Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

137 Locuri de Munca Networking engineer in Cluj-Napoca

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

137 Locuri de Munca Networking engineer in Cluj-Napoca

Cauta printr-o varietate mare de joburi Networking engineer in Cluj-Napoca si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Networking engineer in Cluj-Napoca si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Pharmacy Account Specialist


Candidatul ideal Absolvent studii universitare; Experienta de minim 12 luni in vanzari (experienta in vanzari in piata pharma constituie un avantaj); Permis de conducere categoria B (minim 12 luni vechime) si disponibilitate pentru deplasari; Excelente abilitati de comunicare si negociere; Abilitati dezvoltate de prezentare; Orientare catre clienti si rezultate; Proactivitate, spirit de echipa.Descrierea jobului Promoveaza numele, imaginea si serviciile MagnaPharm Marketing & Sales SRL in relatiile cu partenerii de business; Promoveaza in mod etic catre clienti (farmacii si distribuitori) produsele companiei respectand strategia si politica companiei, conform obiectivelor stabilite; Monitorizeaza implementarea actiunilor de marketing agreate in clientii vizitati (planograme, promotii consumator, alte elemente de vizibilitate); Organizeaza prezentari produse, traininguri si mese rotunde cu toti clientii din zona alocata (farmacii si distribuitori) Participa la evenimente: conferinte, si
MAGNAPHARM MARKETINGSALES ROMANIA SRL

Asistent Manager Comercial/​ Specialist Licitatii Publice /​ Specialist Fonduri Europene


Candidatul ideal Vrem sa ne marim departamentul comercial si avem nevoie de 3 persoane care sa gestioneze: solicitarile clientilor in legatura cu achizitia/instalarea panourilor fotovoltaice licitatiile publice accesarea fondurilor europene.Pentru a-ti fi mai usor, ar fi bine sa ai: Studii superioare Experienta pe o pozitie similara de cel putin un an constituie un avantaj Cunostinte solide de MS Office Dorinta de a invata – it’s a must Abilitati de comunicare si munca in echipa Capacitatea de sinteza Organizare, atentie de detalii Managementul timpului si respectarea deadline-urilor Adaptabilitate si responsabilitate Limba engleza nivel mediu Cunostiinte de baza privind achizitiile publice/accesare fonduri nerambursabile – you can always google itDescrierea jobului Practic, daca decizi sa ni te alaturi, vei avea urmatoarele responsabilitati: Urmaresti solicitarilor primite online si de la agenti, contactarea clientilor, generarea ofertei, a contractului si a facturii – vei gestiona in
MODERN POWER SYSTEMS SRL

Specialist In Achizitii


Candidatul ideal Pe cine cautam? Experienta de minimum 2-3 ani intr-un post similar; Studii superioare finalizate in economie, inginerie sau inginerie economica; Cunostinte foarte bune de calculator in Microsoft Office (Word, Excel, PPT), in alte sisteme de software si sisteme de gestionare a stocurilor (ERP); Cunostinte bune de limba engleza; Atentie la detalii si standarde inalte pentru controlul calitatii; Abilitati de comunicare pentru a ajuta la negocieri si pentru a se asigura ca asteptarile sunt clare; Cunostinte financiare si contabile pentru calcularea marjelor, profitului brut si reducerilor; Intelegere a managementului lantului de aprovizionare si a logisticii; Abilitati de achizitii si de gestionare a stocurilor.Descrierea jobului Responsabilitati: Analizeaza cererile de achizitie pentru autorizarea lor corespunzatoare; Analizeaza, selecteaza furnizori si emite comenzi de achizitie; Introduce cu acuratete in sistem comenzile primite; Monitorizeaza stocurile din depozit si p
UTILBEN SRL

