Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

836 Locuri de Munca Office Manager in Bucuresti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

836 Locuri de Munca Office Manager in Bucuresti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Office Manager in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Office Manager in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Asistent Vanzari Cu Experienta Baneasa


Candidatul ideal Asistent Vanzari in Baneasa-Minim studii medii-Cu experienta profesionala-Dorinta de a lucra intr-un mediu tanar si dinamic-Abilitati de comunicare, initiativa si flexibilitateDescrierea jobului Asistent Vanzari-activitati specifice magazinului :-receptie si gestionarea marfurilor-asigurarea si aprovizionarea magazinului cu produse-asistarea clinetilor in magazin-incasare.-constituie un beneficiu daca stiti limba engleza.Pachetul de beneficii contine: parte fixa; bonuri de masa - 660 lei; bonus din vanzari; prime de sarbatori; program flexibil.
AC FASHION RETAIL SRL

Asistent Vanzari Falconeri


Candidatul ideal • abilități de comunicare directă;• inițiativă și simțul responsabilității;• experiența pe o poziție similară (asistent vânzări, lucrător comercial, vânzător, consultant, customer sales, customer service, customer support, agent vânzări) constituie un avantaj;• sociabilitate, gândire pozitivă, organizare;• persoană orientată spre soluții, confortabilă cu munca în echipă, flexibilă;• disponibilitate și mobilitate.Descrierea jobului Descriere job:- preluarea clientului și consilierea acestuia cu privire la articolele și promoțiile existente în magazinResponsabilități:- primirea clientului în magazin- consilierea clientuluiBeneficii:- training de pregătire profesională în domeniului vânzărilor și tot ceea ce înseamnă fibre naturale- consultanța cu privire la modă și tendințe- uniforme direct din magazin- premii speciale interne lunare în baza perfomanțelor vânzărilor- bonuri de masă- program flexibil stabilit de comun acord intern
FUTURA LENJERIE 2010 SRL

Asistent Medical- Receptie


Candidatul ideal Studii de specialitate; Experienţă pe un post similar de minimum 2 ani; Aviz de liberă practică şi certificat de membru OAMGMAMR – valabile; Excelente abilități de comunicare și relaționare; Persoană empatică, dinamică, activă; Capacitate de planificare şi organizare; Limba engleza – nivel mediu; Cunoştinţe MS Office – nivel mediuDescrierea jobului Întâmpinarea pacienţilor şi a vizitatorilor; Preluarea apelurilor telefonice şi direcţionarea lor în funcţie de solicitarea interlocutorului; Efectuarea programărilor pentru diverse specialităţi medicale şi gestionarea eficientă a circuitului pacienţilor în sala de aşteptare; Efectuarea confirmărilor pentru programările efectuate; Pregătirea cabinetelor medicale cu tipizatele şi consumabilele medicale necesare desfăşurării consultaţiei; Pregătirea instrumentarului, aparatura necesară şi asistarea medicului pe durata intervenţiilor şi procedurilor medicale; Recoltarea probelor pentru diverse analize medicale (experienţă în sp
INTERMEDICAS WORLDWIDE SRL

Asistent Comercial


Candidatul ideal Cerinte:- Studii minime,postliceale, de preferat studii superioare;- Persoana organizata, comunicativa, pozitiva;- Cunostinte medii contabilitate primara;- Competente operare PC - nivel avansat, MS Office: excel (asistenta operare vlookup) word, power point, BI;- Acuratete si exactitate in procesarea datelor;- Cunostinte limba engleza minim nivel mediu ( scris si conversatie);- Cunostinte avansate mod lucru ERP;Descrierea jobului - Introducerea si verificarea datelor operationale in sistemul informatic ERP;- Colectarea comenzilor clientilor din sistemul de tip EDI ( Electronic Data Interchange );- Prelucrarea comenzilor, emiterea documentelor fiscale aferente;- Intocmirea avizelor de insotire marfa si a facturilor de vanzareI in sistem electronic), arhivarea documentelor,verificare informatica stoc ;- Elaborarea de situatii si rapoarte solicitate de managementul companiei ( zilnice/saptamanale/lunare);- Back office support pentru echipa de vanzari;Beneficii:- Salariu f
DR GERARD ROMANIA SRL

