Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

727 Locuri de Munca in Targu Mures - Joburi in Targu Mures

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

727 Locuri de Munca in Targu Mures - Joburi in Targu Mures

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Targu Mures si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Targu Mures si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Operatori calitate pentru Targu Mures


Companie verificată
Aplica rapid
Pentru ca ne marim echipa, cautam Operatori Calitate Ce ai de facut?-       Examinezi vizual piesele clientilor nostri-       Sortezi piesele Ce cautam la candidati?- disponibilitate de a lucra in 3 schimburi- disponibilitate de a lucra uneori in weekend- seriozitate si implicare - curiozitate de a ne cunoaste oferta: nu e nevoie de calificare sau experinta, totul se invata usor la locul de munca Ce oferim:- munca usoara, se poate invata usor si de femei si de barbati- formare si specializare la locul de munca pentru necalificati sau persoanele fara experinta- transport asigurat - spor de noapte, ore suplimentare- salariu corect- prima de recomandare- bonuri de masa- concediu de odihna suplimentar- abonament la clinică privată de sănătate- mediu de lucru organizat; Pentru detalii si programari la interviu sunati la 0722.395.328 (zero sapte doi doi trei noua cinci trei doi opt). Descrierea companie
Formel D Romania SRL

Sofer profesinist


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 2900 până la 3100 EURO pe lună
Angajăm soferi profesioniști cat. C sau C+E în pe ruta Italia - Franta.Perioada de lucru dupa intelegere. Permis de conducere cat. C+E;Experiență obligatoriu;Card tahograf, atestat marfă, codulResponsabilitate, seriozitate, implicare.
KRI SPEED SRL

Consilieri vanzari Sinsay Targu-Mures


Companie verificată
Aplica rapid
Esti la inceput de drum, esti plin de energie si dornic sa iti incepi o cariera? Te regasesti in descrierea de mai jos? Te vrem in echipa noastra!!! Personalitate placuta cu excelente abilitati de comunicare si relationare, servire a clientilor, vanzare si negociere. Tinuta si prezenta agreabile, amabil, atitudine pozitiva si proactiva. Dinamism, flexibilitate, putere mare de munca. Atentie distributiva, simt pentru detalii. Spirit organizatoric si de lucru in echipa. Capacitatea de a rezolva probleme, sarcini multiple si de a respecta termene limita. Disponibilitate pentru un program flexibil, in ture si lucru in zilele de week-end Capacitatea de a intelege si a realiza obiectivele impuse. Responsabilitate si onestitate. Persoana entuziasta, pasionata de fashion. Studii minime - Liceul. Descrierea jobuluiConsilerea clientilor, informarea acestora privind toate produsele din magazin. Promovarea, recomandarea si vanzarea eficienta a produselor. Aranjarea produselor in magazin, conform s
LPP Romania Fashion SRL

Sef de tura Sinsay Shopping City Targu-Mures


Companie verificată
Aplica rapid
Suntem in cautarea unui nou membru al echipei care sa preia rolul de Shift Leader. Ne-am dori ca acesta/aceasta sa detina urmatorul set de abilitati si competente:-    Atitudine pozitiva si dorinta de dezvoltare;-    Bun organizator;-    Atentie distributiva, orientare catre detalii;-    Orientare spre rezultate, implicare, profesionalism, productivitate, acuratete si calitate;-    Capacitatea de a rezolva sarcini multiple si de a respecta termene limita;-   Experienta in coordonarea unei echipe este un avantaj;-    Studii medii;     ... Restul lucrurilor le vei invata pe parcurs! RESPONSABILITATI:Suntem convinsi ca setarea asteptarilor reprezinta cheia unei colaborari de succes, asa ca am descris care sunt responsabilitatile rolului in lista de mai jos:-      Organizarea, planificarea si coord
LPP Romania Fashion SRL

