Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

86 Locuri de Munca Office Assistant in Constanta

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

86 Locuri de Munca Office Assistant in Constanta

Cauta printr-o varietate mare de joburi Office Assistant in Constanta si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Office Assistant in Constanta si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Office Assistant


Candidatul ideal Studii superioare, de preferat in domeniul economic;Experienta pe o pozitie similara constituie avantajBune cunostinte de operare PC (pachet Office, program emitere si gestiune facturi, alte solutii software specializate)Excelente aptitudini de comunicare si relationareCapacitatea de a lucra in echipa dar si independentPersoana responsabila, organizata, punctuala, dinamica, atenta la detalii, proactivaCapacitate de planificare si prioritizareLucreaza cu deschidere si placere in conditii si mediu de lucru dinamiceLimba engleza nivel avansatDescrierea jobului - Preluarea comenzilor clientilor, introducerea datelor in sistem si creerea ofertelor catre client in colaborare cu departamentul tehnic.- Emite facturile pe baza comenzilor si gestioneaza intreg fluxul – se asigura de intocmirea corecta si primirea la timp a documentelor de transport (CMR, avize, facturi, etc), transmite clientilor in timp util setul de documente (facturi, CMR etc) pentru serviciile prestate- Se a
REINKE EUROPE S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 371 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Asistent Vanzari Jysk Auchan Constanta


Candidatul ideal Te entuziasmeaza sa lucrezi in vanzari? Iti doresti sa oferi clientilor cele mai bune servicii in JYSK Romania impreuna cu echipa ta? Iti place sa ai o activitate dinamica? 💪Atunci tu poti fi Asistentul de Vanzari (f/m) pe care il cautam! 🙋CE ITI OFERIMAi posibilitatea sa te alaturi unei companii de retail care isi doreste sa fie prima alegere a angajatilor in retail. Noi avem un mediu dinamic unde ideile tale sunt ascultate si esti implicat. Noi consideram dezvoltarea ta ca fiind extrem de importanta. In plus, ca Ambasador JYSK vei avea parte de urmatoarele: Oportunitati pentru propria dezvoltare si responsabilitate – ne propunem sa promovam intern 80% dintre manageri. Afla mai multe aici. Concursuri interne intre magazine si bonusuri pe masura Iesiri bianuale impreuna cu echipa Bonus competitiv care rasplateste vanzarile si rezultatele extraordinare Un program de lucru flexibil 20% reducere la produsele JYSK si la produsele din grupul Lars Larsen Tichete de masa, t
JYSK ROMÂNIA SRL

Asistent Manager


Candidatul ideal MURFATLAR VINUL ROMANIA SA cauta, pentru completarea echipei din localitatea Murfatlar - Constanta, un ASISTENT MANAGER, ce va derula activitati specifice in cadrul companiei.Candidatul ideal trebuie sa fie o persoana entuziasta si dinamica, ce dovedeste:- Bune cunostinte PC (pachetul Office, utilizare internet, email)- Experienta de minim 1 an pe un post similar;- Bune cunostinte de limba engleza (scris si vorbit); limba spaniola constituie un avantaj;- Studii superioare finalizate;- Bune abilitati de comunicare verbala si scrisa;- Abilitati de organizare a spatiului si timpului de lucru;- Aptitudini de raportare, capacitate de lucru sub presiune, rezistenta la stress;- Atitudine client service, orientata spre rezultat si atingerea obiectivelor.Daca consideri ca te potrivesti profilului de mai sus, nu ezita sa aplici. Poti de asemenea sa trimiti un cv pe adresa [email protected] jobului Responsabilitatile viitorului angajat vor fi:- Indeplinește ac
MURFATLAR VINUL ROMANIA S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 3909 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Gestionar Magazie Piese Auto - Autoklass Constanta


Candidatul ideal Autoklass Constanta – dealer autorizat Mercedes-Benz angajeaza Gestionar magazin piese auto .Dorim colaborare pe termen lung cu dezvoltarea competentelor profesionale asigurata de companie !Ce ne dorim de la tine: Cunostințe de bază pentru utilizare PC; Cunostințe de bază pentru utilizare pachet Microsoft Office sau Google Docs; Atenție la detalii; Seriozitate si punctualitate; Experienta in domeniu reprezinta un avantaj; Permis de conducere : min. categoria B Limba straina : engleza sau germane minim de nivel mediuDescrierea jobului Principalele responsabilități : Receptia si livrarea pieselor; Identificarea pieselor conform codului de origine; Organizarea depozitarii pieselor în gestiune; Mentinerea in conditii optime a stocului fizic de marfa;Beneficii: Pachet salarial motivant; Se acorda bonusuri lunare in functie de performanta; Tichete de masa;Salarizarea este direct proportionala cu implicarea ta.Activitatea se desfasoara in cadrul serviceului Autoklass Constant
AUTOKLASS CENTER SRL