Media netă estimată pe baza celor 21 de salarii introduse în Salario: 3050 RON/Luna

Asistent Receptie


Candidatul ideal Absolvent de studii medii/superioare Cunostinte de MS Office: Outlook Abilitati excelente de comunicare si gestionare a relatiilor interpersonale Capacitatea de a lucra eficient intr-un mediu dinamic si solicitant Atent la detalii si orientat catre rezolvarea problemelor Experienta in activitati de negociere si incheiere contracte cu furnizorii de servicii, produse etc. Capacitate de solutionare rapida a problemelor, sarcinilor Limba engleza nivel mediuDescrierea jobului Responsabilitati Ofera suport administrativ echipei de top management (travel, protocol, organizare sedinte etc.) Coordoneaza fluxul de corespondenta si al comunicarilor din companie Gestioneaza activitatile de protocol organizate intern sau in afara companiei Gestioneaza relatia cu furnizorii specifici activitatii de secretariat: papetarie, curatenie, protocol etc. Gestioneaza si asigura necesarul de papetarie, curatenie etc. Administreaza si mentine sediul companiei in bune conditii de functionareBen
E-INFRA S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 628 de salarii introduse în Salario: 2725 RON/Luna

Asistent Manager


Candidatul ideal Experienta de lucru min. 2 ani in domeniul .Constituie avantaj cunoasterea procedurilor de licitatie/ofertare;Bune abilitati de operare PC (sisteme de operare Microsoft si pachetul Office), SEAP;Persoana organizata, atentie distributiva, spirit de echipa, capacitatea de a lucra cu termene limita;Descrierea jobului Asistent licitatii Supervizarea intregului proces de achizitii publice, de la identificarea nevoilor organizatiei pana la finalizarea contractelor constand in :Experienta de lucru min. 2 ani in domeniul licitatiilor publice;Descarcarea documentatiei de atribuire;Intocmirea propunerii tehnice si financiare;Intocmirea si transmiterea de oferte de pret;Depunerea documentatiei pentru eliberearea de certificate fiscale,caziere;Urmarirea procedurii pana la desemnarea castigatoruluiAsistent ofertare Abilități de comunicare și negociere.Intocmirea ofertelor comerciale pentru potentialii clienti.Urmarirea solicitarilor venite pe mail si calcularea rutelor / transmiter
MADCOM D.​L.​S.​ IMPEX SRL

Media netă estimată pe baza celor 3809 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Comercial Junior


Candidatul ideal Studii superioare;Cunostinte limba engleza;Operare PC: Word, Excel, baze de date;Usurinta, claritate si coerenta in exprimare;Spirit practic, incredere in sine, perseverenta;Competente in organizarea, evidenta documentelor;Gandire analitica si memoria cifrelor;Abilitatea de a culege date si de a intocmi rapoarte in scris;Capacitatea de autoorganizare, punctualitate;Corectitudine, flexibilitate.Descrierea jobului Organizeaza showroom-urile, “gestioneaza” produsele tip mostre si participa la prezentarile de colectii;Pregateste precomenzile si codurile pentru mostre;Asigura interfata intre angajatii departamentului comercial-distributie si celelalte departamente ale companiei;Ofera suport in corespondenta cu brand-managerii si buyerii;Centralizeaza rapid si eficient reclamatiie referitoare la calitate, cantitate, ambalaje, termene de livrare sau alte conditii si informeaza factorii decizionali;Intocmeste rapoarte de achizitii si vanzari conform solicitarii managementului.
OTTER-DISTRIBUTION SRL