Casier/​Lucrator bucatarie


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 2850 până la 3700 LEI pe lună
Căutăm urgent Casier și Lucrător Bucătărie!Vrei să faci parte dintr-o echipă profesionistă? Nu-ți face griji dacă nu ai experienta, noi îți oferim training și suport pt integrare rapida in echipa noastra!Îți oferim siguranța unui loc de munca stabil si corect, pe termen lung! Salariu porneste de la 2200-2311 RON+ 650 BONURI DE MASA, in mana, in primele 3 luni, și crește progresiv după aceasta perioada, adaugandu-se diferite bonusuri. Salariul cu toate beneficiile poate ajunge pana la 3100-3700 lei în funcție de locația pentru care optezi sa te angajezi. Beneficii:-Salar motivant, ce creste progresiv-BONURI DE MASA-BONUS PERFORMANTA-BONUS IMPLICARE ACTIVA-Decontare transport tura de seara-Majorări salariale în raport cu timpul petrecut în companie: 1 an, 2 ani; -Contract de munca pe perioada nedeterminata; -Număr zile concediu de odihna: 21; -Bonus vechime 1 an in companie - 50 procente din salariu net; -Program intern de recomandări viitori angajați, cu recompensa f
SOFIAND ABC SRL

Economist (contabilitate Primară)


Candidatul ideal Ești pasionat de domeniul financiar-contabil? Hai în echipa noastră în calitate de Economist 👇Cerințele jobului: Studii superioare absolvite în domeniul economic (Contabilitate, Finanțe, Economie etc.). Cunoașterea legislației fiscale și a normelor contabile din România. Cunoașterea limbii engleze constituie un avantaj. Capacitate de analiză și gândire analitică. Atitudine proactivă, capacitate de lucru în echipă și orientare către rezultate. Cunoștințe avansate de operare PC (Microsoft Office, aplicații de contabilitate etc.). Capacitatea de a fi o persoană organizată și cu atenție distributivă, cu un mediu de lucru ordonat și curat.Descrierea jobului Responsabilități: Gestionarea înregistrărilor financiare, asigurându-te că acestea sunt exacte, complete și conforme cu normele legale și reglementările în vigoare. Operarea plăților și încasărilor în sistemul electronic bancar și sistemele informatice interne. Gestionarea și arhivarea documentelor contabile. Gestionare
GOLDRING SA

Manager Vanzari


Candidatul ideal Studii superioare finalizate; Cunoştinţe tehnice, comerciale, financiar-contabile si juridice; Abilităti de organizare și planificare, capacitatea de a gestiona eficient programul si responsabilitățile, de a prioritiza sarcinile; Abilități de adaptare și învățare rapidă, capacitatea de anticipa nevoile si schimbările astfel încât sa fim in pas cu activitățile din companie si din industrie; Abilitatea de a analiza informațiile, de a identifica problemele și de a găsi soluții eficiente; Capacitatea de a gestiona sarcini multiple simultan, de a dovedi profesionalism in condiții de presiune; Responsabilitate, capacitatea de asumare a sarcinilor si de a lua decizii complicate; Capacitatea de a lucra constant si susținut, orientat spre rezultat; Implicare, onestitate, devotament si loialitate in toate activitățile desfășurate; Spirit energic, deschidere, rezistenta la efort prelungit si stres; Capacitate de a veni cu propuneri, inițiative de îmbunătățire continua si optimiza
ROMCAB SA

Media netă estimată pe baza celor 185 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Manager


Candidatul ideal Asistent ManagerCerinte: Studii superioare Experienta anterioara intr-un rol administrativ sau de asistenta manageriala constituie avantaj. Capacitatea de a utiliza eficient CRM si alte software-uri de office (word, excel, powerpoint). Abilitati de comunicare si colaborare puternice. Abilitati excelente de organizare si atentie la detalii. Capacitatea de a gestiona mai multe sarcini simultan, prioritizand eficient.Descrierea jobului Cautam ASISTENT MANAGER care sa ne ajute sa crestem capacitatile de consultanta asigurand suport vital echipei noastre de conducere.Vei lucra impreuna cu Directorul Departamentului de Vanzari si Directorul Operational (COO), respectiv cu (CFO), crescand eficienta acestora in activitatea lor.Pe post vei avea un set de responsabilitati pe care sa realizezi, aferente rolului pe care vei avea: Suport continuu in CRM Actualizarea si intretinerea bazei de date a clientilor in CRM, asigurandu-se ca toate informatiile sunt actuale si corecte Suport
DRAUPNIR S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 3990 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Office Administrator/​secretara


