Descrierea jobului
primirea vizitatorilor indrumarea si anuntarea persoanelor de contact din societate;
preluarea si directionarea apelurilor telefonice;
asigurarea protocolului in cadrul intalnirilor, in conformitate cu cerintele zilnice;
preluarea, inregistrarea, distribuirea la compartimentele implicate, indosariere si arhivarea corespondentei si a mesajelor primite din partea partenerilor, clientilor si a celorlalti angajati;
elaborarea si redactarea documentelor si situatiilor cerute de management;
Realizarea necesarului de rechizite/consumabile/protocol si a comenzii aferente
Gestionare registru intrari-iesiri
Arhivare si organizarea documentelor
Organizarea agendei de lucru pt directorul general
Activitati specifice de contabilitate primara:
- tine evidenta documentelor contabile
redactarea corespondentei de afaceri necesara desfasurarii activitatii zilnice;
- asigurarea transmiterii documentelor prin posta, fax, e-mail;
- actualizarea bazei de date documente;
- rezervari hotel parteneri externi, etc;
PROGRAM FULL TIME:9-17 SAU PART TIME 10-14
INTERVAL SALARIAL: 1500-2500 RON
Candidatul ideal
Studii superioare, d preferat in domeniul economic si/sau administrarea afacerii,
cunoa terea avansată a limbii engleză (scris, vorbit, citit)
Atitudine pozitiva cu spirit de initiativa si atentie la detalii
cuno tin e avansate d operare PC
bune abilită i d organizare a timpului, sarcinilor i locului d muncă;
capacitate d a respecta termene limită;
capacitate d multi - tasking.
- cunostinte medii de operare PC MSOffice WORD, EXCEL, navigare internet;
- capacitate de organizare a timpului, sarcinilor si locului de munca;
- capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini in acelasi timp;
- capacitate de a respecta termene limita;
- atentie catre detalii;
responsabilitate, ordine, corectitudine si seriozitate;
Asistent Manager/secretara/ofice Manager în Ilfov
Asistent Manager/secretara/ofice Manager în Ilfov
Descrierea jobului primirea vizitatorilor indrumarea si anuntarea persoanelor de contact din societate; preluarea si directionarea apelurilor telefonice; asigurarea protocolului in cadrul intalnirilor, in conformitate cu cerintele zilnice; preluarea, inregistrarea, distribuirea la compartimentele implicate, indosariere si arhivarea corespondentei si a mesajelor primite din partea partenerilor, clientilor si a celorlalti angajati; elaborarea si redactarea documentelor si situatiilor cerute de management; Realizarea necesarului de rechizite/consuma

Candidatul ideal
Bachelor’s or Master’s degree in a technical field;
At least 2 years of experience in a similar role;
10 years of experience in the technical field;
Excellent knowledge of technical management, information analysis and of computer hardware/software systems;
Solid knowledge of hardware, networking and operating systems (Windows, Linux); Excellent knowledge of best practices for system administration;
English at an advanced level;
Analytical and problem solving skills;
Excellent project management skills and strong ability to prioritize;
Outstanding com

Candidatul ideal GRUP din industria materialelor de construcții angajează, pentru noua fabrica din județul Arad, MANAGER, pentru coordonarea activității fabricii.
Studii superioare finalizate;
Excelente abilităţi de operare PC-MS Office;
Temeinice cunostinţe de management;
Limba engleza – nivel avansat;
Permis de conducere, cat. B.
Descrierea jobului Abilităţi:
seriozitate, corectitudine, devotament;
capacitate de planificare si organizare;
atentie la detalii;
asumarea de responsabilitatii;
foarte bune de comunicare;
de lider.
Asteptam CV-urile dumneavoastra

Candidatul ideal
Studii superioare/de calificare in domeniu , cursuri de formare profesionala;
Experienta de minim 5 ani in pozitii similare, in special in zona de Food
Experienta in lucru in bucatarie/cu bucataria, implementare/perfectionare standard de calitate al preparatelor culinare
Abilitati foarte bune de comunicare si negociere, prezenta agreabila, foarte bune calitati manageriale;
Abilitati organizatorice, initiative, seriozitate;
Descrierea jobului
Coordoneaza intreaga activitate a departamentului Food & Beverage al locatiilor trickSHOT;
Supervizeaza si ofera suport

