Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Office Manager in Campulung Muscel

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Office Manager in Campulung Muscel

Cauta printr-o varietate mare de joburi Office Manager in Campulung Muscel si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Office Manager in Campulung Muscel si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Responsabil Receptie Si Secretariat


Candidatul ideal Studii superioare. Cunostinte de operare pe calculator (Word, Excel). Limba Engleză - Mediu. Capacitate de adaptare la specificul unei situatii. Abilitatea de a comunica eficient, amabil. Asigurarea comunicarii cu alte organizatii - curierat, relatia cu furnizorii si alte institutii, organizare de actiuni de protocol.Descrierea jobului Executa sarcini de secretariat si receptie (rezervari pentru deplasari interne si externe pentru angajatii Holcim sau pentru terti la solicitarea lor, primire si transmitere mesaje pentru persoanele prezente si pentru persoanele absente, oferirea de informatii cu caracter neconfidential solicitantilor, filtrare apeluri telefonice, inregistrare facturi etc.). Pregateste rapoarte sau prezentari pe baza unor materiale sau instructiuni date. Pregateste logistica pentru evenimente interne (training-uri, workshop-uri, sedinte, alte evenimente speciale). Asigura ahivarea in conditii optime si in cadru legal al documentelor conform nomenclatorul
HOLCIM ROMANIA SA

Asistent Logistica


Candidatul ideal Cautam o persoana tanara cu studiile in curs sau proaspat absolvent ,comunicativa , riguroasa ,cu spirit de echipa.O fire analitica si indrazneata , care doreste sa invete si sa se dezvolte in cadrul companiei noastre .Cerinte : limba engleza nivel incepator/mediu ( franceza reprezinta un avantaj) studii in curs /proaspat absolvent microsoft office : Excel , Word, Outlook, Powerpoint lucru in sistem de tip ERP ( formarea se desfasoara in cadrul companiei)Descrierea jobului Responsabilitati : urmarirea bazei de date in Excel urmarirea fluxui de tranzit a marfii in sistem comunicarea cu furnizorii in cazul in care exista erori in documentatie mentinerea relatiei cu transportatorii
HAULOTTE ARGES S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 444 de salarii introduse în Salario: 4200 RON/Luna

Asistent De Farmacie


Candidatul ideal CATENA, cel mai mare lanț farmaceutic din România, angajează Asistenți Farmaciști!Super echipa noastră este în continuă creștere și are nevoie de Asistenți Farmaciști. Sperăm ca tu să fii unul dintre viitorii noștri colegi!❤Ce presupune rolul: să îți facă plăcere să discuți cu pacienții, să îi consiliezi și să vii cu recomandări în funcție de nevoile lor; să îi informezi corect și clar despre modul de utilizare a medicamentelor și potențialelor riscuri sau efecte adverse; să administrezi stocurile și să urmărești termenele de valabilitate ale produselor farmaceutice; să participi la recepția cantitativă și calitativă a medicamentelor din farmacie; și să zâmbești, căci asta facem noi în echipa Fildas Catena Grup, în timp ce ne ocupăm împreună de cele mai frumoase proiecteDescrierea jobului Te potrivești rolului dacă: esti empatic și îți dorești să îi ajuți pe toți cei care calcă pragul farmaciei tale; te bazezi pe comunicare și respect în relația cu pacienții și colegii
CATENA MANAGEMENT SRL

Media netă estimată pe baza celor 355 de salarii introduse în Salario: 2500 RON/Luna

Asistent Medical Generalist Germania Fara Cunostinte De Germana


Candidatul ideal 🎓 Un nou curs de limbi străine în 18 martie! 🎓Învățați limba germană timp de 4 luni și câștigați până la 820 de Euro pentru fiecare lună de învățare, inclusiv certificatul de limbă B2 și recunoașterea profesională ca asistent medical generalist în Germania 😍.Asiguram angajare direct catre partenerii nostri dupa finalizarea celor 4 luni de curs.✅ Zbor gratuit spre Germania✅Transfer gratuit de la aeroport la centrul de limbi străine✅ Curs intensiv gratuit de germană timp de 4 luni (A1-B2)Câștigă până la 820 € pe lună✅ 300 € bonus lunar de motivare pentru cursurile de germană✅ 520 € prin intermediul unui mini-job ca infirmier într-un azil de bătrâni✅ Examen gratuit nivel B2 la Iuvare PflegeCampus✅ Gestionarea gratuită a dosarului pentru recunoașterea ta profesională✅ Stagiu gratuit la unul dintre partenerii noștri certificați în domeniul geriatriei și al îngrijirii medicale din Germania.✅ Trei luni de cazare gratuită , după intermediera ta la viitorul angajator✅ Intrar
IUVARE ACADEMY
Vezi alte joburi relevante

