Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Office Manager in Predeal

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Office Manager in Predeal

Cauta printr-o varietate mare de joburi Office Manager in Predeal si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Office Manager in Predeal si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Asistent Farmacie


Candidatul ideal Studii de specialitate (Scoala Postliceala de Asistenti de Farmacie) si Certificat de membru;Cunostinte de Microsoft Office;Bune abilitati de comunicare si lucru in echipa;Experienta de lucru in farmacie reprezintă un avantaj, dar suntem deschisi sa te cunoastem chiar daca esti la inceput de cariera.Descrierea jobului Consilierea si fidelizarea pacientilor;Informarea pacientilor despre modul de utilizare a medicamentelor si despre potentialele riscuri sau efecte adverse;Participarea la receptionarea medicamentelor din farmacie si aranjarea acestora conform planogramei;Verificarea si controlul stocurilor farmaciei si termenele de valabilitate ale acestora;Participarea la derularea campaniilor promotionale.Beneficii:Salariul net 2500 lei;Tichete de masa in valoare de 30 lei/ zi (minim 630 lei/luna - in functie de numarul de zile lucrate)BONUS atractiv in functie de realizarile lunare/trimestriale;
MEDIMFARM TOPFARM S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 371 de salarii introduse în Salario: 2500 RON/Luna

Asistent De Farmacie


Candidatul ideal CATENA, cel mai mare lanț farmaceutic din România, angajează Asistenți Farmaciști!Super echipa noastră este în continuă creștere și are nevoie de Asistenți Farmaciști. Sperăm ca tu să fii unul dintre viitorii noștri colegi!❤Ce presupune rolul: să îți facă plăcere să discuți cu pacienții, să îi consiliezi și să vii cu recomandări în funcție de nevoile lor; să îi informezi corect și clar despre modul de utilizare a medicamentelor și potențialelor riscuri sau efecte adverse; să administrezi stocurile și să urmărești termenele de valabilitate ale produselor farmaceutice; să participi la recepția cantitativă și calitativă a medicamentelor din farmacie; și să zâmbești, căci asta facem noi în echipa Fildas Catena Grup, în timp ce ne ocupăm împreună de cele mai frumoase proiecteDescrierea jobului Te potrivești rolului dacă: esti empatic și îți dorești să îi ajuți pe toți cei care calcă pragul farmaciei tale; te bazezi pe comunicare și respect în relația cu pacienții și colegii
CATENA MANAGEMENT SRL

Media netă estimată pe baza celor 355 de salarii introduse în Salario: 2500 RON/Luna

Asistent Medical Generalist Germania Fara Cunostinte De Germana


Candidatul ideal 🎓 Un nou curs de limbi străine în 18 martie! 🎓Învățați limba germană timp de 4 luni și câștigați până la 820 de Euro pentru fiecare lună de învățare, inclusiv certificatul de limbă B2 și recunoașterea profesională ca asistent medical generalist în Germania 😍.Asiguram angajare direct catre partenerii nostri dupa finalizarea celor 4 luni de curs.✅ Zbor gratuit spre Germania✅Transfer gratuit de la aeroport la centrul de limbi străine✅ Curs intensiv gratuit de germană timp de 4 luni (A1-B2)Câștigă până la 820 € pe lună✅ 300 € bonus lunar de motivare pentru cursurile de germană✅ 520 € prin intermediul unui mini-job ca infirmier într-un azil de bătrâni✅ Examen gratuit nivel B2 la Iuvare PflegeCampus✅ Gestionarea gratuită a dosarului pentru recunoașterea ta profesională✅ Stagiu gratuit la unul dintre partenerii noștri certificați în domeniul geriatriei și al îngrijirii medicale din Germania.✅ Trei luni de cazare gratuită , după intermediera ta la viitorul angajator✅ Intrar
IUVARE ACADEMY

Gestionar Depozit - Ajofm | Anofm


Ocupatia: GESTIONAR DEPOZIT - AJOFM | ANOFMAngajator: FEPER SAExperienta: Experiență Medie (3-5 ani)Educatie: Profesional-SCOALA PROFESIONALATimp de lucru: 8Adresa locului de munca: PREDEAL
FEPER SA
Vezi alte joburi relevante