Candidatul ideal Bachelor’s or Master’s degree in a technical field;
At least 2 years of experience in a similar role;
5 years of experience in the technical field;
Excellent knowledge of technical management, information analysis and of computer hardware/software systems;
Solid knowledge of hardware, networking and operating systems ;
Excellent knowledge of best practices for system administration;
English - advanced level;
Analytical and problem solving skills;
Excellent project management skills and strong ability to prioritize;
Outstanding communication, interpersonal and leadersh

Candidatul ideal
Absolvent studii superioare in Inginerie, Informatica sau Tehnologia Informatiei;
Experienta relevata in domeniul IT minim 3 ani;
Experienta in industria hoteliera de minim 2 ani reprezinta un avantaj;
Cunoasterea platformelor MS Windows 7,8, 10, Mac OS;
Cunostinte avansate de MS Office (Word, Excel);
Experienta de lucru cu Charisma ERP si HCM + Tableau, servere de mail, server de linux si Microsoft Office Exchange Center;SAGA ERP;
Cunostinte de Baze de date SQL si MySQL;
Abilitati bune de organizare, comunicare, prezentare și relationare cu oamenii;
Capacit

Candidatul ideal Căutăm o persoană care ne împărtășește valorile și are experiență în managementul unui restaurant, împreună cu care vom organiza o funcționare și mai eficientă a unităților noastre. Dacă îți place pizza, ești din București și avem același spirit (de exemplu periodic să lucrezi în bucătărie), contactează-ne, vom fi bucuroși să ne cunoaștem!
Ne potrivim dacă ai:
- Experiență de minim 1 an ca store manager/manager restaurant sau 2 ani ca adjunct/asistent store manager
- Cunostințe temeinice a business-proceselor unei unități de alimentație publică;
- Capacitatea de a găsi l

Candidatul ideal · Atitudine pozitiva si sa gasesti mereu solutii constructive;
· Sa te integrezi si lucrezi eficient impreuna cu echipa;
· Sa ne reprezinti cu succes in fata clientilor;
· Studii medii (studii superioare finalizate constituie un avantaj);
· Eperienta in coordonarea unei echipe dе min 20 persoane (avantaj experienta HORECA);
· Cunostinte utilizare MS Office (Word, Excel, Ppt);
· Abilitati dе comunicare;
· Abilitati dе motivare a echipei in vederea atingerii obiectivelor dе performanta;
· Cunostinte privind siguranta alimentara prevazute in directivele HACCP;Descrierea j

Candidatul ideal
Are experienta in vanzari sau in conducerea unei echipe in domeniul retail ;
Este responsabil, orientat spre rezultate, bune abilitati de comunicare;
Detine o buna capacitate de motivare si organizare a unei echipe, avand o atitutine pozitiva;
Descrierea jobului Responsabilitati Manager Magazin:
Coordoneaza echipa si activitatile zilnice in magazine ;
Este responsabil de atingerea target-ului la nivel de magazine si individual ;
Implementeaza solutii pentru optimizarea activitatilor de vanzare in magazin, customer service, fidelizarea clientilor, cresterea t

Candidatul ideal Being fashion passionate with highly commercial approach to product, sales, merchandise.
Minimum 1 year experience as a functional manager in store (store manager, deputy manager, VM)
Proven track record in previous employment;
Ability to plan, organize, and prioritize work;
Ability to make decisions and solve problems;
Ability to communicate verbally with people inside and outside of organization;
Ability to obtain and process information;
Ability to be assertive when needed;
Handling pressure;
Critical thinking;
Experience with difficult personalities;
Experience
Candidatul ideal studii superioare finalizate; experienta customer service, turism reprezinta un avantaj; bune abilită i de comunicare, lucru in echipa, organizare si prioritizare, leadership, initiativa in luarea deciziilor; orientat spre asteptarile oaspetilor; cunoasterea pachetului MS Office; abilitati excelente de comunicare, lucru in echipa, organizare si prioritizare; cunostiinte elementare de contabilitate primară (registrul de casă, deconturi de cheltuieli, întocmire facturi, dispoziții de plată/încasare); multitasking si atentie la detalii; persoana pozitiva, dinamica, calma, diplo

