Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Networking engineer in Braila

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Networking engineer in Braila

Cauta printr-o varietate mare de joburi Networking engineer in Braila si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Networking engineer in Braila si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Medic Specialist Oncolog


Candidatul ideal Medic specialist sau primar oncolog cu sau fara experienta Descrierea jobului Diagnosticare, tratament si monitorizare a pacientilor oncologici in regim de spitalizare de zi sau ambulator.Nu exista spitalizare continua, nu se fac garzi.Program flexibil, salariu motivant.
BOLDEANU C.​ COSMIN - CABINET MEDICAL INDIVIDUAL

Specialist Servicii Clienti


Candidatul ideal Povestea ta începe aici!Când alegi mai mult decât banking, primești mai mult decât un job, pentru că#PeopleofBT inseamna obiective comune, spirit de echipa si ajutor reciproc prin care construim impreuna un viitor sigur.Dacă ești o persoană căreia îi place să interacționeze, focusată pe identificarea de soluții și oferire de spirjin, rolul acesta este pentru tine!Pe lângă asta,Ne-ar mai plăcea să constatăm că:ești o persoană proactivă, cu inițiative noi și îndrăznețe;te adaptezi ușor la fiecare situație întâlnită;îți place să interacționezi cu persoanele și să le identifici nevoile;deții abilități dezvoltate în zona promovării și vânzării de produse și servicii.Descrierea jobului Aceste atribute te vor ajuta să:comunici eficient cu clienții băncii pe baza nevoilor pe care le identifici și să recomanzi produsele sau serviciile potrivite pentru aceștia;realizezi operațiuni cu numerar sau fără numerar în funcție de specificul tranzacției;oferi sprijin clienților pentru a
BANCA TRANSILVANIA SA

Media netă estimată pe baza celor 1061 de salarii introduse în Salario: 3262 RON/Luna

Brand Specialist


Candidatul ideal Suntem in cautarea unui Brand Specialist entuziast care sa reprezinte imaginea companiei în fața consumatorilor .Ce ne dorim de la un Brand Specialist: Disponibilitate 5 zile pe saptamana; Aspect fizic placut; Bune abilitati oratorice si orientare catre client; Carisma, vibe pozitiv si orientat spre dezvoltare; Seriozitate si punctualitate; Experienta in domeniu Tobacco reprezinta un avantaj.Valorile noastre:Noi punem mare pret pe valorile noastre fundamentale si ne-ar bucura sa stim ca impartasesti aceleasi principii: Colaborare - Cautam oameni carora le place comunicarea deschisa, care formeaza relatii frumoase in cadrul echipei noastre. Etica profesionala - Cautam candidati care sa respecte standardele etice și sa acționeze in mod corect și onest in toate interactiunile profesionale. Rezultate durabile - Ne dorim oameni care inteleg ca rezultatele vin direct proportional cu eforturile si pe care ne putem baza pe termen lung.Descrierea jobului Rolul unui Brand Specia
TRADE ACTIVATION GROUP S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 297 de salarii introduse în Salario: 6500 RON/Luna

Planificator/​specialist Plan Sinteze - Ajofm | Anofm


Ocupatia: PLANIFICATOR/SPECIALIST PLAN SINTEZE - AJOFM | ANOFMAngajator: S.C. VARD SHIPYARDS ROMANIA S.A.Experienta: Experienta putina Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: BRAILA
S.​C.​ VARD SHIPYARDS ROMANIA S.​A.​

Medic Specialist - Ajofm | Anofm


Ocupatia: MEDIC SPECIALIST - AJOFM | ANOFMAngajator: SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA BRAILAExperienta: Fără experienta (0 ani)Educatie: Universitar-MASTERTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: BRAILA
SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA BRAILA

