Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Office Manager in Dej

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Office Manager in Dej

Cauta printr-o varietate mare de joburi Office Manager in Dej si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Office Manager in Dej si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Asistent Vanzari Export - Piata Italiana


Candidatul ideal Esti foarte bun. Stii asta. Dar ai nevoie de „locul potrivit” pentru a demonstra ceea ce poti.Iti plac provocarile si obiectivele indraznete; si ai curajul sa le propui si sa le implementezi.Daca te regasesti in aceasta descriere, poti deveni noul Asistent Vanzari/Export la Alidor.Ce ne dorim: Experienta intr – un rol similar constituie avantaj Cunostinte minime de contabilitate primara; Vorbitor de Italiana la nivel avansat (scris si vorbit): Sa aiba claritate si coerenta in exprimare, putere de concentrare si atentie distributiva; Persoana capabila de initiativa, proactiva, dinamica si perseverenta, cu bune abilitati de comunicare si negociere; Cu capacitate de planificare si organizare a activitatii proprii, precum si de lucru in echipa; Persoana orientata catre client si catre rezultate, atenta la detalii. Absolvent studii superioare tehnice / economice – constituie avantaj; Cunostinte de operare PC/MS Office/Excel; Ai spirit pozitiv si vezi mereu partea buna a sit
ALIDOR S.​R.​L.​

Asistent Vanzari Export - Piata Germana


Candidatul ideal Esti foarte bun. Stii asta. Dar ai nevoie de „locul potrivit” pentru a demonstra ceea ce poti.Iti plac provocarile si obiectivele indraznete; si ai curajul sa le propui si sa le implementezi.Daca te regasesti in aceasta descriere, poti deveni noul Asistent Vanzari/Export la Alidor.Ce ne dorim: Experienta intr – un rol similar constituie avantaj Cunostinte minime de contabilitate primara; Vorbitor de Germana la nivel avansat (scris si vorbit): Sa aiba claritate si coerenta in exprimare, putere de concentrare si atentie distributiva; Persoana capabila de initiativa, proactiva, dinamica si perseverenta, cu bune abilitati de comunicare si negociere; Cu capacitate de planificare si organizare a activitatii proprii, precum si de lucru in echipa; Persoana orientata catre client si catre rezultate, atenta la detalii. Absolvent studii superioare tehnice / economice – constituie avantaj; Cunostinte de operare PC/MS Office/Excel; Ai spirit pozitiv si vezi mereu partea buna a situ
ALIDOR S.​R.​L.​

Asistent Vanzari Export


Candidatul ideal Esti foarte bun. Stii asta. Dar ai nevoie de „locul potrivit” pentru a demonstra ceea ce poti.Iti plac provocarile si obiectivele indraznete; si ai curajul sa le propui si sa le implementezi.Daca te regasesti in aceasta descriere, poti deveni noul Asistent Vanzari/Export la Alidor.Ce ne dorim: Experienta intr – un rol similar constituie avantaj Cunostinte minime de contabilitate primara; Vorbitor de Germana la nivel avansat (scris si vorbit): Sa aiba claritate si coerenta in exprimare, putere de concentrare si atentie distributiva; Persoana capabila de initiativa, proactiva, dinamica si perseverenta, cu bune abilitati de comunicare si negociere; Cu capacitate de planificare si organizare a activitatii proprii, precum si de lucru in echipa; Persoana orientata catre client si catre rezultate, atenta la detalii. Absolvent studii superioare tehnice / economice – constituie avantaj; Cunostinte de operare PC/MS Office/Excel; Ai spirit pozitiv si vezi mereu partea buna a situ
ALIDOR S.​R.​L.​

Asistent Medical Generalist Germania Fara Cunostinte De Germana


Candidatul ideal 🎓 Un nou curs de limbi străine în 18 martie! 🎓Învățați limba germană timp de 4 luni și câștigați până la 820 de Euro pentru fiecare lună de învățare, inclusiv certificatul de limbă B2 și recunoașterea profesională ca asistent medical generalist în Germania 😍.Asiguram angajare direct catre partenerii nostri dupa finalizarea celor 4 luni de curs.✅ Zbor gratuit spre Germania✅Transfer gratuit de la aeroport la centrul de limbi străine✅ Curs intensiv gratuit de germană timp de 4 luni (A1-B2)Câștigă până la 820 € pe lună✅ 300 € bonus lunar de motivare pentru cursurile de germană✅ 520 € prin intermediul unui mini-job ca infirmier într-un azil de bătrâni✅ Examen gratuit nivel B2 la Iuvare PflegeCampus✅ Gestionarea gratuită a dosarului pentru recunoașterea ta profesională✅ Stagiu gratuit la unul dintre partenerii noștri certificați în domeniul geriatriei și al îngrijirii medicale din Germania.✅ Trei luni de cazare gratuită , după intermediera ta la viitorul angajator✅ Intrar
IUVARE ACADEMY

Asistent Manager - Ajofm | Anofm


Ocupatia: ASISTENT MANAGER - AJOFM | ANOFMAngajator: EVELIN VISION SRLExperienta: Experiență Medie (3-5 ani)Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: DEJ
EVELIN VISION SRL

Gestionar Depozit - Ajofm | Anofm


Ocupatia: GESTIONAR DEPOZIT - AJOFM | ANOFMAngajator: SAUTER TURNING PROCESS SRLExperienta: Experienta putina Educatie: Liceal-LICEU TEORETICTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: DEJ
SAUTER TURNING PROCESS SRL

Asistent Personal Al Persoanei Cu Handicap Grav - Ajofm | Anofm


Ocupatia: ASISTENT PERSONAL AL PERSOANEI CU HANDICAP GRAV - AJOFM | ANOFMAngajator: MUNICIPIUL DEJExperienta: Fără experienta (0 ani)Educatie: Primar-FARA STUDIITimp de lucru: 8Adresa locului de munca: DEJ
MUNICIPIUL DEJ
Vezi alte joburi relevante

Asistent medical generalist


Companie verificată
Aplica rapid
Diagnostikum Medical SRL-Laborator de analize medicale cauta asistenta medicala generalista pentru recoltari in laborator si receptie. Prezenta placuta, vorbitor de limba maghiara si romana.
DIAGNOSTIKUM MEDICAL SRL

Media netă estimată pe baza celor 2690 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Asistent medical stomatologie


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 2500 până la 3200 LEI pe lună
EXQ Clinic angajeaza asistent medical cu toate actele la zi (colegiu, malpraxis, avizari etc) pentru domeniul stomatologie.Experienta ESTE necesara. Salariu de la 2500 lei in mana.  Cerințe:sa efectueze programarisa raspunda la telefonsa incaseze si sa emita bonsa sterilizeze instrumentarsa asiste mediculsa recoleteze sange(lucrul acesta se poate invata)
EXQ CLINIC SRL

Coordonator Vanzari


Candidatul ideal Noi suntem mândri să facem parte din echipa Provident și că putem face o diferență în viața clienților noștri și ne dorim ca toți colegii noi să simtă același lucru.De aceea, ne vom asigura că îți oferim oportunități de a crește, inova și aduce un impact asupra experienței clienților nostri în colaborarea cu noi!Ce ne dorim de la tine: Să fii pasionat de vânzări şi de muncă de teren; Să îţi placă să coordonezi o echipă şi să fii motivat să faci performanţă; Să fii o persoană ambiţioasă și să apreciezi programul flexibil; Să ai studii medii finalizate – diplomă de bacalaureat; Să ai și permis de conducere.Descrierea jobului La Provident vei găsi o echipă de oameni entuziaști, deschiși, dornici să ajute și pasionați de ceea ce fac.Dacă alegi să devii ,,providentist”, vii într-un mediu divers și vei avea chiar și colegi virtuali – îi vei cunoaște pe roboțeii Arya, Ema și Jorah, care au preluat și optimizat mai multe sarcinile repetitive din Resurse Umane, Financiar sau Cred
PROVIDENT FINANCIAL ROMANIA INSTITUTIE FINANCIARA NEBANCARA SA

Media netă estimată pe baza celor 130 de salarii introduse în Salario: 4200 RON/Luna

Secretara /​ Responsabil Administrativ


Candidatul ideal Ne marim echipa!Având sediul în Cluj-Napoca suntem în căutarea unei persoane proactive care va asigura suport administrativ preponderent pentru conducere, dar si pentru colegii din companie.Cautam o persoană atentă la detalii, responsabila, deschisa la nou, organizata și care sa interacționeze ușor cu personalul si colaboratorii companiei. Avem nevoie de un membru de bază al echipei, discret, cu dorința de a învăța și de a construi o carieră solidă.Profilul Dvs.:• Cunoștințe foarte bune de operare PC (Libre resp. pachetul MS-Office)• Cunoștințe avansate de limba engleza (nivel scris/ citit/ vorbit)Descrierea jobului Oferta noastră:• Un loc de muncă stabil• Salariu atrăgător• Asigurare medicală şi tichete de masă• Iniţiere completă la noul loc de muncă• Posibilitatea de a introduce idei proprii şi de a fi creativ• Sarcini de serviciu variate şi provocatoareVeți face parte dintr-un colectiv de oameni deschiși, care vă vor ajuta să vă integrați cât mai ușor.
BKS ENGINEERING SRL

