Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Manager in Chiajna

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Manager in Chiajna

Cauta printr-o varietate mare de joburi Manager in Chiajna si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Manager in Chiajna si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Manager Transport National


Candidatul ideal Manager transport national => cunoasterea limbii bulgare este obligatorie"Vellea Home" este o companie în domeniul producției și comerțului de mobilă.Cu scopul dezvoltarii activității sale, compania caută un candidat potrivit pentru funcția de Manager Transport NationalCeea ce ne dorim:- Cunostinte foarte bune in mecanica auto- Abilitati excelente de comunicare;- Abilitatea de a lucra în echipă;- Atitudine atentă și amabilă față de fiecare client;- Dorința și aspirația de a obține rezultate ridicate;- Capacitatea de a lucra cu documentele companieiDescrierea jobului Vă vom oferi:- Program 8-17 de luni pana vineri- Poziția într-o companie mare prezenta in mai multe tari din lume;- Lucrați într-o echipă tânără și ambițioasă;- Relații corecte între angajator și angajat;- Oportunități excelente de dezvoltare și promovare;- Un mediu de lucru și atmosfera profesională;- Atitudine corectă și individuală;- Training specializatResponsabilitati principale:- gestionarea intregulu
VELLEA HOME S.​R.​L.​

Manager Agentie Turism


Candidatul ideal Manager Agentie TurismExperienta minimum 5 ani in AGENTIE DE TURISM!Vanzare pachete si servicii turistice: bilete avion, hotel, transfer, croaziere, activitati;Cunoastere sisteme rezervare furnizori internationali;Cunoastere obligatorie limba engleza.Descrierea jobului Ce presupune job-ul de Manager Agentie Turism- Ofertare, procesare rezervari, emitere documente, incasari - plati, followup;- Acces cereri clienti - CRM; sisteme furnizori; platforma de rezervari integrata; backoffice;Beneficii:- Contract de munca salariu fix plus comision 11 - 44% din profit net realizat in functie de valoarea totala lunara;Dupa perioada de proba de 90 zile se adauga urmatoarele beneficii:- Tichete de masa;- Tichete Cadou;- Infotrip-uri;- Program flexibil: Homebased, Birou sau Hybrid;- Training specializat gratuit de produse si tehnici de vanzare;- Asistenta permanenta in ofertare;- Acces la materiale informative si de marketing;- Instruire permanenta si update cu noutati si practici di
PERFECT JOURNEY SRL

Media netă estimată pe baza celor 4 de salarii introduse în Salario: 4400 RON/Luna

Product Manager - Achizitii Internationale(china)


Candidatul ideal Firma noastra cauta un Product Manager(Manager de Produs)-Private Label si/sau dezvoltator de linie de produse, pentru achizitia produselor NON-UE, mai ales China, aferente conceptelor/proiectelor noastre de Craciun si de Paste.Ne străduim zi de zi să le facem viața mai frumoasă tuturor celor care ne trec pragul, să le împlinim așteptările, să îi surprindem plăcut cu produsele noastre. Aducem produse frumoase și primitoare, lucrând cu unii dintre cei mai renumiți furnizori, selectăm cele mai bune, cele mai ingenioase și mai atrăgătoare cadouri și obiecte de design.Conceptele noastre sunt unicate si se reinoiesc destul de des, motiv pentru care lucram la multe proiecte creative si interesante.Echipa de achizitii are vechime in firma si in domeniu, astfel incat personalul cu care vei colabora este foarte bine pregatit si reprezinta un colectiv comunicativ si un bun colaborator.Ginza Invest SRL (GiftDesign) este o companie de distribuție la nivel național de produse pentr
GINZA INVEST SRL

Farmacist


Candidatul ideal Super echipa noastră este în continuă creștere și are nevoie de Farmaciști. Sperăm ca tu să fii unul dintre viitorii noștri colegi!❤Ce presupune rolul: să identifici nevoile pacienților noștri și să formulezi recomandări în funcție de acestea; să consiliezi pacienții, să îi informezi corect și clar despre modul de utilizare a medicamentelor și să desfășori acțiuni de fidelizare a acestora; să eliberezi medicamentele cu prescriptie medicală /OTC-uri; să administrezi stocurile și să urmărești termenele de valabilitate ale produselor farmaceutice; și să zâmbești, căci asta facem noi în echipa Catena, în timp ce ne ajutăm paciențiiDescrierea jobului Te potrivești rolului dacă: ești absolvent de studii superioare – Facultatea de Farmacie și ai certificat de membru al Colegiului Farmaciștilor, vizat pe anul 2024; ai cunoștințe de Microsoft Office; esti empatic și îți dorești să îi ajuți pe toți cei care calcă pragul farmaciei tale; te bazezi pe comunicare și respect în relaț
CATENA MANAGEMENT SRL