Social Media Specialist - Marketing And Content Creator


Candidatul ideal - Experienta dovedita de minim 1 an in social media- Cunostinte avansate Canva/Adobe/Telegram/Facebook/Instagram/Twitter/LinkedIn- Abilitati excelente de comunicare scrisa si verbala- Capacitatea de a respecta task-urile si deadline-urile- Intelegerea solida a algoritmilorDescrierea jobului Creează strategia de content – În conformitate cu obiectivele generale de brand.Creează conținut: grafică, videos și text scris, care rezonează cu publicul nostru țintă pe diferite platforme (Instagram, Facebook, Pinterest, TikTOk, LinkedIN).Creeaza planul editorial lunar pentru toate platformele de brandGestionează toate conturile de social media, inclusiv programarea conținutului, postarea și monitorizarea acestuia. Research constant al tendințelor din industrie, pentru a optimiza performanța social media.Monitorizeaza comunicarea si performantele competitiei.Analizează metricile și insight-urile de social media pentru a măsura performanța, a identifica zonele pentru îmbunătățiri
ASOCIAIA UNITED HEARTS AND CULTURES

Specialist Achizitii (aprovizionare)


Candidatul ideal Persoana cu studii superioare, cunoasterea limbii engleze, capacitati analitice si de comunicare.Descrierea jobului Salariul 3500 RON + KPIResponsabilitati de baza:- Gestionarea cu procesul de achizitii ( aprovizionare cu marfa): analiza stocurilor, plasarea si receptionarea comenzilor de marfa, introducerea in soft.- Mentinerea relatiilor cu furnizorii de roduse.- Gestionarea cu nomenclatorul de marfa.
CREAVITA FOOD COMPANY S.​R.​L.​

Specialist Asigurări - Back Office - Bt Broker De Asigurare


Candidatul ideal Oportunitate de carieră la BT Broker de Asigurare SRL: Specialist Asigurări – Back OfficeÎn contextul extinderii echipei noastre, căutăm un Specialist Asigurări – Back Office dedicat și pasionat care să se ni se alăture.Dacă ești o persoană care: deține cunoștințe bune de Microsoft Office – Word, Excel; se face ușor înțeleasă și are capacitatea de a prioritiza și gestiona sarcini multiple; este atentă la detalii și are un bun management al timpului, respectand termenele limită; vine cu spirit de echipă, adaptabilitate, gândire creativă, abilități bune de comunicare și o atitudine pozitivăatunci ai toate șansele să fii candidatul ideal pentru pozitia de viitor coleg în echipa BT Broker de Asigurare SRL, mărindu-ti șansele de a intra în spiritul #peopleofBT!Descrierea jobului În calitate de Specialist Asigurări – Back Office, vei fi responsabil pentru: consilierea clienților din portofoliul BT Leasing, companie din Grupul Financiar BT, privind ofertele de asigurare și în
BANCA TRANSILVANIA SA

Controlor Financiar (financial Controlling Specialist)


Candidatul ideal Pentru unul dintre clientii nostri, o importanta companie nationala din domeniul constructiilor, cautam Controlor Financiar.Cerinte:● Studii superioare economice absolvite;● Experienta necesara intr-un rol similar: minim 3 ani● Cunostinte Office (in special Excel), Outlook, ERP.Responsabilitati:● Verifica, controleaza si monitorizeaza respectarea bugetelor de santier prin intocmirea de rapoarte comparative pe tipuri de activitati/cheltuieli versus venituri aferente, identificand orice deviatie pozitiva sau negativa fata de buget● Raporteaza orice cheltuiala neprevazuta in bugetul santierul si solicita sefului de santier responsabil justificari pentru oportunitatea acestor cheltuieli.● Colaboreaza cu echipa operationala in urmarirea bugetelor de santier.● Verifica conformitatea contractuala a facturilor subantreprenorilor si raporteaza managementului neconcordantele.● Verifica existenta documentelor necesare deschiderii unui santier – arhiva,● Verifica, monitorizeaza si
Confidenţial

Specialist Online Marketing


Candidatul ideal Persoana cu studii sau experienta in marketing.Descrierea jobului Principalele responsabilitati sunt: - Gestionarea companiilor de online poromovare.- Creare de content.- Marketingul produselor.
CREAVITA FOOD COMPANY S.​R.​L.​