Candidatul ideal Job requirements:
University degree
Good level of English
Experience on a leading position in fashion retail or in retail
Passion for fashion, market, competitors and trend awareness
Strong team management experience
Desire for career growth within the company
Descrierea jobului JOB ACTIVITIESAs a Manager in Inditex you will manage, coordinate and supervise the activity of the store or of the department you are in charge of.You will be responsible of the daily store activities as:
Sales and customer care: use commercial information and product knowledge to

Candidatul ideal Angajăm Manager Magazin
Alătură-te echipei noastre KOTON!
Eşti pasionat de fashion și îți dorești o carieră de succes? Alătură-te acum echipelor noastre Koton!
Ce cautam noi:
Să fii entuziasmat si pasionat de fashion;
Să ai spirit de echipă și aptitudini organizatorice;
Să fii orientat către rezultate și să ai o abordare strategică în realizarea targetelor de vânzări;
Să fii un leader inspirațional pentru echipa ta!
Să monitorizezi indicatorii de performanta;
Abilități excelente de comunicare.
Nu îți cerem prea mare experiență, trebuie să ai doar:
Studii s

Candidatul ideal Profile and requirements
We are looking for top manager profiles who understood management as continuous improvement of strategies, boosting the results and achieving global leadership objectives.
If you:
1. Are always looking to be better than yesterday, practice self-development and want to be part of a company that promotes agility;
2. Are an achiever and a believer in both individual and team’s success;
3. Think that our concept is something great for the economy relaunch, by helping supply companies, even more in this new global context;
4. Think that clearance is a

DESCRIPTIONAt Amazon, our customer-centric products and services continue to grow and expand thanks to our fellow Amazonians and their passion to deliver innovative technologies, extensive global retail selection, and world class operations. Employees come to Amazon to do meaningful work, and we make that easier by removing barriers, fixing defects, and enabling self-service. Applying to, working at, and leaving Amazon should be frustration-free experiences. By working together on behalf of our customers, we are building the future one innovative product, service, and idea at a time. Are you r

Candidatul ideal What you need is:
Technical mindset and understanding of dynamics in construction business, including MEP installations
Strong analytical skills, communication and interpersonal skills
Commitment, courage and competitive drive
A thirst to learn and challenge yourself
Ability to work with a multi-level approach and to communicate effectively with all organizational levels
Flexibility to travel, Medium in English and computer skills
You have a bachelor’s degree in Engineering and business savvy
Driving license, category B is mandatory!
Descrierea jobului Job r
Hewlett Packard Enterprise advances the way people live and work. We bring together the brightest minds to create breakthrough technology solutions, helping our customers make their mark on the world.Global Operations prioritizes putting customers and partners first by developing the workforce of the future. This involves strategic, inclusive, and collaborative working culture. At our core, we strive to uphold HPE’s values – to partner, innovate and act – we are an organization that plan, source, and provide quality customer and partner experiences.In a typical day as a Contr

Candidatul ideal What you need is
You have a bachelor’s degree in Engineering and business savvy
Technical mindset and understanding of dynamics in construction business, installations and energy&industry segment
Technical mindset and understanding of dynamics in industrial business
Strong analytical skills, communication and interpersonal skills
Commitment, courage and competitive drive
A thirst to learn and challenge yourself
Ability to work with a multi-level approach and to communicate effectively with all organizational levels
Flexibility to travel, Medium in English and

Candidatul ideal Don't edit this field. Make your changes to the job requisition in HELLA CSOD.Descrierea jobului Don't edit this field. Make your changes to the job requisition in HELLA CSOD.

Candidatul ideal Absolvent facultate tehnica;
Experienta in domeniu de aproximativ 2-4 ani;
Cunostinte bune de aplicatii Office ( Word, Excel ), Autocad, MS Project – reprezinta un avantaj;
Cunostinte despre piata constructiilor ( FATADE, PERETI CORTINA, STRUCTURI METALICE ) in termini de tendinte, solutii, materiale, preturi, etc...
Participarea la toate fazele proiectului de la inceputul acestuia si pana la receptia finala;
Subcontracteaza atunci cand este cazul, parti ale proiectelor, conform procedurii interne;
Negociaza cu subcontractantii si furnizorii in cel mai bun interes al fir
Tab Salariu
Numele companiei:
Ordonează după: