Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

168 Locuri de Munca Office Assistant in Cluj-Napoca

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

168 Locuri de Munca Office Assistant in Cluj-Napoca

Cauta printr-o varietate mare de joburi Office Assistant in Cluj-Napoca si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Office Assistant in Cluj-Napoca si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Asistent Vanzari Jysk Cluj Artema Shopping Center


Candidatul ideal Te entuziasmeaza sa lucrezi in vanzari? Iti doresti sa oferi clientilor cele mai bune servicii in JYSK Romania impreuna cu echipa ta? Iti place sa ai o activitate dinamica? 💪Atunci tu poti fi Asistentul de Vanzari (f/m) pe care il cautam! 🙋CE ITI OFERIMAi posibilitatea sa te alaturi unei companii de retail care isi doreste sa fie prima alegere a angajatilor in retail. Noi avem un mediu dinamic unde ideile tale sunt ascultate si esti implicat. Noi consideram dezvoltarea ta ca fiind extrem de importanta. In plus, ca Ambasador JYSK vei avea parte de urmatoarele: Oportunitati pentru propria dezvoltare si responsabilitate – ne propunem sa promovam intern 80% dintre manageri. Afla mai multe aici. Concursuri interne intre magazine si bonusuri pe masura Iesiri bianuale impreuna cu echipa Bonus competitiv care rasplateste vanzarile si rezultatele extraordinare Un program de lucru flexibil 20% reducere la produsele JYSK si la produsele din grupul Lars Larsen Tichete de masa, t
JYSK ROMÂNIA SRL

Asistent Medical


Candidatul ideal - Asistent medical full-time- Cabinet stomatologic cu sediul pe Calea Motilor angajează asistentă medicală cu experiență pentru program full-time.- Experiența anterioară pe radiologie retro-alveolară constituie un avantaj.- Suntem în căutare de o persoană organizată, cu atitudine pozitivă, care să asigure suport pentru activitateа medicаlă cu următoarele atribuții: sa pregatească cabinеtul și instrumentаrul să asiste medicul sa verifice daca stocul dе mаterialе in cabinet estе complеt. să reаlizеze toate procedurile necesare sterilizării sa se asigure că procesul de sterilizare este realizat corect.În schimb oferim un mediu de lucru plăcut, într-un cabinet dotat cu echipamente de ultima generație.Mențiuni:Va rog sa trimiteti CV-ul dvs. la adresa de mail [email protected] multumim!
ORTO PERIO DENT S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 3194 de salarii introduse în Salario: 3200 RON/Luna

Asistent Manager Cu Experienta Divizia Salubritate


Candidatul ideal Ce cunostinte si aptitudini te ajuta sa ai succes deplin în acest rol: Absolvent al unei forme de invatamant superioare (preferabil economic, tehnic); Experienta financiar contabila si in facturare- avantaj; Bune abilitati organizatorice si sa rezolve problemele cu rapiditate; Abilitati foarte bune de comunicare si de lucru in echipa; Rezistent la munca sub presiune; Persoana responsabila, integra, orientata catre atingerea obiectivelor; Experienta in lucrul cu sistemul de achizitii publice SEAP – avantaj; Cunostinte privind softurile de gestiune (Soft 1 -constituie avantaj); Cunostiinte PC – Excel mediu; Cunosti limba engleza la nivel mediu;Descrierea jobului Ce asteptam de la tine: Sa asiguri suport in activitatea administrativa a diviziei, fiind un suport operativ si administrativ al managerului de divizie; Sa gestionezi informatiile, sa creezi si sa actualizezi bazele de date; Sa intocmesti diferite situatii, rapoarte personalizate, solicitate de managerul diviziei
AX PERPETUUM IMPEX SRL

Asistent Vanzari


Candidatul ideal Dispune de experienta anterioara in call center sau intr-un rol similar, cu o afinitate puternica pentru vanzari. Este un maestru al pachetului Office, capabil sa navigheze cu usurinta prin diversele sale functii pentru a sustine eficient echipa de vanzari. Poseda abilitati de comunicare exceptionale in limba romana, atat verbal, cat si in scris. Este gata sa accepte provocarea unei probe la rece in ziua interviului, demonstrand adaptabilitatea si spontaneitatea in comunicare. Isi mentine calmul si eficienta, chiar si in cele mai presante situatii, fiind un model de promptitudine si disciplina.Descrierea jobului Suport integral pentru echipa de vanzari: Vei fi coloana vertebrala a echipei noastre de vanzari, oferind suport administrativ si ajutand la optimizarea proceselor de vanzare. Interactiune directa si construirea relatiilor: Mare parte din ziua ta va fi dedicata conversatiilor telefonice, unde empatia, rabdarea si spontaneitatea ta vor contribui la consolidarea
VISORO GLOBAL SRL

