Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

172 Locuri de Munca Office Manager in Cluj-Napoca

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

172 Locuri de Munca Office Manager in Cluj-Napoca

Cauta printr-o varietate mare de joburi Office Manager in Cluj-Napoca si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Office Manager in Cluj-Napoca si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Asistent Store Manager /​ Supervizor - Cluj (m/​f)


Candidatul ideal Profilul candidatul cautat pentru ocuparea functiei de Asistent manager magazin din cadrul companiei Puma Sports Romania, este urmatorul : Studii medii finalizate Spirit de echipa, atitudine proactiva si flexibilitate; Amabilitate fata de clienti si colegi; Rezistenta la sarcini repetitive si oboseala; Atitudine pozitiva; Cunoasterea limbii engleze de nivel mediu; Aptitudine si disponibilitate de a invata lucruri noi si de a face fata provocarilor; Experienta anterioara pe un post similar de minim un an de zile.Dacă esti o persoană flexibilă, deschisă și dedicată, PUMA iti oferă sansa sa lucrezi pentru cel mai cool brand de articole sportive, intr-o echipa dinamica si cu multa voie buna!Descrierea jobului Colegii tai te vor astepta in magazinul PUMA din Cluj .Responsabilitati Asistent Manager: Ofera asistenta si indrumare clientilor in privinta articolelor PUMA oferite spre vanzare Asigura necesarul de marfa la raft Actualizeaza etichetele de pret si afisele promotiona
PUMA SPORTS ROMANIA SRL

Asistent Medical Generalist- Spital Ares Cluj Napoca


Candidatul ideal Absolvent al scolii postliceale/ Facultatea de asistente medicala;- Experienta minim 1 an pe un post similar sau capacitate& dorinta de a invata rapid lucruri noi- Persoana serioasa, punctuala, cu atitudine pozitiva si motivatie puternica.Descrierea jobului  Pregateste cabinetul in vederea consultatiilor: ecograful, calculatorul, dupa caz testul de efort; Identifică problemele de îngrijire ale pacienţilor, stabileşte priorităţile, elaborează şi implementează planul de îngrijire şi evaluează rezultatele obţinute pe tot parcursul internării; Prezintă medicului de salon pacientul pentru examinare şi îl informează asupra stării acestuia de la internare si pe tot parcursul internării, observă simptomele şi starea pacientului, le înregistrează în dosarul de îngrijire şi informează medicul; Recoltează produse biologice pentru examenele de laborator, conform prescripţiei medicului; Răspunde de îngrijirea bolnavilor din salon Administrează personal medicaţia, efectuează t
CENTRELE DE EXCELENŢĂ ARES SRL

Gestionar Depozit Cluj-napoca


Candidatul ideal -studii medii,superioare absolvite-foarte bune abilitati de comunicare, organizare, planificare;-persoana dinamica, responsabila, rezistenta la efort fizic;-abilitati de coordonare a echipei;Descrierea jobului - efectueaza receptia fizica a marfii la intrarea in depozitul firmei;- asigura depozitarea corespunzatoare a marfurilor in depozit, verifica termenele de valabilitate ale produselor existente in stoc- pregateste, ambaleaza si securizeaza marfa in vederea livrarii pe baza documentelor;- participa la operatiunile de incarcare/descarcare a marfii in depozitul firmei;- participa la analiza stocurilor, intocmind necesarul de marfa pe care il transmite departamentului comercial;- participa la inventarul stocului de marfa;-organizarea depozitului si receptia produselor calitativ si cantitativ;-gestionarea stocurilor cat si a documentelor specifice;BENEFICII OFERITE:- Salariul fix + tichete de masa - bonus - Program de lucru luni-vineri in 2 schimburi in intervalul 7 la
NASTICOM IMPEX SRL

Secretara - Relatii Clienti Capital Imobiliare


Candidatul ideal Persoană responsabilă, sociabilă, echilibrată și deschisă spre relaționare cu clienții agenției.Cerințe:- Atitudine pozitivă, dinamică și orientată către client- Studii finalizate- Abilități de organizare, planificare și sinteză- Abilități de monitorizare și follow-up- Capacitate de mutitasking- Dicție bună- Cunoștințe PC- Cunoașterea limbii engleze la nivel convesaționalDescrierea jobului Responsabilități generale:- Preluarea apelurilor, e-mailurilor și mesajelor- Interfața agenției în relația cu clienții și furnizorii- Activități administrative și de secretariatBeneficii:- Salariu negociat în urma interviului- Mediu de lucru atractiv, alături de o echipă organizată.
CAPITAL IMOWORK S.​R.​L.​

