Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

1034 Locuri de Munca Merchandiser in Bucuresti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

1034 Locuri de Munca Merchandiser in Bucuresti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Merchandiser in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Merchandiser in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Merchandiser dedicat divizie dulciuri,​ Bucuresti,​


program de lucru: luni-vineri. Salarizare si beneficii: venit lunar net 2.660 Lei (salariu fix, tichete de masa, decont transport)Caracteristici Domeniu activitate: Comert, vanzari Tip colaborare: Perioada nedeterminata Locatie job: locatie fixa Pot aplica studenti: nu Beneficii: asigurare / decont transport, tichete de masaDetalii suplimentareFoto Trimite CV Aplicare CV Pentru a putea incarca si trimite CV-ul trebuie sa te autentifici! Trimite CV

Merchandiser dedicat divizie dulciuri,​ Bucuresti,​


program de lucru: luni-vineri. Salarizare si beneficii: venit lunar net 2.660 Lei (salariu fix, tichete de masa, decont transport)Caracteristici Domeniu activitate: Comert, vanzari Tip colaborare: Perioada nedeterminata Locatie job: locatie fixa Pot aplica studenti: nu Beneficii: asigurare / decont transport, tichete de masaDetalii suplimentareFoto Trimite CV Aplicare CV Pentru a putea incarca si trimite CV-ul trebuie sa te autentifici! Trimite CV

Merchandiser dedicat,​ ruta mobila,​ Bucuresti


Program de lucru L-V, 07:00-15:30, pachet salarial net 3.200 Lei. Contract individual de munca pe durata nedeterminataCaracteristici Domeniu activitate: Comert, vanzari Tip colaborare: Perioada nedeterminata Locatie job: mobilitate / activitate teren Pot aplica studenti: nu Beneficii: asigurare / decont transport, tichete de masaDetalii suplimentareFoto Trimite CV Aplicare CV Pentru a putea incarca si trimite CV-ul trebuie sa te autentifici! Trimite CV

Merchandiser Dedicat - part time - Bucuresti.​


Program de lucru: L- V: 12:00 - 16:00/ S: 09:00 - 12:00. Pachet salarial net lunar 1350 Lei;Caracteristici Domeniu activitate: Comert, vanzari Tip colaborare: Perioada nedeterminata Locatie job: locatie fixaDetalii suplimentareFoto Trimite CV Aplicare CV Pentru a putea incarca si trimite CV-ul trebuie sa te autentifici! Trimite CV

Merchandiser Dedicat - part time - Bucuresti.​


Program de lucru: L- V: 12:00 - 16:00/ S: 09:00 - 12:00. Pachet salarial net lunar 1350 Lei;Caracteristici Domeniu activitate: Comert, vanzari Tip colaborare: Perioada nedeterminata Locatie job: locatie fixaDetalii suplimentareFoto Trimite CV Aplicare CV Pentru a putea incarca si trimite CV-ul trebuie sa te autentifici! Trimite CV

Merchandiser dedicat part time,​ Bucuresti


program de lucru: L- V: 07:00 - 11:00. Pachet salarial net lunar 1.400 Lei;Caracteristici Domeniu activitate: Comert, vanzari Tip colaborare: Perioada nedeterminata Locatie job: locatie fixaDetalii suplimentareFoto Trimite CV Aplicare CV Pentru a putea incarca si trimite CV-ul trebuie sa te autentifici! Trimite CV

Merchandiser dedicat,​ ruta mobila,​ Bucuresti


Program de lucru L-V, 07:00-15:30, pachet salarial net 3.200 Lei. Contract individual de munca pe durata nedeterminataCaracteristici Domeniu activitate: Comert, vanzari Tip colaborare: Perioada nedeterminata Locatie job: mobilitate / activitate teren Pot aplica studenti: nu Beneficii: asigurare / decont transport, tichete de masaDetalii suplimentareFoto Trimite CV Aplicare CV Pentru a putea incarca si trimite CV-ul trebuie sa te autentifici! Trimite CV

