Candidatul ideal GRUP din industria materialelor de construcții angajează, pentru noua fabrica din județul Arad, MANAGER, pentru coordonarea activității fabricii.
Studii superioare finalizate;
Excelente abilităţi de operare PC-MS Office;
Temeinice cunostinţe de management;
Limba engleza – nivel avansat;
Permis de conducere, cat. B.
Descrierea jobului Abilităţi:
seriozitate, corectitudine, devotament;
capacitate de planificare si organizare;
atentie la detalii;
asumarea de responsabilitatii;
foarte bune de comunicare;
de lider.
Asteptam CV-urile dumneavoastra
Candidatul ideal
Studii superioare/de calificare in domeniu , cursuri de formare profesionala;
Experienta de minim 5 ani in pozitii similare, in special in zona de Food
Experienta in lucru in bucatarie/cu bucataria, implementare/perfectionare standard de calitate al preparatelor culinare
Abilitati foarte bune de comunicare si negociere, prezenta agreabila, foarte bune calitati manageriale;
Abilitati organizatorice, initiative, seriozitate;
Descrierea jobului
Coordoneaza intreaga activitate a departamentului Food & Beverage al locatiilor trickSHOT;
Supervizeaza si ofera suport
Candidatul ideal Bachelor’s or Master’s degree in a technical field;
At least 2 years of experience in a similar role;
5 years of experience in the technical field;
Excellent knowledge of technical management, information analysis and of computer hardware/software systems;
Solid knowledge of hardware, networking and operating systems ;
Excellent knowledge of best practices for system administration;
English - advanced level;
Analytical and problem solving skills;
Excellent project management skills and strong ability to prioritize;
Outstanding communication, interpersonal and leadersh
Candidatul ideal Being fashion passionate with highly commercial approach to product, sales, merchandise.
Minimum 1 year experience as a functional manager in store (store manager, deputy manager, VM)
Proven track record in previous employment;
Ability to plan, organize, and prioritize work;
Ability to make decisions and solve problems;
Ability to communicate verbally with people inside and outside of organization;
Ability to obtain and process information;
Ability to be assertive when needed;
Handling pressure;
Critical thinking;
Experience with difficult personalities;
Experience
Candidatul ideal · Atitudine pozitiva si sa gasesti mereu solutii constructive;
· Sa te integrezi si lucrezi eficient impreuna cu echipa;
· Sa ne reprezinti cu succes in fata clientilor;
· Studii medii (studii superioare finalizate constituie un avantaj);
· Eperienta in coordonarea unei echipe dе min 20 persoane (avantaj experienta HORECA);
· Cunostinte utilizare MS Office (Word, Excel, Ppt);
· Abilitati dе comunicare;
· Abilitati dе motivare a echipei in vederea atingerii obiectivelor dе performanta;
· Cunostinte privind siguranta alimentara prevazute in directivele HACCP;Descrierea j
Candidatul ideal Căutăm o persoană care ne împărtășește valorile și are experiență în managementul unui restaurant, împreună cu care vom organiza o funcționare și mai eficientă a unităților noastre. Dacă îți place pizza, ești din București și avem același spirit (de exemplu periodic să lucrezi în bucătărie), contactează-ne, vom fi bucuroși să ne cunoaștem!
Ne potrivim dacă ai:
- Experiență de minim 1 an ca store manager/manager restaurant sau 2 ani ca adjunct/asistent store manager
- Cunostințe temeinice a business-proceselor unei unități de alimentație publică;
- Capacitatea de a găsi l
Candidatul ideal Angajăm Manager Magazin
Alătură-te echipei noastre KOTON!
Eşti pasionat de fashion și îți dorești o carieră de succes? Alătură-te acum echipelor noastre Koton!
Ce cautam noi:
Să fii entuziasmat si pasionat de fashion;
Să ai spirit de echipă și aptitudini organizatorice;
Să fii orientat către rezultate și să ai o abordare strategică în realizarea targetelor de vânzări;
Să fii un leader inspirațional pentru echipa ta!
Să monitorizezi indicatorii de performanta;
Abilități excelente de comunicare.
