Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

836 Locuri de Munca Office Manager in Bucuresti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

836 Locuri de Munca Office Manager in Bucuresti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Office Manager in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Office Manager in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Asistent Medical - Receptie


Companie verificată
Aplica rapid
Candidatul IdealStudii de specialitate;Experienţă pe un post similar de minimum 2 ani;Aviz de liberă practică și certificat de membru OAMGMAMR - valabile;Excelente abilități de comunicare și relaționare;Persoană empatică, dinamică, activă;Capacitate de planificare și organizare;Limba engleza - nivel mediu;Cunoștinţe MS Office - nivel mediu Descrierea jobuluiÎntâmpinarea pacienţilor și a vizitatorilor;Preluarea apelurilor telefonice și direcţionarea lor în funcţie de solicitarea interlocutorului;Efectuarea programărilor pentru diverse specialităţi medicale și gestionarea eficientă a circuitului pacienţilor în sala de așteptare;Efectuarea confirmărilor pentru programările efectuate;Pregătirea cabinetelor medicale cu tipizatele și consumabilele medicale necesare desfășurării consultaţiei;Pregătirea instrumentarului, aparatura necesară și asistarea medicului pe durata intervenţiilor și procedurilor medicale;Recoltarea probelor pentru diverse analize medicale (experienţă în specializarea pe
REVERA ASSISTED SRL

Asistent Medical Sala /​ Instrumentar Chirurgie Vasculara


Companie verificată
Aplica rapid
Cerințe:Studii de specialitate (Scoala Postliceala Sanitara);Certificat de membru (ALP) si Asigurare MALPRAXIS valabile;Experienta minim 2 ani intr-o pozitie similara (sala operatii chirurgie vasculara);Cunostinte privind procedurile de sterilizare a instrumentarului medical si a deseurilor rezultate in urma actului medical;Cunostinte instrumentar specific utilizat;Abilitati de comunicare, empatie, orientare spre nevoile pacientului, atitudine pozitiva, promptitudine in realizarea sarcinilor, seriozitate si responsabilitate, abilitati de munca in echipa, proactivitate, implicare. Responsabilitati:Pregatirea instrumentarului si a materialelor pentru sterilizare;Pregatirea salii de operatie si a materialelor necesare pentru interventii;Pregatirea pacientului pre si post operator;Asistarea medicului si monitorizarea pacientului in timpul interventiei chirurgicale. Beneficii:Salariu atractiv;Tichete masa;Echipa tanara si motivata.
ANGIOMEDICA NOI STIM CE AI PE INIMA SRL

Asistent Medical Anestezie si Terapie Intensiva


Companie verificată
Aplica rapid
Cerințe:Studii de specialitate (Scoala Postliceala Sanitara);Certificat de membru (ALP) si Asigurare MALPRAXIS valabile;Experienta minim 2 ani intr-o pozitie similara (in anestezie);Cunoasterea substantelor anestezicelor folosite (administrare, concentratie, dilutiii, efecte);Cunoasterea aparaturii medicale specifice (aparatura de anestezie, injectomate, etc)Abilitati de comunicare, empatie, orientare spre nevoile pacientului, atitudine pozitiva, promptitudine in realizarea sarcinilor, seriozitate si responsabilitate, abilitati de munca in echipa, proactivitate, implicare, respectarea procedurilor și a practicilor celor mai bune. Responsabilitati:pregătirea medicației pentru efectuarea anesteziei;  implicarea în consultul preanestezic;pregătirea pacientului conform indicațiilor medicului;  pregătirea aparatului de anestezie și a perfuziilor;implicarea în realizarea tehnicilor anestezice; monitorizarea stării pacientului (tensiune arterială, puls, saturatia
ANGIOMEDICA NOI STIM CE AI PE INIMA SRL