Media netă estimată pe baza celor 1304 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Asistent De Farmacie


Candidatul ideal CATENA, cel mai mare lanț farmaceutic din România, angajează Asistenți Farmaciști!Super echipa noastră este în continuă creștere și are nevoie de Asistenți Farmaciști. Sperăm ca tu să fii unul dintre viitorii noștri colegi!❤Ce presupune rolul: să îți facă plăcere să discuți cu pacienții, să îi consiliezi și să vii cu recomandări în funcție de nevoile lor; să îi informezi corect și clar despre modul de utilizare a medicamentelor și potențialelor riscuri sau efecte adverse; să administrezi stocurile și să urmărești termenele de valabilitate ale produselor farmaceutice; să participi la recepția cantitativă și calitativă a medicamentelor din farmacie; și să zâmbești, căci asta facem noi în echipa Fildas Catena Grup, în timp ce ne ocupăm împreună de cele mai frumoase proiecteDescrierea jobului Te potrivești rolului dacă: esti empatic și îți dorești să îi ajuți pe toți cei care calcă pragul farmaciei tale; te bazezi pe comunicare și respect în relația cu pacienții și colegii
CATENA MANAGEMENT SRL

Media netă estimată pe baza celor 355 de salarii introduse în Salario: 2500 RON/Luna

Asistent Manager - Ajofm | Anofm


Ocupatia: ASISTENT MANAGER - AJOFM | ANOFMAngajator: SC BLACK ROSE EXPERIENCE SRLExperienta: Fără experienta (0 ani)Educatie: Liceal-LICEU TEORETICTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: CHIAJNA
SC BLACK ROSE EXPERIENCE SRL

Coordonator Vanzari


Candidatul ideal Noi suntem mândri să facem parte din echipa Provident și că putem face o diferență în viața clienților noștri și ne dorim ca toți colegii noi să simtă același lucru.De aceea, ne vom asigura că îți oferim oportunități de a crește, inova și aduce un impact asupra experienței clienților nostri în colaborarea cu noi!Ce ne dorim de la tine: Să fii pasionat de vânzări şi de muncă de teren; Să îţi placă să coordonezi o echipă şi să fii motivat să faci performanţă; Să fii o persoană ambiţioasă și să apreciezi programul flexibil; Să ai studii medii finalizate – diplomă de bacalaureat; Să ai și permis de conducere.Descrierea jobului La Provident vei găsi o echipă de oameni entuziaști, deschiși, dornici să ajute și pasionați de ceea ce fac.Dacă alegi să devii ,,providentist”, vii într-un mediu divers și vei avea chiar și colegi virtuali – îi vei cunoaște pe roboțeii Arya, Ema și Jorah, care au preluat și optimizat mai multe sarcinile repetitive din Resurse Umane, Financiar sau Cred
PROVIDENT FINANCIAL ROMANIA INSTITUTIE FINANCIARA NEBANCARA SA

Media netă estimată pe baza celor 130 de salarii introduse în Salario: 4200 RON/Luna

Vezi alte joburi relevante

Manager/​Consilier despagubiri accidente rutiere


Companie verificată
Aplica rapid
Căutăm un manager/consilier ca tine! Dacă te atrage ideea de a lucra într-o companie care pune preț pe talentul tău și care este dispusă să investească în pregătirea ta profesională, suntem convinși că merită să aplici. În plus, dacă esti o persoană: - perseverentă, dinamică, orientată către rezultate;- cu spirit antreprenorial;- care deține o capacitate de analiză și sinteză;- cu abilități de comunicare și negociere;- care merge înainte, indiferent de obstacole;- ești mai mult decât binevenită în echipa! Descrierea jobului: - Venim în sprijinul persoanelor vătămate sau a familiilor persoanelor decedate în accidente rutiere, acordându-le asistență pentru obținerea despăgubirilor cuvenite, de la societățile de asigurări. Responsabilitățile tale: Manager:- Recrutarea și selecția candidaților în vederea dezvoltării echipei;- Planificarea și organizarea activității;- Coordonarea, monitorizarea și evaluarea activității echipei;- Pregătirea și formarea deprinderilor specifice activității de
Serar Invest Consult SRL

