Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

25 Locuri de Munca Operations Specialist in Bacau

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

25 Locuri de Munca Operations Specialist in Bacau

Cauta printr-o varietate mare de joburi Operations Specialist in Bacau si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Operations Specialist in Bacau si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Content Writer & Specialist Social Media


Candidatul ideal Căutăm un nou membru pentru echipa noastra de Marketing – Content Writer & Specialist în Social MediaCandidatul ideal este pasionat de rețelele de socializare, la curent cu tendințele actuale in industria de profil și cu abilități dovedite în implementarea de campanii de social media de succes.Cerinte: Diplomă de licență în Marketing, Comunicare, Jurnalism sau un domeniu relevant; Experiență dovedită ca Specialist în Social Media sau rol similar Cunoștințe aprofundate despre platformele de socializare, algoritmi și instrumente de publicitate; Cunoștințe de bază în utilizarea programelor de editare grafică, cum ar fi Figma sau Photoshop Abilități excelente de comunicare în scris și verbal, cu capacitatea de a crea conținut convingător adaptat diferitelor audiențe și platforme; Abilități puternice de analiză și capacitatea de a interpreta datele pentru a lua decizii informate; Gândire creativă cu interes crescut pentru inovație și actualizarea permanenta a tendințelor di
BARRIER S.​R.​L.​

Specialist Achizitii


Candidatul ideal Compania Noastră – IDEAL FEROLUC SRLSuntem o organizație lider în industria sa, recunoscută pentru inovație și calitate. În cadrul eforturilor noastre de a menține și a îmbunătăți standardul serviciilor noastre, căutăm un Specialist Achiziții entuziast și dedicat. Rolul este esențial pentru optimizarea proceselor noastre de achiziție și susținerea creșterii continue a companiei.Candidatul IdealExperiență și Educație: Absolvent de studii superioare, preferabil în domeniul ingineriei sau studii tehnice. Experiența în domeniul achizițiilor și cunoașterea legislației aplicabile sunt esențiale. Un curs de specializare în Achiziții reprezintă un avantaj.Aptitudini Tehnice: Excelente cunoștințe de MS Office, cu accent pe Excel. Capacitatea de a gestiona și analiza baze de date complexe este crucială.Competențe Lingvistice: Bune cunoștințe de limba engleză, atât scris cât și vorbit, pentru a facilita comunicarea eficientă cu furnizorii internaționali.Aptitudini Personale: Căut
IDEAL FEROLUC SRL

Media netă estimată pe baza celor 1612 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Specialist Resurse Umane_bacau


Candidatul ideal Adecco recruteaza pentru clientul sau, o importanta companie de Consultanță pentru Afaceri și Management un Specialist Resurse Umane in Bacau.Cerințe:- Studii superioare în domeniul economic, juridic sau tehnic- Studii aprofundate în domeniul managementului resurselor umane.- Curs de specializare în inspectorat resurse umane.- Cunoștințe solide de legislație muncii, dialog social și protecție socială.- Experiență în utilizarea sistemelor informatice REVISAL pentru operare și transmitere.- Excelente cunoștințe de MS Office (Word, Excel, PowerPoint).Competențe, Aptitudini și Abilități:Etică și integritate.Orientare către rezultate.Planificare și organizare.Responsabilitate și credibilitate.Abilități excelente de comunicare și relaționare în echipă.Capacitate de gestionare eficientă a activităților multiple.Abilități de ascultare activă și tact în relațiile interumane.Aptitudini decizionale și capacitate de adaptare la schimbare.Spirit de inițiativă și dorință de autodezv
ADECCO ROMANIA

