Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

Asistent Manager/​secretara/​ofice Manager în Ilfov

Numele companiei:

Asistent Manager/​secretara/​ofice Manager în Ilfov

It Manager


BUSINESS GLOBAL HUB

Manager


CABINET PARI

F&b Manager


ENTERTAINMENT BUSINESS DEVELOPMENT (EBD)

It Manager


DELTA ALUMINIU

It Manager


Eurolines

Nu rata joburile!

Găsim mereu joburi noi conform căutării tale. Setează-ți o alertă de căutare și primești noutățile pe email.

Project Manager


HELLA ROMÂNIA

Manager Proiect


METALPLAST CONSTRUCT
Nu rata niciun job! Primește joburile noi direct pe email.
Nu rata niciun job! Primește joburile noi direct pe email.
Dacă dorești să vezi detaliile anunțului, selectează un anunț din stânga. Dacă dorești să setezi o alertă, definește un criteriu de căutare.
Asistent Manager/​secretara/​ofice Manager
Ilfov

Descrierea jobului

primirea vizitatorilor indrumarea si anuntarea persoanelor de contact din societate;

preluarea si directionarea apelurilor telefonice;

asigurarea protocolului in cadrul intalnirilor, in conformitate cu cerintele zilnice;

preluarea, inregistrarea, distribuirea la compartimentele implicate, indosariere si arhivarea corespondentei si a mesajelor primite din partea partenerilor, clientilor si a celorlalti angajati;

elaborarea si redactarea documentelor si situatiilor cerute de management;

Realizarea necesarului de rechizite/consumabile/protocol si a comenzii aferente

Gestionare registru intrari-iesiri

Arhivare si organizarea documentelor

Organizarea agendei de lucru pt directorul general

Activitati specifice de contabilitate primara:

- tine evidenta documentelor contabile

redactarea corespondentei de afaceri necesara desfasurarii activitatii zilnice;

- asigurarea transmiterii documentelor prin posta, fax, e-mail;

- actualizarea bazei de date documente;

- rezervari hotel parteneri externi, etc;

PROGRAM FULL TIME:9-17 SAU PART TIME 10-14

INTERVAL SALARIAL: 1500-2500 RON

Candidatul ideal

Studii superioare, d preferat in domeniul economic si/sau administrarea afacerii,

cunoa terea avansată a limbii engleză (scris, vorbit, citit)

Atitudine pozitiva cu spirit de initiativa si atentie la detalii

cuno tin e avansate d operare PC

bune abilită i d organizare a timpului, sarcinilor i locului d muncă;

capacitate d a respecta termene limită;

capacitate d multi - tasking.

- cunostinte medii de operare PC MSOffice WORD, EXCEL, navigare internet;

- capacitate de organizare a timpului, sarcinilor si locului de munca;

- capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini in acelasi timp;

- capacitate de a respecta termene limita;

- atentie catre detalii;

responsabilitate, ordine, corectitudine si seriozitate;

Tab Salariu
Numele companiei:
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.