Inginer Asistenta Tehnica Electromecanic Sau Automatist


Candidatul ideal CERINŢE: Studii superioare : Facultatea de electronica /automatizari/robotica/electromecanica Disponibilitatea de a lucra in 3 schimburi Cunoştinţe temeinice în domeniul electronica, automatizari, electromecanic, pneumatic si hidraulic Avantaje: să cunoască tehnologiile de fabricaţie ale produselor farmaceutice, instalaţiile, utilajele şi aparatura de măsură şi control folosite în industria produselor farmaceutice. Experienta in industrie in pozitii similare Limba engleza – nivel mediu;Se asigura specializare in Germania si pachet salarial extrem de atractiv.Abilitati: capacitate dе planificare şi organizare ; asumare a responsabilităţilor ; aptitudini dе comunicare ; confidenţialitate, onestitate ; spirit dе analiză şi sinteză ; perseverenţă, obiectivitate ; disciplină, iniţiativă ; flexibilitate în gândireDescrierea jobului Obiectivele postului: Efectuarea lucrărilor de mentenanta si reparatii cu caracter electronic, electromecanic, hidraulic şi pneumatic a liniilor
TERAPIA SA

Lacatus Mecanic Si Electromecanic - Asistenta Tehnica


Candidatul ideal - studii medii : calificare lacatus mecanic, mecanic, electromecanic- avantaj minim 1 an experienta pe un post similar in industrie- cunoştinţe temeinice în domeniul mecanic, pneumatic si hidraulic- disponibilitate de lucru in 3 schimburiDescrierea jobului Obiectivele postului:Asigură asistenţa tehnică la efectuarea lucrărilor de întreţinere şi reparaţie cu caracter electronic, electromecаnic, hidraulic şi pneumatic а masinilor, instalatiilor, utilajelor şi echipamentelor din cadrul secţiilor Produse Solide Orale, Produse Sterile şi din societate.Participă si asigură asistenţa tehnică la efectuarea lucrărilor de întreţinere şi reparaţii a masinilor, a utilajelor, instalaţiilor şi echipamentelor din cadrul secţiei: Produse Solide Orale si din societate.Sarcini şi responsabilităţi principale:- răspunde de asigurarea întreţinerii şi reparaţiilor utilajelor, lucrărilor diverse cu caracter mecanic/ electromecanic din Secţia Produse Solide Orale;- răspunde de activitatea de
TERAPIA SA

Office Assistant


Candidatul ideal Suntem în căutarea unui Office Assistant dedicat și organizat, cu excelente abilități de comunicare în limba engleză și cunoștințe de operare în Microsoft Office, în special Excel.Descrierea jobului Responsabilități:- Suport în activitățile de birou și administrative.- Asistență în gestionarea documentelor și a bazelor de date.- Pregătirea documentelor și rapoartelor utilizând programul Excel.- Gestionarea personalului (bază de date, suport în relația cu contabilii, autorități etc.).- Activități de contabilitate primară.- Alte sarcini administrative conform necesităților.Cerințe:- Excelente abilități de comunicare în limba engleză (scris și vorbit).- Cunoștințe solide de operare a computerului și abilități avansate în Microsoft Office (Word, Excel).- Cunoștințe minime în domeniul resurselor umane.- Cunoștințe de contabilitate primară.- Abilități organizatorice și atenție la detalii.- Capacitatea de a lucra eficient atât individual, cât și în echipă.- Disponibilitate pe
DMT CONSTRUCT

Media netă estimată pe baza celor 434 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Secretară/​recepționera


Candidatul ideal Studii medii; Cunoştinţe bune de operare în MS Office (Word si Excel); Bune abilităţi de comunicare şi interrelaţionare; Persoană comunicativă, cu o atitudine pozitivă; Persoană dinamică, de încredere şi care lucrează în echipă; Capacitate de organizare şi planificare; Experienţa anterioară într-o poziţie similară constituie un avantaj; Cunoașterea limbi maghiare reprezintă un avantaj.Descrierea jobului Primirea și servirea oaspeților într-o atmosferă profesională și prietenoasă; Menținerea, urmărirea și gestionarea facturilor; Gestionează corespondența primită; Pregătirea și gestionarea corespondenței de ieșire; Diverse sarcini administrative, cum ar fi organizarea dosarelor, arhivarea, gestionarea apelurilor primite etc. Oferă suport administrativ diverselor departamente din cadrul organizatiei; Oferă numere de intrare si iesire pentru documentele companiei; Sprijin în organizarea evenimentelor și activităților.
EAST GRAIN S.​R.​L.​