Front Office Assistant - Floresti


Candidatul ideal Alatura-te echipei noastre ca si Front Office Assistant.Daca esti o persoana comunicativa, organizata si dornica sa invete lucruri noi, s-ar putea sa fii colega de care avem nevoie.Ca si membru al echipei noastre, vei fi brand ambasadorul nostru fiind primul punct de contact pentru clientii nostri.Descrierea jobului Cerinte- Persoana pozitiva, dinamica, cu un simt al responsabilitatii crescut;- O capacitate mare de adaptare la cerinte noi si invatare;- Abilitati excelente de comunicare, prioritizare şi organizare;- Capacitate de gestionare a mai multor sarcini simultan;- Experienta in ofertare şi client service;- Carisma si prezenta agreabila;- Cunoasterea limbii engleze la un nivel avansat sau a altor limbi de circulatie internationala constituie un avantaj;Responsabilități principale- Primirea vizitatorilor si oferirea de solutii la nevoile acestora;- Asigurarea protocolului in cadrul intalnirilor, in conformitate cu cerintele zilnice;- Coordonarea cu diferite depart
BLITZ NETWORK S.​A.​

Inginer Mecanic - Back Office


Candidatul ideal Compania noastra cauta un profesionist dinamic si dedicat pentru a se alatura echipei noastre in calitate de Specialist Back Office (Productie/ Vanzari), cu o perspectiva solida in domeniul ingineriei mecanice. Daca esti pasionat de domeniul tehnic aceasta este o oportunitate extraordinara!Vei face parte din echipa noastra daca ai : cunostinte solide de inginerie mecanica si capacitatea de a interpreta si comunica specificatiile tehnice diploma de licenta in inginerie mecanica sau domeniu similar abilitati bune de comunicare verbala si scrisa, in romana si engleza atitudine proactiva si orientata catre rezultate cunostinte de baza Autocad si MS Office experienta anterioara intr-un rol similar in vanzari sau backoffice constituie avantajDescrierea jobului Acestea vor fi responsabilitatile tale atunci cand te vei alatura echipei noastre: asigurarea suportului administrativ si tehnic pentru departamentul de vanzari colaborarea stransa cu departamentul de productie analiza
FEREX PARTNER SRL

Front Office Assistant


Candidatul ideal The Front Office Assistant offers administrative support to all functions of company personnel, under the guidance of the Local Director.In this role, you will focus your interpersonal skills to communicate with employees, visitors, suppliers, and clients to find advantageous solutions for their administrative dilemmas. Another pivotal goal for you will be to align all teams on procedures to the benefit of operational efficiency. Group: SFC Energy AGLocation: Cluj-Napoca, RomaniaEntity: SFC Clean Energy SRLWhat your background should look like? Finished Bachelor/Master’s degree; (+) 2 years prior experience in back-office/ secretary/ front desk/ assistant manager roles; Excellent communication skills coupled with excellent self-organization; A problem-solving attitude, with the capacity to manage time efficiently, and prioritize tasks to achieve goals; A strong attention to detail and accuracy in everyday work; Good skills in MS Office applications (Excel, Powerpoint,
SFC ENERGY POWER S.​R.​L.​

Data Analyst/​back Office - Lingua Italiana - Full/​part Time


Candidatul ideal Il candidato ideale, preferibilmente, avrà le seguenti conoscenze: Ottima conoscenza della lingua italiana scritta e parlata; Buona conoscenza del pacchetto MS Office (WORD + EXCEL); Confidenza nell’utilizzo di Sistemi Gestionali per la verifica sulla customer base dei vari clienti;Stiamo cercando persone con le seguenti caratteristiche: Ottime abilità comunicative e di analisi in lingua italiana; Velocità di apprendimento; Autonomia e capacità di lavorare a seconda degli obiettivi;Descrierea jobului Descrizione del lavoro:Il lavoro sarà suddiviso, in base alle skills dei candidati e al loro orientamento, in attività di back office (analisi dati, verifica dati, compilazioni dati, ecc.).Dettagli Offerta: Economica SALARIO NETTO (importo inserito su contratto): 3200 ron/ net Ticket de masa 30 ron/zi Bonus mensili di produzione fino a 1.000 ron Net Bonus annuali di Produzione per i migliori operatori Bonus per festività di Natale per tutti i dipendenti Abbonamento Partner
ABBREVIA RO SRL

Assistant Manager /​secretariat


Candidatul ideal Abilitatile candidatului ideal :1. **Comunicare excelentă:** Capacitatea de a comunica eficient cu pacienții, colegii și alți profesioniști din domeniul medical este esențială.2. **Organizare:** Capacitatea de a gestiona programele de întâlniri, rezervările pacienților și alte aspecte administrative ale cabinetului.3. **Cunoștințe de bază în domeniul medical:** Deși nu este necesar să fie medic, o înțelegere a terminologiei și a proceselor medicale poate fi utilă în interacțiunile cu pacienții și colegii.4. **Abilități tehnice:** Cunoștințe de bază în utilizarea computerului și a software-ului de birou pentru gestionarea documentelor, programelor și a altor sarcini administrative.5. **Empatie:** Capacitatea de a trata pacienții cu respect, înțelegere și empatie în timpul interacțiunilor cu ei.6. **Confidențialitate:** Respectarea confidențialității și a regulamentelor privind protecția datelor medicale este esențială într-un mediu medical.7. **Gestionarea stresului:**
RADERM S.​R.​L.​

