Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Networking engineer in Floresti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Networking engineer in Floresti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Networking engineer in Floresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Networking engineer in Floresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Product Specialist – Ati Si Bloc Operator


Candidatul ideal Cerințe: • studii superioare finalizate;• cunoștințe in domeniul tehnic;• experiență in vânzări, de preferință in domeniul medical;• cunoașterea procedurii de achiziții publice;• cunoașterea limbii engleze scris/vorbit;• excelente abilitați de comunicare;• lucru in echipa;• perseverenta, corectitudine, implicare;• cunoștințe de operare PC (Word, Excel, Power Point);• permis de conducere auto categoria B;• disponibilitate pentru deplasări frecvente.Descrierea jobului Postul este situat in cadrul Departamentului Vânzări - Divizia Echipamente Clinice si are drept scop promovarea si vânzarea echipamentelor - Paturi si mobilier medical pentru ATI, UPU.Principalele responsabilități:• identifica noi posibilități de dezvoltare a afacerii prin găsirea si contactarea potențialilor clienți;• promovează produsele din portofoliul companiei;• prospectează in permanenta piața in vederea identificării de noi clienți si a creșterii cotei de piață a produselor in zona in care acționează
TEHNOPLUS MEDICAL SRL

Specialist Marketing Online


Candidatul ideal Candidatul ideal: absolvent studii superioare, specializarea: marketing/ relatii publice/ comunicare/ jurnalism; experienta minim 1 an in domeniile Marketing sau PR; persoana creativa, organizata, cu o atentie sporita la detalii; claritate si coerenta in redactarea textelor publicitare, experienta in copywriting; excelente abilitati de comunicare, spirit de initiativa; experienta cu Google Analytics, Google Ads, Facebook Ads; cunostintele de baza in design grafic constiutuie un avantaj. Descrierea jobului Descrierea jobului: participa la conturarea strategiei de promovare pe toate canalele de digital marketing; urmareste implementarea actiunilor de marketing, colaborand si dand feedback tuturor partilor implicate; creeaza briefuri pentru agentiile de marketing externe, urmareste rezultatele si propune optimizari; este responsabil de copywriting-ul pentru diferite medii de promovare ale companiei – site, social media, prezentari, descrieri de produse, articole de blog,
HOME DECOSTYLE SRL

Media netă estimată pe baza celor 2 de salarii introduse în Salario: 5995 RON/Luna

Specialist Contabil


Candidatul ideal Studii superioare în domeniul financiar/contabil/economic.Experiență minimă de 3 ani în contabilitate și gestiunea stocurilor în comerțul cu mărfuri.Experiență în contabilitate financiară (declarații), în funcționalitatea conturilor contabile, cheltuielilor în avans.Închideri și urmăriri balanțe (conturi analitice specifice).Cunoștințe solide în legislația fiscală și contabilitate.Experiență semnificativă cu un software de gestiune.Cunoștințe foarte bune de Microsoft Office (Excel, Word).Rezistență la stres și efort, adaptabilitate la schimbări.Dedicare și pasiune pentru domeniul contabilității, cu un impuls constant pentru dezvoltare și creștere profesională.Descrierea jobului Înregistrarea eficientă a facturilor de cheltuieli și efectuarea plăților către furnizori.Gestionarea extraselelor bancare, emiterea bilete la ordin și gestionarea depunerilor bancare.Introducerea notelor contabile și a centralizatorului de salarii.Realizarea verificărilor pe conturile din balan
DENNVERPROFI SRL

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 4500 RON/Luna

Recruiter Specialist


Candidatul ideal Candidatul Ideal Absolvent studii superioare: sociologie, psihologie Minim 2 ani experiență în recrutare Experiența anterioara în gestionarea proiectelor de direct search constituie avantaj Persoană organizată, cu abilități foarte bune de project & time management Spirit cu inițiativă și orientat către rezultate Abilități foarte bune de comunicare și prezentare Cunostinte de MS Office (Word, Excel, PowerPoint) Suntem în căutarea unor persoane organizate, cu abilități remarcabile de project & time management, având un spirit proactiv și fiind orientate către rezultate.Descrierea jobului Atragerea celor mai potrivite profile în acord cu nevoile de business în continua expansiune; Coordonarea end-to-end a proiectelor de recrutare și selecție; Partener de discuții pentru manageri în toate etapele procesului de recrutare; Colaborarea strânsă cu departamentele operaționale ( Marketing, Call Center, Juridic, Contabilitate, IT ); Asigurarea unei experiențe pozitive candidațilo
BLITZ NETWORK S.​A.​