Asistent De Vanzari Afi Cotroceni


Candidatul ideal Candidatul ideal: Amabilitate și orientare către client Deschidere, profesionalism, punctualitate și perseverență Dorința și capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic, în continuă schimbare Abilități de comunicare și relaționare cu echipa și clienții Disponibilitate pentru un program de lucru flexibil, în ture și pentru deplasări Experiența în domeniul retail constituie un avantaj Pasiune pentru domeniile beauty, wellness, baby și uz casnic Descrierea jobului Căutați un job care să vă împlinească?Vă așteptăm în echipa noastră!Responsabilități Oferirea de consultanță și asistență Orientare spre munca în echipă Aprovizionare marfă la raft conform standardelor dm Gestionarea corespunzătoare a activității de la casa de marcat Participarea la activitatea de inventar a magazinului Susținerea bunei organizări a magazinuluiOferim Munca într-o echipă dinamică Dezvoltare profesională și personală Un post sigur, într-o companie prezentă în mai multe țări europene Program flexi
DM DROGERIE MARKT SRL

Asistent Coordonator Cursuri Formare Profesionala


Candidatul ideal Esti la inceput de cariera si iti doresti un job in domeniul Educatiei?Echipa Atelierele ILBAH cauta coleg/a in cadrul rolului de Relatii Clienti/ Asistent Coordonator Cursuri Formare Profesionala / Sales Representative. Anuntul este valabil pentru Bucuresti, Ploiesti si Cluj-Napoca.Ne dorim alaturi de noi persoane care doresc sa faca o cariera, sa avanseze si sa performeze in cadrul celei mai creative echipe din domeniul Educatiei.Calitati pe care ni le dorim in echipa noastra:1. Dorinta de a avansa;2. Corectitudine;3. Entuziasm;4. Ambitie.Cerinte:* Cunoasterea programelor de baza de lucru pe calculator: Office: Word, Excel;* Bune abilitati de comunicare;* Capacitate de concentrare si organizare;* Capacitatea de a lucra in echipa;* Carnet - categoria B reprezinta un avantaj.Descrierea jobului Responsabilitati:* Oferirea de informatii corecte si exacte in relatia directa cu clientul;* Preluarea apelurilor telefonice si acordarea de asistenta si consultanta privind prog
ILBAH STUDIO SRL

Asistent Departament Juridic ( Studii Juridice )


Candidatul ideal Experienta profesionala de minimum 2 ani;Cunoasterea legislatiei privind executarea silita, insolventa, contractele civile, legislatia muncii (resurse umane), legislatia societatilor comerciale, reprezinta un avantaj;Cunostinte operare REVISAL, Smart Bill, RNPM ( reprezinta un avantaj );Persoana responsabila, riguroasa si atenta la detalii;Abilitati foarte bune de comunicare si organizare a timpului, sarcinilor, activitatii zilnice;Capacitate de concentrare pe realizarea mai multor sarcini simultan si respectarea termenelor limita;Cunostinte bune de operare pe calculator (MS Office – Word, Excel; navigare internet; program legislativ);Permis de conducere categoria B;Disponibilitate program prelungit si deplasari ocazionale.Descrierea jobului Acorda suport departamentului recuperari si avocatilor prin intocmirea adreselor catre executori, debitori, organe de cercetare penala, institutii ale statului etc;Acorda suport operational in activitatea de recuperare, gestioneaza
AVESTIS INTERNATIONAL SRL

Asistent Medical Generalist


Candidatul ideal asistent medical cu generalist cu experienta in AMBULATORIU de specialitate ,cunoaste EASY medicalDescrierea jobului operatiuni curente in ambulatoriu de specialitate,recoltare probe biologice, completeaza fise ,intocmeste neesarul per cabinet medic,cunoaste notiunile de sterilizare instrumentar necesar in cabinete, alte activitati calificate ca asistent medicalbeneficii bonusuri
VICTORIA MEDICAL CENTER SRL

Media netă estimată pe baza celor 2751 de salarii introduse în Salario: 3400 RON/Luna

Asistent Medical Generalist - In Bucuresti


Candidatul ideal Cautam o persoana responsabila, dornica sa invete lucruri noi, deschisa atat in relatia cu persoanele din colectiv, cat mai ales in relatia cu pacientii, carora le acordam intreaga atentie.Descrierea jobului * Experientа minim 2 ani in punctii vеnoаsе (avantаj pеdiatrie);* Experientа in recеptie clinica medicаla constituiе un аvаntaj;* Cunostinte operarе PC;* Autorizаtiе de libera practica / Certificat de Membru OAMMR (valabil).
LABORATOARELE BIOCLINICA SRL