Asistent medical recoltare Welborn Charles de Gaulle


Companie verificată
Aplica rapid
Descriere post Asistent Medical Recoltare Suntem în căutarea unui Asistent Medical de Recoltare pasionat și dedicat pentru a se alătura echipei noastre. Acest rol este esențial în asigurarea unei experiențe pozitive pentru pacienți în timpul procesului de recoltare a probelor medicale.Locatie job: Clinica Wellborn Charles de Gaulle. Responsabilități:Colectarea corectă a probelor de sânge, urină sau alte tipuri de mostre conform protocoalelor stabilite;Etichetarea și prelucrarea probelor în mod precis pentru a asigura acuratețea rezultatelor;Menținerea curățeniei și asepsiei în zona de recoltare pentru a asigura un mediu sigur pentru pacienți și personal;Interacționarea empatică cu pacienții pentru a le oferi suport și confort în timpul procedurii de recoltare;Colaborarea strânsă cu echipa medicală pentru a asigura fluxul eficient al activităților de recoltare a probelor. Cerințe:Diplomă de Asistent Medical;Experiență anterioară în recoltarea de probe medicale reprezintă un avantaj;Abil
Promed System SRL

Asistent medical generalist


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 2700 până la 3000 LEI pe lună
Cautam asistent medical generalist care sa adere la valoriler companiei, care sa promoveze brandul si serviciile El Med Clinic, care sa contribuie alaturi de colegi la cresterea calitatii vietii pacientilor. Ne dorim sa fii colegul nostru, si ne-ar placea sa:Ai studii in domeniu (scoala postliceala / facultate de specialitate;Ai ALP/ Certificat de membru valabil si vizat la OAMMR;Ai asigurarea malpraxis valabila;Ai simt ridicat de responsabilitate;Ai cunostinte MS Office;Faci fata situatiilor stresante;Fii o persoana dinamica orientata catre rezultate;Ai experienta anterioara (constituie un avantaj)Detii anumite cursuri de specialitate (constituie un avantaj) Descrierea jobuluiDe ce sa lucrezi la El Med Clinic?Activitatea noastra imbunatateste experienta pacientului;Iti promitem ca nu te vei plictisi;Beneficiezi de training si sustinere privind activitatea profesionala;Te vei dezvolta profesional si personal;Poti avansa in cariera;Iti poti aduce contributia la dezvoltarea com
EL MED CLINIC SRL

Asistent Medical Generalist | Ambulatoriu de specialitate Cardiologie


Companie verificată
Aplica rapid
Prețuim relația cu pacientul și depunem toate eforturile pentru ca experiența acestuia în spitalul nostru să fie una din cele mai plăcute. De aceea, considerăm că este foarte important ca întreg personalul să fie atent selectat și instruit.Spitalul ANGIOMEDICA angajează cu contract full time asistent/a medical generalist (ambulatoriu de specialitate cardiologie). Cerințe:-Studii de specialitate (scoala postliceala sanitara);-Certificat de membru (ALP) si asigurare de malpraxis (valabile pe anul in curs);-Experienta profesionala de minim 1 an in ambulatoriu cardiologie;-Orientare spre nevoile pacientului, atitudine pozitiva, seriozitate si responsabilitate. Beneficii:- Salariu atractiv;-Tichete masa; Responsabilități:- Recolteaza probe pentru examene de laborator;-Efectueaza EKG, monteaza holtere, masurare functii vitale;
ANGIOMEDICA NOI STIM CE AI PE INIMA SRL

Asistent Medical


Companie verificată
Aplica rapid
Cerințele postului:Studii de specialitate;Experienţă de minimum 2 ani;Aviz de liberă practică și certificat de membru OAMGMAMR - valabile;Excelente abilități de comunicare și relaționare;Persoană empatică, dinamică, activă;Capacitate de planificare și organizare. Responsabilitățile postului:Atribuţii și responsabilităţi specifice secţiei;Acordarea îngrijirilor specifice în cadrul departamentului;Acordarea suportului necesar medicului în efectuarea manevrelor medicale;Înregistarea corectă a consumabilelor medicale în sistemul informatic;Înregistrarea și întocmirea documentelor specifice;Recoltarea probelor de laborator;Respectarea protocoalelor specifice în activitatea medicală și în relaţionarea cu pacientul.
REVERA ASSISTED SRL