Medic Specialist Medicină Legală - Posturi Gov | Locuri De Munca La Stat


Spitalul Clinic Judetean de Urgenta Braila Expira in 2024-04-24 LocatieBraila NivelFunctii de executie Tip Permanent AngajatorInstitutii locale CategorieFunctie contractualaAnunt 1 post vacant medic specialist medicina legalaCalendarul de desfasurare a probelor concursului/ examenului de ocupare a unui post vacant de medic specialist, specialitatea medicina legala din cadrul Serviciului Judetean de Medicina Legala11.04.2024 - 24.04.2024,ora 14.00- depunere dosare candidati 24.04.2024 - ultima zi de inscriere- ora 14.00 25.04.2024 - selectia dosarelor- ora 14.00 26.04.2024 - contestatie selectie dosare - ora 14.00 29.04.2024 - rezultat contestatie selectie dosare -ora 14.00 09.05.2024 - proba scrisa - ora 10.00 10.05.2024 - contestatie proba scrisa - ora 13.00 13.05.2024 - rezultat contestatie proba scrisa - ora 14.00 14.05.2024 - proba practica/clinica - ora 10.00 15.05.2024 - contestatie proba practica/clinica - ora 14.00 16.05.2024 - rezultat contestatie proba practica/clinica - ora
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Vezi alte joburi relevante

Tehnician Curenți Slabi


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 3000 până la 4500 LEI pe lună
Suntem în căutarea unui Tehnician în Curenti Slabi pentru a se alătura echipei noastre dinamice! Cerințe:- Experiență minimă în cablarea instalațiilor de curenti slabi (supraveghere video, antiefractie, rețele de date), inclusiv pozarea canalului de cablu PVC și organizarea cablurilor pentru curenti slabi.- Cunoștințe minime în cablarea structurată și retelistica.- Studii tehnice de profil sau cursuri de calificare anterior urmate, cu calificare ca tehnician sisteme de securitate reprezintă un avantaj.- Posesor de permis de conducere categoria B;- Diplomă de Bacalaureat sau echivalent în domeniul tehnic.- Cazier judiciar fără înregistrări.- Disponibilitate pentru lucru la înălțime mică sub 3m.- Abilități de organizare, responsabilitate și ordine la locul de muncă. Responsabilități:- Instalare și conectare a sistemelor tehnice de securitate sau a rețelelor de telecomunicații.- Mentenanță și service la sediile beneficiarilor pentru sistemele tehnice de securitate. Beneficii:- Contract in
InfoCalc Reparatii SRL

Manager/​Consilier despagubiri accidente rutiere


Companie verificată
Aplica rapid
Căutăm un manager/consilier ca tine! Dacă te atrage ideea de a lucra într-o companie care pune preț pe talentul tău și care este dispusă să investească în pregătirea ta profesională, suntem convinși că merită să aplici. În plus, dacă esti o persoană: - perseverentă, dinamică, orientată către rezultate;- cu spirit antreprenorial;- care deține o capacitate de analiză și sinteză;- cu abilități de comunicare și negociere;- care merge înainte, indiferent de obstacole;- ești mai mult decât binevenită în echipa! Descrierea jobului: - Venim în sprijinul persoanelor vătămate sau a familiilor persoanelor decedate în accidente rutiere, acordându-le asistență pentru obținerea despăgubirilor cuvenite, de la societățile de asigurări. Responsabilitățile tale: Manager:- Recrutarea și selecția candidaților în vederea dezvoltării echipei;- Planificarea și organizarea activității;- Coordonarea, monitorizarea și evaluarea activității echipei;- Pregătirea și formarea deprinderilor specifice activității de
Serar Invest Consult SRL

Office Manager @ Ing Braila


Candidatul ideal Ce căutăm la un partener INGExperiență în domeniul asigurărilor / reasigurărilor sau în domeniul bancar;Succes dovedit în construirea, dezvoltarea și managementul echipelor de vânzări;Spirit antreprenorial, apetit comercial și experiență solidă în relația cu clienții;Experiență în vânzări, competititvitate și orientare către rezultate;Te definește pasiunea pentru acțiune și rezultat și reușești să întrevezi oportunități în orice context? Atunci dispui de ingredientele necesare pentru a reuși să contruiești o afacere de succes.Îți poți pune în valoare toate aceste calități, beneficiind de suportul și expertiza ING Bank!Descrierea jobului Cauți o idee de afaceri? Alege să devii partener ING!ING iți oferă o oportunitate unică de investiție în domeniul serviciilor bancare prin dezvoltarea unei afaceri proprii care presupune servicii de consultanță, promovare și vanzare de produse bancare.Ce înseamnă sa fii partener INGSă conduci un ING Office presupune implicare 100% în de
ING BANK N.​V.​ AMSTERDAM SUCURSALA BUCURESTI

