Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

77 Locuri de Munca Office Assistant in Iasi

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

77 Locuri de Munca Office Assistant in Iasi

Cauta printr-o varietate mare de joburi Office Assistant in Iasi si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Office Assistant in Iasi si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Gestionar Marfă Magazin Retail - Iași


Companie verificată
Aplica rapid
Te consideri o persoană organizată, disciplinată și îți place să duci lucrurile la bun sfârșit? HR Design recrutează pentru clientul său - o companie reprezentativă, cu magazine de vânzare de produse premium și de consum general un Lucrător Comercial Gestionar Marfă în Iași! Pentru a-ți desfășura activitatea, e important:*să rezolvi probleme și să previi apariția lor*să lucrezi cu informații specifice și să aplici feedback-ul pe care îl primești*să respecți procedurile de lucru*să poți face față unor situații cu care te-ai mai întâlnit, dar și cu altele noi, diferite*să ai cunoștințe de operare pe calculator și de limba engleză la nivel de bază Experiența anterioară în gestionarea mărfurilor în domeniul retail (FMCG), constituie un avantaj. Iată, în mod concret ce vei reuși să faci:1. Te ocupi de încărcarea și descărcarea mărfurilor livrate în magazin2. Așezi marfa pe raft conform cerințelor coordonatorului de magazin și a standardelor în domeniu (abilități de merchandiser)3. Te asigur
HR Design Consulting

Asistent medical generalist


Companie verificată
Aplica rapid
Descrierea postuluiasistent medical generalist full-time Cerințele postuluiAviz de liberă practică și asigurare de malpraxisCunoștințe de limbă engleză - nivel mediuCunoștințe de operare PC (office) și tehnoredactare - nivel mediu-avansatDisponibilitate de lucru in ture de ziExperienta in cabinete de cardiologie, in recoltare probe biologice si tratamente parenterale constituie un avantajexperienta de minim 1 an -1 postexperienta > 3 ani - 1 post Va rugam transmiteti CV pe adresa de e-mail.
Cardio Praxis SRL

Media netă estimată pe baza celor 2690 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Secretară de acasă


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 200 până la 250 USD pe lună
Companie internațională caută secretară de acasă cu abilități de vânzări pentru sarcini ușoare: răspuns la telefon, apelare clienți, căutare pe internet și e-mailuri. Toate sarcinile trebuie efectuate de acasă și, mai ales, pe computer. Sunt necesare: cunoștințe înalte de operare computer, conexiune foarte bună la internet cu propriul computer, cunoștințe foarte bune de engleză și italiană. Puteți trimite CV-ul.
LITRA SRL

Office Manager,​ Iasi


Candidatul ideal Are you the kind of manager who understands management as a continuous improvement process? Are you eager to boost the results and achieve constantly the business objectives? Are you searching for that kind of international company where you can bring real added value? If yes, let’s talk about it.Main Responsibilities:HR and administrative management of the local branch/office;Coordination of local suppliers, negotiations, and project planning;Runs the local branch in terms of efficiency and profitability;Proposes and organizes local cooperation and partnerships to promote our local office and to find candidates for the teams for our recruitment events;Is in permanent and direct communication with all internal and external services;Implements locally the Board decisions, the company rules and strategies;Has a developed proactive and client-oriented approach.Descrierea jobului Your Profile wanted by us:Experienced managerial profile;Excellent organizational and time man
DARE TALENT DEVELOPMENT S.​R.​L.​

Asistent Medical Generalist In Iasi


Candidatul ideal Cautam o persoana responsabila, dornica sa invete lucruri noi, deschisa atat in relatia cu persoanele din colectiv, cat mai ales in relatia cu pacientii, carora le acordam intreaga atentie.Descrierea jobului * Experientа minim 2 ani in punctii vеnoаsе (avantаj pеdiatrie);* Experientа in recеptie clinica medicаla constituiе un аvаntaj;* Cunostinte operarе PC;* Autorizаtiе de libera practica / Certificat de Membru OAMMR (valabil).
LABORATOARELE BIOCLINICA SRL