Gestionar depozit


Companie verificată
Aplica rapid
Esti organizat, atent la detalii, iti place sa lucrezi in echipa si ai autorizatie ISCIR?Aplica pentru postul de GESTIONAR. Cerinte:Disponibilitatea de a lucra in 4 schimburi;Cunostinte de operare PC si programe Office (SAP prezinta avantaj);Autorizatie ISCIR valabila. Beneficii:Salariu negociabil in functie de experienta;Tichete de masa;Diverse bonusuri si sporuri;Prima de angajare;Transport asigurat pe diverse rute din Brasov, Prahova si Covasna;Posiblitatea de colaborare pe termen lung. Cum ne cunoastem?Sunati la numarul de telefon afisat
HUMAN SOLUTIONS & PROVIDER

Coordonator Vanzari


Candidatul ideal Noi suntem mândri să facem parte din echipa Provident și că putem face o diferență în viața clienților noștri și ne dorim ca toți colegii noi să simtă același lucru.De aceea, ne vom asigura că îți oferim oportunități de a crește, inova și aduce un impact asupra experienței clienților nostri în colaborarea cu noi!Ce ne dorim de la tine: Să fii pasionat de vânzări şi de muncă de teren; Să îţi placă să coordonezi o echipă şi să fii motivat să faci performanţă; Să fii o persoană ambiţioasă și să apreciezi programul flexibil; Să ai studii medii finalizate – diplomă de bacalaureat; Să ai și permis de conducere.Descrierea jobului La Provident vei găsi o echipă de oameni entuziaști, deschiși, dornici să ajute și pasionați de ceea ce fac.Dacă alegi să devii ,,providentist”, vii într-un mediu divers și vei avea chiar și colegi virtuali – îi vei cunoaște pe roboțeii Arya, Ema și Jorah, care au preluat și optimizat mai multe sarcinile repetitive din Resurse Umane, Financiar sau Cred
PROVIDENT FINANCIAL ROMANIA INSTITUTIE FINANCIARA NEBANCARA SA

Media netă estimată pe baza celor 130 de salarii introduse în Salario: 4200 RON/Luna

Secretara


Candidatul ideal Persoana cu bune abilitati de comunicare si cunostinte operare PC.Descrierea jobului Comunicare telefonica si directa cu clientii si colaboratorii firmei.Operare pe PC.
MENTOR INSTAL SRL

Media netă estimată pe baza celor 419 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Suport Vanzari,​ Back Office


Candidatul ideal Suntem în căutarea unui SUPORT VANZARI, BACK OFFICE dedicat și experimentat pentru a se alătura echipei noastre.Daca ai urmatoarele competente : Engleza - nivel mediu; Studii superioare – economice sau tehnice; Cunostinte minime - desen tehnic (va fi considerat un avantaj) ; Cunostinte de baza - Microsoft Office ; Experienta in domeniul vanzarilor B2B (va fi considerata un avantaj); Excelente abilitati de comunicare si relationare;Daca te consideri o persoana: Deschisa , extrovertita Proactiva, dinamica, orientata spre rezultate; Organizata ; Atenta la calitatea muncii prestate;Descrierea jobului Ce responsabilitati vei avea ? Asigura suport pentru echipa din Departamentul Comercial cu scopul de a realiza comunicarea cu clienții și de a răspunde solicitărilor acestora; Furnizarea de informatii privind produsele si serviciile companiei; Pregatirea, intocmirea si transmiterea ofertarii; Mentinerea relatiei cu clientii in procesul de vanzare si post-vanzare; Asigura supor
DDCA ROMANIA SRL