Financial Analyst – Back Office


Candidatul ideal CERINTE:- Abilitati solide de operare PC si viteza de tehnoredactare;- Cunoasterea programelor de birou (excel, word, powerpoint) - nivel mediu;- Capacitate analitica si atentie la detalii;- Atitudine proactiva;- Capacitatea de gestionare eficienta a timpului si a prioritatilor;- Respectarea regulilor si procedurilor companiei;- Persoana flexibila, careia ii place sa lucreze intr-un mediu dinamic;- Fidelitate si stabilitate;- Spirit de echipa.Descrierea jobului - Intocmirea fiselor de evaluare a clientilor;- Emiterea contractelor de vanzare-cumparare;- Realizarea testimonialelor;- Verificarea saptamanala a stocurilor tampon;- Inregistrarea si actualizarea bazei de date a firmei;- Asigura acuratete in livrarea rezultatelor si pregateste rapoarte la cererea conducerii, conform deadline-urilor convenite;- Planifica si prioritizeaza lucrarile de back office in functie de importanta si volumul lucrarilor existente;- Respecta programul de lucru, regulamentele de ordine inter
INTERNEBA SRL

Manager de tura pentru restaurant fast-food


Scurta descriere a companiei Moving forward is impossible without the initial drive to do things differently. Our business is all about the people we come across, whether it's in our everyday interactions or in our vision for the brand. Cerinte Cerințe:- Experiență anterioară în industria restaurantelor sau a serviciilor alimentare, cu o preferință pentru experiența într-un mediu de fast food- Abilități excelente de comunicare și leadership, cu capacitatea de a motiva și de a ghida echipa către atingerea obiectivelor- Capacitatea de a lucra sub presiune și de a gestiona situații tensionate sau imprevizibile cu calm și profesionalism- Cunoștințe solide despre igienă și siguranță alimentară, respectând normele și reglementările relevante- Flexibilitate în programul de lucru, inclusiv disponibilitatea de a lucra în weekenduri și sărbători în funcție de necesitati- Capacitatea de a utiliza echipamente și tehnologii specifice industriei, cum ar fi casele de marcat și sistemele informatice d
HRS Romania

Credit&collection Analyst - Call Center Galati


Candidatul ideal Cum ți-ar placea să lucrezi în IT & Communication, experimentând tehnologii de vârf și bucurându-te de viață?Vino să afli ce înseamnă #LifeAtOrange!Te invățăm cele mai eficiente tehnici de comunicare, care te vor ajuta să câștigi bonusuri lunare, îți asigurăm întregul echipament de lucru (nu e nevoie să-ți folosești laptopul personal), și, dacă tot ești pasionat de vorbit la telefon, îți asigurăm abonament gratuit la noi, subvenții la achiziții de telefoane și alte device-uri cool! 😎Nu uităm de pauza ta de prânz – ai tichete de masă în format electronic, și ne îngrijim și de sănătatea ta cu un abonament gratuit la o clinică medicală privată.Dacă vrei să-ți împrospătezi starea personală, avem tot felul de programe de Wellbeing pentru zen-ul tău, iar dacă te interesează dezvoltarea profesională, află că ai ajuns exact unde îți doreai: îți oferim training-uri dintre cele mai variate, consiliere în carieră și te ajutăm să crești împreună cu noi - și, mai ales, să câștigi
ORANGE ROMANIA SA