Key Account Coordonator Transport


Candidatul ideal Cum arata profilul viitorului coleg pe care il vrem in echipa noastra: Persoana dinamica, cu abilitati de comunicare si spirit de echipa; Persoană organizată, ordonată, atentă la detalii, responsabilă; Bune capacitati dе coordonare si organizare; Inițiativă și orientare către rezolvarea problemelor; Limba engleză scris si vorbit la nivel mediu/avansat (franceza/germana/spaniola/italiana constituie un avantaj); Cunostinte utilizare PC: Word, Excel, Outlook; Studii superioare incepute/finalizate; Experienta intr-o activitate similara constituie un avantaj; Cunoștințe generale specifice pieței transporturilor și a legislației constituie un avantaj;Descrierea jobului Ce responsabilitati va avea viitorul coleg: Organizarea transporturilor in cele mai bune conditii, cu respectarea calitatii si termenelor cerute de standardele firmei; Urmаrirеa indеаproаpе а reаlizarii transporturilor si intocmirea actelor; Mentinerea contactului permanent cu soferii pentru a remedia eventual
ELITON TRANS SRL

Consilier Juridic,​ Funcționar administrativ,​ Secretar


Companie verificată
Aplica rapid
Biroul Executorului Judecătoresc Iordache Ion este specializat in îndeplinirea operațiunilor, privind executarea silită, în cadrul biroului activând o echipă tânără, profesionistă si dinamică, care se distinge prin profesionalism în activităţile juridice întreprinse.Biroul nostru colaborează cu specialisti de prim rang din toate domeniile adiacente activităţii de executare silită (avocaţi, experți evaluatori și contabili, notari, organe ale forţei publice, detectivi etc.). Membrii echipei noastre beneficiază de:- Sprijin specializat, participând la programe de instruire;- Autonomie, impact și influență asupra activităților desfășurate;- Programe informatice moderne de specialitate;- Feedback și îndrumare profesională constante;- Sansa de a te dezvolta continuu;- Oportunitatea de a participa la evenimente recreative și teambuildinguri. Ești candidatul ideal dacă demonstrezi:- Capacitate de adaptare;- Atitudine proactivă și auto-motivantă;- Calități de comunicare și relaționare;- Adminis
Biroul Executorului Judecătoresc Iordache Ion

Secretara


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 2500 până la 3000 LEI pe lună
Descrierea postuluiDesfasurarea activitatii de secretariat.Cerințele postuluiStudii superioare.Studii Juridice reprezinta un avantaj.Limba engleza avansat scris si vorbit.Abilitati PC Microsoft word si excel, Outlook.Responsabilitățile postuluiRedactare documente, contracte, oferte, etc.Organizare, programare sedinte si audiente.Comunicare telefonic cu potentiali clienti.Corespondenta email.
COMEFIN SA

Coordonator Vanzari


Candidatul ideal Noi suntem mândri să facem parte din echipa Provident și că putem face o diferență în viața clienților noștri și ne dorim ca toți colegii noi să simtă același lucru.De aceea, ne vom asigura că îți oferim oportunități de a crește, inova și aduce un impact asupra experienței clienților nostri în colaborarea cu noi!Ce ne dorim de la tine: Să fii pasionat de vânzări şi de muncă de teren; Să îţi placă să coordonezi o echipă şi să fii motivat să faci performanţă; Să fii o persoană ambiţioasă și să apreciezi programul flexibil; Să ai studii medii finalizate – diplomă de bacalaureat; Să ai și permis de conducere.Descrierea jobului La Provident vei găsi o echipă de oameni entuziaști, deschiși, dornici să ajute și pasionați de ceea ce fac.Dacă alegi să devii ,,providentist”, vii într-un mediu divers și vei avea chiar și colegi virtuali – îi vei cunoaște pe roboțeii Arya, Ema și Jorah, care au preluat și optimizat mai multe sarcinile repetitive din Resurse Umane, Financiar sau Cred
PROVIDENT FINANCIAL ROMANIA INSTITUTIE FINANCIARA NEBANCARA SA

