Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

784 Locuri de Munca Networking engineer in Bucuresti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

784 Locuri de Munca Networking engineer in Bucuresti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Networking engineer in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Networking engineer in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Social Media Specialist


Candidatul ideal Elegance Decor caută un Specialist Social Media talentat pentru a se alătura echipei noastre. În această poziție, vei fi responsabil pentru crearea și gestionarea conținutului nostru pe toate platformele aferente, amplificând prezența noastră online și construind o comunitate.Ne dorim ca tu sa fii forța creativă din spatele brandului nostru, gata sa construiesti alături de noi povesti care conteaza.Ești pasionat pasionat de social media dar și de interior design în egala masura?Ai o abilitate naturală de a te conecta cu oamenii si de a spune acele povesti care raman?Indeplinesti urmatoarele cerinte? Experiență dovedită de minim 3 ani în social media, preferabil în industria design-ului interior, dar nu obligatoriu. Abilități excelente de comunicare scrisă și verbală, cu atentie pentru detalii și creativitate. Capacitatea de a lucra eficient într-un mediu dinamic și de a prioritiza sarcinile în funcție de importanță. Înțelegere solidă a algoritmilor de social media, ten
ELEGANCE DECOR SRL

Media netă estimată pe baza celor 49 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Demand And Replenishment Planning Specialist


Candidatul ideal Studii medii finalizate (Diploma de Bacalaureat care sa ateste finalizarea studiilor); Grad ridicat dе flexibilitate si adaptabilitate; Excelente abilitati dе planificare si organizare; Bune abilitati dе comunicare si lucru in echipa; Experienta anterioara in logistica sau activitati ce tin dе gestionarea fluxului dе marfuri - reprezinta avantaj; Experienta in proiecte ce au presupus actiuni dе forecast si ordering - reprezinta avantaj. Cunostinte SAP constituie un avantaj;Descrierea jobului Intocmeste diferite rapoarte si asigura suport pentru forta de vanzari, departamentele Contabilitate, Customer Service, Resurse Umane, Analiza Financiara etc, precum si pentru clientii externi (Furnizori), raspunzand cerintelor de corectitudine si timp – rapoarte zilnice, saptamanale, lunare conform programului stabilit, rapoarte interne Companiei si externe (Furnizori); Actualizeaza si intretine bazele de produse; Colaboreaza cu persoanele de contact ale Furnizorului, pentru optim
INTERBRANDS ORBICO S.​R.​L.​

Tax Specialist (vat)


Candidatul ideal Let’s meet if you have these skills:✅Experience 2 years in VAT compliance, advisory, and planning, preferably in a multinational company or consulting firm;✅In-depth knowledge of VAT legislation, regulations, and principles, especially OSS and IOSS regimes;✅Self-motivated, results driven, and autonomous taking responsibility for achieving results;✅Stress and pressure resilient especially during month end closure;✅Abilities to organize, plan and prioritize;✅Analytical skills;✅Able to respect deadlines;✅Experience working in SAP system, preferably in retail area;✅English knowledge;✅Advanced excel knowledge.Descrierea jobului We’re always looking for the ones truly passionate about their work. If you are amongst them, you can rest assured there is a place for you in eMAG. We’ve grown very fast and we are determined to keep doing so. What brought us here is our desire for continuous evolution and practical results.More than 6000 colleagues are part of eMAG Teams. We strong
EMAG

Specialist Salarizare /​ Payroll


Candidatul ideal ROMANIAN SOFTWARE este in cautarea unui coleg/unei colege pe pozitia de Specialist Salarizare / Payroll. Activitate : hibrid Locatie : Bucuresti, sector 2, zona OborNe dorim sa ai: Experienta minimum 5 ani in domeniul salarizarii - preferabil experienta in firme cu peste 500 de angajati, cu activitati de volum; Cunostinte de operare a pachetului MS Office - in special .xls; Cunostinte bune de legislatia muncii si salarizare; Experienta in utilizarea unui soft de calcul salarial; Studii superioare finalizate; Persoana responsabila, organizata, analitica, cu atentie la detalii.Descrierea jobului Activitatea presupune: Calculul drepturilor salariale conform pontajului, clauzelor negociate, politicii firmei si legislatiei in vigoare; Operarea popririlor/retinerilor pe statele de plata in baza hotararilor judecatoresti; Intocmirea statelor de plata; Intocmirea si depunerea declaratiilor lunare catre institutiile de stat, respectand termenele si prevederile legale; Intocmire
ROMANIAN SOFTWARE S.​R.​L.​