Asistent Vanzari Cu Experienta Constanta


Candidatul ideal Asistent Vanzari Constanta-Minim studii medii-Cu experienta profesionala-Dorinta de a lucra intr-un mediu tanar si dinamic-Abilitati de comunicare, initiativa si flexibilitateDescrierea jobului Asistent Vanzari-activitati specifice magazinului :-receptie si gestionarea marfurilor-asigurarea si aprovizionarea magazinului cu produse-asistarea clinetilor in magazin-incasare.-constituie un beneficiu daca stiti limba engleza.Pachetul de beneficii contine: parte fixa; bonuri de masa - 660 lei; bonus din vanzari; prime de sarbatori; program flexibil.
AC FASHION RETAIL SRL

Asistent Manager Pentru Santier Constanta


Candidatul ideal De preferat studii medii economice sau absolvent/ă al/a Facultății de Construcții / Facultății de Științe Economice Experiența în rol similar (ca asistent manager pentru șantier) este un avantaj important Cunoştinţe bune de operare PC (procesare text – Word, calcul tabelar – Excel) Aptitudini de comunicare orală şi scrisă Cunoştinţe de gestionare/arhivare documente Atenție în redactarea documentelor și în gestiunea datelor Motivare şi interes profesional în ceea ce întreprinde Bun management al timpului Capacitate de coordonare a unei activităţi complexe Receptivitate la solicitările profesionale (capacitate de mobilizare pentru finalizarea sarcinilor); Responsabilitate Flexibilitate în abordarea problemelor Creativitate şi ingeniozitate în iniţierea unor acţiuni.Descrierea jobului Locație: Șantier ConstanțaDepartament: ExecuțieRolul tău în echipa noastră (responsabilitățile tale):- transmiterea integrală şi în timp util a informaţiilor către Șeful de Șantier și Manage
CON-A OPERATIONS S.​R.​L.​

Buyer /​ Junior Buyer /​ Asistent Achizitii /​ Achizitor


Candidatul ideal Buyer / Junior Buyer / Asistent Achizitii / Achizitor - Lucru in echipa- Proactiv- Organizat- PerseverentDescrierea jobului - 1 post disponibil - program 8 H, 8-16.30, luni- vineri,- Asigura suport departamentului de vanzari cand este solicitat- Gestioneaza furnizorii activi ai companiei- Cauta furnizori internationali- Participa la Targuri daca este cazul- Plaseaza comenziCerinte:- constituie avantaj experienta anterioara departamentul de achizitii- constituie avantaj experienta anterioara de vanzari- constituie avantaj experienta in domeniul produselor industriale ( de preferat in domeniul echipamentelor de protectia muncii);- cunostinte de operare calculator: Word, Excel ;- excelente abilitati de comunicare ( negociere, comunicare persuasiva, perseverenta);- initiativa,- capacitate de analiza logica a situatiilor si informatiilor;- integritate profesionala;- abilitati in revizuirea si verificarea datelor- atent la detalii si orientat spre solutii- poti lucra indepen
DALGECO CONFECII TEXTILE SRL

Asistent Manager De Department (m/​f)


Candidatul ideal POZIȚIA Full-timeÎNCEPERE Cat de curand posibilCOMPANIA Peek & Cloppenburg S.R.L.PERSOANA DE CONTACT Adina RaicuLOCAȚIA VIVO! ConstanțaCALITĂȚILE TALE Studii în administrarea afacerilor sau absolvirea unei universități poate reprezenta un avantaj Experiență practică dovedită, ideal în sectorul textil, FMCG sau al serviciilor Pasiune pentru modă Orientare puternică către clienți și servicii Nivel ridicat de angajament, inițiativă și abordare practică Abilități organizatorice și analitice, inclusiv o bună înțelegere a cifrelor și rapoartelor Cunoștințe foarte bune de germană și / sau englezăDescrierea jobului RESPONSABILITĂȚILE TALE Conducerea echipei împreună cu șeful de departament Motivarea și instruirea echipei împreună cu managerul de departament Suport continuu pentru îmbunătățirea vânzărilor Asigurarea unui serviciu prietenos și profesional pentru clienții departamentului Efectuarea de rapoarte şi analize periodice a indicatorilor importanți, optimizarea nivelului
PEEK CLOPPENBURG SRL