Candidatul ideal Cerinte:• Experienta de cel putin 6 luni;• Absolvent/a studii superioare;• Buna utilizare a softurilor specifice (MS Office – Excel avansat, Outlook);• Limba engleza la nivel mediu;• Atitudine pozitiva orientata spre client;• Abilitatea de a identifica si rezolva probleme;• Preocupare pentru exactitate;• Orientare catre rezultate;• Autonomie;• Initiativa si pro-activitate.Descrierea jobului • Preia mesajele primite (prin telefon, fax, e-mail) si le distribuie destinatarilor in companie;• Preia, inregistreaza, distribuie si arhiveaza corespondenta primita;• Arhiveaza diverse tipuri de documente;• Actualizeaza in sistemul informatic datele de indentificare ale clientilor, atunci cand este necesar sau cand i se solicita acest lucru;• Asigura protocolul vizitelor clientilor sau a altor vizitatori la sediul punctului de lucru;• Intocmeste necesarul de materiale si produse consumabile necesare bunei desfasurari a activitatii (exemplu: papetarie, protocol, consumabile curaten
RENANIA TRADE SRL

Operator Call Center


Candidatul ideal Iți dorești un job la care să îmbini într-o echipă tânără munca și profesionalismul?Dacă raspunsul este DA, vino să le pui în practică alături de echipa noastră!Firma BRM HOME SOLUTION aflată în Târgu Mureș angajează persoаnе pе postul de Opеrаtor Cаll center. Cautăm oameni dinamici și creativi care au abilități bune de comunicare și relaționare cu clieții și colegii. Experiența anterioară nu este obligatorie. Vino, în schimb, cu energie pozitivă, abilități de comunicare și de lucru în echipă.• Persoană comunicativă, activă, cu inițiativă, dornică de a învăță lucruri noi.• Atitudine pozitivă, capacitate foarte bună dе comunicare si relaționare, atât cu clienții, cât și cu colegii.• Atenție și ascultare activă.• Orientare in vederea soluționării clienților.• Empatie.• Cunoștințe minime dе calculator.Descrierea jobului Beneficii : · Contract de munca pe perioadă nedeterminată, condiții de muncă stabile.· Salariu fix + comision în functie de target-ul realizat.· Training
BRM HOME SOLUTION S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 217 de salarii introduse în Salario: 2900 RON/Luna

Manager - Sala Jocuri


Candidatul ideal - Experienta anterioara in coordonarea operationala/ administrativa a unei echipe, minim 1 an;- Capacitate de asumare a responsabilitatii si de luare a deciziilor;- Excelente abilitati de management;- Experienta in activitati ce presupun deschiderea si inchiderea punctelor de lucru pe plan local;- Capacitatea de a implementa politicile, procesele si strategiile companiei;- Orientare spre rezultate, motivat de a lucra intr-un mediu competitiv;- Foarte bune capacitati de coordonare, organizare si motivare a personalului;- Cunostinte de operare MS Office - nivel mediu spre avansat;Descrierea jobului - Planifica, coordoneaza si gestioneaza operatiunile zilnice din locatie;- Supravegheaza modul de functionare al echipamentelor, se asigura ca acestea sunt licentiate si anunta departamentele de specialitate in cazul in care apar disfunctionalitati;- Intocmeste analize si rapoarte privind activitatea din locatie si propune masuri de imbunatatire;- Responsabil de coordonarea si
MAGIC GAMES AB SRL

Inginer In Industria Lemnului


Candidatul ideal Candidatul ideal are studii superioare in industria lemnului si o experienta pe un post similar de 3-5 ani in domeniu.Cunoaste limba franceza si engleza la nivel avansat si poate comunica atat scris cat si verbal utilizandu-le.Pregătirea necesară: studii de specialitate, cunoștințe avansate de lucru în AutoCAD, Sketch-up, Microsoft Office, PaneCutte.Este o fire activa si analitica si poate lucra atat in echipa pe proiecte mai mari cat si individual pe proiectele alocate persoanei sale.Descrierea jobului Atribuții și responsabilități:- întocmește documentația tehnică pentru produse noi sau reproiectate, conform metodologiei stabilite;- îndosariază documentația tehnică pentru șeful de secție;- distribuie documentația tehnică șefului de secție;- stabilește necesarul de accesorii speciale și informează șeful de secție referitor la acestea;- urmărește respectarea documentației în secția de producție, cât și corectarea documentației ca urmare a solicitărilor clienților sau s
PROMOBDECOR SRL