Specialist Marketing Online


Candidatul ideal Candidatul ideal: absolvent studii superioare, specializarea: marketing/ relatii publice/ comunicare/ jurnalism; experienta minim 1 an in domeniile Marketing sau PR; persoana creativa, organizata, cu o atentie sporita la detalii; claritate si coerenta in redactarea textelor publicitare, experienta in copywriting; excelente abilitati de comunicare, spirit de initiativa; experienta cu Google Analytics, Google Ads, Facebook Ads; cunostintele de baza in design grafic constiutuie un avantaj. Descrierea jobului Descrierea jobului: participa la conturarea strategiei de promovare pe toate canalele de digital marketing; urmareste implementarea actiunilor de marketing, colaborand si dand feedback tuturor partilor implicate; creeaza briefuri pentru agentiile de marketing externe, urmareste rezultatele si propune optimizari; este responsabil de copywriting-ul pentru diferite medii de promovare ale companiei – site, social media, prezentari, descrieri de produse, articole de blog,
HOME DECOSTYLE SRL

Media netă estimată pe baza celor 2 de salarii introduse în Salario: 5995 RON/Luna

Product Specialist – Ati Si Bloc Operator


Candidatul ideal Cerințe: • studii superioare finalizate;• cunoștințe in domeniul tehnic;• experiență in vânzări, de preferință in domeniul medical;• cunoașterea procedurii de achiziții publice;• cunoașterea limbii engleze scris/vorbit;• excelente abilitați de comunicare;• lucru in echipa;• perseverenta, corectitudine, implicare;• cunoștințe de operare PC (Word, Excel, Power Point);• permis de conducere auto categoria B;• disponibilitate pentru deplasări frecvente.Descrierea jobului Postul este situat in cadrul Departamentului Vânzări - Divizia Echipamente Clinice si are drept scop promovarea si vânzarea echipamentelor - Paturi si mobilier medical pentru ATI, UPU.Principalele responsabilități:• identifica noi posibilități de dezvoltare a afacerii prin găsirea si contactarea potențialilor clienți;• promovează produsele din portofoliul companiei;• prospectează in permanenta piața in vederea identificării de noi clienți si a creșterii cotei de piață a produselor in zona in care acționează
TEHNOPLUS MEDICAL SRL

Accounts Payable Specialist With German


Descrierea jobului As an Accounts Payable Specialist will be responsible for the AP accounting activities Emerson European locations, following Standard Accounting Policies and Procedures. We look forward to seeing your application! In This Role, Your Responsibilities Will Be: * Perform routine accounts payable tasks in a timely manner including bringing together information, verifying the accuracy, inputting/ processing vendor invoices (PO and non-PO) and travel & expense reports; * Identify disputes related to the invoices (quantity/pricing concerns, etc.) and is responsible for following up & resolving with the relevant department; * Provide support, as the need arises, to the various accounts payable activities in all European locations; * Liaise with vendors/suppliers, business units and respond to queries; * Prepare/send account statements when required and resolves discrepancies; Who You Are: You apply others’ diverse experiences, styles, background, and perspectives to get resu
EMERSON SRL

Automotive Technical Support Specialist


Candidatul ideal • Fresh graduate in engineering• Fluent in German (B2,C1)Descrierea jobului Responsibilities• Processes the vehicle technical assistance requests• Ensures the respect for procedures• Contributes to control and reduce Warranty costs• Processes the assistance request within delays set in the objectives• Analyses the requests and searches for a solution in the knowledge base• Transfers to Level 2 the assistance requests that cannot be solved at Level 1• Processes the assistance requests taking into account Warranty costs generated by operations and part replacements advised• Participates in continuous improvement to the service offered by proposing improvement actions to the hierarchyBenefits• Meal Vouchers• Holiday Voucher• Private medical insurance• Performance bonus• Easter and Christmas bonus• Employee referral bonus• Bookster subscription• Work from home options depending on project• Various discounts (7Card, Lensa, World Class & more)
ADECCO RESURSE UMANE

