Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Networking engineer in Piatra Neamt

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Networking engineer in Piatra Neamt

Cauta printr-o varietate mare de joburi Networking engineer in Piatra Neamt si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Networking engineer in Piatra Neamt si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Business Development Specialist


Candidatul ideal This role will challenge your analytical skills, your full attention, negotiation skills and creativity!Your knowledge in the engineering field is a must as you will play a key role in preparing and managing competitive technical and commercial offers, compliant with our clients’ requirements and needs. You’ll be involved in the entire offering process, from the bidding stage to the contract award. Throughout this process you’ll be constantly communicating and following up with company stakeholders, sub-contractors and vendors to facilitate the proposal bidding activities while engaging members of the team in a proactive manner.Your dedication will be fully rewarded with a professional learning environment, growth opportunities, as well as great working conditions. As a part of the Business Development team, you’ll receive the necessary support to understand DMT processes and to assimilate them easily.Descrierea jobului Verbal and written English communication: clear a
TEHNOROM GRUP ALPIN TRG SRL

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 4524 RON/Luna

Specialist Servicii Clienti Migrator


Candidatul ideal Mai mult decât o echipă, #peopleofBT înseamnă curaj, încredere și empatie. Tocmai de aceea, avem nevoie de tine să ne completezi echipa cu energia și dorința ta de a face lucrurile bine.Provocarea pe care ți-o lansăm este un post de Specialist Servicii Clienți Migrator, ce așteaptă cu nerăbdare să fie ocupat 😊Ne bucurăm că ai ajuns să citești aceste rânduri, astfel că, dacă nivelul interesului tău s-a păstrat până aici, dă scroll pentru a afla dacă tu ești persoana pe care am descris-o în rândurile de mai jos:Dacă cele de mai jos te reprezintă, șansele tale să fim colegi au crescut: ești pasionat(ă) de zona vânzărilor și îți face placere să interacționezi cu clienții; te faci ușor înțeles/înțeleasă, indiferent că este vorba despre clienți, colegi sau alte persoane cu care intri în contact; prietenii te descriu drept o persoana cu atitudine pozitivă și empatică.Dacă vii de acasă cu: spirit de echipă; adaptabilitate; abilități bune de comunicare; abilități de organizare
BANCA TRANSILVANIA SA

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Specialist Suport Clienti Si Managementul Reclamatiilor (perioada Determinata) (226549)


Candidatul ideal Educaţie necesară: Studii superioare de specialitate, constituie un avantaj Experienţă practică necesară: 3 ani experienţă în activitatea de distribuție a energieiDescrierea jobului Asiguri desfășurarea activității de relații clienți și management al reclamațiilor adresate de clienți, referitor la serviciul de distribuţie a energiei Asiguri interfața cu instituțiile de stat, în limita competențelor acordateRealizezi și alte sarcini care decurg în mod natural din rolul tău, adaptate la cunoștințele și abilitățile tale.Ce îți oferim noi: Îți oferim mai mult decât un salariu: Primești cadouri cu ocazia evenimentelor importante din viața ta precum căsătoria, 1 iunie iar lista continuă. Excelezi în ceea ce faci? Poți să fii unul dintre cei care primesc bonusuri de performanță, dacă locuiești prea departe de sediu, te ajutăm cu decontarea transportului Plătești ușor cu tichetele de masă: Ai tichetele încărcate pe un card de masă cu care poți să plătești contactless Lucrezi c
S.​C.​ DELGAZ GRID S.​A.​

Specialist Strategie Investitii Electricitate (217263)


