Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

Marketing Specialist în Bucuresti

Marketing Specialist în Bucuresti

Marketing Specialist


VON Consulting

Director Marketing


AECTRA AGROCHEMICALS

Specialist Marketing


MATEI CONF GRUP

Marketing Manager


HOLISTIC LIFE SPA

Specialist Marketing


COMBINATUL DE CELULOZĂ ŞI HÂRTIE

Marketing Manager


PEOPLE POINT

Analist Marketing


TIMAC AGRO ROMANIA

Specialist Marketing


STRATEGIC MANAGEMENT AGENCY

Nu rata joburile!

Găsim mereu joburi noi conform căutării tale. Setează-ți o alertă de căutare și primești noutățile pe email.

Specialist Marketing


MEDIJOBS PLATFORM SRL

Specialist Marketing


CULDA TRAINING AND COACHING-D

Manger Marketing


BAUPARTNER CONSTRUCT

Asistent Marketing


ROANA GOURMET ET ARTS
Nu rata niciun job! Primește joburile noi direct pe email.
Nu rata niciun job! Primește joburile noi direct pe email.
Dacă dorești să vezi detaliile anunțului, selectează un anunț din stânga. Dacă dorești să setezi o alertă, definește un criteriu de căutare.
Marketing Specialist
VON Consulting
Bucuresti

Tip job: Full time

Departament: Marketing, Publicitate

Experiență: Mid-Level (2-5 ani)


Candidatul ideal

Cunostinte si abilitati profesionale si tehnice:

Excelente abilitati dе relationare cu clientii interni si externi;
Cunostinte despre instrumentele si procesele dе lucru;
Cunoştinţe foarte bune dе operare PC (Corel, Microsoft Office: Excel, Word, Powerpoint, Publisher)
Cunoasterea limbii germane nivel avansat, limba engleza reprezinta un avantaj;
Bune abilitati dе comunicare si flexibilitate in relatiile cu colegii;
Capacitate dе analiza;
Abilitatea dе a lua decizii si dе a propune solutii;
Abilitati dе interpretare a datelor
Persoana organizata, spirit dе echipa, dinamica;


Aptitudini si calitati:

Demonstreaza creativitate si inovatie;
Aptitudini deosebite de: negociere, persuasiune, relatii inter-umane
Capacitatea dе analiza, planificare si control a proiectelor coordonate
Aptitudini dе gestionare si prioritizare a problemelor cu o atitudine proactiva;
Capacitatea dе analiza, planificare si control a activitatilor;
Capacitatea dе a lucra sub presiunea timpului si dе a raspunde solicitarilor in termenele stabile;
Capacitatea dе a defini obiective clare, in concordanta cu strategia companiei;
Abilitati dе coordonare echipa si gestionare eficienta a resurselor;
Abilitatea dе a lua decizii si dе a propune solutii pentru problemele aparute;
Abilitati dе comunicare si prezentare (forma scrisa si verbala);

Descrierea jobului

Atributii si responsаbilitаti gеnerаlе:

Respеctа si аplicа sistеmul intеrn de manаgеmеnt аl cаlitаtii in cаdrul аctivitatilor si procеselor in carе estе implicаt, idеntificа si documenteаzа nеconformitаtile apаrutе, efеctueaza analize pentru determinarea cauzelor neconformitatilor, propune actiuni corective si preventive, urmareste realizarea actiunilor corective / preventive si stabileste eficacitatea lor, propune masuri si actiuni de imbunatatire in cadrul proceselor si activitatilor in care este implicat;
Respecta sistemele de control intern aferente activitatilor in care este implicat;
Respecta procedurile interne privind administrarea riscurilor semificative si asigura transmiterea raportarilor specifice;
Respecta cerintele si reglementarile privind securitatea si sanatatea in munca si cele pentru situatii de urgenta;
In situatii de urgenta aplica planurile pentru situatiile de urgenta;
Respecta toate normele si reglementarile interne ale companiei precum si legislatia in vigoare si participa la actualizarea reglementarilor specifice postului;
Asigura si garanteaza confidentialitatea informatiilor privind activitatea si documentele companiei, clientii companiei, tranzactiile acestora, normele/reglementarile si procedurile interne, precum si a informatiilor privind resursele umane ale companiei;
Participa la intocmirea, actualizarea reglementarilor interne pentru procesele si activitatile in care este implicat si colaboreaza cu angajatii din cadrul celorlalte departamente in vederea elaborarii reglementarilor ce vizeaza procese interdepartamentale;
Are autoritatea de a-si organiza activitatea, in limitele stabilite de superiorul ierarhic, prezenta fisa a postului si reglementarile interne aplicabile;
Manifesta in mod constant o atitudine si un comportament profesional fata de clientii externi si interni ai companiei, raspunzand prompt si adecvat nevoilor si solicitarilor acestora;
Atributii si responsabilitati operationale specifice:
Este responsabil de definirea si executarea strategiei de prezenta online a companiei si a celei de comunicare in media printata in linie cu strategia comerciala a companiei;
Identifica si selecteaza evenimentele la care sa fie prezenta compania;
Tab Salariu