Asistent Vanzari Jysk Vulcan


Candidatul ideal Te entuziasmeaza sa lucrezi in vanzari? Iti doresti sa oferi clientilor cele mai bune servicii in JYSK Romania impreuna cu echipa ta? Iti place sa ai o activitate dinamica? 💪Atunci tu poti fi Asistentul de Vanzari (f/m) pe care il cautam! 🙋CE ITI OFERIMAi posibilitatea sa te alaturi unei companii de retail care isi doreste sa fie prima alegere a angajatilor in retail. Noi avem un mediu dinamic unde ideile tale sunt ascultate si esti implicat. Noi consideram dezvoltarea ta ca fiind extrem de importanta. In plus, ca Ambasador JYSK vei avea parte de urmatoarele: Oportunitati pentru propria dezvoltare si responsabilitate – ne propunem sa promovam intern 80% dintre manageri. Afla mai multe aici. Concursuri interne intre magazine si bonusuri pe masura Iesiri bianuale impreuna cu echipa Bonus competitiv care rasplateste vanzarile si rezultatele extraordinare Un program de lucru flexibil 20% reducere la produsele JYSK si la produsele din grupul Lars Larsen Tichete de masa, t
JYSK ROMÂNIA SRL

Asistent Medical Radiologie - Spitalul De Ortopedie Medlife


Candidatul ideal Ai absolvit studiile de Asistent Medical Radiologie si esti in cautarea unei oportunitati de angajare?MedLife sprijina tanara generatie de azi, pentru a deveni profesionistii de top de maine. Dorim sa ne marim echipa de asistenti medicali, specializarea Radiologie, din Bucuresti.Profilul candidatului ideal:- ai un bagaj solid de cunostinte teoretice;- ai abilitati de lucru la calculator;- ai personalitate calda, orientata catre pacient si nevoile acestuia;- ai atitudine pozitiva;- ai capacitate de organizare si planificare a timpului si a sarcinilor incredintate;- esti o persoana disciplinata, responsabila si capabila sa lucreze in echipa.Descrierea jobului Vrem ca viitorul nostru coleg sa detina:• acte de munca valabile• experienta de operare RMN/CT• atitudine proactiva, pozitiva, profesionala• capacitate de organizare si planificare a timpului si a sarcinilor incredintate.
MED LIFE SA

Asistent Procesare Comenzi - Perioada Determinata De 1 An


Candidatul ideal Acest job ti se potriveste daca: ai experienta in urmarirea comenzilor de client / logistica /suport clienti ai experienta de lucru intr-un sistem de tip ERP (ex: SAP) ai mai lucrat cu baze da date, calcule de discount intelegi cu usurinta si te adaptezi cerintelor clientilor esti o persoana organizata, atenta la termene de livrare ai studii medii / superioare intelegi cu usurinta produsele de profil tehnic, sau din zona instalatiilor sanitareDescrierea jobului Asistentul Logistica are in principal urmatoarele atributii: Raspunde de livrarea comenzilor catre clienti si emiterea documentelor de insotire Preia comenzile de la forta de vanzare si le introduce in SAP, verifica disponibilitate ape stoc a produselor Solicita de la echipa de productie termene de livrare /productie si le comunica clientilor Pentru comenzile de clienti, solicita aprobari pentru diverse situatii Introduce comenzile de client in programul de transport Emite documentele de insotire a marfii: factu
VALROM INDUSTRIE SRL

Secretara Agentie Imobiliara


Candidatul ideal Persoana dinamica, spirit de echipa, responsabila, buna organizatoare, rezistenta la stres si program prelungit, experienta in domeniu este necesaraDescrierea jobului Pachet salariat atractiv, contract de munca, trainning, mediu de lucru performant.Cunoasterea programelor de Office, internet, platforme imobiliare, CRM, lucru cu xerox-ul
PYF REAL ESTATE SRL