Specialist Vanzari Back Office


Candidatul ideal Calificări necesare:- experiență solidă în vânzări și dezvoltare portofoliu de clienți;- competențe administrative, inclusiv gestionarea documentelor financiare;- abilități organizatorice pentru optimizarea traseelor zilnice;- cunoștințe MS Office și a software-urilor relevanteDescrierea jobului Responsabilități cheie:- dezvoltarea portofoliului de clienți și creșterea vânzărilor(B2B);- gestionarea precisă a proceselor de vânzare, inclusiv facturare și documentare;- optimizarea traseelor zilnice pentru livrări prompte și eficiente;- abilități avansate de comunicare și focus pe rezultate.
LALE SERV S.​R.​L.​

Specialist Cost Control & Decontare


Candidatul ideal - Studii superioare tehnice in constructii- Experienta minim 2 ani - inginer executie- Cunostinte desen tehnic si operare PC- Atentie la detalii, spirit de initiativa, auto-organizare- Capaciatate de analiza si sinteza- Cunostinte: WinDev / AutoCAD constituie un avantajDescrierea jobului Verificarea costurilor vs venituri proiecteVerificarea conformitatii intocmirii productiei executate si nefacturateVerificarea conformitatii facturi vs contracte/comenziIntocmirea / suport in intocmirea rapoartelor financiare ale proiectelor divizieiElaborarea Situatiilor Lunare de lucrari (inclusiv ajustarile preturilor), inclusiv pregatirea documentelor suportIntocmirea, impreuna cu Managerii de proiect a Productiei lunare si impartirea valorica pe centre de costIntocmirea, impreuna cu Managerii de proiect a forecastului de productieVerificarea / aprobarea Situatiilor de Lucrari ale subcontractorilorMonitorizarea financiara a subcontractorilorIntocmirea rapoartelor de cash-flow ale p
CONCELEX SRL

Specialist /​ Inginer Cadastru - Remote ( De Acasa)


Candidatul ideal - Capacitate de a lucra in echipă- Disponibilitate/capacitate de lucru la distanță (telemuncă)- Experiență în domeniul cadastrului, sistematic sau sporadic- Studii în domeniul cadastrului/geodeziei/topografiei- Permis de conducere, categoria B (avantaj)Descrierea jobului - Lucru remote de oriunde din tara (telemuncă) sau de la birou (București)- Pachet salarial în funcție de experiență și cunoștințe- Bonusuri în funcție performanță- Libertate în planificarea și desfășurarea activităților- Mediu de lucru plăcut, integrare într-o echipă dinamică
GENERAL SURVEY CORPORATION SRL

Specialist Marketing - Ajofm | Anofm


Ocupatia: SPECIALIST MARKETING - AJOFM | ANOFMAngajator: CAMYRE GRANT S.R.L.Experienta: Fără experienta (0 ani)Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: FLORESTI
CAMYRE GRANT S.​R.​L.​

Specialist Marketing - Ajofm | Anofm


Ocupatia: SPECIALIST MARKETING - AJOFM | ANOFMAngajator: SAINT REX S.R.L.Experienta: Fără experienta (0 ani)Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: FLORESTI
SAINT REX S.​R.​L.​

Specialist Marketing - Ajofm | Anofm


Ocupatia: SPECIALIST MARKETING - AJOFM | ANOFMAngajator: SAINT REX S.R.L.Experienta: Fără experienta (0 ani)Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: FLORESTI
SAINT REX S.​R.​L.​
Vezi alte joburi relevante

Manager Magazin,​ Florești


Candidatul ideal Ai experiență profesioanală relevantă;Ai bune abilități de organizare, de analiză și de comunicare;Ai competențe de conducere și ești orientat/ă către rezultate;Ești rezistent/ă la stres, amabil/ă și orientat/ă către clienți.Descrierea jobului Rolul tăuVei coordona echipa și te vei asigura că toți indicatorii operaționali și de personal sunt îndepliniți;Vei superviza activitatea de aprovizionare și inventariere a magazinului;Vei ține legătura cu partenerii sociețății și cu celelalte departamente din companie;Te vei asigura că toți colegii respectă principiile de vânzare și acordă maximă atenție clienților;Vei fi responsabil/ă de întreaga activitate și imagine a magazinului.Oferta noastrăUn mediu de lucru stabil într-o companie în creștere, o gamă variată de sarcini provocatoare, oportunitate de dezvoltare, tichete de masă, reducere de angajat, sprijin pentru costurile de deplasare și asigurare de accidente 24/7.
ELAN-TRIO SRL