Specialist In Achizitii


Candidatul ideal - studii superioare:- experienta in domeniul achizitilor- cunoasterea legislatiei nationale aplicabila in domeniul achizitiilor;- certificat de absolvire a unui curs de Achizitii – prezinta avantaj;- abilitati de utilizare MS Office (Word, Excel);- abilitatea de a rezolva sarcini multiple cu termene limita;- abilitati organizatorice, interrelationare si negocierea situatiilor problematice;- abilitatea de a lucra independent cat si in echipa;- capacitate de analiza si sinteza a informatiei- putere de decizie, asumare de responsabilitati.Descrierea jobului - Participa la negocierea contractelor cu furnizorii/producătorii în concordanță cu strategia companiei și urmărești traseul contractelor până în momentul semnării de către părţi;- Prospecteaza piața de profil și condițiile de achiziții/livrare în vederea optimizării continue a stocurilor, având ca scop final obținerea unei rotații bune a acestora;- Furnizeaza datele necesare celorlalte departamente, precum și furnizor
ROSCHEM CORP.​ SRL

Hr Recrutare - Talent Aquisition Specialist - Bacau


Scurta descriere a companiei Electromontaj este o companie globală de construcții-montaj, cu sediul în România, cu proiecte în întreaga lume. Proiectăm, construim, transformăm şi menţinem infrastructura pentru distribuţia inteligentă a energiei electrice. Cerinte Bună,Bine ai venit pe pagina noastră.Colegii noștri din Electromontaj, Sucursala Bacau, au nevoie de forțe noi pentru portofoliul de proiecte în continuă creștere și caută colegi cu următoarele abilități:- Studii superioare finalizate: Facultatea de Psihologie sau Sociologie.- Experiență pe un post similar de minim 3 ani;- Cunoștințe de limba engleză – minim nivel mediu conversațional;- Bune abilități de comunicare;- Cunoștinte Microsoft Office – minim nivel mediu; - Atentie la detalii, fire analitică;- Experiență în Learning & Development reprezintă un avantaj Responsabilitati Ne-ar plăcea să fii o persoană responsabilă, serioasă, atentă la detalii, astfel încât să ne bazăm pe tine pentru:- Conducerea întregului proces de
Electromontaj

Specialist Achiziții


Candidatul ideal Compania Noastră – IDEAL FEROLUC SRLSuntem o organizație lider în industria sa, recunoscută pentru inovație și calitate. În cadrul eforturilor noastre de a menține și a îmbunătăți standardul serviciilor noastre, căutăm un Specialist Achiziții entuziast și dedicat. Rolul este esențial pentru optimizarea proceselor noastre de achiziție și susținerea creșterii continue a companiei.Candidatul IdealExperiență și Educație: Absolvent de studii superioare, preferabil în domeniul ingineriei sau studii tehnice. Experiența în domeniul achizițiilor și cunoașterea legislației aplicabile sunt esențiale. Un curs de specializare în Achiziții reprezintă un avantaj.Aptitudini Tehnice: Excelente cunoștințe de MS Office, cu accent pe Excel. Capacitatea de a gestiona și analiza baze de date complexe este crucială.Competențe Lingvistice: Bune cunoștințe de limba engleză, atât scris cât și vorbit, pentru a facilita comunicarea eficientă cu furnizorii internaționali.Aptitudini Personale: Căut
IDEAL FEROLUC SRL

Media netă estimată pe baza celor 1617 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Pharmacy Account Specialist


Candidatul ideal Absolvent studii universitare; Experienta de minim 12 luni in vanzari (experienta in vanzari in piata pharma constituie un avantaj); Permis de conducere categoria B (minim 12 luni vechime) si disponibilitate pentru deplasari; Excelente abilitati de comunicare si negociere; Abilitati dezvoltate de prezentare; Orientare catre clienti si rezultate; Proactivitate, spirit de echipa.Descrierea jobului Promoveaza numele, imaginea si serviciile MagnaPharm Marketing & Sales SRL in relatiile cu partenerii de business; Promoveaza in mod etic catre clienti (farmacii si distribuitori) produsele companiei respectand strategia si politica companiei, conform obiectivelor stabilite; Monitorizeaza implementarea actiunilor de marketing agreate in clientii vizitati (planograme, promotii consumator, alte elemente de vizibilitate); Organizeaza prezentari produse, traininguri si mese rotunde cu toti clientii din zona alocata (farmacii si distribuitori); Participa la evenimente: conferinte, s
MAGNAPHARM MARKETINGSALES ROMANIA SRL