Project Manager


Candidatul ideal Experienta minim 1 an pe o pozitie similara; Permis de conducere categoria B.CerinteStudii: Superioare, de preferinta domeniul tehnicLimbi străine: Engleza (scris, vorbit) – nivel mediuCunoştinte calculator – nivel avansat Excel, Word, Power Point, navigare Internet, Outlook ExpressAltele: Abilitati excelente de comunicare; Persoana organizata si proactiva; Capacitate de planificare şi prioritizare, atentie la detalii.Descrierea jobului Este responsabil intr-un Proiect mentenanta preventiva retea telecomunicatii .Atributii si responsabilitati Planificarea si urmarirea activitatilor de Mentenanta Preventiva Interfata client – echipe teren Urmarirea indicatorilor de performanta Intocmirea de rapoarte (financiare, cantitative, de neconformitate) Suport tehnic si logistic pentru activitatile din teren Efectuarea de audituri interne Efectuarea acceptantelor cu clientul Coordonarea activitatilor din cadrul proiectului supervizand direct echipele tehnice, consultantii si alti
CAMUSAT ROM-TELECOMUNICATII SRL

Media netă estimată pe baza celor 1515 de salarii introduse în Salario: 7000 RON/Luna

Account Manager


Candidatul ideal Experienta minim 2 ani in domeniul productiei publicitare (tipografie, agentie de publicitate, producator materiale promotionale).Experienta si aptitudini in vanzari.Limba engleza.Cunostinte bune de operare in Microsoft Office (Word, Excel)Prezenta si aspect fizic placut.Abilitati de comunicare si organizare, orientat spre rezolvarea problemelor.Meticulos, atent la detalii.Capacitate de analiza.Capacitate de a lucra sub presiune, cu termene limita.Initiativa, dinamism.Abilitati de a lucra in echipa.Descrierea jobului Responsabilitati:- identifica si contacteaza potentiali clienti noi.- asigura interfata cu actuali clientii ai companiei, interactioneaza cu acestia pe toata durata unei solicitari/comenzi.- preia cererile de la clienti si clarifica cerintele acestora.- transmite, la cerere, preturi clientilor potentiali – in baza unei liste existente (preturi standard) si dupa consultarea cu Managing Director (preturi non-standard); sau in baza unei cereri la furnizori.-
PROMO DIVISION SRL

Media netă estimată pe baza celor 1627 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Product Manager


Candidatul ideal capacitate bună de comunicare și ușurință în stabilirea contactelor bună organizare a muncii proprii, independență și inițiativă interes pentru managementul și vânzarea produselor, cunoașterea tendințelor pieței gândire analitică deschidere către schimbări orința de dezvoltare proprie și perfecționare profesionalăDescrierea jobului crearea de modele de afaceri și analiza competiției monitorizarea și folosirea datelor analiticeș raportare creșterea vizibilității produselor, dezvoltarea lor pe piața locală elaborarea de strategii detaliate pentru mărcile atribuite planificare anuală/trimestrială, strategii de prețuri gestionarea conturilor cheie colaborarea cu echipa de management al produselor din sediul central menținerea relațiilor cu partenerii existenți dezvoltarea continuă a rețelei de parteneri
ROBERT BÅÄDOWSKI

Media netă estimată pe baza celor 273 de salarii introduse în Salario: 5500 RON/Luna

Asistent Manager


Candidatul ideal ASISTENT BRAND MANAGER-studii superioare-experienta in domeniu sau intr-un domeniu similar-excelente abilitati de comunicare si relationare-capacitate de analiza si sinteza, influenta si convingere-orientare catre client, initiativa, dinamism-buna cunostere a limbii engleze-cunostinte bune Excel:VLOOKUPDescrierea jobului ASISTENT BRAND MANAGER-elaborarea si implemkentarea strategiei de brand/produs, analiza oportunitatilor din piata si identificarea produselor de succes pentru portofoliul alocat-plasarea precomenzilor de aprovizionare negocierea cu partenerii si asistenta oferita acestora in construirea precomenzilor-intocmirea si recomandarea planului de marketing, stabilind strategia de comunicare eficienta, sustinerea brandului in activitati specifice (promotii, oferte, prezentari)-implicarea in stabilirea strategiei si a planului de vanzari-analiza portofoliului, recomandari pentru rationalizare
SPORT PARTNER DISTRIBUTION SRL

