Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

886 Locuri de Munca Office Manager in Bucuresti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

886 Locuri de Munca Office Manager in Bucuresti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Office Manager in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Office Manager in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Office Manager


Candidatul ideal Dezvoltă-ți cariera și urcă în topul profesioniștilor din imobiliare! Din 1987 dezvoltăm sectorul imobiliar pe plan internațional alături de peste 1700 de experți în imobiliare. Echipa noastră numără peste 200 de profesioniști la nivel național, avem +15 ani de expertiză și prezență pe piața din România și suntem unul din cele mai cunoscute branduri din industria imobiliară. Ne mândrim cu premii naționale și internaționale care arată că deținem know-how performant, arată dedicarea colegilor noștri și totodată succesul lor în imobiliare. Ne recomandă portofoliul remarcabil de proprietăți, feedback-ul partenerilor și clienților noștri. Suntem într-o continuă dezvoltare așadar căutam oameni dedicați, colegi noi pregătiți pentru a face performanță alături de noi!CANDIDATUL IDEALNe asteptăm să deții:• Experiență relevantă de minim 3-5 ani pe o pozitie similară• Studii superioare finalizate preferabil în sfera finanțelor, juridice sau contabilitate• Capacitate de organizare
SVN ROMANIA

Media netă estimată pe baza celor 243 de salarii introduse în Salario: 4600 RON/Luna

Office Manager


Candidatul ideal Candidatul ideal trebuie sa aiba o minima experienta intr-un rol administrativ, sa cunoasca foarte bine programele din pachetul Office si sa dea dovada de abilitati reale de comunicare si organizare. Experienta anterioara intr-o departament de vanzari, achizitii sau relatii cu clientii poate constitui un avantaj.Descrierea jobului Office Managerul asigura buna functionare a activitatilor in departament, organizeaza intalniri sau evenimente, se ocupa cu aprovizionarea biroului, pregateste prezentari, oferte comerciale si asigura suport managerului de departament. Activitatea sa zilnica poate presupune si interactiuni cu clientii si furnizorii companiei precum si cu alte departamente ale firmei.
BEST STORE SOLUTIONS SRL

Media netă estimată pe baza celor 242 de salarii introduse în Salario: 4600 RON/Luna

Office Manager


Candidatul ideal Ești o fire sociabilă, îți place să lucrezi cu oamenii și să îi ajuți să rezolve situațiile pe care le întâlnesc? Îți place să lucrezi în echipe mici, în care te poți implica în mai multe tipuri de activități? Ești în primii ani ai activității tale profesionale și îți dorești să te implici într-un rol de coordonare?Dacă îți place să te implici și te pricepi să îi motivezi și pe alții, te asteptăm în echipă!Ne-am extins activitatea și dorim să înființăm acest post de Office Manager, pentru o mai bună coordonare și eficientizare a activității. Clinica are o echipă mică, dar tânără și stabilă, cu rezultate extraordinare în cei 10 ani de activitate. Abilități necesare:- studii superioare- experiență de lucru pe un post similar într-o companie mică sau mijlocie- experiență anterioră de minim 2 ani într-o activitate de coordonare echipă- program de lucru de luni până vineri în intervalul orar 9:00-18:00- disponibilitatea de a înlocui colegii din recepție doar pe perioada con
CLINICA DENTAL EXCELLENCE SERVICII STOMATOLOGICE SRL

Media netă estimată pe baza celor 254 de salarii introduse în Salario: 4500 RON/Luna

Office Manager /​ Assistant


Candidatul ideal We are looking for a Full-Time Office Manager / Assistant. The Candiatate must be profecient in speaking and writing in Englsih. An ideal canditate will have the following atributes.- Organizational Skills: Should excel in organizing tasks, schedules, and resources to ensure the smooth functioning of the business.Time Management: The ability to prioritize tasks, meet deadlines, and allocate time efficiently is crucial for managing the office's daily operations.Communication Skills: Effective communication is essential for coordinating with various teams, stakeholders, and clients, both verbally and in writing.Problem-Solving: Quick thinking and the ability to find solutions to challenges that arise in a fast-paced environment are vital.Adaptability: Businesses can experience rapid changes. An adaptable office manager can navigate shifts in priorities, technology, and processes.Attention to Detail: Accuracy in managing orders, data entry, and financial records is es
ACE TREND GROUP S.​R.​L.​