Merchandiser dedicat,​ ruta mobila,​ Bucuresti


Program de lucru L-V, 07:00-15:30, pachet salarial net 3.200 Lei. Contract individual de munca pe durata nedeterminataCaracteristici Domeniu activitate: Comert, vanzari Tip colaborare: Perioada nedeterminata Locatie job: mobilitate / activitate teren Pot aplica studenti: nu Beneficii: asigurare / decont transport, tichete de masaDetalii suplimentareFoto Trimite CV Aplicare CV Pentru a putea incarca si trimite CV-ul trebuie sa te autentifici! Trimite CV

Merchandiser ruta mobila - Bucuresti,​ sector 2


program de lucru: repartizare: luni - vineri, interval: 7:00-15:00. Pachet salarial net lunar 2.840 Lei (salariu fix, tichete de masa, decont transport)Caracteristici Domeniu activitate: Comert, vanzari Tip colaborare: Perioada nedeterminata Locatie job: mobilitate / activitate teren Beneficii: asigurare / decont transport, tichete de masaDetalii suplimentareFoto Trimite CV Aplicare CV Pentru a putea incarca si trimite CV-ul trebuie sa te autentifici! Trimite CV

Merchandiser ruta mobila - Bucuresti,​ sector 2


program de lucru: repartizare: luni - vineri, interval: 7:00-15:00. Pachet salarial net lunar 2.840 Lei (salariu fix, tichete de masa, decont transport)Caracteristici Domeniu activitate: Comert, vanzari Tip colaborare: Perioada nedeterminata Locatie job: mobilitate / activitate teren Beneficii: asigurare / decont transport, tichete de masaDetalii suplimentareFoto Trimite CV Aplicare CV Pentru a putea incarca si trimite CV-ul trebuie sa te autentifici! Trimite CV

Asistent Vanzari /​ Sales Assistant


Candidatul ideal WHO YOU ARE Cu entuziasmul tău poți să îi inspiri și să îi convingi pe alții. Ești deschis, abordezi oamenii cu plăcere și ai o atitudine pozitivă. Ai spirit de echipa, colegii tăi se pot baza întotdeauna pe tine. Ești la curent cu tehnologia și deschis pentru digitalizarea progresivă, lucrezi fără probleme cu iPad-urile noastre și sistemul de operare al casei de marcat. Vrei să aduci în prim-planul acțiunilor tale subiecte legate de sustenabilitate și prin munca ta să contribui la reorientarea tendințelor în modă pentru viitor. Îți place să comunici - ideal ar fi să stăpânești bine limbile engleză și română.Descrierea jobului WHAT YOU CREATE Vinzi produse sustenabile de nivel premium și oferi cele mai bune servicii. Ai rolul de gazdă – ajuți clienții tăi să pătrundă în universul de lifestyle de la Marc O’Polo și te asiguri că ei se simt ca acasă. Asiști clienții și îi consiliezi activ la selectarea produselor și a outfiturilor complete. Ești focusat pe obiectivele de
MARC O POLO RETAIL RO S.​R.​L.​

Lucrator Comercial /​ Consilier Vanzari /​ Sales Assistant


Candidatul ideal Candidatul ideal trebuie:- sa fie răbdător, corect, punctual- sa aibe competențe de lucru cu calculatorul- sa cunoască limba engleză- sa fie organizat, comunicativ si cu simțul răspunderiiDescrierea jobului - Invață și mai apoi le comunică clienților, informații legate de produsele vândute- Răspunde de întreţinerea curăţeniei la locul de muncă.- Efectuează inventarul stocului de marfă- Efectueaza receptia produselor- Aplica fizic preturile pe produse- Realizeaza toate documentele care tin de functia detinuta (ex. monetar, dispozitii plata)- Se poate part-time, dar doar pentru lucru noapte si doar termen lung și foarte lung.Beneficii:- Beneficii totale de cel puțin 3000 lei/lună net (în mână)- În general, valoarea beneficiilor membrilor echipei noastre(pe acelasi post), trece si de 650-850€ în funcție de vechimea in companie și performanța magazinului- Beneficii ce contin si comision din vânzări și tichete de masă pe card (mai multe detalii la interviu)- Comisionul din
TABACIOC GRUP SRL