Nu îți cerem prea mare experiență, trebuie să ai doar:
Studii s
Candidatul ideal studii superioare finalizate; experienta customer service, turism reprezinta un avantaj; bune abilită i de comunicare, lucru in echipa, organizare si prioritizare, leadership, initiativa in luarea deciziilor; orientat spre asteptarile oaspetilor; cunoasterea pachetului MS Office; abilitati excelente de comunicare, lucru in echipa, organizare si prioritizare; cunostiinte elementare de contabilitate primară (registrul de casă, deconturi de cheltuieli, întocmire facturi, dispoziții de plată/încasare); multitasking si atentie la detalii; persoana pozitiva, dinamica, calma, diplo
Candidatul ideal Job requirements:
University degree
Good level of English
Experience on a leading position in fashion retail or in retail
Passion for fashion, market, competitors and trend awareness
Strong team management experience
Desire for career growth within the company
Descrierea jobului JOB ACTIVITIESAs a Manager in Inditex you will manage, coordinate and supervise the activity of the store or of the department you are in charge of.You will be responsible of the daily store activities as:
Sales and customer care: use commercial information and product knowledge to
Descrierea jobului primirea vizitatorilor indrumarea si anuntarea persoanelor de contact din societate; preluarea si directionarea apelurilor telefonice; asigurarea protocolului in cadrul intalnirilor, in conformitate cu cerintele zilnice; preluarea, inregistrarea, distribuirea la compartimentele implicate, indosariere si arhivarea corespondentei si a mesajelor primite din partea partenerilor, clientilor si a celorlalti angajati; elaborarea si redactarea documentelor si situatiilor cerute de management; Realizarea necesarului de rechizite/consuma
Nu rata joburile!
Găsim mereu joburi noi conform căutării tale. Setează-ți o alertă de căutare și primești noutățile pe email.
DESCRIPTIONAt Amazon, our customer-centric products and services continue to grow and expand thanks to our fellow Amazonians and their passion to deliver innovative technologies, extensive global retail selection, and world class operations. Employees come to Amazon to do meaningful work, and we make that easier by removing barriers, fixing defects, and enabling self-service. Applying to, working at, and leaving Amazon should be frustration-free experiences. By working together on behalf of our customers, we are building the future one innovative product, service, and idea at a time. Are you r
Candidatul ideal Profile and requirements
We are looking for top manager profiles who understood management as continuous improvement of strategies, boosting the results and achieving global leadership objectives.
If you:
1. Are always looking to be better than yesterday, practice self-development and want to be part of a company that promotes agility;
2. Are an achiever and a believer in both individual and team’s success;
3. Think that our concept is something great for the economy relaunch, by helping supply companies, even more in this new global context;
4. Think that clearance is a
Hewlett Packard Enterprise advances the way people live and work. We bring together the brightest minds to create breakthrough technology solutions, helping our customers make their mark on the world.Global Operations prioritizes putting customers and partners first by developing the workforce of the future. This involves strategic, inclusive, and collaborative working culture. At our core, we strive to uphold HPE’s values – to partner, innovate and act – we are an organization that plan, source, and provide quality customer and partner experiences.In a typical day as a Contr
Candidatul ideal What you need is:
Technical mindset and understanding of dynamics in construction business, including MEP installations
Strong analytical skills, communication and interpersonal skills
Commitment, courage and competitive drive
A thirst to learn and challenge yourself
Ability to work with a multi-level approach and to communicate effectively with all organizational levels
Flexibility to travel, Medium in English and computer skills
You have a bachelor’s degree in Engineering and business savvy
Driving license, category B is mandatory!
Descrierea jobului Job r
Candidatul ideal Imediat dupa descrierea companiei, aveti un mini interviu. Pentru o buna desfasurare a activitatii, va rugam sa raspundeti la intrebarile precizate. Cv-urile fara raspunsuri, nu vor fi selectate. Va multumim!