Media netă estimată pe baza celor 130 de salarii introduse în Salario: 4200 RON/Luna

Coordonator/​ Asistent Manager Centru Echitatie


Candidatul ideal Centrul nostru de echitație pasionat și în creștere caută un coordonator centru dedicat și experimentat pentru a se alătura echipei noastre entuziaste. Dacă aveți o pasiune pentru cai, abilități de leadership și experiență în gestionarea operațiunilor de natura celor descrise mai jos, sunteți persoana potrivită pentru această poziție.*Cerințe:*- Experiență anterioară în gestionarea responsabilitatilor enumerate- Abilități excelente de comunicare, planificare si organizare- Pasiune pentru cai și animale- Pasiune pentru lucru cu copii- Abilități organizatorice și capacitatea de a gestiona multiple sarcini în același timp.- Abilitati de ascultare si exprimare clara, fluenta, concise- Spirit de echipa- Usurinta in colaborare cu grupuri mari de persoane- Abilitati in a utiliza computer, casa de marcat, pos si softuri informatice Descrierea jobului *Responsabilități Principale:*- Coordonarea și supervizarea personalului, asigurând un mediu de lucru eficient și motivant.- Res
ASANORII CONCEPT S.​R.​L.​

Administrator De Retea De Calculatoare On Site


Candidatul ideal - Studii superioare IT;- Întelegerea arhitecturii rețelei, inclusiv topologia, protocoalele de comunicare și modul în care echipamentele (routere, switch-uri, firewall-uri) interactionează;- Capacitatea de a diagnostica și remedia rapid problemele tehnice care pot afecta performanța rețelei;- Abilitatea de a configura, instala și mentine echipamente hardware precum desktop, notebook, servere, routere, switch-uri și firewall-uri, terminale mobile;- Cunoașterea detaliată a sistemelor de operare Windows, Windows Server, Linux.- Cunoașterea detaliată a soluțiilor Microsoft Office 365;- Cunoașterea măsurilor de securitate, firewall, antivirus, criptare, autentificare și gestionare a accesului;- Competente în administrarea conturilor utilizatorilor, gestionarea drepturilor de acces și asigurarea securității informațiilor sensibile;- Abilități bune de comunicare pentru a interacționa cu ceilalți membri ai echipei, utilizatori și pentru a explica complexitatea tehnică în terme
FUCHS CONDIMENTE RO SRL

Lucrator Gestionar/​receptioner - Hervis Pitesti


Candidatul ideal Esti o persoana comunicativa, responsabila si orientata catre rezultate si client? Nu-ti lipseste spiritul de echipa?Atunci esti potrivit/a pentru a te alatura echipei Hervis!Ne dorim ca viitorul nostru coleg/viitoarea noastra colega sa aiba urmatoarele competente si abilitati:1. Profesionale:• Studii medii (liceu, scoala profesionala) sau studii superioare (in curs sau finalizate);• Cunostinte PC: MS Office;• Disponibilitatea de a lucra in ture si in weekend;• Experienta anterioara pe un post similar reprezinta un avantaj.2. Interpersonale:• Fire sociabila, comunicativa;• Orientat spre intelegerea si servirea clientilor;• Adaptabil la un mediu de lucru dinamic;• Abilitatea de a lucra in echipa.Descrierea jobului Salаriu de bаza competitiv + tichete de masa (30 de lei) + bonusuri individuale si dе еchipа.Motivatie:• Training de specializare in vanzari prin intermediul ochelarilor VR, cat si prin metodele clasice;• Contract individual de munca pe perioada nedeterminata;
HERVIS SPORTS AND FASHION SRL