Secretara/​ Office Manager


Candidatul ideal • Bune abilitati de comunicare; organizare si stabilirea prioritatilor in activitatea profesionala;• Abilitatea de pastrare a confidentialitatii activitatii profesionale;• Abilitatea de a face managementul mai multor sarcini simultan, promptitudine si responsabilitate;• Persoana proactiva, dinamică;• Cunoscător al limbii engleze;• Cunostinte bune de operare PC (MS Office);• Experienta reprezintă un avantaj; Descrierea jobului Preluarea/prelucrarea/expedierea corespondenţei.Înregistrarea documentelor, organizarea arhivei;Primirea invitatilor;Preluarea apelurilor telefonice şi redirecţionarea acestora;Asigură protocolul;Completeaza AWB uri, plicurile trimise recomandat (prin curierat rapid sau posta normala), completeaza adresele pe plicuri, impacheteaza coletele, inregistreaza plicurile trimise;Copiaza / redacteaza / tehnoredacteaza diferite materiale;Intocmeste necesarul si face comenzi pentru aprovizionarea biroului;Executa orice alte dispozitii date de superiorul ier
NAGRA GAMING SRL

Office Manager


Candidatul ideal Studii superioare sau medii; Experienta de lucru in domeniu constituie avantaj. Capacitate de analiza si sinteza in procesul decizional; Cunostinte bune de operare PC: Word, Excel; Orientare catre performanta; Capacitatea de analiză (capacitatea de înțelegere, interpretare și sinteză a elementelor esențiale dintr-un volum de informații); Abilitatea de a gestiona eficient timpul de lucru, de a organiza, planifica și prioritiza sarcinile de lucru; Capacitatea de a soluționa probleme.Descrierea jobului Recrutarea, coordonarea și controlul unei echipe proprii; Îndeplinirea obiectivelor lunare ale companiei; Organizarea și controlul activităților din zona alocată; Menținerea relațiilor cu clienții din portofoliu; Asigura respectarea confidentialitatii operatiunilor, respectarea normelor BNR si a normelor interne referitoare la operatiunile de creditare; Activități administrative.
FLEX FINANCIAL IFN SA

Media netă estimată pe baza celor 246 de salarii introduse în Salario: 4600 RON/Luna

Secretara /​ Office Manager


Candidatul ideal Secretara / OFFICE MANAGERAtitudine pozitiva, abilitati de comunicare si lucru in echipa, adaptabilitate la schimbari , perseverenta,Absolventi studii medii sau superioare,Buna cunoastere si folosire a limbii romane,Cunoasterea la nivel avansat a limbii engleze,Cunostinte avansate : MS Office, Google, Google Drive,Abilitati de organizare si gasirea de solutii la diverse provocari,Dorinta de dezvoltare personala si profesionala Descrierea jobului Primirea vizitatorilor si indrumarea lor.Suport logistic pentru celelalte departamente ( contabilitate, casting, productie, dezvoltare film.etc),Primirea , distribuirea si arhivarea corespondentei fizice si electronice ,Redactarea si traducerea de documente.Ocazional asigurarea protocolului.Realizarea anumitor evidente.
SAGA FILM SRL

Office Manager


Scurta descriere a companiei Moving forward is impossible without the initial drive to do things differently. Our business is all about the people we come across, whether it's in our everyday interactions or in our vision for the brand. Cerinte What we’re looking for:-IT literacy: Proficiency in Microsoft Office and familiarity with project management tools are essential.-Strong communication skills: You will be the primary contact for vendors and an internal coordinator, necessitating clear and effective communication.-Initiative and drive: We value innovation and teamwork; your ability to initiate improvements is crucial.-Organizational skills: With daily challenges, the ability to organize and prioritize is key.-Attention to detail: A keen eye for detail ensures high-quality work under varying deadlines.-Professionalism: High levels of reliability, diligence, and discretion are non-negotiable.-Teamwork: Ability to work both independently and as part of a team.-English proficiency: M
HRS Romania

Media netă estimată pe baza celor 259 de salarii introduse în Salario: 4500 RON/Luna