Secretara/​ Receptioner


Candidatul ideal Studii medii; Cunoştinţe bune de operare în MS Office (Word si Excel); Bune abilităţi de comunicare şi interrelaţionare; Persoană comunicativă, cu o atitudine pozitivă; Persoană dinamică, de încredere şi care lucrează în echipă; Capacitate de organizare şi planificare; Experienţa anterioară într-o poziţie similară constituie un avantaj; Cunoașterea limbi maghiare reprezintă un avantaj.Descrierea jobului Primirea și servirea oaspeților într-o atmosferă profesională și prietenoasă; Menținerea, urmărirea și gestionarea facturilor; Gestionează corespondența primită; Pregătirea și gestionarea corespondenței de ieșire; Diverse sarcini administrative, cum ar fi organizarea dosarelor, arhivarea, gestionarea apelurilor primite etc. Oferă suport administrativ diverselor departamente din cadrul organizatiei; Oferă numere de intrare si iesire pentru documentele companiei; Sprijin în organizarea evenimentelor și activităților.Oferim: Pachet salarial competitiv; Mediu de lucru plăcu
EAST GRAIN S.​R.​L.​

Gestionar Depozit


Candidatul ideal Cerinte- studii medii, avantaj studii superioare;- experienta min. 2 ani pe post similar;- abilitati de organizare.Descrierea jobului Descriere- Recepția cantitativă și calitativă a produselor comercializate;- Pregătirea materialelor pe baza facturii fiscale/aviz;- Preia retur marfa de la client;- Preda marfa la client pe baza de factura/aviz;- Activități de manipulare a mărfii în depozit;- Gestionarea corectă a stocurilor;- Participarea la inventarele semestriale.Beneficii- pachet salarial atractiv;- bonusuri in functie de performanta;- oportunitati de dezvoltare profesionala si personala;- decontare transport;- program de lucru 08.00-16.00;- mediu de lucru placut.
STARINST PROEXPERT SRL

Media netă estimată pe baza celor 617 de salarii introduse în Salario: 3150 RON/Luna

Gestionar Sef Depozit


Candidatul ideal Studii medii/superioarePersoana organizata, responsabila, dinamicaExperienta intr-o pozitie similara sau dе coordonare a unei echipeCunostinte tehnice dе bazaCunostinte dе operare PCDescrierea jobului Supervizеazа si controleаzа activitatеа privind rеcеptiа, depozitаreа, sortаrеa si livrаrea mаrfurilor cаtrе cliеntiCoordonеaza si controlеаza activitatea angajatilor din subordineUtilizeaza eficient spatiul de depozitare a marfurilorEfectueaza lunar inventarul stocului de marfaSupravegheaza ambalarea si securizeaza marfa in vederea livrariiPastreaza curatenia si ordinea in cadrul depozituluiRaporteaza rezultatele activitatii de gestiune a stoculuiOfera suport celorlalte departamente ale societatii cu privire la aspecte de logistica , management al stocurilor, transport produseBeneficii:Mediu de lucru placutPachet salarial motivantBonuri de masaMasina de serviciu
CRYSTAL GLOBE SRL

Secretara


Candidatul ideal Căutăm o persoană dinamică si foarte bine organizată, atenta la detalii.Cunostinte avansate MS Office (Word, Excel, Power Point).Limba engleza nivel avansat.Limba germane constituie un avantaj foarte mare.Atitudine proactiva, fire pozitiva.Descrierea jobului Indeplinirea activitătilor zilnice de secretariat, preluarea și directionarea apelurilor telefonice, primirea vizitatorilor si anuntarea persoanelor de contact din societate.Preluarea, inregistrarea, distribuirea la compartimentele implicate, indosarierea și arhivarea corespondentei, mesajelor etc. Asigurarea protocolului in cadrul întâlnirilor, in conformitate cu cerintele zilnice.Redactarea corespondentei necesara desfasurarii activitătii zilnice. Asigurarea transmiterii documentelor/coletelor prin posta, e-mail, curierat, etc.Rezervari camere hotel parteneri externi, etc.Elaborarea și redactarea documentelor și situatiilor cerute de management.Asigurarea suportului administrativ pentru toate departamentele firme
LEIER ROM SRL