Area Sales Manager Irigatii– Braila


Candidatul ideal Absolvent(a) al(a) unei institutii de invatamant superior (de preferat in domeniul tehnic). Experienta anterioara in rolul de agent de vanzari, de preferat in domeniul sistemelor / echipamentelor de irigatii. Minim 3 ani experienta in domeniul vanzarilor. Pro-activ, persoana orientata catre client si rezultate, atentie la detalii. Abilitati de comunicare si de vanzare. Abilitatea de a intelege si de a anticipa nevoile clientului. Capacitatea de planificare si organizare a timpului independent. Cunostiinte de limba engleza la nivel mediu conversational. Cunostiinte operare calculator (MS Office, Microsoft Outlook). Posesor permis de conducere (categoria B). Disponibilitatea de a se deplasa in zona de care raspunde: Braila si Buzau.Descrierea jobului Promoveaza, prezinta si vinde sistemele / echipamentele de irigatii comercializate de companie, in conformitate cu standardele si politicile comerciale ale companiei. Stabiliteste intalniri cu clientii si pastreaza un contac
TITAN MACHINERY ROMANIA SRL

Manager Regional De Vanzari


Candidatul ideal Esti ideal pentru postul nostru dacă deții:· Experiență în managementul echipei de minim 1-2 ani;· Disponibilitate la deplasări;· Permis de conducere categoria B;· Reședința in zona Brăila sau Galați (sau in zone apropiate);· Capacitate bună de analiză, organizare, planificare și gândire strategică;· Bune abilități de conducere și coordonare a oamenilor din subordine;· Bune abilități de comunicare și relaționare;· Experiență în implementarea regulilor, normelor și procedurilor specifice organizației;· Orientarea spre rezultate și bune abilități de prioritizare.Alege să faci parte din Povestea de succes a Simigeriei Petru!Descrierea jobului BRIO GROUP SRL este în căutarea unei persoane cu abilități de antreprenor care să ocupe postul de MANAGER REGIONAL DE VÂNZĂRI pentru județele BRĂILA, GALAȚI, TULCEA ȘI BUCUREȘTI.Ce trebuie să faci tu pentru noi?· Coordonezi activitatea magazinelor din regiunile alocate, monitorizezi și asiguri o bună funcționare a acestora;· Te vei o
BRIO GROUP SRL

Manager Teritorial De Vanzari ( Tsm )


Candidatul ideal Profesionist, serios , punctual, comunicativ, inteligentDescrierea jobului Coordonarea echipei de vanzari din companie si dezvoltarea acesteiaCresterea portofoliului de clienti ai companieiIndeplinirea obiectivelor companieiMai multe informatii la interviuMasina , laptop , telefon, bonusuri
VALINST AGRICULTURE SRL

Tehnician


Scurta descriere a companiei Effective HR este o firma de recrutare si consultanta in domeniul resurselor umane.Venim cu o experiență de peste 20 ani în resurse umane în companii de toate mărimile, atât ca angajați cât și ca consultanți externi, iar dezvoltarea continuă este permanent pe lista noastră de priorități. 𝐂𝐞 𝐟𝐚𝐜𝐞𝐦?🔴 Recrutare și selecție🔴 Managementul resurselor umane🔴 Consultanță strategică în HR🔴 Proiecte de dezvoltare a organizației🔴 Servicii de optimizare CV si profil Linkedin, coaching de cariera Cerinte Candidatul Ideal:• Experienta in întreținere și service pentru imprimante, copiatoare, multifunctionale (instalare, configurare, diagnosticare, reparare echipamente), reparatii calculatoare, servere si retele de calculatoare.• Cunostinte solide depanare, intretinere si configurare imprimante, copiatoare, multifunctionale , fax-uri, plottere, atat laser cat si inkjet• Studii medii/superioare de preferat intr-un domeniu tehnic• Motivatie pentru invatarea conti
Effective Human Resources

Media netă estimată pe baza celor 5631 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Tehnician Operatiuni Fibra Optica