Tehnician Back Office Service


Candidatul ideal Ești o persoană perseverentă și pozitivă, și ai cunoștințe mecanice?Atunci așteptăm CV-ul tău la: [email protected] service in Suceagu, zona metropolitană a Clujului» Cunostințe bune de operare PC (Word, Excel, Microsoft Outlook);» Cunostințe mecanice de bază;» Studii tehnice;» Spirit de inițiativă și atitudine proactivă în rezolvarea problemelor;» Persoana perseverentă, cu capacitate de organizare, dinamică, corectă, atentă la detalii» Foarte bună comunicare scrisă și verbală;» Atitudine pozitivă și deschisă către clienți și colegi;Reprezintă avantaj:» Cunostințe de limba engleză;» Experiență în service de utilaje pe o poziție similară.Descrierea jobului » Suportul colegilor din departamentul de service;» Suportul clienților și colegilor de vânzări, din departamentele Back office și de pe teren;» Actualizarea datelor, urmărirea și gestionarea utilajelor în reparații,» Asigurarea pieselor de schimb pentru reparații, din depozit cu documentația aferentă;» Part
BRONTO COMPROD SRL

Key Account Manager


Candidatul ideal Candidatul ideal: Ai cel putin 2 ani experienta in vanzari B2B; Ai abilitati de bun negociator; Ai capacitatea de organizare eveniment de la cel mai mic detaliu ce trebuie pus in aplicare pana la solicitarea de feedback si mentinere follow-up; Ai capacitatea sa ofertezi fiecare solicitare adaptandu-te la nevoi si buget; Relationezi cu usurinta, te faci placut/a colabolatorilor; Ai mai participat la organizarea de evenimente corporate; Esti o persoana organizata si disciplinata care se foloseste de intrumente de management al timpului si este obisnuit/a sa lucreze cu deadline-uri stricte.Descrierea jobului Atributii si responsabilitati: Realizarea de apeluri telefonice in romana si, ocazional, in engleza, cu clienti si potetțiali clienti corporate ai Epoca Bella, in vederea oferirii de servicii de organizare evenimente; Mentinerea unei corespondente scrise cu clientii recurenti ai restaurantului si trimiterea unui newsletter lunar; Realizarea intalnirilor cu clienti si
PUFFY PUMPKIN SRL

Media netă estimată pe baza celor 499 de salarii introduse în Salario: 5500 RON/Luna

Business Development Manager /​ Senior Sales Engineer


Candidatul ideal Business Development Manager / Senior Sales Engineer in Cluj NapocaThis is a fantastic opportunity to join a thriving manufacturing company providing precision fabrications and full assembly and test services, to market leading Customers.We are looking for a well organised and enthusiastic Business Development Manager / Senior SalesEngineer, to help expand our existing Customer base and introduce modern Sales and Marketingtechniques.The ideal candidate will be able to: Demonstrate their business development credentials. Have a proven track record of setting and hitting sales targets. Hold a degree level qualification in a relevant subject such as Marketing or Engineering Have at least 3 years experience in a similar position. Have negotiation and presentation skills, excellent interpersonal and communication skills with the ability to effectively engage with customers and stakeholders at all levels. Be self-motivated with the ability to work independently and as part o
EUROPEAN FABRICATIONS SRL

Manager Produs Magazin Online


Candidatul ideal Cerințe:Abilități excelente de comunicare și negociere.Experiență anterioară în gestionarea unui magazin online sau într-un rol similar în domeniul comerțului electronic.Cunoștințe solide de marketing online și abilități de utilizare a platformelor de comerț electronic.Cunoasterea limbii Engleze minim la nivel mediu si abilitati de operare PCCapacitatea de a lucra eficient într-un mediu dinamic și de a gestiona multiple proiecte simultan. Pasiune pentru comerțul electronic și înțelegerea profundă a comportamentului online al consumatorilor.Orientare către rezultate și atenție la detalii.Indemănare bună și afinitate către domeniul tehnic.Descrierea jobului Manager de Produs Magazin OnlineSuntem în căutarea unui Manager de Produs talentat și dedicat pentru a se alătura echipei noastre din cadrul noului nostru magazin online în plină dezvoltare. Dacă ești pasionat de gestionarea și îmbunătățirea experienței clienților în mediul digital și ai abilități in domeniul vanzaril
SALSTAR SRL

Tehnician Montaj,​ Mentenanta Si Service


Candidatul ideal Deschidem porțile pentru un nou coleg în echipă!Colegul nostru poți fi tu, dacă ești orientat spre rezultate, ești dornic să răspunzi nevoilor clienților și să le întâmpini cu serviciile și soluțiile pe care le oferim. Asumarea responsabilității, capacitatea de a lucra în echipă și implicarea sunt atuurile care te ajută să ai succes alături de noi.Pentru ca ne dorim sa faci parte din echipa noastra, te invitam sa ni te alaturi in rolul de Tehnician operatiuni de instalare, service si mentenanta in functie de tipologia proiectelor contractate intr-una dintre industriile:Sisteme de management a parcarilor si Smart Mobility: parcometre, senzori de parcare, bolarzi, bariere automate, LPR, sisteme de ghidare;Sisteme de acces si instalatii de automatizare: usi glisante, usi automate, usi rotative, usi industriale, usi medicale, usi si cortine rezistente la foc;Profilul tau: Experienta de minimum 1 an ca tehnician sisteme de parcari / sisteme de automatizari usi si porti / si
KADRA TECH S.​R.​L.​