Casier Targu-mures Shopping City


Candidatul ideal Casier Targu-Mures Shopping CityDescrierea jobului Casier Targu-Mures Shopping City
PEPCO RETAIL SRL

Operator Dispecer Sisteme De Monitorizare


Candidatul ideal Suntem Gedeon Richter România căutăm un coleg responsabil și dedicat, cu bune abilități de organizare și comunicare pentru a ocupa rolul de Manager Proiect Investiții din cadrul echipei de la Investiții.Tu ești persoana pe care o căutăm dacă:Ești absolvent de studii medii tehnice;Ai abilități bune de comunicare;Ai cunoştinţe de operare calculator;Ai cunoștințe despre sisteme de monitorizare și aparatură de control BMS (Building Management System) și EMS (Enviromental Management System)Disponibilitate de a lucra in schimburi (12/24).Ar fi un plus pentru tine dacă ai:Cunoștințe de limba engleză;Experiență în domeniu.Descrierea jobului Obiectivul postului: Obiectivul postului are ca scop urmărirea regimului de exploatare, utilizare, funcționare a agregatelor energetice și de utilități prin sistemele de monitorizare BMS/EMS la sediul Gedeon Richter România SA.Provocările tale vor fi:Urmărirea sistemelor de monitorizare BMS/EMS;Administrarea sistemului de Ticketing pentru r
GEDEON RICHTER ROMANIA SA

Team Leader Productie - Targu Mures


Candidatul ideal Acceptă provocarea viitorului și alătură-te echipei noastre pentru dezvoltarea unei cariere de succes!Cautam pentru echipa noastra de Productie o persoana deschisa cu bune abilitati de Leadership orientat spre rezultate.Pentru acest rol este nevoie de: Cunostinte de limba engleza la nivel avansat conversational. Abilitatea de a lua decizii Abilitatea de a motiva si inspira Abilitatea de a planifica si organiza Deprinderi de comunicare Orientare spre client Spirit de echipa Orientare spre dezvoltare personala si profesionala Abilitatea de a analizaBeneficiile pe care le oferim sunt: Traininguri pentru dezvoltare profesionala si personala Transport gratuit Tichete de masa Tichete cadou Bonus anual de performanta Abonament medical Al 13-lea salariu Bonus de fidelitateDescrierea jobului Rolul face parte din cadrul departamentului de Productie si presupune urmatoarele responsabilitati: Generarea si administrarea bugetului de investitii si de cheltuieli in confomitate cu pla
HIRSCHMANN AUTOMOTIVE TM S.​R.​L.​

Sales Representative - Tt Corporate - Tg Mures


Candidatul ideal Bune abilităţi de comunicare şi adaptare la interlocutor; Responsabilitate faţă de munca proprie şi orientare spre atingerea rezultatelor dorite; Disponibilitate pentru o activitate preponderent de teren; Studii medii finalizate (Diploma de Bacalaureat care să ateste finalizarea studiilor); Permis de conducere – categoria B (fără incidente); Constituie avantaj experienţa profesională în domenii care presupun relaţionare cu clienţii.Descrierea jobului Obiectivul principal:Dezvoltarea afacerii companiei în aria repartizată prin realizarea volumelor de vânzări şi stabilirea relaţiilor de parteneriat cu toţi clienţii alocaţi, respectând standardele şi politicile companiei.Responsabilităţi principale: Gestionarea şi dezvoltarea portofoliului de clienţi; Vizitarea clienţilor arondaţi, conform rutei desemnate; Realizarea obiectivelor de vânzări setate în zona repartizată; Închiderea procesului de vânzare prin recuperarea în întregime a contravalorii facturilor la toţi clienţi
INTERBRANDS ORBICO S.​R.​L.​