Candidatul ideal Educaţie necesară: Studii superioare tehnice profil electric Experienţă practică necesară: 3 ani în activitatea de distribuţie a energiei electrice 3 activități relevante rețea electricitate Experiența în domeniul strategiei și planificării rețelei de distribuție precum și a reglementărilor ANRE în domeniu, constituie avantaj Cunoştinţe obligatorii cerute de legislaţie: Legea energiei electrice și a gazelor naturale 123/2012 Cunoştinţe limbi străine: Limba Engleză - domeniu tehnic nivel mediu Cunoştinţe IT: Pachetul Microsoft Office Altele: Deţinere permis de conducere categoria BDescrierea jobului Realizezi activități de elaborare a strategiei și a planului de perspectivă rețea, respectiv a procedurilor de promovare, realizare, raportare și evaluare investiții Coordonezi implementarea programelor de investiții (definirea, evaluarea efectului, stabilirea criteriilor de ierarhizare, a indicatorilor de performanță și promovarea acestora) Asiguri suport pentru corelarea p
S.​C.​ DELGAZ GRID S.​A.​

Specialist Planificare Si Monitorizare Investitii Electricitate (223113)


Candidatul ideal Educaţie necesară: Studii superioare tehnice - profil electric Experienţă practică necesară: Minim 3 ani în domeniul energetic Cunoştinţe obligatorii cerute de legislaţie: Legislația Investiții, Ordine, Reglementări și Metodologii ANRE Cunoştinţe IT: MS Office – avansat Cunoștințe SAP Altele: Deţinere permis de conducere categoria BDescrierea jobului Realizezi activități de elaborare a planurilor și lansare a proiectelor de investiții în rețea, segment electricitate, monitorizare și raportare a acestora Responsabil cu activitatea de planificare pentru investiții, pe programe, pe termen mediu și scurt (MTP și FC) și a planurilor de investiții pe 2 ani segment electricitate – conform metodologiei de aprobare a acestora de către ANRE și analizezi lunar stadiul realizărilor pe lucrările de investiții în rețea și semnalezi eventualele deviații față de planificări Responsabil cu actualizarea, cu periodicitate cel puțin săptămânală, a stadiului proiectelor pentru etapele pe c
S.​C.​ DELGAZ GRID S.​A.​

Specialist/​inginer Constructii


Candidatul ideal Studii superioare tehnice in domeniul constructiilorCunostinte desen tehnicPermis auto categoria BAbilitati de comunicare si coordonareOrientat spre rezolvarea problemelor şi îndeplinirea obiectivelor la termenele stabiliteCapacitate de lucru sub presiune si capacitate de organizareExperienta in gestionarea santierelorDisponibilitate pentru deplasareDescrierea jobului Planifica, urmareste si organizeaza activitatea din santier a subantreprenorilor, a muncitorilor, a furnizorilor de materiale si servicii, pe fazele de executie ce i-au fost atribuite in proiectMonitorizeaza progresul activitatilor de constructii din santier in mod regulatPregateste rapoarte de lucru zilnice si raporteaza situatia reala si corecta din santier, conform solicitarii, oferind explicatii relevante si planuri de activitateElaboreaza devizele de materiale conform proiectelor si graficele de executieAsigura suportul in vederea intocmirii si predarii ofertelor financiareAsigura circulatia informat
ECA GREEN SOLUTIONS SRL

Specialist Contabilitate Primara/​resurse Umane


Candidatul ideal Un persoana poztiva cu mentalitate productiva.O buna reputatie de la angajatorii precedenti.Experienta in colectarea documentelor si inregistrarea lor in programul SMART Bill.Capacitatea de a analiza datele financiare.Un bun cunoașterea a software-urilor contabile, cum ar fi Excel, ERP-uri (Enterprise Resource Planning) și alte programe specifice contabilității este esențială. Descrierea jobului Financiar Contabil:Face intrările de marfă în sistemul Smart Bill la toate cele 4 magazinele, in maxim 2 zile de cand a primit marfa.Ia legătura cu furnizorii cu privire la neregulile constatate (diferențe între facturi și marfa primită) / solduri / plăți.Face platile catre furnizori.Transfera marfă între gestiuni și facturare între magazine.Incarca facturi în RO E-Factura si generareaza cod UIT.Verificare facturi primite in SPV de la frunizori (semi automatizat).Completare ordine de deplasare (pentru decontare bon combustibil și diurnă)Centralizeaza actele pentru contabilitate
6AM REVENUE SRL