Tehnician Electromecanic (montator Subansamble)


Candidatul ideal Tehnician Electromecanic (montator subansamble) in Cluj-NapocaEști persoana pe care o căutăm dacă ai: Studii medii/școală profesională, profil tehnic (Electrician, Electromecanic, Electrotehnist); Experiență de lucru de minimum 3 ani în asamblarea și cablarea dulapurilor de comandă; Abilitatea de a citi și înțelege schemele electrice întocmite pe baza simbolurilor, standardelor și codurilor indicate pe planurile de construcție; Dexteritate manuală și abilități de rezolvare a problemelor; Cunoștințe de limba engleză la un nivel începător/mediu; Disponibilitate la deplasări în Olanda, pentru înțelegerea și învățarea procesul de producție.Descrierea jobului În calitate de Tehnician electromecanic în cadrul diviziei de Power Supply Solutions te vei ocupa de realizarea produselor dezvoltate de către companie, prin asamblarea soluțiilor noastre energetice, pe baza unei scheme de cablare sau a unei instrucțiuni clare de lucru și a listei de materiale corespunzătoare.Ce respon
SFC ENERGY POWER S.​R.​L.​

Account Manager Franța /​ Italia


Candidatul ideal Suntem în căutarea unui account manager vorbitor de limba franceză sau italiană care să se ocupe de prospectarea pieței și întocmirea ofertelor de preț personalizate pentru potențialii clienți, în concordanță cu cerințele de proiect și informațiile primite de la beneficiar.CERINȚE OBLIGATORII: limba franceză sau italiană la nivel avansat (scris și vorbit); experiența în vânzări din domeniul tâmplăriei (Aluminiu și PVC) este esențială; abilități de negociere, prezentare, comunicare și relaționare; atenție la detalii și time management; gândire analitică, abilitatea de a lucra la mai multe proiecte în același timp; capacitate de sinteză și de prioritizare a activităților; entuziasm, simțul responsabilității, atitudine proactivă și spirit de echipă; persoană curioasă și dornică să învețe și să progreseze în domeniu, cu reale abilități de asimilare de noi cunoștințe tehnice; corectitudine și capacitate de argumentare în luarea deciziilor; cunoștințe solide în operarea PC-u
TERMOEXPRESS TRADING SRL

Account Manager Franta /​ Italia


Candidatul ideal Suntem în căutarea unui account manager vorbitor de limba franceză sau italiană care să se ocupe de prospectarea pieței și întocmirea ofertelor de preț personalizate pentru potențialii clienți, în concordanță cu cerințele de proiect și informațiile primite de la beneficiar.CERINȚE OBLIGATORII: limba franceză sau italiană la nivel avansat (scris și vorbit); experiența în vânzări din domeniul tâmplăriei (Aluminiu și PVC) este esențială; abilități de negociere, prezentare, comunicare și relaționare; atenție la detalii și time management; gândire analitică, abilitatea de a lucra la mai multe proiecte în același timp; capacitate de sinteză și de prioritizare a activităților; entuziasm, simțul responsabilității, atitudine proactivă și spirit de echipă; persoană curioasă și dornică să învețe și să progreseze în domeniu, cu reale abilități de asimilare de noi cunoștințe tehnice; corectitudine și capacitate de argumentare în luarea deciziilor; cunoștințe solide în operarea PC-u
TERMOEXPRESS TRADING SRL

Manager Relatii Clienti - Cluj (banking Rm)


Candidatul ideal Îndeplinește cel puțin criteriile de mai jos:- experiență în activitatea de creditare persoane juridice într-o bancă comercială sau într-un IFN minim 2 ani- abilități de vânzător hunter (foarte bune abilități de prospectare)- cunoașterea mediului de afaceri local și deținerea unui sistem relațional foarte bine dezvoltat- orientare spre client- perseverență în atingerea obiectivelor- excelente abilități de comunicare și prezentare- inițiativă și spirit de echipă- atitudine pozitivă, responsabilitate și implicare- studii superioare finalizate (preferabil finanțe-bănci)Descrierea jobului Obiectivul postului constă în atingerea obiectivelor de vânzare conform strategiei de vânzare a societății și anume:- atragerea de clienți noi în portofoliul RoCredit- realizarea volumelor lunare conform target-uluiResponsabilități:- cunoașterea soluțiilor financiare oferite de RoCredit- promovarea și vânzarea produselor din portofoliul RoCredit- prospectarea pieței în vederea identificăr
ROCREDIT IFN S.​A.​
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Cautari populare
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.