Asistent De Vanzari Iasi Copou


Candidatul ideal Candidatul ideal Deschidere și orientare către client Abilități bune de comunicare și relaționare cu echipa și clienții Amabilitate, profesionalism, punctualitate și perseverență Dorința și capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic Disponibilitate pentru un program de lucru flexibil și pentru deplasări Pasiune pentru domeniile beauty, wellness, baby și uz casnicDescrierea jobului Căutați un job care să vă împlinească?Vă așteptăm in echipa noastră!Responsabilități Oferirea de consultanță și asistență Orientare spre munca în echipă Aprovizionare marfă la raft Gestionarea corespunzătoare a activității de la casa de marcat Susținerea bunei organizări a magazinuluiOferim Pachet salarial motivant Bonuri de masă Asigurare medicală privată și multe alte beneficii Bonusuri din vânzări Program flexibil Munca într-o echipă dinamică Dezvoltare profesională și personală Un post sigur, într-o companie prezentă în 14 țări europene
DM DROGERIE MARKT SRL

Gestionari Depozit


Candidatul ideal Compania angajeaza Gestionari depozit.Candidatul Ideal Amabilitate, seriozitate si responsabilitate; Experienta intr-un post similar constituie avantaj.Pachet de beneficii:-Contract individual de munca pe perioada nedeterminata;-Salariu dinamic, motivant;-Comisioane, in functie de realizari;-Tichete de masa in valoare de 40 lei/zi-Oportunitati de avansare bazate pe propriile rezultate;-Program de lucru: Luni-Vineri in intervalul 08:00-17:00( cu o ora pauza de masa inclusa) Descrierea jobului Descrierea jobului pentru GESTIONARI DEPOZITAsigura gestiunea fizica si monitorizarea stocului de marfa;Participa activ la operatiunile de incarcare/descarcare a marfii la/din magazia firmei;Efectueaza receptia fizica a marfii la intrarea in magazia firmei;Raporteaza superiorului ierarhic diferentele intre marfa fizica si cea scriptica aparute la receptia marfii la magazie;Pastreaza evidenta documentelor de transfer emise, cu semnaturile de predare/primire la zi;Preda marfa catre c
GLOBAL PLAST INVEST S.​R.​L.​

Asistent Manager Cu Atribuțiuni Financiar Contabile


Candidatul ideal FideliaCasa caută colegi noi, asistent manager cu atributii de operare documente primare in WinMentorEcuatia de mai jos te reprezinta?RESPONSABILITATE+MUNCA= INCREDERE,FIDELITATE= INCREDERE+ CONSECVENTAsi:✅Ești o persoană organizată și responsabilă?✅Ai abilitati de comunicare si relationare?✅Deții cunostinte de utilizare soft-uri utilitare (Word, Excel)✅Deții cunoștințe de operare documente primare in WinMentor?✅Te poți concentra pe realizarea mai multor sarcini în același timp?Vino în echipa noastră!Trimite CV-ul la [email protected] și fă primul pas către o carieră strălucită!Descrierea jobului Persoana pe care o căutăm să intre în echipa noastră va lucra în mod direct cu Directorul General al companiei și Directorul economic.Sarcini și responsabilități generale:1. Evidența financiară a grupului de firme(centralizare);2. Plăti facturi, facturare;3. Contabilitate primară;4. Trimitere state de plata și pontaje către toate firmele din grup;5. Verificare plăți
FIDELIA CASA SRL

Asistent De Vanzari Miroslava


Candidatul ideal Deschidere și orientare către client Abilități bune de comunicare și relaționare cu echipa și clienții Amabilitate, profesionalism, punctualitate și perseverență Dorința și capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic Disponibilitate pentru un program de lucru flexibil și pentru deplasări Pasiune pentru domeniile beauty, wellness, baby și uz casnicDescrierea jobului Căutați un job care să vă împlinească?Vă așteptăm in echipa noastră!Responsabilități Oferirea de consultanță și asistență Orientare spre munca în echipă Aprovizionare marfă la raft Gestionarea corespunzătoare a activității de la casa de marcat Susținerea bunei organizări a magazinuluiOferim Pachet salarial motivant Bonuri de masă Asigurare medicală privată și multe alte beneficii Bonusuri din vânzări Program flexibil Munca într-o echipă dinamică Dezvoltare profesională și personală Un post sigur, într-o companie prezentă în 14 țări europene
DM DROGERIE MARKT SRL