Gestionar


Candidatul ideal Gestionar in Cluj-Napoca• Experiență în gestiune de minim 3 ani (gestiune de marfa)• Cunoștințe de operare calculator si utilizarea internetului• Curs stivuitorist (obligatoriu)• Permis de conducere categoria B• Abilități de comunicare si lucru în echipaDescrierea jobului • Recepție marfă conform documentelor de intrare/ieșire• Gestionarea cantitativă și calitativă a mărfii• Depozitarea corecta a mărfurilor în scopul respectării condițiilor corespunzătoare depăstrare• Pregătirea mărfii pentru încărcare transport• Încărcarea mărfii în camion/duba în funcție de nevoie• Evidență stoc marfă în ERP• Întocmire proces verbal de diferențe stocuri si urmărirea realizării lor• Urmărirea stocurilor de marfa din depozit• Oferă informații despre stocuri departamentelor firmei• Pregătire marfa pentru inventar anual sau la cererea departamentului de contabilitate• Participarea la întregul proces de inventariereBeneficii Pachet salarial atractiv Un mediu de lucru plăcut si competitiv
PRODFER CONSTRUCT S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 1861 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Back Office


Candidatul ideal - Persoană deschisă, pozitivă, spontană, orientată către rezultat;- Persoana energica cu prezenta placuta, loiala, de incredere- Experienta in domeniu reprezinta un avantaj;- Bune abilitati dе comunicare- asculta activ si comunica intr-o maniera clara si structurata;- Abilitatea dе a rezolva problemele cu rapiditate;- Abilitati bune dе comunicare si dе lucru in echipa;- Studii superioare- Cunoasterea limbii engleze – constituie un avantaj- Foarte bune abilitati dе comunicare si dе organizare;- Capacitatea dе a se concentra pe realizarea mai multor sarcini in acelasi timp - Atentie distributiva- Abilitati bune in gestionarea timpului si capacitatea dе a da prioritate sarcinilor.- Cunostinte de operare calculator ( word, excel)Descrierea jobului - Receptii de documente- Activitati de copiere, scanare documente, trimitere e-mailuri;- Expedierea facturi si anexe catre clientul final- Expediaza corespondenta societatii, prin posta, electronic sau fax, dupa caz;
PATRISTRANS VT LOGISTIC S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 644 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Specialist Asigurări - Back Office - Bt Broker De Asigurare


Candidatul ideal Oportunitate de carieră la BT Broker de Asigurare SRL: Specialist Asigurări – Back OfficeÎn contextul extinderii echipei noastre, căutăm un Specialist Asigurări – Back Office dedicat și pasionat care să se ni se alăture.Dacă ești o persoană care: deține cunoștințe bune de Microsoft Office – Word, Excel; se face ușor înțeleasă și are capacitatea de a prioritiza și gestiona sarcini multiple; este atentă la detalii și are un bun management al timpului, respectand termenele limită; vine cu spirit de echipă, adaptabilitate, gândire creativă, abilități bune de comunicare și o atitudine pozitivăatunci ai toate șansele să fii candidatul ideal pentru pozitia de viitor coleg în echipa BT Broker de Asigurare SRL, mărindu-ti șansele de a intra în spiritul #peopleofBT!Descrierea jobului În calitate de Specialist Asigurări – Back Office, vei fi responsabil pentru: consilierea clienților din portofoliul BT Leasing, companie din Grupul Financiar BT, privind ofertele de asigurare și în
BANCA TRANSILVANIA SA

Logistics Operations Sr.​ Analyst (back Office)


Candidatul ideal Location: Cluj-NapocaContract type: 1 year contractDepartment: Procurement – metallic raw materials purchasing (e.g. scrap)Are you a detail oriented person, curious and eager to gain experience in procurement? Then, we want to make you one of us! If you get here, it is clear that you are customer oriented, you love creating connections, you are well organized and good at analytics.Let us give you a few about us. We have a pleasant work environment, and we strive as a team. We provide continuous feedback and together we establish the right career & development plan for you.We also reward your implication and results. We care about your well-being, hence why we offer a variety of flexible benefits.What do we give you in return? Competitive base salary Flexible working environment (Short Friday/Late Monday) Home office lump sum bonus MyFlexiBenefits - personalized benefits for you and your family members Fixed bonuses for Easter, Christmas, Holiday, and Metallurgist Day P
SILCOTUB S.​A.​
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Cautari populare
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.