Media netă estimată pe baza celor 885 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Asistent Manager


Candidatul ideal Ce ne dorim de la tine:-Punem accent pe bune cunostinte de operare in MS Office (Excel, PowerPoint, Outlook)-Abilitatea de a organiza diverse documente, de a analiza si de a rezolva situatii provocatoare-Bune abilitati interpersonale fata de persoanele din interiorul si din afara organizatiei-Cunoasterea limbii engleza la nivel mediu-avansat-Abilitati remarcabile de comunicare si adaptabilitate-Deschidere spre invatare si o atitudine proactiva-Vrem oameni organizati in echipa, asa ca atentia la detalii este un aspect foarte important.Descrierea jobului Descrierea jobuluiResponsabilitati principale:-Sprijini activitatea Managerului de Achizitii privind buna desfasurare a planului si procesului de achizitii, in functie de nevoile afacerii, pentru a asigura disponibilitatea constanta a materiilor prime, produselor si serviciilor necesare-Colaborezi indeaproape cu toate departamentele din cadrul companiei (Operatiuni, Marketing, Contabilitate, Logistica, Finante etc.) pent
NOODLE PACK SRL

Media netă estimată pe baza celor 3803 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Manager Cluj-napoca


Candidatul ideal Pentru sediul central din Cluj-Napoca, cautam o persoana care sa se alature echipei noastre din functia de ASISTENT MANAGER. Studii medii sau superioare; Cunoştinţe temeinice de utilizare a pachetului MS Office; Limba engleză – nivel mediu; Persoană organizată si sociabilă, capabilă de a stabili şi menţine relaţiile cu colaboratorii; Să dețină bune abilităţi de comunicare şi relaţionare; Capabilă să muncească în echipă; Capacitate de automotivare și spirit de inițiativă; Atitudine pozitivă, flexibilitate, receptivitate şi responsabilitate.Descrierea jobului Principalele responsabilităţi: Asigura activitatea de registratura generala si curierat; Preia toate legăturile primite pe cale telefonică, e-mail şi pe alte canale, oferă explicaţiile cerute şi face legăturile de comunicare cu interiorul şi exteriorul firmei; Asigurară un flux de informatii corect și eficient, atât intern cât și extern; Realizează activităţile administrative şi de protocol; Gestionează agenda de în
IMOCREDIT IFN SA

Asistent Medical Stomatologie - Cluj Napoca


Candidatul ideal Salut!Sunt Dr. Andrei Stan si am creat acest anunt pentru ca echipa noastra are nevoie de inca o asistenta medicala cu norma intreaga.Suntem specializati in Implantologie si Reabilitari Totale pe implanturi dentare, asa ca peste 80-90% din munca noastra si a ta se va concentra pe implantologie/chirurgie si protetica pe implanturi.Clinica se situeaza in Marasti, pe strada Scortarilor nr. 12.Programul de munca este cu norma intreaga incepand de cele mai multe ori de la ora 8:00 si in unele zile incepand de la ora 10:00. Totul se organizeaza impreuna cu celalalte asistente in asa fel incat sa fie bine pentru toata lumea.Salariul pentru aceasta pozitie este de 3500 RON NET + bonuri de masa de 40RON/zi incepand cu luna a doua. Totul la vedere si trecut pe contractul de munca!Descrierea jobului CE ASTEPTARI AVEM DE LA TINESa ai terminata facultatea sau scoala postliceala de asistente, cu actele la zi.Punctualitate si organizare. Totul trebuie sa fie facut ca la carte pentru
ROOTS DENTAL OFFICE S.​R.​L.​