Specialist In Achizitii - Ajofm | Anofm


Ocupatia: SPECIALIST IN ACHIZITII - AJOFM | ANOFMAngajator: DINAMIC 92 DISTRIBUTION SRLExperienta: Fără experienta (0 ani)Educatie: Liceal-LICEU DE SPECIALITATETimp de lucru: 8Adresa locului de munca: PIATRA-NEAMT
DINAMIC 92 DISTRIBUTION SRL

Specialist În Relatii Publice - Ajofm | Anofm


Ocupatia: SPECIALIST ÎN RELATII PUBLICE - AJOFM | ANOFMAngajator: COMPANIA JUDETEANA APA SERV SAExperienta: Experienta putina Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: PIATRA-NEAMT
COMPANIA JUDETEANA APA SERV SA
Vezi alte joburi relevante

Mechanical Engineer /​ Technician


Companie verificată
Aplica rapid
DescriptionResponsibility for the maintenance and repair of our machinesAs a maintenance Technician, you will play a vital role in ensuring the smooth operation of our machinery and minimizing downtime by conducting routine maintenance, troubleshooting, and performing necessary repairs. Qualifications1.      Diploma or equivalent. Technical training in mechanical maintenance or a related field is preferred.2.      Proven experience as a Mechanical Maintenance Technician.3.      Strong knowledge of mechanical, electrical, and hydraulic systems, as well as troubleshooting techniques.4.      Proficiency in reading and interpreting technical manuals, blueprints, and schematics.5.      Excellent problem-solving skills and the ability to work well under pressure to resolve issues promptly.6.      Strong attention t
OLAHUS TRADING SRL

Logistics Manager


Companie verificată
Aplica rapid
Description The main responsibility of this position is to assist the Sales Team through interaction with suppliers and customers, handling orders, and managing the logistics of our shipments. This role will be based at our office in Piatra Neamț and offers an appealing compensation package depending on your qualifications and experience. Job responsibilities o Work independently to solve logistics, documentation, and freight solutions.o  Generate sales and purchase contracts as directed by the Sales team.o  Process orders provided by the Sales team, by securing purchase and sales as agreed by the sales teamo  Coordinate the documentation flow and other paperwork: including Health Certificate, Certificate of origin and alike.o  Manage and build relationships with freight providers to ensure on-time deliveries and low-cost rateso  Coordinate and direct transportation needs at multiple facilitieso  Project work or items outside
OLAHUS TRADING SRL

Manager/​Consilier despagubiri accidente rutiere


Companie verificată
Aplica rapid
Căutăm un manager/consilier ca tine! Dacă te atrage ideea de a lucra într-o companie care pune preț pe talentul tău și care este dispusă să investească în pregătirea ta profesională, suntem convinși că merită să aplici. În plus, dacă esti o persoană: - perseverentă, dinamică, orientată către rezultate;- cu spirit antreprenorial;- care deține o capacitate de analiză și sinteză;- cu abilități de comunicare și negociere;- care merge înainte, indiferent de obstacole;- ești mai mult decât binevenită în echipa! Descrierea jobului: - Venim în sprijinul persoanelor vătămate sau a familiilor persoanelor decedate în accidente rutiere, acordându-le asistență pentru obținerea despăgubirilor cuvenite, de la societățile de asigurări. Responsabilitățile tale: Manager:- Recrutarea și selecția candidaților în vederea dezvoltării echipei;- Planificarea și organizarea activității;- Coordonarea, monitorizarea și evaluarea activității echipei;- Pregătirea și formarea deprinderilor specifice activității de
Serar Invest Consult SRL