Daca esti o persoana dinamica, responsabila, orientata catre oameni si indeplinesti urmatoarele cerinte:
• Minim 2- 3 ani experienta in vanzari directe;
• Experienta intr-o pozitie similara/in coordonarea unei echipe dе lucru reprezinta un avantaj;
• Prezenta dе spirit, flexibilitate;
• Orientare catre client, spre performanta si dorinta permanenta dе dezvoltare
Candidatul ideal What you need is
You have a bachelor’s degree in Engineering and business savvy
Technical mindset and understanding of dynamics in construction business, installations and energy&industry segment
Technical mindset and understanding of dynamics in industrial business
Strong analytical skills, communication and interpersonal skills
Commitment, courage and competitive drive
A thirst to learn and challenge yourself
Ability to work with a multi-level approach and to communicate effectively with all organizational levels
Flexibility to travel, Medium in English and
Scurta descriere a companieiHere’s our story; now tell us yours:Dell Technologies helps organizations and individuals build a brighter digital tomorrow. Our company is made up of more than 150,000 people, located in over 180 locations around the world. We’re proud to be a diverse and inclusive team and have an endless passion for our mission to drive human progress.We started with computers, but we didn’t stop there. We are helping customers move into the future with multi-cloud, AI and machine learning through the most innovative technology and services portfolio for the data era. Join us and
Candidatul ideal Grid Sital S.R.L dorește sa-și mărească echipa prin angajarea unui Asistent Manager. Suntem în căutarea unei persoane cu inițiativă, pasionată de activitatea sa și dornică să se dezvolte profesional, într-un mediu de lucru dinamic și prietenos.
Ești candidatul/a ideal/ă dacă ai:
Studii superioare în curs sau finalizate;
Experiența profesională similară nu e obligatorie dar constituie avantaj;
Abilitatăți de operare PC, cunoaşterea pachetului MS Office (Word, Excel) si utilizarea tehnologiei moderne
Meticulozitate, atenție la detalii, bună coordonare și planificare
Obliga
Candidatul ideal What we need you to have:
We need you to be an engineer in a related field.
Electricity turns everything on - so, strong electrical/mechanical / Constructions / Installations aptitude and experience.
Communication is the root of all solutions hence outstanding customer services and communication skills are mandatory.
Self-motivated, decisive, with the ability to adapt to change and competing demands.
Proven ability to work creatively and analytically in a problem-solving environment demonstrating teamwork, innovation and excellence.
Experience leading and motivating v
Account Manager BAT aka Full-Time Multi-Tasking Client-Friendly Superhero @ VMLY&R Commerce/ Geometry 2-3 ani de agentie;stie cu engleza chiar si fara Grammarly;observa orice OOH nou de la metrou, dar si un mail ratacit, pe care-l forwardeaza unde trebuie :)e atat de multitasking incat, in cazul unei mutatii genetice, ar arata ca oamenii aia cu 6 maini de pe Shutter;people skills care, peste vreo 10 ani, sigur ii vor aduce o multime de cani "Best Boss Ever";genul ala de problem solver pentru care diplomat inseamna mai mult decat un tort din perioada comunista;presentation skills care
Dacă dorești să vezi detaliile anunțului, selectează un anunț din stânga. Dacă dorești să setezi o alertă, definește un criteriu de căutare.
Candidatul ideal GRUP din industria materialelor de construcții angajează, pentru noua fabrica din județul Arad, MANAGER, pentru coordonarea activității fabricii.
Studii superioare finalizate;
Excelente abilităţi de operare PC-MS Office;
Temeinice cunostinţe de management;
Limba engleza – nivel avansat;
Permis de conducere, cat. B.
Descrierea jobului
Abilităţi:
seriozitate, corectitudine, devotament;
capacitate de planificare si organizare;
atentie la detalii;
asumarea de responsabilitatii;
foarte bune de comunicare;
de lider.
Asteptam CV-urile dumneavoastra insoțite de Scrisoarea de Intenție pe adresa de email: pari@pari.ro
Utilizăm cookie-uri și tehnologii similare necesare funcționării site-ului, analizării performanței, pentru conținut personalizat după preferințe, precum și pentru activitatea de publicitate online. Pentru detalii, accesați Politica de Confidenţialitate. Pentru gestiune utilizare cookies, accesați Setări personalizate.