Agent/​ Reprezentant Vanzari


Candidatul ideal AGENT/ REPREZENTANT VANZARIExperiență anterioară în vânzări reprezintă un avantaj, dar nu este obligatorie. Vă oferim trainingul necesar.Permis de conducere obligatoriu.Abilități excelente de comunicare și negociere.Atitudine pozitivă și orientată spre rezultate.Abilități de organizare și planificare a timpului.Capacitatea de a lucra independent și de a-ți gestiona eficient activitățile zilnice.Descrierea jobului AGENT/ REPREZENTANT VANZARICe oferim:Produse inovatoare și de înaltă calitate: Vei reprezenta gama noastră de produse avansate și te vei bucura de avantajele de a vinde produse recunoscute pe piața mondială, care au o reputație excelentă în ceea ce privește performanța și calitatea.Program flexibil: Îți oferim flexibilitate în programul de lucru, permițându-ți să îți organizezi timpul în funcție de nevoile tale personale și profesionale.Oportunități de câștig atractive: Pe lângă un salariu competitiv, vei avea posibilitatea de a câștiga comisioane și bonusuri
MAIO SISTEM SRL

Specialist Achizitii


Candidatul ideal Experienta minim 3 ani in domeniul AchizitiilorCunostinte avansate operare PC (office)Experienta de lucru cu sisteme ERPLimba engleza avansatAbilitati de organizare si prioritizare sarciniAbilitati de comunicare/negociere cu furnizoriiCapacitate analiza/sinteza/interpretare dateDescrierea jobului Cunoasterea si insusirea caracteristicilor produselor comercializateIdentifica necesarul de aprovizionare, intocmeste si urmareste comenzile de aprovizionare/importNegociaza cu furnizorii preturile de achizitie, incheie contracte si supervizeaza desfasurarea acestoraIntocmeste si analizeaza cererile de ofertaGestionare plati si solduri furnizoriRezolvarea problemelor sesizate de clienti/furnizori/depozitActivitate permanenta de cautare produse noi, studiu piataMonitorizare concurenta in segmentul de activitateVizite la furnizori/clientiPrelucrare si interpretare informatii, rapoarte si analize de vanzareColaborare stransa cu toatre departamentele companieiBeneficii:asigurare m
VENUS DSH IMPORT EXPORT SRL

Media netă estimată pe baza celor 1696 de salarii introduse în Salario: 4800 RON/Luna

Specialist Achizitii


Candidatul ideal Absolvent(a) de studii superioare finalizate Minimum 3 ani experienta in achizitii Aptitudini excelente de comunicare, persuasiune Iti place sa lucrezi cu furnizorii si sa negociezi cu ei, in dezvoltarea portofoliului de produse si servicii Excel avansat Engleza avansat Experienta in utilizarea unui soft integrat ERPDescrierea jobului RESPONSABILITATI Mentine legatura cu furnizorii alocati Te asiguri de acuratetea datelor introduse in Senior Software Mentine legatura cu alte departamente ale companiei (vanzari, financiar-contabil, marketing). Analizeaza contractele de furnizare produse si servicii; Gestioneaza relatia cu furnizorii de produse si servicii din portofoliu: coresponenta de afaceri, lansare comenzi, urmarire comenzi, verificare preturi, analiza liste de pret de achizitie, cerere de oferteBENEFICII: Asigurare medicala privata Salariu fix +Tichete de masa + Bonus de performanta Vinerea program de lucru scurt Welcome coffee Traininguri profesionale (ex. de pro
CONSOLIGHT COM SRL

Media netă estimată pe baza celor 1695 de salarii introduse în Salario: 4800 RON/Luna