Media netă estimată pe baza celor 449 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Back Office /​ Sales Assistant


Candidatul ideal Echipa de vanzari ALL SHAPES este in cautarea unei persoane organizate, pozitive, cu spirit de echipa.Esti persoana pe care noi o cautam, daca ai:- studii superioare- experienta in munca similara min 2 ani;- cunostine de limba engleză;- cunostinte foarte bune de operare MS Office (Excel – it’s a must, Word);- capacitate de organizare, atentie la detalii, promptitudine, atitudine proactivă;Descrierea jobului Responsabilitati post:- Mentii in permanenta legatura cu agentii de vanzari- Emiti cererile de oferta catre frunizori- Formulezi interogarile de stoc la furnizori- Plasezi si urmaresti comenzile de marfa la furnizori- Organizezi transporturile de marfa- Intocmesti avizele de marfa- Completezi contracte, anexe, procese verbale- Intocmesti facturile si urmaresti platile- Centralizezi comenzi, livrari- Urmaresti trasabilitatea documentelelor de la plasarea comenzii pana la finalizarea lucrarii- Pastrezi arhiva electronica si fizica a documentelor specifice santierelor-
ALL SHAPES S.​R.​L.​

Asistent Contabilitate Primara,​ Marketing


Candidatul ideal Cerințe: Experiență în domeniul contabilității primare Experienţă în domeniul marketingului reprezintă avantaj Abilități excelente de organizare și gestionare a timpului Deschidere către utilizarea instrumentelor AI pentru crearea de materiale de marketing Abilitatea de a lucra eficient într-un mediu dinamicDescrierea jobului După primii 5 ani de activitate pe piaţa soluţiilor de automatizare şi AI, am reuşit deja să iniţiem colaborări cu peste 700 de companii din România. Fii parte a succesului Goodroid: căutăm un Asistent contabilitate primară şi marketing talentat și dinamic pentru a se alătura echipei noastre.Locație: Birou în Cluj-Napoca (job on-site)Oferim: Oportunitatea de a lucra într-o companie inovatoare și în creștere Mediu de lucru prietenos și susținător Oportunități de dezvoltare profesională și personală Training pentru folosirea instrumentelor inovative AIAplicați acum pentru a face parte din echipa Goodroid: trimiteţi CV-ul la adresa: [email protected]
GOODWILL CONSULTING GWC SRL

Asistent Vanzari


Candidatul ideal Experiența de lucru in vânzări cu profil medical (minim 3 ani) constituie un avantaj,Înțelegerea fundamentală a principiilor de vânzări și a serviciilor acordate clienților,Cunoștințe de limba engleză, excell, word si sisteme ERP (obligatorie),Dorința de a depăși cota de vânzări si atingerea obiectivelor setate,Abilitati de vanzare,Abilitați de comunicare,Capacitate de integrare si lucru in echipa,Abilitati de planificare si lucru cu termene,Orientare către client si rezolvarea problemelor fără afectarea companiei,Prietenos, de ajutor, de încredere și cu dorința de implicare si rezolvare a tuturor responsabilităților,Abilități de bază în administrare, in special a timpului,Diploma de liceu (minim). Constituie un avantaj pregătirea universitara (biolog, chimist, biochimist).Descrierea jobului Căutăm un asistent de vânzări competitiv, rolul sau principal fiind acordarea de suport clienților companiei, clarificarea cu aceștia a necesitaților si identificarea corecta a pro
DIAMEDIX IMPEX SA

Media netă estimată pe baza celor 1058 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Asistent Manager/​ Secretara


Candidatul ideal Daca esti o persoana ambitioasa, proactiva si sociabila atunci te asteptam in echipa noastra alcatuita din oameni tineri, deschisi spre a invata lucruri noi si cel mai important, iti oferim un mediu placut de lucru si posibilitatea de avansare. - Studii superioare in contabilitate /comunicare/publicitate/marketing - reprezinta un avantaj - Cunostinte de utilizare a computerului - Cunoasterea instrumentelor de plata (cash, card) - Spirit de comunicare, abilitati de exprimare verbala si scrisa, capacitate organizatorica, responsabilitate, seriozitate, comportament etic/integritate morala, onestitate, capacitate de analiză şi sinteză, memorie dezvoltată, judecată rapidă - Experienta in vanzari si relationarea cu clientul - Seriozitate si punctualitate - Atitudine pozitiva si proactiva, orientare spre client - Permis de conducere categoria B obligatoriuDescrierea jobului 1. Raspunde de accesul clienților la parcul auto, raspunde la apelurile telefonice si ofera informatii
AMB AUTOHAUS S.​R.​L.​