Asistent Vanzari Iasi


Candidatul ideal • abilități de comunicare directă;• inițiativă și simțul responsabilității;• experiența pe o poziție similară (asistent vânzări, lucrător comercial, vânzător, consultant, customer sales, customer service, customer support, agent vânzări) constituie un avantaj;• sociabilitate, gândire pozitivă, organizare;• persoană orientată spre soluții, confortabilă cu munca în echipă, flexibilă;• disponibilitate și mobilitate.Descrierea jobului Responsabilități:• participă activ la vânzarea produselor în concordanță cu strategia de vânzări;• oferă o experiență pozitivă și prietenoasă angajând clienții prin conversații și sfaturi, furnizează informații detaliate despre produse;• menține standardele vizuale conform cerințelor de brand și asigură nevoile de aprovizionare ale magazinului;• asigură curățenia în spațiul de lucru, păstrează permanent depozitul organizat și accesibil pentru maximizarea vânzărilor.Ofertă:• bonusuri de performanță;• mediu de lucru relaxant și plăcut;• discoun
FUTURA LENJERIE 2010 SRL

Asistent Medical Generalist


Candidatul ideal Să dețină competențe specifice postului de asistent medical generalist și cunoștințe bune pentru utilizarea calculatorului.Descrierea jobului Post de asistent medical generalist în cadrul unui cabinet medical de oftalmologie.Responsabilități specifice postului de asistent medical generalist.
OFTALMOLOOK S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 2708 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Asistent Receptie


Candidatul ideal Cerințe:Dinamic și dornic de a învățaÎndemânatic și deschisHarnic și plin de energieDescrierea jobului Responsabilități:Curățarea și întreținerea încălțămintei conform standardelor noastreAsigurarea unui serviciu prompt și atent pentru cliențiUtilizarea casei de marcatReceptia clientilorBeneficii:Salariu competitivProgram felxibilMediu plăcut și colectiv tânărLocația în mijlocul orașuluiTrimite CV-ul tău la: [email protected] scrie-ne pe WhatsApp la: 0791303333
RUBIKON MEDIA ADVERTISING S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 611 de salarii introduse în Salario: 2797 RON/Luna

Back Office Specialist Italiana


Candidatul ideal 🔊 Căutăm un Back Office Specialist cu limba italiana care va oferi sprijin în sarcinile administrative zilnice în cadrul companiei noastre.📌 Candidatul ideal trebuie să fie o persoană responsabilă și organizată, cu un nivel mediu spre avansat de limba italiană și cu o atitudine proactivă.Descrierea jobului Ce sarcini vei avea?🗂️ Printre acestea putem enumera procesarea task-urilor administrative din cadrul departamentului, precum rezolvarea solicitărilor sosite prin canalele de comunicare în termenul specificat, introducerea datelor în sistem și verificarea acestora conform standardelor impuse și respectarea normelor de confidențialitate printr-un nivel ridicat de etică și integritate.In ce constau beneficiile?👉 Posibilitate de dezvoltare profesională;👉 Un mediu de lucru plăcut și provocator, alături de o echipă tânără și entuziastă;👉 Evenimente interne;👉 Salariu fix;👉 Bonuri de masă;👉 Tichete cadou de Paște și Crăciun;👉 Decontare transport;👉 Asigurare medic
FIRE CREDIT SRL

Gestionar


Candidatul ideal GestionarDescrierea jobului Gestionar
ADN PREFABRICATE S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 1977 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Secretara Birou Notarial


Candidatul ideal - Abilități avansate tehnoredactare;- Seriozitate, punctualitate;- Aptitudini de comunicare cu publicul;- Bune abilități de organizare și prioritizare.Descrierea jobului -Inregistrare/eliberare acte-Întocmire și transmitere documente către ANCPI, ANAF, etc.-Redactare acte notariale-Arhivare documente
PAVEL A.​ CORINA - BIROU INDIVIDUAL NOTARIAL

Asistent Medical


Candidatul ideal Echipa KlassDental caută o persoana asistent medical [‼️]Căutăm o persoană responsabilă, dornică să învețe lucruri noi, deschisă atât în relația cu persoanele din colectiv, cât mai ales în relația cu pacienții, cărora le acordăm întreaga atenție.Dacă îți dorești să faci parte din echipa noastră, așteptăm sa depui cv-ul la adresa: [email protected]țe:- diplomă de absolvent- experiența constituie un avantaj, dar nu e obligatorie, avem posibilitatea de a învăța împreună.
KLASS DENTAL 03 SRL