Gestionar Depozit


Candidatul ideal Studii medii; Experienta pe un post similar; Cunostinte de operare in programe de gestiune; Disponibilitate de lucru in 3 schimburi; Atestatul de Stivuitorist constituie un avantaj.Descrierea jobului Receptia cantitativa si calitativa a componentelor; Pregatirea materialelor pentru departamentul de electronice; Inregistrarea in programul de gestiune a componentelor receptionate; Gestionarea corecta a stocurilor; Participarea la inventarele prestabilite; Activitati de manipulare a marfii in depozit.
PREH ROMANIA S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 521 de salarii introduse în Salario: 3170 RON/Luna

Agent Vanzari Back Office/​teren


Candidatul ideal Beneficii:Masina de serviciu/ decontarea transportuluiTichete de masaPrime Craciun, Paste si ziua de nasterePosivilitatea de a avansa in cadrul companieiȘtii că ești potrivit(ă) pentru acest job dacă:• Ai experienţă în vânzări sau în lucrul cu publicul• Îţi place să comunici, eşti persuasiv(ă) şi lucrezi bine în echipă• Eşti o persoana organizată şi orientată către rezultate• Ai capacitate bună dе învăţare şi asimilare a noilor informaţii• Eşti dinamic, pozitiv şi responsabil• Ai minim studii medii şi te descurci foarte bine cu operarea în MS Office; detii cunostinte de lb. engleza;Descrierea jobului • Te vei implicа în activităţi gеnerate dе ofertаrea şi livrarеа dе produsе mеtаlurgice• Vеi promovа produsеlе marca Arkada Steel Map către potenţiali clienţi• Vei cunoaşte la nivel avansat gama de produse şi caracteristicile lor principale• Vei relaţiona cu alte departamente care se ocupă de gestionarea fizică şi de livrarea produselor• Vei fi responsabil de urmărirea pro
ARKADA STEEL MAP S.​R.​L.​

Gestionar Depozit


Candidatul ideal Ești o persoană organizată, atentă la detalii și cooperantă, atunci te invităm să te alături echipei LIAMED pe postul de Gestionar depozit, în cadrul departamentului Gestiune și livrări.Cerințe:♦ Cunoștinte avansate operare PC și MsOffice;♦ Capacitate de lucru în echipă, flexibilitate;♦ Abilități de ascultare, înțelegere și comunicare;♦ Capacitate de a lucra organizat și eficient cu termene limită;♦ Atenție sporită la detalii;♦ Cunoștințe de limba engleză nivel mediu/avansat.Descrierea jobului Responsabilități:♦ Susținerea activității de livrare prin pregătirea și expedierea produselor împreună cu documentele specifice: Preluarea comenzilor și eliberarea facturilor aferente; Emiterea avizelor de expediție; Pregătirea produselor, respectând termenul de timp; Înregistrarea operațiunilor în platforma internă de lucru; Arhivarea documentelor justificative.♦ Gestionarea stocului fizic de produse, prin eficientizarea spațiului de depozitare;♦ Actualizarea constantă a stoculu
LIAMED SRL

Media netă estimată pe baza celor 521 de salarii introduse în Salario: 3170 RON/Luna

Asistent Manager


Candidatul ideal Suntem în căutarea unui Asistent Manager care să aducă un strop de creativitate in echipa noastra, cu energie pozitiva si cu capabilitatea de a găsi solutii noi intr-un mod independent!Candidatul ideal:- Studii medii sau superioare- Limba engleza nivel mediu - avansat- Constituie avantaj experienta in domeniul vanzarilor- Energic, dinamic, bune abilități de comunicare și negociere.- Ambiție, gândire pozitivă și dorintă de performanță;- Creativitate, spirit de inițiativă, orientat spre rezultate și atingerea obiectivelor propuse;- Capacitatea de a jongla cu multiple sarcini, de a le planifica, organiza și de a menține un zâmbet pe buze.- Un suflet aventuros și o minte deschisă către provocări noi.- Cunoștinte de operare PC – Word, Excel, navigare internet;- Experienta in marketing si e-commerce reprezinta un avantajDescrierea jobului Responsabilitati administrative:- Maestru al Organizării: Asistentul Manager va fi arhitectul care pune bazele și fundația pentru o zi de
OLSTRAL HPT SRL