Specialist Birou Internari


Descrierea jobului Sa fii unul dintre Oamenii Reginei inseamna sa fii in mod autentic interesat de binele celor din jur. In rolul de Specialist Birou Internari vei avea un impact pozitiv in viata pacientilor, prin pregatirea si transmiterea informatiilor de care acestia au nevoie pentru un traseu medical cat mai usor. Sa-ti povestim pe scurt despre rol:· Vei informa pacientul cu privire la costurile si cheltuielile aferente episodului de internare si ii vei transmite oferta comerciala;· Vei programa pacientul la consultul pre-natal/ pre-anestezic, in functie de disponibilitatea medicului;· Vei opera in sistem internarile si externarile; · Te vei ocupa de intocmirea dosarului medical;· Vei trata solicitarile pacientilor si medicilor care se prezinta direct la biroul de internari;· Vei emite facturile si vei incasa sumele de plata. Ca sa te integrezi usor in echipa noastra te-ar ajuta sa...· Ai o atitudine proactiva;· Comunici si sa colaborezi eficient in echipa;· Fii orientat catre gasi
CENTRUL MEDICAL UNIREA SRL

Specialist Marketing


Candidatul ideal Esti pasionat de marketing? Esti o persoana proactiva, dornica sa pui in practica cunostintele tale teoretice ? Atunci aplica la postul nostru de Specialist Marketing!Ce asteptari avem din partea ta: Creativitate si capacitatea de a gandi strategic Sa fi orientat spre rezultate Sa ai nivelul ridicat de angajament, initiativa Sa ai abilitati organizatorice si analitice Excelente abilitati de comunicare si de redactare in limba romana.Descrierea jobului Responsabilitatile tale la noi vor fi: Studii de piata si analiza. Vei efectua cercetari pentru a intelege cerintele si preferintele pietei, comportamentul consumatorilor si concurenta Pe baza cercetarilor efectuate, dezvoltarea unei strategii de marketing cuprinzatoare Planificarea si implementarea unei campanii de lansare eficiente . Monitorizarea si analizarea performantei. Monitorizarea si evaluarea performantei produsului pe piata. Crearea de continut si mentenanta paginilor web (site & retele sociale) Planificarea s
FEREX PARTNER SRL

Media netă estimată pe baza celor 1197 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Training Specialist - Fire Detection Systems


Candidatul ideal Candidatul Ideal pentru postul de Specialist - Sisteme detectie incendiu trebuie să aibă următoarele abilități și competențe:Experienta in efectuarea de training-uri sau workshop-uri cu echipamente cu minim 20-30 participanti per eveniment.Abilități excelente de comunicare în limba română și engleză.Diploma de studiu într-un domeniu relevant, cum ar fi inginerie sau electronica.Minim 3 ani de experiență în domeniul tehnic, inclusiv ofertare, instalare si/sau configurare sisteme de securitate (sisteme de detectare si alarmare la incendiu).Disponibilitatea de a călători în vederea efectuării de vizite la biroul colaboratorilor/on-site.Permis de conducere valabil - categoria B.Atentie la detalii si atitudine customer oriented.Descrierea jobului Atributiile tale vor fi urmatoarele:Efectuarea de training-uri si workshop-uri pentru firmele partenere in Bucuresti si restul tarii, cu accent pe birourile regionale (Iasi, Cluj, TImisoara, Galati, Brasov, Craiova).Soluționarea în
POLON-ALFA ROMANIA S.​R.​L.​

Sales Support Specialist


Candidatul ideal Dacă ești o persoană pozitivă, comunicativă, sociabilă și orientată către client, ai putea fi interesat în a aplica pentru postul de Sales Support Executive.Căutăm o persoană cu următoarele abilități și competențe: Experiență de minim 6 luni în vânzari Capacitatea de analiză și selecție Cunoștințe de utilizare PC (nivel avansat) Capacitatea de promovare, prezentare și vânzare a produselor companiei Bune abiltăți de comunicare, negociere și orientare spre rezultat Spirit de inițiativă și capacitatea de a lucra în echipă Abilități de comunicare în limba engleză (nivel mediu)Descrierea jobului Care vor fi atribuțiile tale? Procesarea comenzilor primite de la clienti Furnizarea de informatii către clienți cu privire la disponibilitatea în stoc a produselor, condiții și modalități de transport Gestionarea eficientă și responsabilă a stocurilor de produse Promovarea produselor din ofertăCe oferim? Mediu de lucru plăcut, cu oameni tineri, entuziaști și prietenoși Programe de
POLON-ALFA ROMANIA S.​R.​L.​