Asistent Vânzări


Candidatul ideal Dispune de experienta anterioara in call center sau intr-un rol similar, cu o afinitate puternica pentru vanzari. Este un maestru al pachetului Office, capabil sa navigheze cu usurinta prin diversele sale functii pentru a sustine eficient echipa de vanzari. Poseda abilitati de comunicare exceptionale in limba romana, atat verbal, cat si in scris. Este gata sa accepte provocarea unei probe la rece in ziua interviului, demonstrand adaptabilitatea si spontaneitatea in comunicare. Isi mentine calmul si eficienta, chiar si in cele mai presante situatii, fiind un model de promptitudine si disciplina.Descrierea jobului Suport integral pentru echipa de vanzari: Vei fi coloana vertebrala a echipei noastre de vanzari, oferind suport administrativ si ajutand la optimizarea proceselor de vanzare. Interactiune directa si construirea relatiilor: Mare parte din ziua ta va fi dedicata conversatiilor telefonice, unde empatia, rabdarea si spontaneitatea ta vor contribui la consolidarea
VISORO GLOBAL SRL

Media netă estimată pe baza celor 891 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Lucrator In Depozit (asistent Gestionar Depozit)


Candidatul ideal Bune Cunoștințe de Operare a Calculatorului: Capabil să folosești aplicații de bază pentru înregistrarea și gestionarea datelor. Organizat și Atent la Detalii: Ai o bună capacitate de a te organiza și de a acorda atenție detaliilor, ceea ce este crucial în gestionarea corectă a mărfurilor. Rezistență la Situații de Stres: Poți să lucrezi eficient chiar și atunci când lucrurile devin aglomerate sau presante. Spirit de Echipă: Te descurci bine lucrând alături de colegi și contribui la un mediu de lucru pozitiv. Experiență într-un Post Similar: Experiența anterioară într-un depozit sau într-un rol similar e apreciată, dar nu obligatorie.Ne dorim pe cineva care este gata să învețe, să se adapteze și să colaboreze cu echipa pentru a asigura un flux de lucru eficient în depozit. Dacă ești o persoană harnică și responsabilă, te așteptăm să te alături echipei noastre!Descrierea jobului Responsabilități: Ambalarea și Securizarea Mărfurilor: Pregătirea mărfurilor pentru livrare,
NUEVO CONSTRUCT SRL

Gestionar Depozit


Candidatul ideal Necesar:- seriozitate, punctualitate, organizare, onestitate, corectitudine, amabilitateDescrierea jobului Responsabilitati:* Descarcarea marfi livrata in depozit de catre soferi.* Verificarea marfii primite din punct de vedere calitativ si cantitativ.* Receptionarea produselor in baza documentelor de livrare.* Utilizarea eficienta a spatiul de depozitare a marturilor.* Aranjarea marfii conform specificatiilor logistice.* Ambalarea si securizarea marfii in vederea livrarii.* Incarcarea marfii in masina si livrarea acestora catre curier.* Participarea la activitatea de inventar derulata de companie.Beneficii:* Salariu atractiv, cu posibilitate de crestere in functie de performanta.* Flexibilitatea programului, astfel incat sa se efectueze 8 ore de munca pe zi.* Loc de munca fara stres.
TAPET SI DRAPAJE S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 478 de salarii introduse în Salario: 3200 RON/Luna

Asistent Manager


Candidatul ideal Utilizare pachet MS Office, emailSAGAPunctualitateAtentie la detaliiMinim 5 ani de experienta pe un post similarDescrierea jobului Elaborare si gestionare documente, registre, contracte, facturi, etc.Comunicare prin telefonComunicare prin emailActivitati diverse care tin de activitatea firmeiProgram de lucru:Luni - Vineri: 09:00 - 17:00
AZIMUT VISION SRL

Media netă estimată pe baza celor 3887 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Back-office Clerk


Candidatul ideal Back-Office ClerkWe are exciting, if you have:• University Degree in Accounting, Management or Economics;• Experience in accounting field minimum year;• Knowledge of MS Windows, MS Office applications;• SAP knowledge represents an advantage;• English knowledgeDescrierea jobului Back-Office ClerkAre you interested in dealing with the unique and strategic Financial challenges of the 21st century in a professionally challenging and growth nurturing business environment?If your answer is YES, we are inviting YOU to apply for the position of Back-Office Clerk as part of our Finance Back-Office team and to build your future alongside a strong team.The purpose of Back-Office Clerk position is to provide direct accounting services to MOL Romania‘s Retail Department by ensuring the recording on time of all assigned financial-accounting operations according with the law requirements and internal procedures.Location: Cluj-NapocaAs a Back-Office Clerk, a typical day might include
MOL ROMANIA PETROLEUM PRODUCTS SRL