Media netă estimată pe baza celor 3239 de salarii introduse în Salario: 3200 RON/Luna

Secretara


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 3000 până la 3500 LEI pe lună
Angajam SECRETARAEsti comunicativa? Ai rabdare cu oamenii? Nu te sperie sa faci o factura? Ai un zambet de milioane?Super! Te vrem in echipa noastra!Program in ture: 8:30 - 17:00 si 10:30 - 19:00, cu pauza de masa.Responsabilitati principale: preluare apeluri telefonice si redirectionare catre consultanti, incasari clienti, realizare facturi, informare sold casa, preluare corespondenta clienti si notificarea acestora. Crestere salariala in fiecare an - pentru primii 3 ani activitate, mentionata in contract.Candidatul Ideal:- Abilități de comunicare, deschidere la sugestii, gândire pozitivă- Bună organizare, precizie, flexibilitate, nivel ridicat de atenție și concentrare- Orientare către rezultate: eficiență, rezolvarea situațiilor și depășirea obstacolelor- Abilitatea de a lucra atât individual, cât și în echipa;Cunoștințe avansate Office: Word
Eadoris Romania SRL

Asistent Vanzari /​ Ofiter Back Office


Candidatul ideal Buna!Daca ai deschis acest anunt probabil iti doresti o schimbare.Esti o persoana comunicativa, ambitioasa si energica?Iti doresti sa lucrezi intr-o companie in continua dezvoltare?Daca raspunsul este DA, noi chiar vrem sa te cunoastem! Te invitam sa aloci putin timp cerintelor de mai jos pentru ca esti cu un pas mai aproape de schimbarea dorita!Nordic Food cauta candidati in vederea ocuparii pozitiei de Asistent Vanzari.Misiunea postului: asigura suportul pentru desfasurarea in bune conditii a procesului de vanzare, realizand legatura intre angajatii aflati pe teren si celelalte departamente din cadrul firmei implicate in procesul de vanzare.Profilul candidatului: Experienta in vanzari. Abilitati foarte bune de comunicare. Cunostinte de contabilitate primara. Cunostinte limba engleza (nivel mediu scris si vorbit). Cunostinte Microsoft Office - nivel mediu. Experienta in utilizarea SAP reprezinta avantaj. Capacitate organizatorica si de gestionare utila a timpului. Per
NORDIC IMPORT EXPORT CO SRL

Secretar (a)/​ Back Office


Candidatul ideal Persoane seriose si responsabile cu cunostinte de limba italiana.Descrierea jobului Angajam secretar (a).O persoana seriosa, si responsabila.CERINTE:- sunt necesare cunostinte de limba Italiana nivel mediu;- Cunostinte de contabilitate primara;- Microsoft office;- inregistrare date;- sa mentina contactul cu clienti si furnizori.
VUELLENNE SRL

Secretara


Candidatul ideal - Cunostinte operare PC (Microsoft Office);- Limba engleza nivel mediu;- Fire energica, comunicativa cu capacitate de relationare;- Capacitate de organizare si planificare a sarcinilor si prioritatilor;- Studii medii / superioare finalizate;- Excelente abilitati de comunicare, verbal si in scris;- Gandire analitica, caracter organizat si cu accent pe detalii, atentie distributiva buna, rezistenta la stres;- Tact, diplomatie, loialitate si discretie, prezenta de spirit;- Caracter integru, simt de raspundere, orientare spre rezultat si calitate;- Un bun management al timpului.- Carnet cat.B - constituie avantaj.Descrierea jobului Societate in domeniul constructiilor angajeaza o persoana pe postul de secretara avand urmatoarele responsabilitati:- Gestioneaza fluxul de documente din cadrul societatii;- Intermediaza si asigura o comunicare interdepartamentala eficienta;- Gestioneaza intalnirile si sedintele, intocmeste minute si asigura servicii de protocol;-Preia, inregist
YANKONS ACTIV RESIDENCE S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 323 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Treasury Back Office Specialist!