Pharmacy Account Specialist


Candidatul ideal Absolvent studii universitare; Experienta de minim 12 luni in vanzari (experienta in vanzari in piata pharma constituie un avantaj); Permis de conducere categoria B (minim 12 luni vechime) si disponibilitate pentru deplasari; Excelente abilitati de comunicare si negociere; Abilitati dezvoltate de prezentare; Orientare catre clienti si rezultate; Proactivitate, spirit de echipa.Descrierea jobului Promoveaza numele, imaginea si serviciile MagnaPharm Marketing & Sales SRL in relatiile cu partenerii de business; Promoveaza in mod etic catre clienti (farmacii si distribuitori) produsele companiei respectand strategia si politica companiei, conform obiectivelor stabilite; Monitorizeaza implementarea actiunilor de marketing agreate in clientii vizitati (planograme, promotii consumator, alte elemente de vizibilitate); Organizeaza prezentari produse, traininguri si mese rotunde cu toti clientii din zona alocata (farmacii si distribuitori); Participa la evenimente: conferinte, s
MAGNAPHARM MARKETINGSALES ROMANIA SRL

System Administrator


Candidatul ideal Suntem în căutarea unor persoane motivate și pasionate de domeniul IT pentru a se alătura echipei noastre în calitate de System Administrator. Dacă ești pasionat de tehnologie și ai abilitățile necesare pentru a ocupa această poziție, te încurajăm să aplici. :)Cerințe:- Experiență anterioară în suport IT, instalarea echipamentelor și asistența utilizatorilor.- Competențe solide în networking, protocoale de rețea și echipamente IT.- Abilități excelente de comunicare și relaționare interpersonală.- Capacitatea de a lucra independent și în echipă.- Abilități puternice de rezolvare a problemelor, în special în diagnosticarea problemelor tehnice.- Atent la detalii și cu o atitudine proactivă.Descrierea jobului Responsabilități:- Configurarea, monitorizarea și întreținerea rețelei de calculatoare și a infrastructurii de comunicații.- Implementarea, configurarea și gestionarea serverelor, inclusiv servere de fișiere, servere de bază de date, servere web, servere de e-mail și
CLASS IT OUTSOURCING SRL

Media netă estimată pe baza celor 73 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Medic Specialist Medicina Interna


Scurta descriere a companiei Rețeaua de sănătate REGINA MARIA și-a câștigat poziția de lider pe piața medicală românească datorită calității serviciilor oferite și grijii permanente, manifestate atât în interiorul companiei, față de angajați, cât și în exterior, față de pacienți și parteneri. Dorim sa avem alaturi de noi colegi care sa demonstreze si sa promoveze valorile REGINA MARIA prin:- asumarea raspunderii pentru actiunile lor;- cultivarea calitatii si oferirea de solutii eficiente, diferite, inedite, rapide si simple;- comunicare deschisa si incurajarea dezvoltarii unei relatii de incredere intre ei si colegi;- sustinerea si implicarea in atingerea obiectivelor de echipa;- acordarea si acceptarea cu deschidere a feedbackului constructiv. Cerinte Medicina extraordinara incepe cu medicii nostri care, prin profesionalism, empatie si dedicare, le ofera pacientilor ingrijirea de care au nevoie.Daca vrei sa te alaturi echipei noastre de specialisti, te asteptam in Policlinica Regina M
Regina Maria