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 2200 RON/Luna

Asistent Vanzari Sinsay Afi Cotroceni & Drumul Taberelor


Candidatul ideal Esti la inceput de drum, esti plin de energie si dornic sa iti incepi o cariera? Te regasesti in descrierea de mai jos? Te vrem in echipa noastra!!!Personalitate placuta cu excelente abilitati de comunicare si relationare, servire a clientilor, vanzare si negociere.Tinuta si prezenta agreabile, amabil, atitudine pozitiva si proactiva.Dinamism, flexibilitate, putere mare de munca.Atentie distributiva, simt pentru detalii.Spirit organizatoric si de lucru in echipa.Capacitatea de a rezolva probleme, sarcini multiple si de a respecta termene limita.Disponibilitate pentru un program flexibil, in ture si lucru in zilele de week-endCapacitatea de a intelege si a realiza obiectivele impuse.Responsabilitate si onestitate.Persoana entuziasta, pasionata de fashion.Studii minime - Liceul.Descrierea jobului Consilerea clientilor, informarea acestora privind toate produsele din magazin.Promovarea, recomandarea si vanzarea eficienta a produselor.Aranjarea produselor in magazin, confo
LPP ROMANIA FASHION SRL

Receptioner Si Asistent Manager (mall Baneasa Si Promenada)


Candidatul ideal Experiență anterioară în roluri de recepționer sau administrativă.Abilități excelente de comunicare și relaționare interpersonală.Capacitatea de a gestiona multiple sarcini simultan și de a prioritiza eficient.Cunoștințe solide de operare computerizată (pachet Microsoft Office).Capacitatea de a lucra sub presiune și de a rezolva problemele rapid și eficient. Descrierea jobului Recepție:Primirea vizitatorilor și clienților în mod profesionist și amabil.Răspunderea la apeluri telefonice și gestionarea corespunzătoare a cererilor și întrebărilor.Programarea întâlnirilor și gestionarea calendarului activităților.Administrarea corespondenței și a livrărilor.Administrativ:Asigurarea păstrării ordinii și curățeniei în zona de recepție și în birou.Asistență în gestionarea documentelor și a sarcinilor administrative.Colaborarea cu departamentele interne pentru soluționarea eficientă a problemelor administrative.Management:Sprijinirea asistentului manager în supervizarea și coor
VITALITY ASIAN SPA S.​R.​L.​

Asistent Vanzari Grand Hotel Continental


Candidatul ideal Te asteptam in echipa noastra daca:Iti este usor sa comunici atat in limba roamana, cat si in limba engleza.Ai experienta in vanzari back office/ client service de cel putin 1 an.Ai o atitudine pozitiva si esti mereu cu zambetul pe buze. Vrem doar persoane care vad partea plina a paharului, pentru ca acesta este un principiu de viața pentru noi toti.Ești dispus sa inveti. Daca nu inveti, nu cresti, iar daca nu cresti, nici firma nu creste.Când ai o situatie de rezolvat, nu te opresti pana nu gasesti solutia.Descrierea jobului Mentine relatia cu clientii si asigura indeplinirea termenilor contractelor in derulare (atat de cazare, cat si de evenimente).Raspunde la solicitarile de oferta conform procedurilor interne.Asigura flow-up pentru toate activitatile desfasurate.Intocmeste rapoarte periodice.
CONTINENTAL HOTELS S.​A.​

Gestionar Depozit Otel Beton


Candidatul ideal - persoana comunicativa, cu abilitati de organizare si coordonare;- cunostinte de gestiune si contabilitate primara in domeniul productiei, prezinta avantaj;- cunostinte de operare PC /MS Office (excel, Word, Outlook) nivel mediu;- cunostinte de operare intr-un soft de contabilitate, de preferinta ERP.- experienta in domeniul productiei de fasonat otel beton, plase sudate, vanzari produse metalurgice relevanta - de preferatDescrierea jobului - receptionarea si verificarea marfurilor in depozit;- organizarea livrarilor de marfuri din depozit catre clienti;- operarea documentelor de receptie, consum si livrare in sistemul de contabilitate Charisma ERP;- efectuarea lunara si anuala a inventarierii stocurilor de materii prime si materiale;- raportarea periodica, catre superiorii directi, privind situatia cantitativa a stocurilor.
BOGART STEEL SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 836 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.