Media netă estimată pe baza celor 4075 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Vanzari Brasov


Candidatul ideal • abilități de comunicare directă;• inițiativă și simțul responsabilității;• experiența pe o poziție similară (asistent vânzări, lucrător comercial, vânzător, consultant, customer sales, customer service, customer support, agent vânzări) constituie un avantaj;• sociabilitate, gândire pozitivă, organizare;• persoană orientată spre soluții, confortabilă cu munca în echipă, flexibilă;• disponibilitate și mobilitate.Descrierea jobului Responsabilități:• participă activ la vânzarea produselor în concordanță cu strategia de vânzări;• oferă o experiență pozitivă și prietenoasă angajând clienții prin conversații și sfaturi, furnizează informații detaliate despre produse;• menține standardele vizuale conform cerințelor de brand și asigură nevoile de aprovizionare ale magazinului;• asigură curățenia în spațiul de lucru, păstrează permanent depozitul organizat și accesibil pentru maximizarea vânzărilor.Ofertă:• bonuri de masa;• bonusuri de performanță;• mediu de lucru relaxant și
FUTURA LENJERIE 2010 SRL

Asistent Manager


Candidatul ideal Descriere Post: Asistent Manager- cunoașterea foarte bună a limbii engleze;- abilități bune de organizare și gestionare a timpului- abilități excelente de comunicare verbală și scrisă- atitudine pro activă în rezolvarea situațiilor neprevăzute- dorința de a învață și de a se dezvolta continuu- capacitate de a lucra eficient atât independent, cât și în echipăPoate constitui un avantaj orice experiența anterioară în domeniul medical.Descrierea jobului Responsabilități:- Menținerea relației cu pacienții telefonic și prin email- Programarea consultațiilor- Asigurarea comunicării între pacienți și medicii cabinetului (întrebări din partea pacienților, reprogramări, alte probleme specifice)- Menținerea relației cu parteneri, furnizori de consumabile și servicii- Monitorizarea stocurilor de consumabile necesare activităților clinicii: specifice pentru fiecare echipament medical, medicamente, reactivi medicali, materiale sanitare, materiale de curățenie, articole de birotică;
THERAMED HEALTHCARE SRL

Media netă estimată pe baza celor 4113 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Vanzari


Candidatul ideal Căutam noi colegi/ colege Part time si Full time pentru magazinele din incinta: Constanta City Park Mall, Brasov Coresi Mall,Pitesti Supernova Mall ,Drumul Taberei Auchan Bucuresti, Fashion House Militari Bucuresti Ilfov, Sun Plaza Mall Bucuresti,Veranda Mall Bucuresti.Dacă ești o persoană motivat și implicată, cu orientare către clienți și rezultate… Nu mai sta pe ganduri si hai in echipa noastra!O zi normala de lucru, inseamna : să îndrumi și să consiliezi clienții să ajuți la recepția mărfii și amplasarea acesteia pe spațiul de vânzare să lucrezi cu casa de marcat să contribui la menținerea unei imagini impecabile a magazinuluiDescrierea jobului Nu putem uita de Beneficiile tale: Pachet salarial motivant Bonsurui din vanzari si bonusuri de performanta Posibilitati de promovare in cariera Program flexibil, adaptat nevoilor tale Contract de munca pe perioada nedeterminata Un colectiv tanar si gata de a te ajuta in orice moment
DECIMAS RUM SRL

Media netă estimată pe baza celor 1034 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Gestionar Depozit


Candidatul ideal GESTIONAR DEPOZITCerinte:- studii medii;- experienta minim 6 luni intr-un post similar;- persoana organizata, atentie la detalii;- atestat de stivuitorist constituie avantajDescrierea jobului Responsabilitati:- receptia, inventarierea si eliberarea marfurilor (materiale de constructii) pe baza documentelor specifice;- intretinerea stocului;- evidenta gestiunii;- intocmirea documentelor necesare si a altor rapoarte la cerereOferta (bonusuri, beneficii):- posibilitate de dezvoltare profesionala- tichete de masa- mediu de lucru profesionist
ARABESQUE SRL