Secretara


Candidatul ideal Studii medii/superioareCapacitate de organizareCunostinte operare PCDescrierea jobului Preluarea si redirectionarea apelurilor telefonicePrimirea, transmiterea si gestionarea corespondenteiTransmiterea si receptionarea de e-mail-uriInregistrarea tuturor documentelor intrate/iesite in/din firma si asigurarea fluxului intern al acestoraAsigurarea protocolului pentru intalnirile din interiorul organizatieiAsigurarea necesarului de rechizite, produse curatenie, receptionarea acestora si intocmirea bonurilor de consumTine legatura cu juristul firmei, brokerul de asigurari pt. masini si marfa, posta, curierii si colaboratorii societatiiRezolvarea problemelor administrative ( cu primaria pt. reinnoirea autorizatiei de functionare ), rezervari cazare, bilete de avionIntocmeste si prezinta rapoarte specifice catre managementul companieiGestioneaza documentele de protectia muncii si medicina munciiProcesarea seturilor de date si documentelor aferente activitatii de service centr
EPINVEST SRL

Media netă estimată pe baza celor 418 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Asistent Manager


Candidatul ideal Persoana atenta la detalii , organizata,cunoscatoare a limbii engleze si a pachetului Office.Descrierea jobului Jobul presupune intocmirea ofertelor pentru clienti, suport pentru agentii de vanzari, tine legatura cu furnizorii. Se ofera salariu de baza, bonuri de masa si prime in functie de rezultate.
KVD SRL

Media netă estimată pe baza celor 4042 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Gestionar Depozit


Candidatul ideal Angajam gestionar pentru depozit de materiale de constructii din Huedin.Cerinte:- Studii medii;- Experienta intr-un post similar- Atentie la detalii, bune abilitati organizatorice;- Cunostinte de operare PC la nivel mediu;- Reprezinta avantaj autorizatie de stivuitorist si talon valabil;Descrierea jobului Responsabilitati:- Gestioneaza si aranjeaza produsele din depozit;- Efectueaza receptia fizica a marfii la intrarea in depozit;- Verifica documentele la introducerea NIR-ului si semnaleaza eventualele neconcordante;- Efectueaza transferurile de marfa catre punctele de lucru ale companiei;- Verifica documentele fiscale ce insotesc marfa si le transmite clientului;- Opereaza in stoc miscarile si pastreaza documentele justificative legate de stocuriBeneficii:- oferim bonuri de masa;- contract de munca pe perioada nedeterminata;- mediu de lucru stabil;- oportunități de dezvoltare profesională;- salariul se negociaza in cadrul interviului;
OLIMP-IMPEX SRL

Media netă estimată pe baza celor 606 de salarii introduse în Salario: 3100 RON/Luna

Asistent Medical /​ Registrator Medical


Candidatul ideal Cerinte:Absolvent/a a Scolii Postliceale Sanitare;Experienta anterioara intr-o pozitie similara poate constitui avantaj;Minim 1an experienta de lucru cu clientii;Orientare catre client;Bune abilitati de comunicare si lucru in echipa;Cunostinte medii de utilizare a calculatorului – internet, aplicatiile Word, Excel;Descrierea jobului Responsabilitati:Intampina clientii care sosesc in clinica si le ofera informatiile solicitate, ii indruma catre cabinetul medical unde va avea loc consultatia/investigatia;Preia apelurile telefonice;Programeaza sau reprogrameaza pacientii la diferite consultatii/investigatii;Incaseaza contravaloarea serviciilor medicale si completeaza facturi fiscale;Gestioneaza dosarele medicale, fisele si cererile pacientilor;Monteaza branule pacientilor programati pentru investigatiiElibereaza rezultatele analizelor;Preia si distribuie corespondenta;Promoveaza imaginea si seviciile Clinicilor AFFIDEA-HIPERDIA.
AFFIDEA ROMANIA SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 172 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.