Specialist In Asigurarea Calitatii Proceselor


Candidatul ideal Ce trebuie sa ai in vedere pentru a reprezenta cu succes aceasta pozitie in cadrul companiei noastre: Minim 2 ani experienta in domeniul asigurarii si managementului calitatii; Cunostinte solide ale ISO9001; Cunostinte bune ale MS Office, constituie avantaj experienta intr-un software ERP; Cunostinte din punct de vedere al instrumentelor de masurare si control si metode de control; Capacitatea de a lucra cu termene limita; Punctual, atent la detalii si autodidact; Bune abilitati de comunicare si relationare.Descrierea jobului Responsabilitatile tale descrise mai jos Efectuezi anchetele de calitate pentru intreaga gama de produse; Evaluezi, atentionezi si refuzi calitativ produsele care nu se incadreaza in criteriile de acceptare, astfel incat sa se evite folosirea reperelor neconforme in componenta produsului finit; Instruieste periodic angajatii cu privire la normele de calitate; Intretine si dezvolta sistemul ISO9001, monitorizeaza si evalueaza procesele din companie
WEASEL ART SRL

Junior Specialist Achizitii /​ Buyer


Descrierea jobului Cautam un Junior Specialist achizitii non-comerciale pentru unul dintre clientii nostri. Contractul de munca este pe durata determinata de 1 an, cu posibilitate de prelungire.Esti candidatul potrivit daca ai: Studii superioare finalizate sau in curs de finalizare; Experienta in achizitii non-comerciale constituie un avantaj Cunostinte utilizare functii Microsoft Excel: Pivot Table, Vlookup. Cunostinte de limba engleza la nivel conversational; Abilitati de comunicare si negociere; Atitudine proactiva, centrata pe identificarea de solutii; Dorinta de crestere si evolutie profesionala.Responsabilitati: Mentine relatii de colaborare cu furnizorii existenti si identifica noi furnizori; Negociaza cu furnizorii conditiile de achizitie, preturile si termenele de plata; Efectueaza comenzile si urmareste termenele de livrare; Verifica stocurile pentru a evita situatiile de “out of stock”; Colaboreaza cu celelalte departamente; Intocmeste rapoarte periodice.Salariu si beneficii
EUROANSWER SRL

Specialist Resurse Umane


Candidatul ideal -Minim 2 ani experienta intr-un departament de resurse umane;-Studii superioare finalizate (economice, resurse umane, psihologie, drept);-Atestat Inspector resurse umane;-Cunostinte solide de legislatie a muncii, salarizare;-Cunostinte avansate MS Office;-Limba engleza nivel mediu;-Cunoasterea soft-ului Saga reprezinta avantaj;-Flexibilitate si adaptabilitate;-Foarte bune abilitati de comunicare si relationare;-Persoana organizata, responsabila si obisnuita sa lucreze cu dead-line-uri.Descrierea jobului Descrierea jobului-Intocmirea si administrarea dosarelor de personal;-Completarea si transmiterea Revisal-ului conform cerintelor si termenelor legale;-Gestionarea bazei de date a salariatilor (Revisal si Saga) operand la timp si in mod corect toate datele;-Redactarea si eliberarea de diferite tipuri de documente solicitate de salariati;-Pastrarea evidentei concediilor de odihna si a concediilor medicale;-Mentinerea legaturii cu serviciul extern de SSM, Medicina Muncii,
TUTYSPORT S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 1489 de salarii introduse în Salario: 4489 RON/Luna

Specialist Marketing - Zona Proiectare


Candidatul ideal Experiență anterioara ca specialist în marketing intr-o firma de arhitectura – proiectare, constructii;Absolvent/ă studii superioare (constituie un avantaj specializările în Marketing / Comunicare și Relații Publice, Arta Grafica sau Arhitectura);Abilități individuale atât pentru producție cat și pentru editarea fotografiilor de arhitectură;Cunoștințe avansate de limba engleză;Abilități de lucru în echipă și implicare în proiecte multiple;Cunoștințe de marketing digital, social media, marketing de conținut, copywriting;Cunoștințe în Microsoft Suite, Adobe Creative Suite si cunoștințe în grafică publicitară (Corel, Photoshop, Illustrator);Să fii creativ/ă, să ai inițiativă, capacitatea de a lucra independent, dar și într-un mediu colaborativ;Să îți dorești să înveți lucruri noi și să ai o atitudine orientată spre rezultate;Să îți poți planifica timpul astfel încât să fii eficient/ă;Să fii atent/ă la detalii și să îți placă să faci research; Interes puternic pentru domen
CONCRETE DESIGN SOLUTIONS S.​R.​L.​