Asistent Financiar


Candidatul ideal studii superioare de profil economicexperienta de minim 2 ani in domeniul economiccunostinte bune de operare Windows, Excel, baze de datecapacitate de analiza si verificare, atentie la detalii si acuratetepermis de conducere cat. BDescrierea jobului inregistrarea si mentinerea evidentei extraselor bancarepregatirea platilor zilnice si elaborarea propunerilor de plata saptamanaleemiterea, amendarea si mentinerea evidentei garantiilor bancareintretinerea bazei de date clienti si gestionarea notificarilor legate de tranzactiile financiare
GEIGER TRANSILVANIA SRL

Media netă estimată pe baza celor 34 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Agent Vânzări Târgu Mureș


Candidatul ideal Agent Vânzări Târgu Mureș Dacă te alături echipei noastre îți oferim: Un loc de muncă stabil; Oportunitatea de a acumula experiență într-o companie multinațională de prestigiu; Lucrul într-o echipa de profesioniști; Traininguri.Ce urmează? Pre-interviu cu Talent Advisor JTI GBS (Global Business Services); Inteviu cu managerul direct și P&C-ul local.Toate profilele vor fi procesate, însă doar candidații selectați pentru următoarea etapă vor fi contactați de pe un număr din Polonia (aici se află unul dintre Centrele de Servicii Globale JTI).Dacă descrierea rolului corespunde cu aspirațiile tale profesionale, aplică acum! Descrierea jobului Responsabil de distribuția, merchandisingul și vânzarea produselor companiei, încasarea în termen a creditelor acordate în piață, dezvoltarea și menținerea relațiilor bune cu clienții existenti și abordarea clienților noi.Cerințe: Minim 1 an experiență în vânzări, preferabil în industria bunurilor de larg consum (FMCG); Studii medii (s
J.​T.​ INTERNATIONAL ROMANIA SRL

Consilier Vanzari Targu Mures


Candidatul ideal Consilier Vanzari Targu MuresDescrierea postului • Salutarea, întampinarea, abordarea și consilierea clienților nostri cu scopul de a le oferi produsele potrivite nevoilor lor • Furnizarea de informații clienților nostri cu privire la produse și servicii, prezentarea de opțiuni alternative și idei de achiziții suplimentare (accesorii și / sau produse complementare) și încurajarea acestora pentru a achiziționa produsele C&A • Prioritizarea clienților în detrimentul altor sarcini • Aprovizionarea cu marfă a magazinului și prezentarea acesteia conform cu recomandarile de mercantizare • Operarea casei de marcat și procesarea plăților cu numerar/card pentru achizițiile efectuate de către clienții nostri Dacă ești pasionat de modă, gândești proactiv si îți place să interacționezi cu oamenii, ne-ar face plăcere să te cunoaștem!Descrierea jobului Consilier Vanzari Targu Mures​Descrierea postului • Salutarea, întampinarea, abordarea și consilierea clienților nostri cu scopul de
CA MODA RETAIL SRL

Responsabil Logistica


Candidatul ideal Cautam un nou coleg ​Responsabil logistica in departamentul de logistica al companiei Royal DRU. Persoană cu spirit de echipa dezvoltat si capabila sa se integreze rapid. Persoana responsabilă si echilibrata, Abilitati excelente de comunicare, organizare, planificare si prioritizare, Minim studii medii, Utilizare PC nivel mediu spre avansat, Atenta la detalii, cu experienta relevanta in departamentul de logistica/depozit, Experienta anterioara in sisteme de operare a comenzilor de transport– constituie un avantaj, Cunostinte operare MS Office (Excel mediu); Cunostinte de limba Engleza mediu. Permis de conducere cat. B De preferat sa detina atestat de motostivuitorist.Descrierea jobului Intelegerea si respectarea proceselor logistice de preluare, depozitare si expeditie marfa; Organizarea si trasabilitatea comenzilor de transport si al livrarilor de marfuri intern si extern – utilizarea aplicatiilor furnizorilor de transport; Optimizarea costurilor legate de transport;
ROYAL DRU PARTS S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 413 de salarii introduse în Salario: 4300 RON/Luna

Intrebari frecvente

Care este salariul mediu in Targu Mures?

Salariul mediu net in Targu Mures este de 3 800 lei. Venitul mediu brut fiind de 6 600 lei, potrivit datelor INS pe anul 2022.

Cate locuri de munca sunt disponibile in Targu Mures?

In prezent avem disponibille 727 locuri de munca in Targu Mures.

Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.