Office Manager Loc De Joaca Pentru Copii


Candidatul ideal Locație: Aeva PlaygroundAeva Playground, un loc de joacă inedit dedicat copiilor și familiilor, caută o persoană entuziastă și dedicată pentru a se alătura echipei noastre creative si plina de entuziam, în calitate de Office manager Playgound .Candidatul ideal va fi o persoană punctuală, dinamică și dornică să creeze o experiență memorabilă pentru copii și familie.Cerințe:Experiență anterioară în lucrul cu copiii, în servicii pentru clienți sau în domeniul ospitalității este un avantaj;Abilități excelente de comunicare și interacțiune cu copiii și clienții de toate vârstele;Atitudine pozitivă, energie și entuziasm pentru munca cu copiii și servirea clienților;Capacitatea de a lucra în echipă și de a rezolva eficient problemele care pot apărea în timpul activităților de joacă sau în servirea clienților;Absolvent/ă studii superioare;Persoană punctuală și muncitoare;Persoană dezinhibată, extrovertită și cu spirit de inițiativă;Atentă la detalii și capabilă de a rămâne cal
ALEGRIA KIDS S.​R.​L.​

Office Manager


Scurta descriere a companiei Over the past 15 years, Saga Film has grown from a small but very ambitious young team just starting in the field of TVC production to one of the biggest full production and service production companies in Romania. Cerinte Absoventă studii medii sau superioareBuna cunoastere si folosire a limbii romaneCunoasterea la nivel avansat a limbii englezeDorinta de dezvoltarea personală şi profesională Cunoştinţe avansate: MS Office, Google, Google DriveAbilităţi de organizare şi gasirea de solutii la diverse provocariPersoană ordonată şi atenta la detalii, perseverentaExcelente abilităţi de comunicare si lucru in echipaAdaptabilitate la schimbariProactivaAtitudinie pozitivă Responsabilitati Primirea vizitatorilor si asigurarea protocoluiPrimirea si redirectionaea corespondenţeiSuport logistic pentru toate departamentele (casting, productie, postproductie)Achiziţionarea necesarului de biroticăRedactarea si traducerea de documenteArhivarea electronică si fizica a doc
SAGA FILM

Media netă estimată pe baza celor 245 de salarii introduse în Salario: 4600 RON/Luna

Office Manager /​ Asistent Manager (sky Pipera-voluntari)


Candidatul ideal Daca esti: ambitioasa, dornica sa te faci remarcata, serioasa si muncitoare, cu care sa facem echipa buna comunicativa, organizata si creativa,Si detii: tehnici de editare fotografii (photoshop/corel), cunostinte program Saga / contabilitate primara, cunostinte DocProcess, cunostinte MS Office si aplicatii on-line.Asteptam un CV de la tine.Adresa: Voluntari, Bd. Pipera 17, cladirea Sky Pipera.Descrierea jobului Beneficii: Salariu Fix + bonusuri in functie de performante TelefonCe vei avea tu de facut: prelucrarea si gestionarea comenzilor din mediul on-line / marketplace-uri, cat si din vanzarile directe; facturarea si organizarea livrarilor, atat interne, cat si pentru export; verificarea stocurilor si actualizarea lor permanenta; editarea si listarea produselor noi si existente pe marketplace-uri; editarea (photoshop/corel) fotografiilor produselor in vederea listarii lor; pregatirea lunara a documentelor pentru contabilitate; sarcini in procesul de administrare a co
TECHNOWORKER GROUP S.​R.​L.​

Front Office Manager,​ Vorbitor De Limba Germana


Candidatul ideal Brasov Professional Group cauta pentru sediul central din Brasov (prezenta fizica la birou, deci nu remote) o persoana cu spirit de initiativa pentru a indeplini rolul de Front Office Manager, caruia sa-i faca placere sa-si dovedeasca competenta intr-un mediu international dinamic.Candidatul ideal trebuie sa detina: Cunostinte limba germana, nivel avansat Cunostinte limba engleza, nivel mediu sau/ si avansat Cunoştinţe de operare PC Abilităţi de comunicare și interrelaționare, dinamism si spirit de echipa Abilităţi de organizare a activităţilor, a timpului şi a documentelor Capacitate de rezolvare independenta a problemelor Orientare către clientDescrierea jobului asigura suport administrativ pentru Departamentul Operational; activitati de organizare si coordonare a biroului administrativ; traduceri din limba romana-germana si germana-romanaBeneficii: Pachet salarial peste media pietei Beneficii financiare pe baza parteneriatelor Tichete de masa Decontare transport Pla
BERATUNG ADMINSERV SRL