Customer Support Specialist With German


Candidatul ideal ➡️ Profile of the candidate: Proficient in German & intermediate/proficient in English Previous experience in a customer support role A plus: You have previous experience with online gambling - working or playing, anything counts for this one! If you are new to thе business, don’t worry! Our lovely colleagues will teach you everything there is to know :) Strong attention to detail in logging, updating and managing customer Support Tickets & LiveChat Good at communicating with others - we love people who love chatting ! We chat a lot and so do our customers. We appreciate people who can speak openly and naturally You take initiative in completing tasks & perform well under pressure Availability for working in day shifts covering Monday-Sunday Descrierea jobului ➡️ What will you be doing? Handle all customer communication and requests through the communication channels established: E-mail, Chat, Calls (if any) Identify the customer’s needs and assist with the appropriate
STELLAR DEVELOPMENT S.​R.​L.​

Software Integration Specialist


Descrierea jobului Ce ar trebui să ai? Bune abilități de comunicare și relaționare;Proactivitate și orientare către client intern/extern;Motivație de a lucra în echipa, dar și independent;Cunoștințe MS Office (Excel, Word, PPT, etc.);Limba Engleza: Minim B2;Studii superioare finalizate/în curs de finalizare.Nice to have: Cunostinte MySQL Ce ar trebui să faci? Oferi suport tehnic pentru aplicatiile din ecosistemul Sameday (Level 1 si 2);Verifici erorile semnalate în cadrul proceselor de înrolare clienti, emitere AWB, erori facturare, configurare plugin site client, configurare cont client sau alte situații particulare;Preiei tickete și răspunzi la solicitările și incidentele semnalate pe e-mail sau prin platforma UNNO;Folosesti tool-uri precum Elastic Search (Kibana) sau MySQL Workbench pentru a identifica informațiile necesare pentru rezolvarea situațiilor semnalate de către clienți sau colegii din celelalte departamente;Identifici și escaladezi incidentele majore către echipele de sup
DELIVERY SOLUTIONS S.​A.​

Treasury Back Office Specialist!


Candidatul ideal If you have at least 1 year of work experience in Treasury Back Office and you possess: Bachelor’s degree in economics; Very good command of English language; Able to easily integrate in teams, with strong communication and cooperation skills; Very good analytical and strategic thinking skills and judgment;... then we are willing to dedicate our time and resources to integrate you as a Treasury Back Office Specialist!Descrierea jobului In ProCredit Bank you will be able to .. Monitor the bank's daily liquidity Monitor foreign exchange exposures Make registrations and daily reconciliation of NOSTRO accounts Process the international payments and receipts and related commissions Analyze and process all swift messages for Treasury operations In ProCredit Bank we can offer you .. Interesting and challenging work in a stable environment with friendly atmosphere Dynamic multinational team characterized by flat hierarchies and open communication Personal growth opportunit
PROCREDIT BANK SA

Seller Development Specialist


Candidatul ideal Cerinte: Experiența de minimum 6 luni în Telesales; Bune abilități de comunicare, motivație de a invata lucruri noi și de a înfrunta provocări, ușurința în inițierea și susținerea facilă a relațiilor interpersonale; Limba engleză – nivel avansat; Ambiție, gândire logică, structurată, usurința de a invăța, spontaneitate, atitudine pozitivă; Cunoștinte de MS Office (Word si Excel, Outlook); Studii superioare finalizate; Persoană dinamică cu inițiativă și cu capacitate de a lua decizii prompte; Bune abilități organizatorice și orientare către detalii; Rapiditate și eficiență; Un plus: cunoștinte tehnice de e-commerce, PHP.Descrierea jobului eMAG își pune platforma la dispoziția unor companii externe, care își vând propriile produse prin site-ul nostru, ele fiind listate pe eMAG și vizibile pentru toți clienții noștri. Echipa Marketplace se ocupă de tot ce înseamnă relația cu sellerii, începând chiar de la zero: contracte, termeni de prezență pe eMAG, plăți, produse listat
EMAG