Hr Recrutare - Talent Aquisition Specialist - Bacau


Descrierea jobului Bună, Bine ai venit pe pagina noastră. Colegii noștri din Electromontaj, Sucursala Bacau, au nevoie de forțe noi pentru portofoliul de proiecte în continuă creștere și caută colegi cu următoarele abilități:Studii superioare finalizate: Facultatea de Psihologie sau Sociologie.Experiență pe un post similar de minim 3 ani;Cunoștințe de limba engleză – minim nivel mediu conversațional;Bune abilități de comunicare;Cunoștinte Microsoft Office – minim nivel mediu; Atentie la detalii, fire analitică;Experiență în Learning & Development reprezintă un avantaj Ne-ar plăcea să fii o persoană responsabilă, serioasă, atentă la detalii, astfel încât să ne bazăm pe tine pentru:Conducerea întregului proces de recrutare si selectieDezvoltarea și menținerea relației cu Hiring ManageriiContribuirea si facilitarea implementării politicilor si planurilor de acțiune privind Employer BrandingInformarea constantă cu privire la tendințele pieței externe si a tehnicilor de Recrutare. Ce oferim
ELECTROMONTAJ S.​A.​

Specialist Servicii Clienti (migrator)


Candidatul ideal Iti place domeniul vanzarilor si faci asta de minimum 3 ani? Ai luat examenul de licenta si te pricepi sa te faci inteles, indiferent ca vorbim despre clienti, colegi sau doamna de la floraria din colt? Prietenii iti spun ca ai atitudine pozitiva si calitati de teamplayer adevarat?Despre engleza nu te mai intrebam, stim ca urmaresti postarile cool de pe youtube si pinterest :).Daca ai raspuns cu “da” la minim trei din intrebarile de mai sus, ai intrat direct pe lista noastra scurta si ti-ai marit sansele sa intri in spiritul #peopleofBT.Descrierea jobului Hai sa:Cunosti produsele si serviciile noastre. Iti va face placere sa le promovezi, pentru ca raspund eficient unui complex de nevoi prezente din ce in ce mai mult in randul clientilor nostri;Comunici cu clientii bancii (exact ce iti place tie :)) si pe baza nevoilor pe care le identifici le recomanzi produsele sau serviciile potrivite;Procesezi operatiuni cu numerar/ fara numerar in functie de specificul tranzactiei
BANCA TRANSILVANIA SA

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Specialist Planificare Si Monitorizare Investitii Electricitate (223113)


Candidatul ideal Educaţie necesară: Studii superioare tehnice - profil electric Experienţă practică necesară: Minim 3 ani în domeniul energetic Cunoştinţe obligatorii cerute de legislaţie: Legislația Investiții, Ordine, Reglementări și Metodologii ANRE Cunoştinţe IT: MS Office – avansat Cunoștințe SAP Altele: Deţinere permis de conducere categoria BDescrierea jobului Realizezi activități de elaborare a planurilor și lansare a proiectelor de investiții în rețea, segment electricitate, monitorizare și raportare a acestora Responsabil cu activitatea de planificare pentru investiții, pe programe, pe termen mediu și scurt (MTP și FC) și a planurilor de investiții pe 2 ani segment electricitate – conform metodologiei de aprobare a acestora de către ANRE și analizezi lunar stadiul realizărilor pe lucrările de investiții în rețea și semnalezi eventualele deviații față de planificări Responsabil cu actualizarea, cu periodicitate cel puțin săptămânală, a stadiului proiectelor pentru etapele pe c
S.​C.​ DELGAZ GRID S.​A.​

Specialist/​inginer Constructii


Candidatul ideal Studii superioare tehnice in domeniul constructiilorCunostinte desen tehnicPermis auto categoria BAbilitati de comunicare si coordonareOrientat spre rezolvarea problemelor şi îndeplinirea obiectivelor la termenele stabiliteCapacitate de lucru sub presiune si capacitate de organizareExperienta in gestionarea santierelorDisponibilitate pentru deplasareDescrierea jobului Planifica, urmareste si organizeaza activitatea din santier a subantreprenorilor, a muncitorilor, a furnizorilor de materiale si servicii, pe fazele de executie ce i-au fost atribuite in proiectMonitorizeaza progresul activitatilor de constructii din santier in mod regulatPregateste rapoarte de lucru zilnice si raporteaza situatia reala si corecta din santier, conform solicitarii, oferind explicatii relevante si planuri de activitateElaboreaza devizele de materiale conform proiectelor si graficele de executieAsigura suportul in vederea intocmirii si predarii ofertelor financiareAsigura circulatia informat
ECA GREEN SOLUTIONS SRL