Senior Service Specialist


Descrierea jobului This role will assist customers by identifying the best solution for their application, independently creating quotations for customers ensuring requests are handled at a high quality, accurately and on time. Handle quote to order end to end process for the Systems and Software division, collaborate with Sales and Operations teams to deliver excellent customer experience throughout all European locations. In This Role, Your Responsibilities Will Be: * Analyze customers RFQ (Request For Quote) for products and services proposals, raise and resolve any queries directly with the final customers or the Front Sales Offices. * Prepare quotations for MRO (spare parts) and On-Off Services within the set target, the bill of materials and services in the estimation tool. * Check all Compliance, Checkpoint and Commercial data on purchase order according to European SYSS Standards. * Prepare the proposal document (technical and commercial) based on a specific template and bring
EMERSON SRL

Specialist Resurse Umane ( Recrutare Si Administrativ)


Candidatul ideal Studii superioare în științe economice, resurse umane, științe sociale sau psihologie; Experiență în resurse umane de cel puțin 1 ani în recrutare si administrare de personal reprezintă avantaj; Experiență în susținerea interviurilor comportamentale, bazate pe competențe; Experiența în proiecte de recrutare de volum reprezintă un avantaj; Cunoștințe solide legislația muncii; Persoană ordonată, analitică, pragmatică; Atenție sporită la detalii, bune abilități de organizare a activității și de prioritizare; Excelente abilități de comunicare constructiva, prezentare si relaționare cu oamenii; Abilitați de comunicare și interacțiune cu persoane din diverse clase sociale (medii și joase) - se recrutează preponderent personal de curățenie, spălătprese, tehnicieni mentenanță, îngrijitori spatii verzi (personal operațional) și ocazional posturi de specialiști (personal admin)Descrierea jobului Identifică cele mai eficiente canale de recrutare pentru pozițiile deschise; Concepe
MEDLINE COM SRL

Specialist Marketing


Candidatul ideal Firma MODERN GLASS ART SRL din Floresti, cu profil productie de produse din sticla: paravane de dus, cabine de dus, usi de sticla vitralii, sticla vopsita, printata – angajeaza: SPECIALIST MARKETING ONLINE.CANDIDATUL IDEAL: Pasionat de comertul electronic si de marketingul online; urmareste constant noutatile din domeniu. Cunostinte de baza despre functionarea magazinelor online; Cunoasterea fluxurilor de trimitere marfa si a documentele emise si a proceselor dintr-un magazin online; Cunoasterea platformei Easy Sales, Innoship, Netopia – poate fi un avantaj Cunostinte de utilizare a serviciilor Google Ads, Analytics, Webmaster Tools, Merchant Center; Cunostinte aprofundate de SEO Cunostinte de bune pentru reclame pe platformele de social media Facebook si Instagram, TikTok, LinkedIn Bune competente de comunicare si capacitatea de a concepe texte prietenoase pentru website si platformele de Social Media; Intelegerea conceptelor de PPC si intelegerea indicatorilor urmari
MODERN GLASS ART SRL

Media netă estimată pe baza celor 1178 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Medic Specialist Recuperare Medicala


Scurta descriere a companiei Rețeaua de sănătate REGINA MARIA și-a câștigat poziția de lider pe piața medicală românească datorită calității serviciilor oferite și grijii permanente, manifestate atât în interiorul companiei, față de angajați, cât și în exterior, față de pacienți și parteneri. Dorim sa avem alaturi de noi colegi care sa demonstreze si sa promoveze valorile REGINA MARIA prin:- asumarea raspunderii pentru actiunile lor;- cultivarea calitatii si oferirea de solutii eficiente, diferite, inedite, rapide si simple;- comunicare deschisa si incurajarea dezvoltarii unei relatii de incredere intre ei si colegi;- sustinerea si implicarea in atingerea obiectivelor de echipa;- acordarea si acceptarea cu deschidere a feedbackului constructiv. Cerinte Medicina extraordinara tncepe cu medicii nostri, care prin profesionalism si empatie, au grija sa le ofere pacientilor tngrijire la cele mai tnalte standarde.Daca vrei sa faci si tu parte dintr-o echipa medicala de elita, te asteptam tn
Regina Maria
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 137 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.