Candidatul ideal If you have at least 1 year of work experience in Treasury Back Office and you possess: Bachelor’s degree in economics; Very good command of English language; Able to easily integrate in teams, with strong communication and cooperation skills; Very good analytical and strategic thinking skills and judgment;... then we are willing to dedicate our time and resources to integrate you as a Treasury Back Office Specialist!Descrierea jobului In ProCredit Bank you will be able to .. Monitor the bank's daily liquidity Monitor foreign exchange exposures Make registrations and daily reconciliation of NOSTRO accounts Process the international payments and receipts and related commissions Analyze and process all swift messages for Treasury operations In ProCredit Bank we can offer you .. Interesting and challenging work in a stable environment with friendly atmosphere Dynamic multinational team characterized by flat hierarchies and open communication Personal growth opportunit
PROCREDIT BANK SA

Registrator Medical In Bucuresti


Candidatul ideal Căutăm o persoană responsabilă, dornică să înveţe lucruri noi, deschisă atât în relaţia cu persoanele din colectiv, cât mai ales în relaţia cu pacienţii, cărora le acordăm întreaga atenţie.Cerinte:- Seriozitate, abilităţi de comunicare, rezistență la stres;- Experiență în recepţie clinică medicală;- Cunoștințe operare PC.Descrierea jobului - Înregistrează pacienţii;- Pregăteşte materialele necesare pentru recoltarea probelor biologice;- Transportă probele în laborator;- Întocmeşte necesarul de materiale;- Pregăteşte probele biologice pentru analizat.
LABORATOARELE BIOCLINICA SRL

Registrator Medical


Candidatul ideal - Registrator medical -Cunostinte stabile de operare calculator,in programe le adecvate domeniului medical ,in plus este necesar sa stii referinte esentiale despre ce presupune, o consultatie , protocol medical /GDPR ,verificarea documentelor prezentate de pacient.- persoane empatice;- cunoasterea unei limbi straine - nivel mediu.Descrierea jobului Candidatul /a pentru postul de registrator medical,Responsabilitatii:Call center , programarii ale pacientiilor ,inregistrarea consultatiilor pregatirea documentelor medicale si de procol medicale, operarea si verificarea fiselor medicale , rapoarete medicale, incasarea consultatiilor si procedurilor, redactarea registrului de casa, monetar, extragerea raportului Z casa conform fisei postului.LOCATIE: Zona de nord a Bucurestiului - Sos. Gheorghe Ionescu Sisesti, nr. 325 A Sector 1.
BIO ORTOCLINIC SRL

Media netă estimată pe baza celor 141 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Secretara


Candidatul ideal - persoana optimista, serioasa, dornica sa munceasca.- punctualite, promptitudine, bun simt, amabilitate- capacitate de analiza, sinteza si stabilire a prioritatilor- atitudine pozitiva si proactiva- aspect fizic placut- cunoasterea pachetului Microsoft Office (Word, Excel), Navigare Internet- abilitati excelente de comunicare verbala si in scris- capacitate de a rezolva situatii neprevazute- cunostinte de limba engleza la nivel mediuDescrierea jobului Coordoneaza desfasurarea activitatii de receptie-secretariat :- inregistreaza documentele si corespondenta si asigura distribuirea si arhivarea acestora;- redacteaza si expediaza corespondenta interna , in limba romana;- supravegheaza fluxul de informatii din corespondenta telefonica si electronica si informeaza directorul si colegii cu problemele aparute;- realizeaza activitatile administrative si de protocol- tine evidenta mostrelor (dosare de comenzi, testare)- ofera suport in diferite sarcini administrative
MANTERO COMIMPEX S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 350 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Secretara/​asistent Manager