Office Manager - Impact Hub Bucuresti


Scurta descriere a companiei We are an HR boutique company that find the right people in al major fields and industries, and connect them forward. As a company we are not specialised in a certain industry, but as individuals, we cover most of them: fmcg, telecom, pharma, IT, retail, automotives, oil&energy. Our customers are either asking us to contribute to their business by recruiting the right candidate, or by training their teams, thus enabling them to convert their know how into measured growth. On occasion we do team buildings to lighten things up and bring teams together.It is all about using our experience and creativity to help our partners and we enjoy a lot doing it! Cerinte Calitățile pe care le căutam:- Aptitudini foarte bune de comunicarea si relaționare - Atenție la detalii- Abordare practică a rezolvării problemelor și capacitatea de a vedea modalități noi și creative în jurul obstacolelor- Receptiv și rapid în îndeplinirea sarcinilor- Nivel mediu – avanst in comuni
MindOFF

Operator Calculator /​ Office Manager


Candidatul ideal Persoana ordonata, rabdatoare, cu abilitati bune de operare in world si excel.Necesar: min. studii liceale.Descrierea jobului Operare in programele proprii ale companiei, relatii cu clientii.Beneficii:Oferim scolarizare.
CAPITAL SRL

Office Manager


Candidatul ideal Suntem în căutarea unui office manager organizat și meticulos, cu o atenție deosebită pentru detalii. Dacă ești entuziast, orientat către munca în echipă și dornic să te dezvolți profesional, te invităm să faci parte din echipa noastră iSmartHome.👩🏻‍💼🧑🏻‍💼 Candidatul Ideal:Studii medii / superioare.Cunoștințe solide de operare pe calculator: MS Office, Internet.Demonstrează un simț al responsabilității bine dezvoltat și este sociabil, având o puternică aptitudine pentru munca în echipă.Experiența sau cunoștințele în domeniul contabilității primare constituie un avantaj.Descrierea jobului 📌 Responsabilități:Redactarea emailurilor și a diferitelor documente solicitate de management.Gestionarea necesarului de consumabile și menținerea unei bune legături cu furnizorii.Asigurarea expedierii documentelor prin intermediul serviciilor de curierat.Desfășurarea altor activități specifice funcției de Office Manager.
THE LOCK SRL

Media netă estimată pe baza celor 303 de salarii introduse în Salario: 4500 RON/Luna

Office Manager Loc De Joaca Pengtru Copii


Candidatul ideal Locație: Aeva PlaygroundAeva Playground, un loc de joacă inedit dedicat copiilor și familiilor, caută o persoană entuziastă și dedicată pentru a se alătura echipei noastre creative si plina de entuziam, în calitate de Office manager Playgound .Candidatul ideal va fi o persoană punctuală, dinamică și dornică să creeze o experiență memorabilă pentru copii și familie.Cerințe:Experiență anterioară în lucrul cu copiii, în servicii pentru clienți sau în domeniul ospitalității este un avantaj;Abilități excelente de comunicare și interacțiune cu copiii și clienții de toate vârstele;Atitudine pozitivă, energie și entuziasm pentru munca cu copiii și servirea clienților;Capacitatea de a lucra în echipă și de a rezolva eficient problemele care pot apărea în timpul activităților de joacă sau în servirea clienților;Absolvent/ă studii superioare;Persoană punctuală și muncitoare;Persoană dezinhibată, extrovertită și cu spirit de inițiativă;Atentă la detalii și capabilă de a rămâne cal
ALEGRIA KIDS S.​R.​L.​