Asistent Vanzari Magazin Nou - Pitesti


Candidatul ideal Îți place să vezi rezultatele muncii tale?Vrei să lucrezi într-un mediu în care ești apreciat pentru cine ești și felicitat pentru ce vei realiza?Atunci alătură-te echipei Deichmann!Căutam noi colegi/ colege pentru magazinul care se va deschide în Pitești, în incinta: Argeș Mall.Dacă ești o persoană responsabilă, implicată și serioasă, cu orientare către clienți și nevoile lor, te vom sprijini încă de la început și te vom învăța:• să îndrumi și să consiliezi clienții• să ajuți la recepția mărfii și amplasarea acesteia pe spațiul de vânzare• să lucrezi cu casa de marcat• să contribui la menținerea unei imagini impecabile a magazinuluiDescrierea jobului Beneficiile tale:• Bonuri de masă• Perechi de pantofi cadou• Vouchere cadou și bonusuri în funcție de performanță• Contract de muncă cu normă întreagă sau part time• Oportunități de creștere și dezvoltare profesională• Un loc de muncă sigur într-o companie internațională de succesLa Deichmann vii pentru un job, rămâi pent
DEICHMANN S.​R.​L.​

Farmacist /​ Asistent Farmacie


Candidatul ideal ACTIV SI DORNIC DE MUNCALocatie: Piata Veteranilor si Chiajna(Militari Residence).astept cv pe adresa de mail [email protected] jobului SALARIU ATRACTIV PLUS BONURI DE MASA IN VALOARE DE 700 RONPRIME DE PASTI / CRACIUN3 TIPURI DE BONUSURI PENTRU STIMULAREA PERSONALULUIastept CV la [email protected]
FARMACIA BAJAN S.​R.​L.​

Gestionar


Candidatul ideal Responsabilitățile dumneavoastră principale vor include gestionarea și monitorizarea stocurilor, recepționarea și expedierea mărfurilor și menținerea unui sistem de inventar precis. Veți lucra în strânsă colaborare cu echipa noastră de vanzari a asigura o aprovizionare eficientă și o livrare promptă a produselor noastre.Reprezinta avantaj:- Experienta pe o pozitie similaraDescrierea jobului Recepţionarea şi verificarea mărfurilor primite în depozitEtichetarea şi organizarea produselor în depozitMonitorizarea stocurilor şi actualizarea sistemului de inventarPregătirea comenzilor pentru livrare și asigurarea unei ambalări corecteColaborarea cu echipa de vanzari pentru a coordona transportul şi livrarea produselorRezolvarea problemelor legate de stocuri și gestionarea retururilorMenţinerea curăţeniei şi a ordinei în depozitBeneficiiOportunitatea de a lucra într-un mediu dinamic și stimulantPosibilitatea de a dezvolta abilități solide de gestionare a stocurilorColaborarea
ROMIMPEX SRL

Media netă estimată pe baza celor 2093 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Dispecer Coordonator Transport Marfa


Candidatul ideal Ne marim echipa de Coordonatori Transport din Eliton Trans si ne cautam un nou coleg! Te invitam sa bem o cafea impreuna la biroul nostru din Bascov, jud. Arges, esti curios sa vezi cum arata? Vino sa ne vizitezi!Se lucreaza de la birou! Cum arata profilul viitorului coleg pe care il vrem in echipa noastra: Persoana dinamica, cu abilitati de comunicare si spirit de echipa; Persoană organizată, ordonată, atentă la detalii, responsabilă; Bune capacitati dе coordonare si organizare; Inițiativă și orientare către rezolvarea problemelor; Limba engleză scris si vorbit la nivel mediu/avansat (franceza/germana/spaniola/italiana constituie un avantaj); Cunostinte utilizare PC: Word, Excel, Outlook; Studii superioare incepute/finalizate; Experienta intr-o activitate similara constituie un avantaj; Cunoștințe generale specifice pieței transporturilor și a legislației constituie un avantaj;Descrierea jobului Ce responsabilitati va avea viitorul coleg: Organizarea transporturilor i
ELITON TRANS SRL

Asistent Manager


Candidatul ideal Experiență anterioară în recrutare și administrare personal este un plus; Capacitatea de a gestiona sarcini multiple și de a prioritiza efficient; Carnet cat. B – cerinta obligatorie; Cunoștințe în domeniul legislației privind resursele umane; Abilități bune de organizare și atenție la detalii. Abilități excelente de comunicare și relaționare interpersonală;Descrierea jobului Responsabilități:Recrutare: Identificarea și atragerea candidaților potriviți prin intermediul diferitelor canale de recrutare, gestionarea procesului de selecție și intervievare.Administrare Personal: Gestionarea aspectelor administrative ale personalului, inclusiv documentația și oferirea suportului necesar angajaților. Elaborarea contractelor de muncă, administrarea dosarelor de personal, redactarea fișelor de post și eliberarea diverselor adeverințe. Menținerea colaborării cu serviciul externalizat de contabilitate pentru furnizarea informațiilor referitoare la angajări și plecări în scopul op
DUROS HOLDING INDUSTRY 2003 S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 4075 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Vanzari Cu Experienta Arges Mall