Asistent Vanzari Constanta Part-time (30h)


Candidatul ideal Modă, talent și clienți sunt cuvintele care definesc La Casa de las Carcasas.Avem peste 4.500 de persoane de peste 60 de naționalități în echipele noastre și mai mult de 600 de magazine în Spania, Portugalia, Italia, Franța, Mexic, Polonia, România și Chile.Ne place să descoperim și să contăm pe noi talente care sunt pasionați de lumea Retail-ului, care caută stabilitate și creștere profesională sau care pur și simplu doresc să își combine studiile sau viața cu un loc de muncă dinamic și distractiv.În prezent căutăm noi talente pentru a lucra în magazinul nostru din ConstanțaCe așteptăm de la tine?- Nu ai nevoie de experiență, te vom instrui noi!- Ne dorim oameni cărora le pasă de fericirea clienților noștri și care au dorința de a face parte dintr-o echipă excepțională.- Și, mai presus de toate, entuziasm și motivație în fiecare zi.Vrem să fii cel mai bun prieten al clienților noștri!Descrierea jobului Care vor fi sarcinile tale în magazin?- Te vei ocupa de crearea un
LA CASA DE LAS CARCASAS ROMANIA S.​R.​L.​

Inginer Constructii Civile/​ Asistent Inginer


Candidatul ideal Absolvent studii superioare- Inginer constructii civile industriale si agricole;Cunoasterea limbii engleze scris si vorbit nivel mediu Sa aiba experienta profesionala specifica minim 2 ani in pozitia de Responsabil control calitate si /sau Responsabil cu asigurarea calitatii si / sau Inginer calitate in cadrul proiectelor de constructii civile.Lucru in echipa, spirit creativ, adaptabilitate, dinamism si sociabilitateCapacitatea de asumare a responsabilitatii si de a lua deciziiPersoana activa,foarte bine organizata;Spirit de initiativa si atitudine proactive;Spirit antreprenorial;Seriozitate,responsabilitate,dinamism.Descrierea jobului Responsabilitati ASISTENT InginerRaspunde de desfasurarea permanenta si sistematica a activitatii de control tehnic al calitatii si a proceselor de inspectii si incercari la nivelul proiectului, in conformitate cu prevederile documentelor Sistemului de management al calitatii.Urmareste si asigura realizarea activitatilor de inspectii si
SMART FAST CONSTRUCT SRL

Agent Back-office Online


Candidatul ideal - Cunosterea buna a limbii Franceza ,Engleza sau Spaniola ( scris sau vorbit )- Cunoasterea nivel mediu a altor limbi straine constituie un avantaj major- Competenţe şi aptitudini de utilizare a calculatorului- Abilitati de rezolvare a problemelor si atentie la detalii- Persoana flexibila, lucram si in ture de noapte- Bune abilitati de comunicare- Dorinta de a invata lucruri noi si a se perfectionaDescrierea jobului Agent backoffice online (nu presupune interactiune directa cu utilizatorii)- moderare si actualizare continut siteuri internet- supravegherea și securitatea operațiunilor de producție- preluarea si rezolvarea problemelor tehnice intampinate de catre utilizatori prin intermediul Support Live ChatExperiența în domeniul asistenței sau în relațiile cu utilizatorii reprezinta un plusBeneficiile postului- poziție stabila într-o companie durabilă- program de lucru 4 zile cu 2 zile libere- oferta salariala salariu fix entry level 5,700 Lei brut si prima lunara 539
WEB SOFTWARE DEVELOPMENT S.​R.​L.​

Asistent Medical


Candidatul ideal Candidatul ideal este orice persoană cu sau fără experiență dispusă și dornică de a învăța și care se poate adapta unui program de lucru fix, distribuit în a doua parte a zilei.Flexibilitate: Capacitatea de a se adapta la program de lucru neconvenționalProfesionalism: Comportament etic și profesional în interacțiunile cu pacienții, colegii și personalul medical.Empatie: Capacitatea de a empatiza cu paciențiiComunicare eficientă: Abilitatea de a comunica clar și eficient cu pacienții, familiile acestora și colegii de echipă.Abilități clinice: Experiență și competență în furnizarea îngrijirii medicale, inclusiv evaluarea stării pacienților și administrarea tratamentelor, unde este cazulGestionarea timpului: Capacitatea de a gestiona eficient timpul și prioritățile pentru a răspunde nevoilor pacienților în timpul programului de lucru de seară.Lucru în echipă: Capacitatea de a lucra în colaborare cu ceilalți membri ai echipei medicale pentru a asigura îngrijirea optimă a p
HAYAT MEDICAL CENTER SRL