Seller Development Specialist With Polish


Candidatul ideal Cerințe: Experiența de minimum 6 luni în Telesales; Bune abilități de comunicare, motivație de a invata lucruri noi și de a înfrunta provocări, ușurința în inițierea și susținerea facilă a relațiilor interpersonale; Limba engleză – nivel avansat; Limba română - nivel avansat; Limba polonă - nivel mediu spre avansat; Ambiție, gândire logică, structurată, usurința de a invăța, spontaneitate, atitudine pozitivă; Cunoștinte de MS Office (Word si Excel, Outlook); Studii superioare finalizate; Persoana dinamică cu inițiativă și cu capacitate de a lua decizii prompte; Bune abilități organizatorice și orientare către detalii; Rapiditate și eficiență; Un plus: cunostinte tehnice de e-commerce, PHP.Descrierea jobului eMAG își pune platforma la dispoziția unor companii externe, care își vând propriile produse prin site-ul nostru, ele fiind listate pe eMAG și vizibile pentru toți clienții noștri. Echipa Marketplace se ocupă de tot ce înseamnă relația cu sellerii, începând chiar de
EMAG

Tehnician Mentenanta


Candidatul ideal Studii liceale sau post liceale tehnice;Experienta pe un post similar;Cunostinte tehnice (electromecanica, electrica, instalatii diverse);Descrierea jobului Se ocupa de mentenanata generala predictiva, preventiva si corectiva a locatiilor proprii; Mentine legatura cu responsabilul departamentului de tehnic in vederea gasirii solutiilor optime pentru remediere, prevenirea si evitarea avariilor; Mentine legatura cu firmele colaboratoare care efectueaza lucrari ce depaseste nivel de interventie solicitat; Mentine standardele de calitate privind interventiile tehnice in locatiile grupului; Se deplaseaza pt interventii tehnice programate sau la cerere in locatiile grupului; Urmareste sistemul de solicitari tehnice si intervine in rezolvarea acestora; Raporteaza catre seful direct situatia si stadiul lucrarilor de intretinere si reparatii, astfel incat fluxul de remediere sa fie unul optimBeneficii: Program full time, 8.00 – 17:00 de luni pana vineri Masina de serviciu Salar
JERRYS PIZZA EST SRL

Media netă estimată pe baza celor 146 de salarii introduse în Salario: 3800 RON/Luna

Specialist Constatare Daune Auto - Bucuresti


Candidatul ideal Groupama Asigurări își mărește echipa de profesioniști!Dacă dorești să îți construiești o carieră solidă, pe termen lung, la Groupama Asigurari, înseamnă că tu ești persoana pe care o căutăm!Căutăm Specialist Constatare Daune Auto în București cu:• Studii superioare (studiile tehnice constituie un avantaj);• Experienta pe un post similar in constatare daune este obligatorie - minim 2 ani experienta;• Excelente abilitati de comunicare si inter-relationare, politete, atitudine prietenoasa si profesionala;• Orientare catre client si catre livrarea unui serviciu de calitate;• Foarte bune abilitati de gestiune a conflictelor si de control al emotiilor;• Dexteritate în utilizarea calculatorului si a diverse aplicatii informatice specifice.Descrierea jobului Ce face Specialistul Constatare Daune Auto? Deschide dosarul de dauna in aplicatiile specifice dupa primirea instiintarii de dauna scrisa si programeaza de comun acord cu asiguratul data si locul efectuarii constatarii; E
GROUPAMA ASIGURARI S.​A.​

Application Specialist For Automated Systems – Junior


Candidatul ideal Technical role in testing and release of software applications for banking and logistic sector.Must have:- Very good understanding of PC components, PC ports- Experience with OS installation and configurationWill be considered a plus:- Knowledge of Linux operating systems and server applications, basic level- Knowledge of PowerShell or other scripting languages, basic level- SQL knowledge, basic level- Technical background for automated systems is a plusDescrierea jobului Job requirements:- Experience with IM (incident management) and document sharing tools (Jira, confluence etc)- Knowledge of Windows operating systems applications, medium level (drivers, installation of software, etc)- Knowledge of basic cmd commands (cd, dir, ping, mkdir)- Networking knowledge basic level (what is an IP, MAC, VPN, ping, router, switch)- Strong written and verbal communication skills- Good technical English language knowledge- You should be able to work autonomously- Desire to self-ed
KEBA AUTOMATION S.​R.​L.​