Asistent Manager Comercial/​ Specialist Licitatii Publice /​ Specialist Fonduri Europene


Candidatul ideal Vrem sa ne marim departamentul comercial si avem nevoie de 3 persoane care sa gestioneze: solicitarile clientilor in legatura cu achizitia/instalarea panourilor fotovoltaice licitatiile publice accesarea fondurilor europene.Pentru a-ti fi mai usor, ar fi bine sa ai: Studii superioare Experienta pe o pozitie similara de cel putin un an constituie un avantaj Cunostinte solide de MS Office Dorinta de a invata – it’s a must Abilitati de comunicare si munca in echipa Capacitatea de sinteza Organizare, atentie de detalii Managementul timpului si respectarea deadline-urilor Adaptabilitate si responsabilitate Limba engleza nivel mediu Cunostiinte de baza privind achizitiile publice/accesare fonduri nerambursabile – you can always google itDescrierea jobului Practic, daca decizi sa ni te alaturi, vei avea urmatoarele responsabilitati: Urmaresti solicitarilor primite online si de la agenti, contactarea clientilor, generarea ofertei, a contractului si a facturii – vei gestiona in
MODERN POWER SYSTEMS SRL

Inginer Vanzari - Back Office


Candidatul ideal Experiența anterioară de minim 3 ani într-un post similar sau într-un post care implică o bună cunoaștere a echipamentelor electrice; Absolvirea unui profil de inginerie electrică, electronică, automatizări; Cunoștințe foarte bune de utilizare Excel (tabele, formule etc.); Cunoștințe de bază economice (facturare, instrumente de plată, etc); Bune abilități de comunicare, dinamism, capacitate de organizare; Atitudine proactivă și orientare spre menținerea unei relații bune cu clienții.Descrierea jobului Întocmirea de oferte tehnico-economice, conform specificațiilor/documentației primite; Procesarea comenzilor primite, transmiterea confirmărilor de comandă, facturarea și informarea clienților referitor la livrări; Asigurarea suportului comercial și oferirea de soluții pentru clienții alocați; Menținerea și dezvoltarea relațiilor cu clienții din portofoliu.Beneficii: Salariu fix și bonus în funcție de atingerea targetului; Posibilitatea de lucru într-o echipă cu experienț
ELECTROGLOBAL S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Asistent Medical


Candidatul ideal Fiecare client/ă este special/ă iar tu vei fi o verigă indispensabilă în relația dintre pacient și medic. Prin ceea ce faci în fiecare moment, pornind de la discuția cu pacientul până la actul medical, trebuie să inspiri încredere, profesionalism și pasiune pentru frumos.Descrierea jobului Să-ți povestim pe scurt despre rol:-Vei recolta probe biologice (sânge) pentru diverse proceduri estetice;- Vei realiza proceduri medicale și vei administra tratamente IV la recomandarea medicului și dorința clientului/clientei;-Vei pregăti cabinetele, instrumentarul, aparatura necesară și vei asista medicul pe durata intervențiilor si procedurilor medicale (anestezia topică prin aplicare de produs tegumentar, injectări cu toxină botulinică, acid hialuronic, lipază, hialuronidază, asistarea intervențiilor chirurgicale, etc.);- Vei stabili necesarul zilnic de consumabile medicale și vei gestiona stocurile.Ce ne dorim de la tine:-Sa deții diplomă de bacalaureat;-Să deții Certificat de
PLASTESTET S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 3209 de salarii introduse în Salario: 3200 RON/Luna

Specialist Asigurări - Back Office - Bt Broker De Asigurare


Candidatul ideal Oportunitate de carieră la BT Broker de Asigurare SRL: Specialist Asigurări – Back OfficeÎn contextul extinderii echipei noastre, căutăm un Specialist Asigurări – Back Office dedicat și pasionat care să se ni se alăture.Dacă ești o persoană care: deține cunoștințe bune de Microsoft Office – Word, Excel; se face ușor înțeleasă și are capacitatea de a prioritiza și gestiona sarcini multiple; este atentă la detalii și are un bun management al timpului, respectand termenele limită; vine cu spirit de echipă, adaptabilitate, gândire creativă, abilități bune de comunicare și o atitudine pozitivăatunci ai toate șansele să fii candidatul ideal pentru pozitia de viitor coleg în echipa BT Broker de Asigurare SRL, mărindu-ti șansele de a intra în spiritul #peopleofBT!Descrierea jobului În calitate de Specialist Asigurări – Back Office, vei fi responsabil pentru: consilierea clienților din portofoliul BT Leasing, companie din Grupul Financiar BT, privind ofertele de asigurare și în
BANCA TRANSILVANIA SA

