Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

Manager/​ Asistent Manager în Bucuresti

Numele companiei:

Manager/​ Asistent Manager în Bucuresti

Manager


CABINET PARI

It Manager


DELTA ALUMINIU

F&b Manager


ENTERTAINMENT BUSINESS DEVELOPMENT (EBD)

Nu rata joburile!

Găsim mereu joburi noi conform căutării tale. Setează-ți o alertă de căutare și primești noutățile pe email.

Customer Care Manager


DELL TECHNOLOGY

Facility Manager


MT & T PROPERTY MANAGEMENT

Account Manager


VMLYR COMMERCE/​GEOMETRY
Nu rata niciun job! Primește joburile noi direct pe email.
Nu rata niciun job! Primește joburile noi direct pe email.
Dacă dorești să vezi detaliile anunțului, selectează un anunț din stânga. Dacă dorești să setezi o alertă, definește un criteriu de căutare.
Manager/​ Asistent Manager
Bucuresti

Candidatul ideal
studii superioare finalizate;
experienta customer service, turism reprezinta un avantaj;
bune abilită i de comunicare, lucru in echipa, organizare si prioritizare, leadership, initiativa in luarea deciziilor;
orientat spre asteptarile oaspetilor;
cunoasterea pachetului MS Office;
abilitati excelente de comunicare, lucru in echipa, organizare si prioritizare;
cunostiinte elementare de contabilitate primară (registrul de casă, deconturi de cheltuieli, întocmire facturi, dispoziții de plată/încasare);
multitasking si atentie la detalii;
persoana pozitiva, dinamica, calma, diplomata;
capacitate mare de adaptare la cerinte noi si capacitate usoara de invatare;
capacitate de organizare a timpului, sarcinilor și locului de muncă;
abilitati in gestionarea relatiilor interumane, dinamism si putere mare de adaptare la contexte sociale diverse;
gestionarea fluxului de documente, interne i externe;
evidența clientilor i furnizorilor (redactare, urmărire, evidențe încasări/plăți clienți, etc.);
limba engleza.
Posibilitatea de deplasare 6 luni/an.
Varsta maxima admisa 30 ani.

Descrierea jobului
coordoneaza comunicarea in companie prin preluarea, inregistrarea, redactarea, distribuirea, indosarierea si arhivarea corespondentei din partea partenerilor, clientilor si a angajatilor;
implicare activă în activitățile administrative/suport ale companiei.
colaboreaza cu toate departamentele societatii.
gestionarea apelurilor, a mesajelor si a corespondentei, preluarea si monitorizarea acestora prin telefon si e-mail, mentinand un flux continuu si eficient intre departamente;
colectarea, analizarea si sintetizarea informatiilor necesare pentru intocmirea rapoartelor si situatiilor solicitate;
elaborarea și redactarea documentelor și situațiilor cerute de management;
realizarea de rapoarte;
a emite facturi și va încasa contravaloarea serviciilor hoteliere;
respecta standardele si procedurile hotelului;
se asigura de respectarea procedurilor stabilite la nivel de companie;
focus asupra satisfactiei oaspetilor si oferirii unui grad inalt de ospitalitate;
pregatire evenimente tematice;
coordonarea rela iei cu furnizorii de consumabile, servicii, intretinere, curatenie, etc;
ofera suport personalului din top management;
motiveaza si implusioneaza echipa pentru implinirea obiectivelor;

BENEFICII:
participare la programe de training;
mediu de lucru profesional și plăcut.

Tab Salariu
Numele companiei:
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.