Media netă estimată pe baza celor 3244 de salarii introduse în Salario: 3200 RON/Luna

Gestionar Autoparc - Iasi


Candidatul ideal S.C. Snack-Trade S.R.L, marca comerciala ,,BANZAI,, angajeaza gestionar parc auto pentru filiala Bacau.Compania GARANTEAZA salariu decent + bonuri de masa, faciliatate program flexibil in dependenta de necesitate. (contract de munca fulltime)Descrierea jobului Cerinte:*permis de conducere cat. "B". (obligatoriu)*responsabilitate*reparatii minore (schimb becuri, sigurante)*verificare periodica la ulei, lichid frana, antigel, lichid servodirectie.*intocmirea proceselor de predare primire, verificare.*monitorizarea reparatiilor in servis.*organizare*gandire pozitiva, amabilitate si eficienta;
SNACK-TRADE SRL

Asistent Manager


Candidatul ideal Candidatul ideal: Studii superioare in domeniul economic. Abilități de comunicare. Cunostinte limba engleză (scris și vorbit) la nivel B2–C1. Atent la detalii și abilități puternice de organizare. Deschidere pentru învățare continuă și adaptabilitate. Cunoștințe în utilizarea programelor din pachetul Microsoft Office, în special Microsoft Excel (creare și gestionare tabele, funcții precum filtrarea, inserarea etc.).Reprezintă un avantaj: Experiență în domeniul logistic sau comercial, gestionare baze de date. Permis conducere categoria B.Descrierea jobului Responsabilități principale: Gestionarea sarcinilor administrative zilnice cu acuratețe și atenție la detalii. Contabilitate primara. Comunicare cu partenerii noștri (telefonic, mail, chat zoom). Asigurarea realizării tuturor sarcinilor în timp util, respectând termenele limită. Colaborarea strânsă cu echipa pentru a menține fluxul de lucru organizat și eficient. Identificarea, propunerea și implementarea îmbunătățiri
POMICULTURA IND SRL

Media netă estimată pe baza celor 3909 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Specialist Customer Service/​back Office


Candidatul ideal Experienta anterioara intr-un post similar de cel putin 3 ani; Bune cunostinte operare in SeniorErp - constituie un avantaj; Cunostinte bune de operare PC – Microsoft office Atitudine pozitiva, constructiva, motivatoare; Abilitati de lucru in echipa, de management al timpului; Limba engleza la nivel mediu Corectitudune, inventivitate, capacitate de negociere, putere de organizare si incadrare in termene; Sa fie un bun ascultator Sa fie prietenos si sa empatizeze cu clientii ; Sa aiba bune abilitati de comunicare Sa aiba o atitudine deschisa catre client si sa fie pozitiv ; Memorie buna; Rezistenta la stres ; Capacitate de memorare Atentie la detaliiDescrierea jobului Un specialist în customer service/back-office joacă un rol esențial în asigurarea satisfacției clienților și în gestionarea eficientă a proceselor administrative din spatele operațiunilor unei companii. Acest rol implică interacțiuni cu clienții și gestionarea activităților de birou pentru a susține operaț
GURSK MEDICA SRL

Asistent Manager /​ Junior Economist


Candidatul ideal Studii superioare în domeniul economic, absolvite cu diplomă de licență, preferabil în contabilitate; Experiență în contabilitate primară reprezintă un avantaj; Capacitate de adaptare la situații noi și atenție la detalii; Stil de muncă orientat spre rezultate și performanță; Abilități de prioritizare a activității și de respectare a termenelor limită; Abilități excelente de comunicare; Cunoștințe medii de limbă engleză; Cunoștințe de operare PC: MS Office (Excel, Word, Outlook).Descrierea jobului Menținerea unei atitudini profesioniste în timpul programului de lucru; Îndeplinirea activităților zilnice de secretariat; Asigurarea activității de corespondență (email/poștă); Realizarea serviciilor de protocol pentru oaspeții firmei; Realizarea diverselor sarcini administrative: comenzi, papetărie, scanări și arhivare documente; Întocmirea de situații/documente/rapoarte solicitate de managerul direct; Menținerea unei atitudini profesioniste în timpul programului de lucru;
GEPROCON SA
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 77 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.