Marketing Office Manager


Candidatul ideal - Persoana dinamica, perseverenta, onesta si cu dorinta de afirmare- Abilitati de comunicare, prezentare- Persoana sociabila, adaptabila, deschisa catre tehnologie si noutati- Capacitate de organizare a timpului si sarcinilor la locul de munca- Concentrare si orientare spre rezultate, flexibilitate- Cunostinte bune operare PC – MS Office- Cunostinte medii de limba engleza, scris si vorbit constituie avantaj Descrierea jobului - Experienta in implementarea strategiilor de marketing online;- Experienta in utilizarea Facebook Ads, Google Ads, Newsletter Marketing, Content Marketing;- Experienta in derularea campanii PPC in Google Adwords si Facebook;- Experienta minima de lucru cu platformele de email marketing/news letter;- Cunostinte despre SEO si SEM;- Cunostinte nivel mediu de design reprezinta un avantaj;- indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat- receptionarea produselor si materialelor din depozit cat si emiterea de comenzi catre acesta- mentinerea legatur
GREENSUN EAST EUROPE S.​R.​L.​

Junior Account /​ Office Manager - Part Time


Candidatul ideal Să fi o persoana motivată cu abilități excelente de multitasking, comunicare și gestionare a timpului.Să oferi ajutor departamentului de contabilitate și managerului general în introducerea datelor, procesarea și înregistrarea tranzacțiilor, actualizarea registrului și pregătirea bugetelor și rapoartelor.În acest rol, ar trebui să fii atent, precis și sincer, având abilități bune de contabilitate primară.Descrierea jobului Descrierea unei zile de lucru:Gestionezi conturile bancare de plată și încasare, facturezi proformele venite din sistemul CRM (Microsoft Dynamics), introduci date in SAGA sub supravegherea departamentului de contabilitate.Realizezi task-uri specifice unui Office Manager.Pregătești rapoarte de performanță financiară din datele existente in CRM, previziuni de cheltuieli administrative, P&L, Cashflow.Colaborezi cu departamentul de contabilitate si gestionezi închiderea lunii.Urmărești si îmbunătățești procesele interne ale procesului de facturare si col
LOGICNET SOLUTION SRL

Asistent(a) de vanzari in magazin de lux din mall Baneasa


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 3000 până la 4500 LEI pe lună
Candidatul IdealCerințe:-Minim liceul cu bacalaureat;-Experienta in vanzari imbracaminte de dama;-Atitudine pozitiva,energie buna si buna dispozitie;-Abilitati de comunicare si relationare;-Cunostinte de operare a calculatorului; Descrierea jobuluiCondiții:-Pachet salarial motivant;-Decontare transport;-Evaluare si cresteri salariale anuale;-Lucru in doua ture sau 1full+1L-Super-discounturi pentru orice produs cumparat;-Vacanta gratuita dupa 1an+;-Te vom ajuta sa te dezvolti atat personal cat si profesional; -Contract pe perioada nedeterminata; Responsabilități:-Consilierea clientilor in alegerea produselor;-Aranjarea produselor;-Promovarea colectiilor;-Monitorizarea permanenta a stocurilor;-Mentinerea curateniei pentru un mediu de lucru organizat si aranjat; Aplica si tu pentru a face parte dintr-o echipa puternica,entuziasta,focusata pe rezultate cat mai mari. Descrierea companieiBALIZZA este un nume binecunoscut în moda internaţională, cu creaţii care se distribuie în magazine din î
OFY GRUP SRL

Asistent Medical Bloc Operator


Companie verificată
Aplica rapid
Cerințe:Studii de specialitate (Scoala Postliceala Sanitara);Certificat de membru (ALP) si Asigurare MALPRAXIS valabile;Experienta minim 2 ani intr-o pozitie similara (sala operatii chirurgie vasculara);Cunostinte privind procedurile de sterilizare a instrumentarului medical si a deseurilor rezultate in urma actului medical;Cunostinte instrumentar specific utilizat;Abilitati de comunicare, empatie, orientare spre nevoile pacientului, atitudine pozitiva, promptitudine in realizarea sarcinilor, seriozitate si responsabilitate, abilitati de munca in echipa, proactivitate, implicare. Responsabilitati:Pregatirea instrumentarului si a materialelor pentru sterilizare;Pregatirea salii de operatie si a materialelor necesare pentru interventii;Pregatirea pacientului pre si post operator;Asistarea medicului si monitorizarea pacientului in timpul interventiei chirurgicale. Beneficii:Salariu atractiv;Contract individual de munca pe durata nedeterminata;Tichete masa;Echipa tanara si motivata.
ANGIOMEDICA NOI STIM CE AI PE INIMA SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 886 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.