Media netă estimată pe baza celor 3328 de salarii introduse în Salario: 3200 RON/Luna

Asistent Medical Generalist


Candidatul ideal CANDIDATUL IDEAL:- capacitatea de a lucra in echipa, seriozitate, organizare;- abilitati de comunicare;- punctualitate;- experienta constituie un avantaj.Descrierea jobului RESPONSABILITATI:- grija fata de pacient;- recoltarea de probe biologice;- administrarea de tratamente la recomandarea medicului;- pregatirea cabinetelor, a instrumentelor si aparaturii necesare;- stabilirea necesarulului zilnic de consumabile medicale si gestionarea stocului.CERINTE:- diploma de bacalaureat;- studii de spcialitate;- Certificat de membru OAMGMAMR si Asigurare MALPRAXIS valabile;- experienta de minimum 6 luni pe un post similar;- cunostinte MS Office - nivel mediu;BENEFICII:- program flexibil;- salariu atractiv.
CABINET MEDICAL INDIVIDUAL - DRĂGAN P.​ ADRIANA- BALNEOLOGIE SI RECUPERARE MEDICALA - ACUPUNCTURA

Media netă estimată pe baza celor 2754 de salarii introduse în Salario: 3400 RON/Luna

Asistent Manager /​ Secretara


Candidatul ideal Experienta anterioara pe o pozitie similara (assistant manager, assistant to general manager etc) Capacitate ridicata de sinteza a informatiilor Studii superioare constituie un avantaj Excelente abilitati de prezentare si de comunicare (scris si verbal) Capacitate de organizare a activitatii si ordonare a locului de munca Capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini in acelasi timp Orientare catre eficienta, initiativa Persoana carismatica, empatica Cunostinte IT (MSOffice, MSOutlook) de nivel ridicat Cunoasterea limbii engleze la nivel mediuDescrierea jobului Primirea, inregistrarea si repartizarea corespondentei in interiorul companiei Ridicarea si expedierea corespondentei la destinatari Inregistrarea hotararilor si deciziilor luate de conducere, aplicarea stampilei si repartizarea acestora catre departamentele firmei Primirea persoanelor care doresc sa ia legatura cu conducerea Asigurarea legaturilor telefonice in interiorul si exteriorul companie
BIOCHEM SRL

Consilier Juridic ( Secretar Notarial - Operator Calculator)


Candidatul ideal studiile superioare sunt obligatorii; bun cunoscător al regulilor ortografice, ortoepice și de punctuație; atenție distributivă, dorință de afirmare și disponibilitate de lucru cu publicul; atentie la detalii, abilitati de relationare cu publicul/ client cat si in echipa; seriozitate, punctualitate si seriozitate; excelent cunoscător al regulilor de operare PC / Microsoft Office; bun manipulator al tastaturii.Descrierea jobului verificarea documentației în vederea pregătirii actelor notariale; tehnoredactarea actelor notariale după documentația dată; prezentarea actului către părți; activități de secretariat specifice unui birou notarial; operare cu registre notariale ; inregistrari; operare pe programul de facturari Smart Bill ; primire si relationare cu clientii ; intocmire dosare Carte funciara; orice alte lucrari cu specific notarial.
SOCIETATE PROFESIONALA NOTARIALA ELEONORA STAN SI LAURA MANTU

Asistent Cercetare


Candidatul ideal Concursul va avea loc la sediul sucursalei din Constanța, Blv. Mamaia, nr. 304, în data de 23.04.2024, ora 10:00. Înscrierile se fac până la data de 19.04.2024.Relații la telefon: 0724 051 882Sau prin email: [email protected] jobului I.N.C.D. GeoEcoMar, cu sediul în București, str. Dimitrie Onciul nr. 23-25, Sector 2, scoate la concurs pentru Sucursala din Constanța ( Blv. Mamaia, nr. 304, Constanta), următoarele posturi:1. Un post de asistent cercetare în geografie, pe perioadă nedeterminată. Cerințe: diplomă de licență în geografie disponibilitate la deplasări pe teren cunoștințe temeinice GIS limba engleză - minim nivel B22. Un post de asistent cercetare în chimie, pe perioadă nedeterminatăCerințe: diplomă de licență în chimie/biochimie disponibilitate la deplasări pe teren limba engleză - minim nivel B2
INSTITUTUL NATIONAL DE CERCETARE-DEZVOLTARE PENTRU GEOLOGIE SI GEOECOLOGIE MARINA - GEOECOMAR

Media netă estimată pe baza celor 103 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Asistent Departament Logistic