Supply Chain Manager


Candidatul ideal ManpowerGroup Romania is looking for a Supply Chain Manager for its client, a multinational company specializing in developing and producing packaging solutions.Location: Piatra Neamt (Romania)Main requirements:University degree in field of Management or Engineering (Preferably);Minimum 3 years of Supply Chain experience (preferably in a production environment);Experience in leading a team and building capability;Preferably knowledge of the packaging business or experience in FMCG production supply chain;ERP, SAP knowledge;Data analysis with strong Excel capabilities;Fluency in English;Strong team player & talented team leader;Perfect communication & negotiation skills.Descrierea jobului Responsibilities:As the Supply Chain Manager (SCM), the primary goal is to facilitate service and operational excellence, streamline processes and product portfolios, and optimize inventory and associated costs between company and its internal and external stakeholders.This role involv
MANPOWER

Media netă estimată pe baza celor 476 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Office Manager - Piatra Neamt


Candidatul ideal OFFICE MANAGER - PIATRA NEAMTDorim să ne mărim echipa și căutăm colegă/coleg care să îndeplinească următoarele cerințe:Studii superioare finalizate;Permis de conducere;Cunoștințe pachet Microsoft Office;Atenție sporită la detalii;Capacitate de organizare a priorităților și gândire analitică;Persoană organizată, comunicativă, dinamică, capabilă să lucreze bine individual și în echipă.Descrierea jobului OFFICE MANAGER - PIATRA NEAMTTe invităm să te alături unei echipe tinere, dinamice și preocupate neîncetat să evolueze în fiecare zi (lucru back-office);Orientare spre client și abilitatea de adaptare asupra diferitelor situații întâlnite;Operarea în sistemele interne și soluționarea solicitărilor venite pe e-mail sau telefonic;Vei interacționa des cu colegii din alte filiale/departamente, le vei oferi sprijinul tău și te vei asigura ca activitatea firmei să decurgă cât mai bine;Dinamica și diversitatea sunt prezente mereu, drept urmare nici urmă de plictiseală în activi
AUTONOM SERVICES S.​A.​

Supply Chain Manager - Piatra Neamt


Scurta descriere a companiei De peste 70 de ani, ManpowerGroup reprezinta puntea de legatura intre milioane de persoane si piata muncii, prin brandurile sale Manpower, Experis, ManpowerGroup Solutions si Right Management. Compania este prezenta pe piata din Romania din 2003, iar in acesti ani peste 400 de clienti si zeci de mii de candidati au avut incredere in noi pentru a le oferi flexibilitatea, agilitatea, talentele, competentele si oportunitatile de care au nevoie. Indiferent daca va aflati la inceput de drum, sau sunteti profesionisti experimentati, brandurile ManpowerGroup va pot oferi oportunitatile potrivite de a va dezvolta, a dobandi noi abilitati si competente, a fi expusi la proiecte pline de provocari si a creste profesional. Cerinte ManpowerGroup Romania is looking for a Supply Chain Manager for its client, a multinational company specializing in developing and producing packaging solutions.Location: Piatra Neamt (Romania)Main requirements:University degree in field of M
ManpowerGroup Romania

Tehnician Espresoare Cafea-sv,​ Bt,​ Nt-best Coffee Solutions


Candidatul ideal Cerinte:- studii medii/superioare- competente, expertiza in domeniul electromecanic- bune abilitati de comunicare si relationare(lucru in echipa)- persoana dinamica cu initiativa, sociabila- permis conducere (minim 1 an vechime)- disponibilitate de lucru in teren- experienta in servisare echipamente cafea;Descrierea jobului Responsabilitati- asigura buna functionare si mententa aparatelor de vending- diagnosticare si reparatie automate de cafea si snacky- instaleaza si pune in functiune distribuitoarele automate in locatiile specificate de Sef punct de lucru.- interventii tehnice in regim current si de urgent.- activitati de mentenanta, intretinere, calibrari automate cafea.Oferta, beneficii- salariu atractiv- bonuri de masa- telefon serviciu- masina de serviciu- treninguri periodice in domeniul vendingului- posibilitate de dezvoltare intr-o companie nationala de top;
AQUILA PART PROD COM S.​A.​