Ajutor Gestionar Depozit


Candidatul ideal Manipulant marfa / Operator depozit Seriozitate, punctualitate, responsabilitate Studii medii, abilitati tehnice, cunostinta operare PC, MS Office Experienta nu este obligatorie insa constituie avantaj. Posibilitatea de a acumula cunostinte tehnice necesare desfasurarii activitatii Comunicativ, creativ si inovativ in rezolvari Permis de conducere cat. B.Descrierea jobului Gestionar Ajutor este responsabil de coordonarea operatiunilor cu marfa in depozitul de care raspunde: receptie, pastrare in conditii optime, pregatirea livrarilor. Receptionarea marfii de la furnizori Etichetarea produselor din depozit Participa la manipularea si gestionarea marfurilor Ajuta la pregatirea coletelor.Beneficii oferite: Salarizare atractiva 2.500-3.000 ron/luna Net. Bonusuri de performante si Prime de Sarbatori. Decontare transport.
RECOSPORT SRL

Arhivar/​secretar


Candidatul ideal ARHIVAR/ SECRETAR:- un post la sediul principal din mun. Cluj-Napoca al Camerei Notarilor Publici Cluj,Conditii de participare:- studii medii- cunosţinţe de operare P.C.Descrierea jobului ARHIVAR/ SECRETAR:- un post la sediul principal din mun. Cluj-Napoca al Camerei Notarilor Publici Cluj,Se ofera salariu net fix plus bonuri de masa.
CAMERA NOTARILOR PUBLICI DIN RAZA DE ACTIVITATE A CURTII DE APEL CLUJ

Asistenta Medicala Stomatologie


Candidatul ideal Salut!Sunt Dr. Andrei Stan si am creat acest anunt pentru ca echipa noastra are nevoie de inca o asistenta medicala cu norma intreaga.Suntem specializati in Implantologie si Reabilitari Totale pe implanturi dentare, asa ca peste 80-90% din munca noastra si a ta se va concentra pe implantologie/chirurgie si protetica pe implanturi.Clinica se situeaza in Marasti, pe strada Scortarilor nr. 12.Programul de munca este cu norma intreaga incepand de cele mai multe ori de la ora 8:00 si in unele zile incepand de la ora 10:00. Totul se organizeaza impreuna cu celalalte asistente in asa fel incat sa fie bine pentru toata lumea.Salariul pentru aceasta pozitie este de 3500 RON NET + bonuri de masa de 40RON/zi incepand cu luna a doua. Totul la vedere si trecut pe contractul de munca!CE ASTEPTARI AVEM DE LA TINESa ai terminata facultatea sau scoala postliceala de asistente, cu actele la zi.Punctualitate si organizare. Totul trebuie sa fie facut ca la carte pentru a oferii pacientilo
ROOTS DENTAL OFFICE S.​R.​L.​

Asistent Vanzari Best Value - Aeroport Cluj,​ Timisoara


Candidatul ideal Asistent vanzari Best Value - Aeroport Cluj, TimisoaraDaca iti doresti sa faci parte dintr-o echipa profesionista si prietenoasa, te asteptam sa ne cunoastem si sa traiesti experienta duty free alaturi de Best Value!Descrierea jobului Ce o sa faci? Consiliezi clientii in cadrul magazinelor BestValue in vanzarea de produse exclusiviste de la cele mai sonore branduri din următoarele categorii: Parfumerie, Cosmetică, Bauturi, Accesorii, etc; Acorzi atentie sporita nevoilor si solicitarilor clientilor; Te asiguri de cresterea constanta a calitatii serviciilor;Ce ne dorim sa stii deja? Limba engleza, nivel conversational; Orientare catre client, catre nevoile lui si catre cresterea calitatii serviciilor; Excelente abilitati de comunicare si organizare; Proactiv si orientat spre eficientizarea rezultatelor; Atitudine pozitiva; Flexibilitate; Atentie la detalii;Ce oferim noi? Mediu prietenos; Pachet salarial atractiv; Indemnizatie de transport; Tichete de masa; Prime de Sarba
MILLENIUM PRO DESIGN SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 168 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.