Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

Category Manager - Acting Online Manager în Bucuresti

Numele companiei:

Category Manager - Acting Online Manager în Bucuresti

F&b Manager


Confidenţial

Site Manager/​project Manager


TECNOSERVICE BUCURESTI

Nu rata joburile!

Găsim mereu joburi noi conform căutării tale. Setează-ți o alertă de căutare și primești noutățile pe email.

Secretara/​assistent Manager/​office Manager


INTERNATIONAL COMPETITIVE SOLUTION

Manager De Depozit


Confidenţial
Nu rata niciun job! Primește joburile noi direct pe email.
Nu rata niciun job! Primește joburile noi direct pe email.
Dacă dorești să vezi detaliile anunțului, selectează un anunț din stânga. Dacă dorești să setezi o alertă, definește un criteriu de căutare.
Category Manager - Acting Online Manager
FDC NATURA GROUP
Bucuresti

Industrie: Marketing, Cercetare de piata

Tip job: Fulltime

Experiență: Mid-Level (2-5 Ani)


RESPONSABILITATI

În calitate de Online Category Manager veți fi responsabil pentru gestionarea unei categorii de produse (prezentarea si dezvoltarea portofoliului de produse, prețuri, promoții și planuri de vânzări etc.) in site-urile companiei.
- Menține și dezvoltă bune relații de colaborare cu partenerii și furnizorii existenți
· Este responsabil de prezentarea si documentarea categoriei sale de produse in site
· Reprezintă interfața cu furnizorii pentru obținerea de informații tehnice si comerciale despre produse,
· Intretine arborele de categorii pentru portofoliul de produse gestionat
· Asigura documentatia tehnica si comerciala si completeaza caracteristicile tehnice pentru portofoliul de care este responsabil
· Construieste și implementaza strategia de promovare a produselor din portofoliu
· Negociaza campaniile de promovare cu furnizorii
· Lucreaza in stransa legatura cu departamentul de marketing digital pentru implementarea campaniilor de promovare lunare sau a campaniilor speciale (Black Friday). Propune produse pentru campanii, urmăreste performanța acestora
· Participa la negocierile comerciale cu furnizorii
· Participă activ în dezvoltarea proceselor de achiziții existente și optimizarea costurilor
· Documenteaza si propune implementarea de categorii noi de produse care să raspundă oportunităților de pe piață
· Monitorizeaza competitia si piața de produse plafar/bio din România (online&offline) si identifica trenduri, oportunități, probleme
· Monitorizeaza îndeplinirea obiectivelor de vânzări si marja, costurile, retururile, nivelul stocului
· Realizeaza rapoarte periodice de analiza a vânzărilor
- Stabilirea relatiilor optime cu furnizorii si rezolvarea in timp util si in bune conditii a problemelor uzuale
- Responsabil cu urmarirea si informarea deaprtamentului Plati a scadentelor soldurilor conform conditiilor comerciale agreate cu furnizorii;
- Intocmeste corespondenta permanenta cu furnizorii interni si externi de marfa ai grupului in legatura cu produsele comandate;
- Organizeaza activitatea pe criterii de “cost efficiency” in vederea optimizarii activitatii de aprovizionare/livrare a marfii catre reteaua de magazine;

CERINTE

- Experiența mai mult de 3 ani în zona de product sau category management online
· Cunoaste foarte bine piața de ecommerce din România, pentru categoriile de produse plafar/suplimente naturale / bio
· Capacitata de planificare, prioritizare si incadrare in termenele limita este fundamentală;
· Încrezător, ambițios, cu initiativa si capacitate de a lucra într-un mediu dinamic;
· Abilități de comunicare, prezentare și negociere – palmares dovedit al tranzacțiilor și / sau parteneriatelor închise;
· Foarte organizat, analitic, axat pe sarcini;
· Folosește procesul de gândire creativă – pentru produs, promoții, afișaje, oferte etc;
· Stăpânire foarte bună a limbii engleze;
· Utilizator avansat MS Office (Word, Excel, PowerPoint)
- Monitorizare din punct de vedere comercial a magazinului online (trafic, vanzari)
- Category management pentru magazinul online (portofoliu, strategie pret, product mix pe fiecare categorie, etc)
- Elaborare politica de marketing online si implementarea efectiva a acesteia – campanii, promotii efectuate in colaborare cu furnziorii, PR, etc (inclusiv supervizare echipa de colaboratori externi care fac media, content, implementare, etc)
- Negociere cu furnizorii asociati (curieri, Emag marketplace, influenceri, content writers, etc)
- Analiza oportunitate / dezvoltare canale livrare alternative pentru vanzarile online (bringo, etc)

BENEFICII OFERITE

- tichete de masa
- job stabil
- program flexibil
- discount la produsele companiei.

DESCRIEREA FIRMEI

Descrierea companiei
Fondat în 2009, Floare de Colț este cel mai mare lanț de magazine naturiste & bio din România cu peste 150 de angajați și cu o rețea care cuprinde în prezent peste 42 de magazine în București, Iași, Cluj, Constanța, Brașov, Targu Mures, Sibiu, Bacău, Craiova, Deva, Giurgiu, Arad și alte orașe din țară, localizate în centre comerciale și mall-uri. Parte din grupul FDC Natura Group din 2016, Floare de Colț se află în continuă expansiune și modernizare, cu scopul de a veni în spijinul clienților dornici să adopte un stil de viață sănătos.
B-well.ro este parte a grupului FDC Natura Group care opereaza retelele de magazine afiliate RemediaVert si Floare de Colt.
Având în spate o experiență de peste 8 ani în domeniul produselor naturiste și observând nevoia clienților de a se orienta către un stil de viață mai sănătos, am pus bazele unei echipe frumoase, entuziaste, pozitive, oameni care și astăzi se regăsesc în diferitele activități ale companiei noastre.
Cu o gamă largă de produse și personal calificat să ofere asistență și consiliere clienților, Floare de Colț își propune să fie prima alegere a clienților în ceea ce privește remediile naturiste, alimentația sănătoasă, dietele speciale, silueta și controlul greutății, îngrijire personală, sport și performanță, calitatea produselor și sortimentația unică și diversificată.
Conceptul nostru de magazin reunește diferite game de produse:
Remedii naturiste și suplimente alimentare Alimentație sănătoasă Diete speciale Sport și performanță Silueta și controlul greutății Îngrijire personală Accesorii și parafarmaceutice
Misiunea după care ne ghidăm expasiunea și dinamica din piață:
-să ajutăm la educare și să informăm consumatorii, prin diverse campanii, pliante, gândite împreună cu cei mai importanți colaboratori ai noștri
-să avem un standard peste media magazinelor din acest segment, să recomandăm produse de calitate, oferind clienților consilierea și soluțiile de care au nevoie, cu echipe de consilieri bine pregătiți
-să avem o ofertă completă și adaptată la nevoile și posibilitățile clienților
-să venim întotdeauna în spijinul clienților cu noile trenduri și apariții pe piață.

Tab Salariu
Numele companiei:
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.