Media netă estimată pe baza celor 4031 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Manager


Candidatul ideal - Studii :superioare- Experienţă în domeniu: minim 1 an .- Abilităţi de utilizare a PC (MS Office )- Claritate si coerenta in exprimarea scrisa si orala- Spirit organizatoric, dinamism şi adaptabilitate- Abilităţi de comunicare şi rezolvare rapidă a problemelor- Limba engleza: - nivel avansatDescrierea jobului Principalele atribuţii şi responsabilităţi:- Efectuează activităţi administrative în scopul eficientizării timpului de lucru al managerului- Înregistrarea intrărilor şi ieşirilor de documente.- Preluarea şi redirecţionarea apelurilor telefonice.- Primirea şi trimiterea corespondenta, email , memo si repartizarea lor.- Asigurarea rezervărilor, cazării şi transportului pentru delegaţii interni şi externi.precum si in cazul deplasarilor in interes de serviciu ale angajatilor/partenerilor firmei.- Primeste persoanele din afara(client,parteneri de afaceri) asigurand protocolul aferent- Manifestă atenţie faţă de toate persoanele străine ,care vin în firmă, indiferent î
PRO OPTICA SA

Media netă estimată pe baza celor 3990 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Category Manager


Candidatul ideal Cunoştinţe de limba engleză si utilizare pachet MS Office - nivel avansat; Capacitatea de a prelucra, analiza și interpreta date; Abilitati de comunicare; Experienta relevanta in dezvoltarea de relatii comerciale (negociere, derulare contracte comerciale); Experiență anterioară pe o poziție de Category Management – minim 1 an;Descrierea jobului Definirea sortimentului de marfa si a layout-ului în magazine pentru categoria alocata, în linie cu trendul/directia de dezvoltare in piață; Negocierea si întocmirea planului de promoții; Gestionarea relației de business cu furnizorii de marfă și managementul stocului; Analiza indicatorilor specifici (vânzări, profitabilitate, etc); Responsabil direct de performanța categoriei alocate.
MILLENIUM PRO DESIGN SRL

Media netă estimată pe baza celor 503 de salarii introduse în Salario: 6300 RON/Luna

Manager Spa


Candidatul ideal Manager SPAAbilitati:- limba engleza obligatoriu,- cunostinte de contabilitate primara si Microsoft Office,- cunostinte de marketing si comunicare,- aptitudini de organizare si evaluare,- corectitudine- determinare,- implicare si atentie la detalii.Descrierea jobului - gestionarea personalului (program de lucru, concedii, ședințe periodice)- evaluare personal- implementare proceduri de lucru pentru recepție si pentru terapeuti,- gestionare feed-back clienți,- susținere interviuri pt dep de recepție,- training personal,- verificarea operațiunilor de casa zilnice,- gestionare documente, înregistrare si îndosariere,- realizare rapoarte specifice de activitateBeneficii:- Abonament de masaj- Decontare transport- Perspectiva unui training in Bali
VITALITY ASIAN SPA S.​R.​L.​

Brand Manager


Candidatul ideal Qualifications:Bachelor's degree in Marketing, Business Administration, Communication or related field.Minimum of 3 years of experience in brand management, or alternatively, a minimum of 5 years of experience in marketing within a similar field such as natural supplements, sports nutrition, food and beverages, or healthcare.Proficiency in both spoken and written English is mandatory.Strong understanding of market research techniques and data analysis.Proven ability to develop and implement successful brand strategies.Excellent communication, interpersonal and presentation skills.Proficiency in digital marketing tools and platforms.Creative mindset with a strong business acumen.Descrierea jobului We are seeking a Brand Manager who will be instrumental in enhancing our brand's market presence and impact. This role involves developing brand strategies, conducting market research, and working in a dynamic environment across teams to ensure our brand message is con
COSMO PHARM SRL

Media netă estimată pe baza celor 334 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Asistent Manager


