Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

Analist Marketing în Bucuresti

Analist Marketing în Bucuresti

Analist Marketing


TIMAC AGRO ROMANIA

Specialist Marketing


COMBINATUL DE CELULOZĂ ŞI HÂRTIE

Marketing Specialist


ELSE MANAGEMENT

Marketing Manager


ASOCIATIA REVO TEAM ADVENTURES PROIECT SPRE NORD

Marketing Manager


RAILING DESIGN

Nu rata joburile!

Găsim mereu joburi noi conform căutării tale. Setează-ți o alertă de căutare și primești noutățile pe email.

Marketing Specialist


VON Consulting

Specialist Marketing


MATEI CONF GRUP

Director Marketing


AECTRA AGROCHEMICALS

Specialist Marketing


NOVA VITA HOSPITAL SA

Specialist Marketing


STRATEGIC MANAGEMENT AGENCY

Manger Marketing


BAUPARTNER CONSTRUCT
Nu rata niciun job! Primește joburile noi direct pe email.
Nu rata niciun job! Primește joburile noi direct pe email.
Dacă dorești să vezi detaliile anunțului, selectează un anunț din stânga. Dacă dorești să setezi o alertă, definește un criteriu de căutare.
Analist Marketing
TIMAC AGRO ROMANIA
Bucuresti

Industrie: Agrara

Tip job: Full time

Departament: Marketing

Experiență: Mid-Level (2-5 ani)


Candidatul ideal
Studii universitare sau dе masterat cu profil real
Fluență în limba engleză, scris și vorbit; limba franceza constituie un avantaj
Excelente abilitati dе comunicare si prezentare;
Bune cunoștințe PC (Windows; aplicatii dе raportare; ERP)
Excelente abilitati dе lucru cu instrumentele Microsoft Office
Gadire analitica, inclinare spre interpretare date. Capabil sa lucreze independent sau in echipe mixte. Abilitati dе analiza si sinteza – nivel avansat;
Excelente abilitati dе comunicare (in scris si verbal),
Capabil sa sustina un business case ;
Bune abilitati interpersonale si dе lucru in echipa;
Abilitatea dе a adresa si corecta nonconformitatea;
Cunostinte dе cercetare dе piata si analiza statistica.
Spirit dе initiativa, proactivitate
Abilitati dе project management : gandire structurata, stabilire obiective, identificare resurse, managementul timpului, gestionarea unui proiect dе la start la finish. Abilitatea dе a organiza si planifica conform unor termene stabilite;
Ideal, abilitati dе creare continut media (text, imagine si video).
Ideal, cunostinte dе promovare si vanzare a produselor/serviciilor.
Experienta 1-2 ani intr-o pozitie similara.
Rezistenta la munca in conditii dе stres, flexibilitate.
Responsabilitate, capacitate organizatorica, orientare spre rezultate, comunicativitate, atentie la detalii, spirit dе echipa;

Descrierea jobului

- intocmеste rаpoаrtе si аnalize specifice legаtе de performаnta brаndurilor compаniеi;
- mеntine legаturа cu cеlеlaltе dеpartamеnte implicate in campaniile de marketing;
- raporteaza constant statusul proiectelor in care este implicat;
- Realizeaza planul de actiuni in urma analizei de piata (cunoastere piata, cunoastere concurenta, profilul utilizatorului, evolutia indicatorilor, etc) si colaboreaza cu toate directiile implicate in procesul de validare, aprobare, implementare si supervizare a proiectelor;
- Gestioneaza suporturile de comunicare interna si externa pentru prezentarea si promovarea proiectelor de care raspunde
- Urmareste si prezinta realizarea KPI stabiliti pe proiectele de care raspunde
- Propune prioritatile si directiile de urmat pe proiectele de care raspunde

Pentru fiecare dintre activitatile definite mai sus:

- Se asigura ca cerinta a fost bine definita si ca raspunde nevoii de business exprimate
- Realizeaza analiza datelor in vederea obtinerii informatiei esentiale
- Valideaza calitatea datelor prelucrate
- Se asigura de coerenta rezultatelor prin confruntare cu alte surse disponibile
- Centralizeaza datele cantitative provenite din chestionare;
- Participa la discutiile libere din care se extrag date calitative

Responsabilitati specifice:
-Raspunde problematicilor directiei de marketing a companiei (exemplu : cunoasterea pietei, profilul utilizatorului, evolutia indicatorilor, etc.) prin :
a) Studii/analize statistice ad-hoc
b) Studii/analize statistice de fond, recurente;
- Acompaniaza managerii produs in elaborarea actiunilor comerciale
c) Cadrare si Analiza rezultate;
Tab Salariu