Specialist Achizitii


Candidatul ideal Abilitati foarte bune de comunicare si negociere, discernamant Perseverenta, integritate, responsabilitate Harnic, ordonat si atent la detalii Dornic de a invata si de a se califica la locul de muncaDexteritati tehnice, economice si de utilizare PCCALIFICARI NECESARE cunostinte operare PC (Windows, Word, Excel) usurinta in utilizarea motoarelor de cautare online pentru produse si material specifice activitatii firmei cunostinte tehnice suficiente pentru intelegerea utilitatii si destinatiei materialelor, pieselor de schimb si echipamentelor care fac obiectul achizitiilor cunostinte economice minimale care sa-i permita lucrul cu documente specifice (comenzi, facturi, chitante, bonuri de consul/avize de insotire marfa, ordine de plata, documente de transport si de vamuire etcexprimare corecta in limba romana (scris si vorbit)Descrierea jobului Identificarea, evaluarea si selectarea potentialilor furnizori; prospectarea continua a pietei pentru produsele si serviciile spe
ORION EUROPE SRL

Media netă estimată pe baza celor 1696 de salarii introduse în Salario: 4800 RON/Luna

Specialist Achizitii Publice


Candidatul ideal Specialist Achizitii PubliceDescrierea jobului Specialist Achizitii Publice
MOBEXPERT

Media netă estimată pe baza celor 1746 de salarii introduse în Salario: 4800 RON/Luna

Specialist Achizitii Junior


Candidatul ideal Cunostinte cu privire la legislatia in vigoare in domeniul comercial Experienta de minim 1 an pe un post similar (Administrativ, Achizitii) Limba engleza nivel avansat Studii superioare Cunostinte operare PC, in special pachetul Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint) Avantaj, Facultatea de Constructii.CALITATI PERSONALE: Abilitati de management Excelente abilitati de negociere Bun organizator de timp si resurse Persoana cu initiativa, autonoma Excelente abilitati de comunicareDescrierea jobului Propune, implementeaza si actualizeaza cadrul in care se va derula procesul de achizitii bunuri si servicii in New Kopel Group (ofertare, contractare, derulare contract) Selecteaza si evalueaza furnizorii de produse si servicii Negociaza obtinerea celor mai bune conditii comerciale si tehnice pentru bunurile si serviciile achizitionate Dezvolta si mentine relatia cu furnizorii Negociaza contractele de achizitie din punct de vedere comercial si mediaza posibilele obiectiuni S
NEW KOPEL ROMANIA S.​R.​L.​

Store Manager


Candidatul ideal STORE MANAGERVa avea responsabilitatea de a construi o echipa competenta si motivata in atingerea indicatorilor de performantaSe va asigura ca standardele de Visual Merchandising si procedurile operationale ale companiei sunt implementate corectVa da dovada de proactivitate, abilitati de comunicare si de a lua deciziiExperienta intr-o pozitie de conducere in domeniul modei este apreciataDescrierea jobului STORE MANAGERVa avea responsabilitatea de a construi o echipa competenta si motivata in atingerea indicatorilor de performantaSe va asigura ca standardele de Visual Merchandising si procedurile operationale ale companiei sunt implementate corectVa da dovada de proactivitate, abilitati de comunicare si de a lua deciziiExperienta intr-o pozitie de conducere in domeniul modei este apreciata
VIGGO FASHION INTERNATIONAL SRL

Media netă estimată pe baza celor 53 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Reprezentant Vanzari Betoane Bucuresti


Candidatul ideal Studii superioare, preferabil în domeniul construcțiilor. Minim 3 ani de experienţă profesională în vânzări. Foarte bună înţelegere a pieţei materialelor de construcţii. Excelente abilităţi de comunicare, prezentare şi negociere. Spirit de echipă, inițiativă şi dinamism. Orientare către soluții și rezultate. Determinare și perseverență. Cunoştinţe operare PC (MS Office) şi limba engleză (nivel mediu)Permis de conducere categoria B.Descrierea jobului Responsabilitățile tale: Vei gestiona parametrii de afaceri din zona alocată. Vei urmări evoluția pieței materialelor de construcții și vei identifica noi oportunități de afaceri. Vei monitoriza și dezvolta portofoliul de clienți în vederea maximizarii rezultatelor comerciale. Vei înțelege nevoile clienților, vei oferi soluții adaptate acestora și consultanță tehnică. Vei urmări derularea contractelor și încasarea creanțelor la termenele scadente. Vei colabora cu responsabilii de producție și distribuție în vederea oferirii
HOLCIM ROMANIA SA
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.