Candidatul ideal Absolvent studii superioare de preferinta, studii economice, socio-umane, resurse umane sau administrarea afacerilorExperienta minim 2-5 aniCapacitatea de a gestiona simultan mai multe activitati de executie si managementCapacitate de organizare si prioritizare a listei de activitati zilniceInitiativa in eficientizarea/imbunatatirea sistemului de implementareBune abilitati de comunicare scrisa si verbalaFluenta in vorbirea limbii englezeDescrierea jobului Responsabilitati:Receptionarea, redactarea și expedierea corespondenței administrative sau de rutinăColectarea informațiilor relevante despre orele lucrate, concediile și alte date legate de timpul de lucru pentru fiecare angajatAsigurarea exactității și corectitudinii informațiilor în documentele pregătite pentru plățile salarialePregătirea și actualizarea documentelor administrative, cum ar fi rapoarte, prezentări sau foi de calculCunostinte nivel mediu-avansat de Microsoft, in mod special ExcelGestionarea și actual
AMAG CONSULTING S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 4073 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Manager


Candidatul ideal Cunoştinţe de operare pachetul Microsoft Office Abilităţi foarte bune de comunicare si relationare Cunoasterea limbii engleze - nivel avansat Experienta anterioara in activitati de secretariat - reprezinta un avantajDescrierea jobului Desfasoara activitati de secretariat si administrative: receptie si redirectionare apeluri telefonice, evidenta si distribuire corespondenta, rezervari pentru deplasarile colegilor Realizeaza interfata intre Directorul General si ceilalti angajati ai Companiei Supervizeaza activitatea administrativa din sediul central Urmareste si respecta bugetul cheltuielilor administrative: curierat, aprovizionare papetarie, consumabile Stabileste si organizeaza intalniri, sedinte pentru top managementul companiei Ofera suport in organizarea evenimentelor interne ale CompanieiCe oferim noi?Salariu atractivPropriul birouTraining si proces de inductieO echipa tanara, dinamica, amuzanta si fermecatoareManageri cu experienta de la care ai ce invata in fiec
AECTRA AGROCHEMICALS SRL

Media netă estimată pe baza celor 4182 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Manager


Candidatul ideal Cunoștințe foarte bune de SEAP sistemul de achiziții publice(Să filtreze solicitate licitație, să știe să participe la licitație), acesta este cel mai important aspect care dorim să aibă experiență buna. Cunostinte foarte bune de gramatica pentru redactarea de scrisori oficiale; Persoana organizata si disciplinata; Persoana cu principii si valori morale; Dornica de dezvoltare personala; Bune cunoștinței de operare PC (Excel, Word, Powerpoint,etc); Bune abilitați de comunicare, negociere, prezentareprofesionala, atitudine pro-activa Cunoștință limba străineLocatie punct de lucru: Strada Glodeni nr 12 sector 2Descrierea jobului • asigură legătura dintre persoana cu funcţie de conducere şipersoane din cadrul organizaţiei sau din afara acesteia;• se ocupă de apelurile telefonice sau de diferite rapoarte şicereri sosite pe numele persoanei cu funcţie de conducere sinu numai;• mentine comunicarea si relatia cu furnizorii externi si le ofera suport cand este cazul;• organizea
GREEN PARK INVESTMENT DEVELOPMENT S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 3990 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Office Manager /​ Asistent Manager (sky Pipera-voluntari)


Candidatul ideal Daca esti: ambitioasa, dornica sa te faci remarcata, serioasa si muncitoare, cu care sa facem echipa buna comunicativa, organizata si creativa,Si detii: tehnici de editare fotografii (photoshop/corel), cunostinte program Saga / contabilitate primara, cunostinte DocProcess, cunostinte MS Office si aplicatii on-line.Asteptam un CV de la tine.Adresa: Voluntari, Bd. Pipera 17, cladirea Sky Pipera.Descrierea jobului Beneficii: Salariu Fix + bonusuri in functie de performante TelefonCe vei avea tu de facut: prelucrarea si gestionarea comenzilor din mediul on-line / marketplace-uri, cat si din vanzarile directe; facturarea si organizarea livrarilor, atat interne, cat si pentru export; verificarea stocurilor si actualizarea lor permanenta; editarea si listarea produselor noi si existente pe marketplace-uri; editarea (photoshop/corel) fotografiilor produselor in vederea listarii lor; pregatirea lunara a documentelor pentru contabilitate; sarcini in procesul de administrare a co
TECHNOWORKER GROUP S.​R.​L.​
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.