Media netă estimată pe baza celor 521 de salarii introduse în Salario: 3170 RON/Luna

Administrator It


Candidatul ideal - Formare finalizată ca specialist IT (m/f/d) sau calificare comparabilă- Cunostinte avansate de limba engleza- Cunoasterea limbii germana constituie un avantaj- Caracter deschis, comunicativ și plăcerea de a consilia utilizatoriiDescrierea jobului ​- Asistență și consultanță IT la fața locului pentru toți utilizatorii și echipamentele IT- Gestionarea furnizorilor de servicii IT- Persoană de contact pentru implementarea proiectelor locale și internaționale- Cooperarea cu colegii internaționali- Responsabilitatea pentru toate aspectele operaționale ale infrastructurii IT - hardware, software, servere și mediu de rețea- Responsabilitatea pentru securitatea IT locală și conformitatea cu protecția datelor- Experiență cu aplicațiile cloud, cum ar fi MS-Intune, Autopilot, Azure-AD
SONEPAR ROMANIA S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 340 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Asistent Store Manager Brasov


Candidatul ideal Asistent Store ManagerBrasovDescrierea postului Managementul si planificarea personalului Organizarea interna a magazinului Responsabil de modul de prezentare al mărfii - VIM Funcții comerciale cheie (analiza cifrelor de afaceri, rentabilitatea suprafețelor, sortiment, etc.)Cerințe: Studii medii Experiența profesionala – de preferat, in vânzări Spirit flexibil, competente sociale, dinamism, prezenta agreabila Abilități de comunicare, persoană motivată si responsabilă Abilități de ManagementOferim Oportunitatea să dezvoltați o cariera de succes Training-uri specifice Pachet salarial motivant Atmosferă plăcută de lucru într-un mediu familialDacă ești pasionat de modă, gândești proactiv si îți place să interacționezi cu oamenii, ne-ar face plăcere să te cunoaștem! Aplică online sau trimite CV-ul la adresa: [email protected] jobului Asistent Store ManagerBrasovDescrierea postului Managementul si planificarea personalului Organizarea interna a magaz
CA MODA RETAIL SRL

Asistent Vanzari


Candidatul ideal Asistent Vanzari• Atitudinea entuziastă și zâmbetul• Spiritul de echipă• Abilităţile de comunicare• Dorinţa de a învăţa lucruri noi• Flexibilitatea și disponibilitatea de a lucra în ture și în zilele de weekendCe îți oferim:• Posibilități reale de avansare și creștere profesională• Flexibilitatea programului• Tichete de masă• Bonusuri• Reduceri la achiziţiile din magazinDescrierea jobului Asistent Vanzari• Promovarea si vânzarea produselor din magazin• Desfăşurarea activităţilor specifice casei de marcat• Aranjarea produselor în magazin/ înlocuirea produselor vândute
SHOE EXPRESS S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 1011 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Coordonator Vanzari Autovehicule Rulate - Brasov


Candidatul ideal Ce ne dorim de la tine:• Studii universitare/postuniversitare;• 3-5 ani experienta in managementul vanzarilor - experienta in piata de autovehicule rulate constituie un avantaj;• Cunostinte foarte bune de limba engleza;• Gandire strategica, capacitati dovedite de analiza si sinteza;• Excelente abilitati de comunicare;• Organizare, responsabilitate, implicare. Descrierea jobului Rolul job-ului:• Organizeaza si coordoneaza activitatea de vanzare a autovehiculelor second-hand;• Creeaza si implementeaza strategia de vanzare;• Intocmeste si gestioneaza bugetul anual de venituri si cheltuieli al departamentului;• Stabileste si urmareste realizarea politicii de stoc, a structurii si nivelului acestuia.Beneficii:• Pachet salarial motivant;• Oportunitatea dezvoltarii unei cariere profesionale intr-o companie aflata in dezvoltare;• Participarea la diverse programe de dezvoltare profesionala;• Expunerea la un mediu organizational profesional.
Confidenţial
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Cautari populare
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.