploiesti

Site Manager/​project Manager


TECNOSERVICE BUCURESTI

Nu rata joburile!

Găsim mereu joburi noi conform căutării tale. Setează-ți o alertă de căutare și primești noutățile pe email.

Customer Manager


ANDOCH CONSTRUCT INVESTMENT

IT Program Manager


ENDAVA ROMANIA

Project Manager


HELLA ROMÂNIA

Manager Locatie


ADECCO RESURSE UMANE
Nu rata niciun job! Primește joburile noi direct pe email.
Nu rata niciun job! Primește joburile noi direct pe email.
Dacă dorești să vezi detaliile anunțului, selectează un anunț din stânga. Dacă dorești să setezi o alertă, definește un criteriu de căutare.
Manager Al Sistemelor De Management Al Calității
SEGEZHA PACKAGING
Ploiesti

Industrie: Productie

Tip job: Full time

Departament: Controlul calitatii, Management, Protectia muncii

Experiență: Senior-Level (> 5 ani)


Candidatul ideal
Cerinte:
  • Studii superioare de specialitate;
  • Curs de auditor intern;
  • Curs responsabil gestiunea deseurilor conform Legii;
  • Experienta de lucru relevanta in domeniul sistemelor de management ale calitatii si mediului pentru activitati de productie;
  • Abilitati de comunicare, spirit organizatoric, initiativa;
  • Dinamism, orientare spre rezultate;
  • Experienta in activitatea primara de HR constituie un avantaj;
  • Disponibilitate la deplasari;
  • Cunostinte de operare calculator: MS Office, Internet;
  • Permis de conducere categoria B

Descrierea jobului

  • Elaboreaza si implementeaza strategia de Calitate si Mediu;
  • Elaboreaza, revizuieste, urmareste si raspunde de aplicarea procedurilor prevazute de Manualul Sistemului Integrat de Management, Calitate si Mediu;
  • Realizeaza audituri interne specific pe calitate;
  • Participa la auditurile externe de calitate, mediu si SSM ale organismelor de certificare, ale clientilor si furnizorilor;
  • Elaboreaza si implementeaza documentatia sistemului de management integrat
  • Analizeaza neconformitatile si urmareste implementarea actiunilor corective si a actiunilor preventive;
  • Prezinta rapoarte privind implementarea si functionarea sistemului de management integrat al firmei;
  • Efectuarea raportarilor specifice de mediu;
  • Aplica legislatia specifica in domeniul calitatii si mediului;
  • Reprezinta compania in relatia cu APM si GNM;
  • Mentine relatia primara privind raportarile de HR cu prestatorul extern de payroll.

Beneficii :
  • Pachet salarial atractiv;
  • Bonuri de masa;
  • Asigurare medicala;
  • Bonusuri lunare de performanta;
  • Prime de Pasti, Vacanta, Craciun si al 13-lea salariu
  • Posibilitatea de dezvoltare a carierei in cadrul unei echipe dinamice si profesioniste;
Tab Salariu
Numele companiei:
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.