Inginer /​ Tehnician Sisteme De Securitate


Candidatul ideal Candidatul ideal trebuie sa detina: certificare inginer/tehnician sisteme de securitate permis auto categoria B autorizatia ANRE reprezinta un avantajDescrierea jobului Responsabilitati: Organizarea activitatilor de instalare a sistemelor tehnice de securitate, Instalarea sistemelor tehnice de detectie si semnalizare la efractie si control al accesului, Instalarea sistemelor tehnice de detectare, semnalizare si alarmare la incendiu, Instalarea sistemelor tehnice de televiziune cu circuit inchis (TVCI), Realizarea sistemelor tehnice de monitorizare, Asigurarea testarii, evaluarii si punerii in functiune a echipamentelor si sistemelor tehnice de detectie si semnalizare la efractie si control acces, Montarea echipamentelor si efectuarea cablajelor, Efectuarea lucrarilor de reparatii la structurile afectate de montare / cablare, Cuplarea sistemului de securitate la centrala, Diagnosticarea functionarii sistemului de securitate, Diagnosticarea starii de functionare a echipa
BUILDING SUPPORT SERVICES SRL

Customer Support Specialist Admiral Online Casino


Candidatul ideal NOVOMATIC Romania, cu o experienta de peste 30 de ani in domeniul jocurilor de noroc, angajeaza agenti pentru asistenta clientilor, pe platforma ADMIRAL ONLINE.Candidatul Ideal: Liceu absolvit cu diploma de Bacalaureat; Ocuparea anterioara a unui post de asistenta clienti, prin telefon sau email (obligatoriu); Experienta anterioara in domeniul de iGaming sau Online Casino (obligatoriu); Limba engleza scris si vorbit – nivel mediu sau superior; Cunostinte PC la nivel de utilizator, pentru Windows 7 si 10; Cunostinte avansate in utilizarea pachetului Microsoft Office (Excel, Word si Outlook); Abilitati excelente de comunicare, pentru a putea explica instructiuni si informatii complexe, atat in vorbire cat si in scriere; Cunoasterea principiilor si practicilor in domeniul relatiilor cu clientii este obligatorie;Descrierea jobului Descrierea jobului: Gestionarea solicitarilor primite din partea clientilor, prin telefon, email si chat; Identificarea problemelor clientilor s
ADMIRAL LEISURE SRL

Logistic Specialist


Candidatul ideal The Logistics Specialist assumes the primary responsibility for overseeing the timely processing and fulfillment of daily pick-up orders.As a candidate: You should have a University Degree in economics, transportation, supply-chain, or equivalent. Additionally, a minimum of 2 years of previous experience as a specialist in logistics or customer service is required. Strong communication and interpersonal skills, along with proficiency in Microsoft Access, Microsoft Power BI, and various logistics software, are essential. Proficiency in MS Office, organizational skills, the ability to balance competing priorities, managing complex tasks in a fast-moving environment, handling confidential information discreetly, and a passion for finding new ways to improve and simplify working processes are also desired attributes. Descrierea jobului Responsibilities include collecting, interpreting, and analyzing various pick-up order data to propose adjustments for improved efficiency.
RETURO SISTEM GARANIE RETURNARE S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 402 de salarii introduse în Salario: 4300 RON/Luna

Specialist Marketing


Candidatul ideal Abilitati necesare: Absolvent studii superioare de Marketing – constituie un avantaj; Autonom si autodidact, flexibil și orientat spre îmbunătățiri; Bune abilități de comunicare, prezentare și creativitate; Cunoștințe de limba engleză – avansat;Cunoștințe necesare: PC – Office Editare fotografii in programe specifice; programe de editare grafică (ex. Corel Draw, Corel Paint etc.) platforme CMS (ex. Wordpress), CMR (ex. Mailchimp) administrare web content (ex. Elementor) Instrumente dе analiză a site-urilor (ex. Google Analytics)Descrierea jobului Responsabilitati: Organizarea participării la evenimentele online si offline din domeniul medical pentru companiile din grup; Realizarea materialelor de comunicare ale companiei (cataloage, broșuri, reclame pentru revistele de profil); Conceperea conținutului si transmiterea de newsletters; Realizarea diferitelor tipuri de prezentări ale firmei, produselor si serviciilor acesteia; Administrarea paginilor de social media ale co
TEHNOPLUS MEDICAL SRL

Media netă estimată pe baza celor 1224 de salarii introduse în Salario: 4100 RON/Luna

Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 784 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.