Candidatul ideal -Minim studii medii-Cu experienta profesionala-Dorinta de a lucra intr-un mediu tanar si dinamic-Abilitati de comunicare, initiativa si flexibilitateDescrierea jobului -activitati specifice magazinului :-receptie si gestionarea marfurilor-asigurarea si aprovizionarea magazinului cu produse-asistarea clinetilor in magazin-incasare.-constituie un beneficiu daca stiti limba engleza.Pachetul de beneficii contine: parte fixa; bonuri de masa - 660 lei; bonus din vanzari; prime de sarbatori; program flexibil.
AC FASHION RETAIL SRL

Asistenta /​ Asistent Medical(a) Pitesti (obligatoriu Studii In Domeniu)


Candidatul ideal Calificare de asistent(ă) medical(ă) - obligatoriu; Obligativitatea scolii / facultatii de asistente; Experiență de recepționist(ă) în clinică medicală avantaj. Experienta de minim 1 an in domeniul medical - obligatoriu; Este pozitiv(a),calm(a), comunicativ(a) si cu o foarte buna capacitate de relationare; Are abilitatea de a coordona mai multe sarcini in acelasi timp; Se exprima coerent si corect in limba romana; Are cunostinte bune de operare PC si cunostinte de ultilizare a casei de marcat si sistem POS; Este preocupat(a) sa invete si sa se dezvolte.Condiții: Program de lucru full-time L-V 8-16. Contract de muncă pe o perioadă nedeterminată; Concedii conform legislației; Tichete de masă; Prime de sărbători; Bonusuri în funcție de experiență și performanță; Salariu motivant.Descrierea jobului Ne marim echipa cu Asistenta / Asistent medical(a) Programarea pacientilor si asigurarea confortului acestora in sala de asteptare; Oferirea oricaror informatii catre clienti in
NATISAN GRUP S.​R.​L.​

Asistent Manager Cu Experienta - Arges Mall


Candidatul ideal Asistent Manager in noul mall din Pitesti - Arges Mall-Minim studii medii-Cu experienta profesionala-Dorinta de a lucra intr-un mediu tanar si dinamic-Abilitati de comunicare, initiativa si flexibilitateDescrierea jobului Asistent Manager-activitati specifice magazinului :-receptie si gestionarea marfurilor-asigurarea si aprovizionarea magazinului cu produse-asistarea clinetilor in magazin-incasare.-constituie un beneficiu daca stiti limba engleza.Pachetul de beneficii contine: parte fixa; bonuri de masa - 660 lei; bonus din vanzari; prime de sarbatori; program flexibil.
AC FASHION RETAIL SRL

Asistent Vanzari


Candidatul ideal Căutam noi colegi/ colege Part time si Full time pentru magazinele din incinta: Constanta City Park Mall, Brasov Coresi Mall,Pitesti Supernova Mall ,Drumul Taberei Auchan Bucuresti, Fashion House Militari Bucuresti Ilfov, Sun Plaza Mall Bucuresti,Veranda Mall Bucuresti.Dacă ești o persoană motivat și implicată, cu orientare către clienți și rezultate… Nu mai sta pe ganduri si hai in echipa noastra!O zi normala de lucru, inseamna : să îndrumi și să consiliezi clienții să ajuți la recepția mărfii și amplasarea acesteia pe spațiul de vânzare să lucrezi cu casa de marcat să contribui la menținerea unei imagini impecabile a magazinuluiDescrierea jobului Nu putem uita de Beneficiile tale: Pachet salarial motivant Bonsurui din vanzari si bonusuri de performanta Posibilitati de promovare in cariera Program flexibil, adaptat nevoilor tale Contract de munca pe perioada nedeterminata Un colectiv tanar si gata de a te ajuta in orice moment
DECIMAS RUM SRL

Media netă estimată pe baza celor 1034 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Cautari populare
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.