Candidatul ideal - studii medii finalizate (diploma de bacalaureat);- cunoștințe pachet Office, nivel Excel – mediu- experienta anterioara in logistica/depozitare, curierat, transport- distributie- abilitati de relationare si lucru in echipaDescrierea jobului ​- procesarea, printarea si transmiterea in gestiune a borderourilor de prelevare;- listeaza si completeaza spre preluare informatiile zilnice ale curselor curente;- centralizeza zilnic partidele paletizate/coletelor expediate din platforma logistica;- introducerea in ERP a coordonatelor fizice(masa, volum, nr. paleti/colete) si nr comanda transport pentru partidele zilei;- generarea, prelucrarea rapoartelor zilnice:Informatii transport, cubaj;- plaseaza comenzile de transport pe platformele transportatorilor contractuali (paletizari + coletarie);- participarea in comisiile inventarelor generale sau la orice alte activitati primite pe cale ierarhica;- verifica coordonate tranportatori sositi la incarcare, centralizea: documente, d
ORCA SHIPPING SRL

Asistent Manager


Candidatul ideal - Studii superioare in derulare sau in curs de finalizate sau recent absolvite;- Nivel mediu/avansat de limba engleza- Operare PC nivel mediu- Foarte bune abilitati de comunicare si relationare;- Capacitate de gestionare eficienta a timpului;- Rezistenta la stres;- Loialitate;- Capacitate de organizare si planificare;- Capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini in acelasi timp;- Atentie la detalii, aspect fizic agreabil, tinuta si comportament decent;- Abilitatea de a invata lucruri noi;- Responsabilitate, corectitudine si seriozitate;- Personalitate energica, gandire pozitiva, amabilitate, eficienta si diplomatie;- Pro-activitate si dorinta de invatare si dezvoltare continua;Descrierea jobului - Intampina clientii/vizitatorii si ofera informatii;- Asigura asistenta, la cerere, pentru intalnirile conducerii firmei;- Indeplineste toate sarcinile specifice secretariatului (receptionare si redistribuire de apeluri, faxuri, corespondenta, mailuri,achizi
ORCA SHIPPING SRL

Media netă estimată pe baza celor 4005 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Medical - Laborator/​clinica Constanta/​braila


Candidatul ideal Ai absolvit studiile de Asistent Medical Generalist si esti in cautarea unei oportunitati de angajare?MedLife sprijina tanara generatie de azi, pentru a deveni profesionistii de top de maine.Profilul candidatului ideal:- ai un bagaj solid de cunostinte teoretice;- ai abilitati de lucru la calculator;- ai personalitate calda, orientata catre pacient si nevoile acestuia;- ai atitudine pozitiva;- ai capacitate de organizare si planificare a timpului si a sarcinilor incredintate;- esti o persoana disciplinata, responsabila si capabila sa lucreze in echipa.Descrierea jobului ​Responsabilitati: pregateste in functie de specialitate cabinetul in vederea efectuarii consultatiilor si ajuta medicul la efectuarea lor; verifica lista cu programarile si anunta coordonatorul de eventualele modificari aparute pe parcursul zilei; conduce pacientii la cabinetele de specialitate si apoi la receptie pentru achitarea consultatiei in limita disponibilitatilor; raspunde de starea de curaten
MED LIFE SA

Asistent Vanzari Bucuresti,​ Timisoara,​ Constanta,​ Brasov


Candidatul ideal Asistent vanzari Bucuresti, Timisoara, Oradea, BrasovDe mai bine dе 15 ani KITCHEN SHOP este furnizorul care hraneste pasionatii dе gatit, oferindu-le o gama larga dе produse moderne: aparate, ustensile si gadgeturi dе bucatarie ce te inspira sa transformi o simpla experienta in bucatarie, in arta culinara.Suntem o echipa tanara, dinamica, si pasionata, care doreste sa impartaseasca cu tine experiente intr-un mediu placut dе munca.- Iti place sa comunici cu oamenii, sa le oferi indrumari si sfaturi- Esti intuitiv, si poti intelege ce nevoi au persoanele din jurul tau- Ai spirit dе echipa, esti proactiv, si cauti un colectiv antrenant- Esti amabil fata dе client si colegi- Ai studiile medii finalizateAtunci te vrem in echipa noastra!Descrierea jobului Ce trеbuie sа faci? Intampini cliеntii si ii ajuti in alеgereа produsеlor perfecte pentru bucаtariа si stilul lor Tе implicit in toata аctivitateа dе vаnzare prin cunoаsterea produselor pentru a oferii cele mai bune inform
KITCHEN SHOP SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 86 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.