Candidatul ideal Persoana cu min.5 ani experienta in gestionarea documentelor unei societati comerciale; Absolvent de studii medii/ superioare; Cunoștințe bune operare PC MSOffice, WORD, EXCEL, navigare internet Abilitati de organizare si prioritizare a activitatii, de respectare a termenelor limita; Atentie distributiva, dinamica, ordonata, atenta la detalii, riguroasa; Seriozitate, punctualitate si implicare; Claritate si coerenta in exprimarea scrisa si orala. Capacitate de analiza si sinteza; Profesionalism, spirit de echipa si aptitudini de comunicare; Păstrarea confidențialității datelor la care are accesConstituie un avantaj : Experienta anterioara pe un post similar constituie avantaj; Cunoasterea platformei SEAP constituie avantaj, fara a fi raspunzatoare de licitatii; Capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini in acelasi timpDescrierea jobului Operatiuni specifice activității de secretariat; Organizarea si asigurarea necesarului pentru buna desfasurare a a
OK GUARD SRL

Secretara - Asistent


Candidatul ideal Abilități de comunicare orală și scrisă în limba română. Abilități organizatorice și capacitatea de a prioritiza sarcinile. Competențe în utilizarea computerului și a programelor Microsoft Office. Atitudine proactivă, orientată către rezultate și capacitatea de a lucra eficient atât independent, cât și în echipă. Capacitatea de a gestiona informațiile confidențiale cu professionalism Absolvirea liceului, cu diplomă de bacalaureat obținută. Cunoștințe minime de limba engleză pentru comunicare orală și scrisă.Descrierea jobului Gestionarea apelurilor telefonice, corespondenței și e-mailurilor. Asistență în organizarea întâlnirilor interne și externe, inclusiv pregătirea materialelor necesare și organizarea protocolului. Gestionarea eficientă a biroului, inclusiv a stocului de materiale de birou și a echipamentelor necesare. Întâmpinarea vizitatorilor și a clienților, oferindu-le asistență și direcționându-i către persoanele sau departamentele potrivite. Întocmirea și act
ASOCIATIA BIROUL ROMAN DE AUDIT TRANSMEDIA

Operator Back Office Curierat


Candidatul ideal Stii ca te potrivesti daca: Ai cunostinte operare Microsoft Office, in special Excel - nivel mediu; Ai excelente abilitati de comunicare si iti place sa lucrezi in echipa; Ai orientare catre rezultate si abilitati de prioritizare a responsabilitatilor; Ai capacitatea de planificare, organizare si derulare in paralel a mai multor taskuri.Descrierea jobului Daca te identifici cu ce este scris mai sus, te vei ocupa de: Urmarirea solicitarilor de despagubire si finalizarea acestora conform anexelor si contractelor in derulare ; Actionarea urgentarilor de livrare si retur si finalizarea acestora; Monitorizarea si solutionarea solicitarilor de despagubire provocate de catre companiile de transport; Monitorizarea si solutionarea urgentarilor de livrare/retur prin livrarea/returnarea acestora cu succes; Inregistrearea tutror reclamatiilor primite de la clientii interni si externi propunand solutii de imbunatatire/eliminare; Intocmirea si prezentarea unui raport (saptamanal, lu
EMAG

Back-office Analyst With Italian - Hybrid - Bucharest


Candidatul ideal 🚀 BACK-OFFICE ANALYST WANTED!! 🚀Got a passion for numbers and a knack for navigating through digital landscapes? Join our squad!!Teleperformance Romania is hiring ITALIAN SPEAKERS for our client, one of the biggest European players in digital payments.The company is present in 25 countries, and it’s headquarter it’s based in Milan: Il Cuore d”Italia.Skills you'll need:✅ To be an Italiano Vero!! (B2+ Italian level)✅ Quick learner when it comes to new tech - adaptability is your middle name!✅ Rock-solid PC skills - if it's digital, you're all over it!✅ Excellent communication skills, both verbal and written, essential for effective collaboration and interaction within corporate teams;✅ Attention to detail and organizational skills- you're all about precision, with the ability to prioritize and manage multiple tasks effectively.-----------------------------------------✅ Proven experience in financial analysis, transaction monitoring, fraud detection, or
S 800 CUSTOMER SERVICE PROVIDER SRL

Secretariat - Front Office


Candidatul ideal o persoana comunicativa si atenta la detaliiDescrierea jobului programari pacienti, incasari, registru de casa, evidenta diverse acte
DENT EXPERT S.​R.​L.​
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 836 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.