Candidatul ideal • Cunostinte si experienta in domeniul retelelor de telecomunicatii (sudura/jonctionare/testare fibra optica, instalări, service, construcție retea).• Studii de profil tehnic (profesionala, liceu, postliceala).• Posesor carnet de conducere auto categoria B.Descrierea jobului • Realizeaza operatiunile necesare instalarii retelei de fibra optica pentru clienti: jonctare cabluri fibra optica, instalare echipamente specifice, testare fibra optica.• Asigura intretinerea retelei de fibra optica prin activitati specifice de control, masurare si diagnosticare a functionarii retelei.• Realizeaza operatiunile necesare construirii sau modificarii traseelor de retea in functie de proiectele realizate si de avizele obtinute.• Efectueaza deplasari in vederea realizarii lucrarilor de instalare, intretinere si modernizare a retelei de fibra optica.
RUART MANAGEMENT S.​R.​L.​

Tehnician service imprimante-copiatoare


Scurta descriere a companiei Effective HR este o firma de recrutare si consultanta in domeniul resurselor umane.Venim cu o experiență de peste 20 ani în resurse umane în companii de toate mărimile, atât ca angajați cât și ca consultanți externi, iar dezvoltarea continuă este permanent pe lista noastră de priorități. 𝐂𝐞 𝐟𝐚𝐜𝐞𝐦?🔴 Recrutare și selecție🔴 Managementul resurselor umane🔴 Consultanță strategică în HR🔴 Proiecte de dezvoltare a organizației🔴 Servicii de optimizare CV si profil Linkedin, coaching de cariera Cerinte Candidatul Ideal:• Experienta in întreținere și service pentru imprimante, copiatoare, multifunctionale (instalare, configurare, diagnosticare, reparare echipamente), reparatii calculatoare, servere si retele de calculatoare.• Cunostinte solide depanare, intretinere si configurare imprimante, copiatoare, multifunctionale , fax-uri, plottere, atat laser cat si inkjet• Studii medii/superioare de preferat intr-un domeniu tehnic• Motivatie pentru invatarea conti
Effective Human Resources

Team Manager


Candidatul ideal Studii superioare sau medii; Experienta de lucru in domeniu constituie avantaj. Capacitate de analiza si sinteza in procesul decizional; Cunostinte bune de operare PC: Word, Excel; Orientare catre performanta; Capacitatea de analiză (capacitatea de înțelegere, interpretare și sinteză a elementelor esențiale dintr-un volum de informații); Abilitatea de a gestiona eficient timpul de lucru, de a organiza, planifica și prioritiza sarcinile de lucru; Capacitatea de a soluționa probleme.Descrierea jobului Recrutarea, coordonarea și controlul unei echipe proprii; Îndeplinirea obiectivelor lunare ale companiei; Organizarea și controlul activităților din zona alocată; Menținerea relațiilor cu clienții din portofoliu; Asigura respectarea confidentialitatii operatiunilor, respectarea normelor BNR si a normelor interne referitoare la operatiunile de creditare; Activități administrative.
FLEX FINANCIAL IFN SA

Media netă estimată pe baza celor 1354 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Hardware Engineer /​ Inginer proiectant


Scurta descriere a companiei Effective HR este o firma de recrutare si consultanta in domeniul resurselor umane.Venim cu o experiență de peste 20 ani în resurse umane în companii de toate mărimile, atât ca angajați cât și ca consultanți externi, iar dezvoltarea continuă este permanent pe lista noastră de priorități. 𝐂𝐞 𝐟𝐚𝐜𝐞𝐦?🔴 Recrutare și selecție🔴 Managementul resurselor umane🔴 Consultanță strategică în HR🔴 Proiecte de dezvoltare a organizației🔴 Servicii de optimizare CV si profil Linkedin, coaching de cariera Cerinte Studii: Superioare – profil electric / electrotehnic Experienta: minim 3 ani in proiectare electrica navala- Competentele postului:• Cunostinte utilizare softuri specifice de proiectare (E-PLAN / AUTOCAD) constitue un avantaj• Cunostinte referitoare la sisteme electrice si integrarea acestora, calculul elementelor instalatiilor electrice, tablouri electrice, actionari electrice, elemente de automatizare, tehnici moderne de realizare a instalatiilor electrice
Effective Human Resources
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Cautari populare
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.