Office Manager


Candidatul ideal - cunoasterea unui program de gestiune economica- experienta minim 6 luni intr-o pozitie similara- viteza mare de introducere a datelor- studiile superioare reprezinta un plus- utilizare Microsoft Excel- abilitati de organizare- atentie distributiva- cunostinte limba engleza nivel avansatDescrierea jobului - Primirea si inregistrarea comenzilor, facturarea acestora- Ordonarea documentelor, evidenta si arhivarea acestor- Contatctarea clientilor cu restante de plataSe ofera salariu motivant.
ACCES AUTO TRADING SRL

Media netă estimată pe baza celor 249 de salarii introduse în Salario: 4500 RON/Luna

Business Development Manager zona Moldova


Scurta descriere a companiei Effective HR este o firma de recrutare si consultanta in domeniul resurselor umane.Venim cu o experiență de peste 20 ani în resurse umane în companii de toate mărimile, atât ca angajați cât și ca consultanți externi, iar dezvoltarea continuă este permanent pe lista noastră de priorități. 𝐂𝐞 𝐟𝐚𝐜𝐞𝐦?🔴 Recrutare și selecție🔴 Managementul resurselor umane🔴 Consultanță strategică în HR🔴 Proiecte de dezvoltare a organizației🔴 Servicii de optimizare CV si profil Linkedin, coaching de cariera Cerinte Business Development ManagerIn prezent, angajam un Business Development Manager pentru a promova business-ul si a incheia parteneriate cu clientii din aria Iasi, Suceava, Neamt, Botosani. Acesta este responsabil sa creasca si sa dezvolte vanzarile atragand in portofoliu clienti directi (B2B) sau distribuitori.Cerinte:● Experienta in vanzari in mediul industrial ● Experinta in gestionarea clientilor – companii de productie sau constructii, de a incheia parten
Effective Human Resources

Business Development Manager zona Iasi,​ Suceava,​ Neamt,​ Botosani


Scurta descriere a companiei Effective HR este o firma de recrutare si consultanta in domeniul resurselor umane.Venim cu o experiență de peste 20 ani în resurse umane în companii de toate mărimile, atât ca angajați cât și ca consultanți externi, iar dezvoltarea continuă este permanent pe lista noastră de priorități. 𝐂𝐞 𝐟𝐚𝐜𝐞𝐦?🔴 Recrutare și selecție🔴 Managementul resurselor umane🔴 Consultanță strategică în HR🔴 Proiecte de dezvoltare a organizației🔴 Servicii de optimizare CV si profil Linkedin, coaching de cariera Cerinte Business Development ManagerIn prezent, angajam un Business Development Manager pentru a promova business-ul si a incheia parteneriate cu clientii din aria Iasi, Suceava, Neamt, Botosani. Acesta este responsabil sa creasca si sa dezvolte vanzarile atragand in portofoliu clienti directi (B2B) sau distribuitori.Cerinte:● Experienta in vanzari in mediul industrial ● Experinta in gestionarea clientilor – companii de productie sau constructii, de a incheia parten
Effective Human Resources

Manager Achizitii In Roman


Candidatul ideal Rolul postului este de a asigura managementul activităților de achiziții de materii prime, materiale și auxiliare necesare în producția de tâmplărie PVC și geam termopan, cu încadrarea în idicatorii de performanță agreați.Managerul de achiziții va urmări implementarea unui model de lucru la nivel operațional care să asigure cele mai bune servicii în termeni de cost, calitate și timp, astfel încât să răspundă cât mai prompt și eficient cerințelor.Cerințe: experiență relevantă în achiziția de materii prime, materiale și auxiliare necesare în procesele de producție competențe demonstrate de management a unei echipe de achizitori abilități foarte bune de comunicare, negociere și relaționare constructivă cu furnizorii, colegii și propria echipă cunoștințe bune privind contractele comerciale capacitate de analiză și lucru cu un volum mare de date și informații, capacitate de a sesiza esențialul și de a extrage concluzii apreciem o atitudine proactivă, orientată către clientu
TERMOPLAST SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.