Hostess /​ Brand Specialist


Candidatul ideal Hostess / Brand SpecialistNe marim echipa de Brand Specialisti din domeniul Heated Tobacco!Asa ca daca si tu vrei sa faci parte din echipa noastra, asteptam cu drag sa te cunoastem!Ce trebuie sa faci:• Sa fii imaginea brandului;• Sa prezinti produsul din portofoliul clientului si sa informezi/ educi consumatorii, cu privire la acesta;• Sa creezi experienta de testare si cumparare;• Sa oferi consiliere consumatorilor pentru personalizarea produsului promovat si consultanta celor orientati spre achizitie;• Sa colectezi feedback dupa testarea produsului Descrierea jobului Noi iti oferim:· O echipa cool formata din oameni dinamici si carismatici;· Program de lucru dinamic;· Training-uri de dezvoltare profesionala si personala;· Transport asigurat;· Salariu competitiv + bonusuri de performanta + tichete de masa + extra bonusuri· Tinuta asigurata;· Team building-uri;· Recunoastere profesională;Ce asteptari avem de la un Brand Specialist?· Atent la propria imagine· Orientare
MERCURY360 COMMUNICATIONS SRL

Specialist Suport Clienti Si Managementul Reclamatiilor (perioada Determinata) (226549)


Candidatul ideal Educaţie necesară: Studii superioare de specialitate, constituie un avantaj Experienţă practică necesară: 3 ani experienţă în activitatea de distribuție a energieiDescrierea jobului Asiguri desfășurarea activității de relații clienți și management al reclamațiilor adresate de clienți, referitor la serviciul de distribuţie a energiei Asiguri interfața cu instituțiile de stat, în limita competențelor acordateRealizezi și alte sarcini care decurg în mod natural din rolul tău, adaptate la cunoștințele și abilitățile tale.Ce îți oferim noi: Îți oferim mai mult decât un salariu: Primești cadouri cu ocazia evenimentelor importante din viața ta precum căsătoria, 1 iunie iar lista continuă. Excelezi în ceea ce faci? Poți să fii unul dintre cei care primesc bonusuri de performanță, dacă locuiești prea departe de sediu, te ajutăm cu decontarea transportului Plătești ușor cu tichetele de masă: Ai tichetele încărcate pe un card de masă cu care poți să plătești contactless Lucrezi c
S.​C.​ DELGAZ GRID S.​A.​

Specialist Suport Tehnic It&c


Candidatul ideal Studii medii/superioare finalizate în domeniul electronic, electrotehnic sau domenii similare; Experiență în rețelistică, IT&C (obligatoriu); Cunoștințe medii de lucru cu Excel, PowerPoint, Word, Autocad, Adobe photoshop (constituie avantaj); Cunoștințe avansate PC și retelistică (software și hardware); Experiență de lucru cu echipamentele de supraveghere video, sisteme de alarme, control acces, detectie incendiu (constituie un avantaj); Dispus la deplasari ocazionale pentru participări la evenimente și traininguri de specialitate (în tară și străinatate); Cunoștințe de limbă engleză; Permis auto cat. B.Descrierea jobului Responsabilitățile jobului Oferi suport tehnic telefonic, remote desktop și email pentru partenerii B2B; Verifici și aprobi solicitări RMA; Colaborezi cu echipele de RMA, Presales și departamentele de Marketing, Vânzări și Comercial din cardul companiei; Testezi echipamente și soluții noi, emiți rapoarte de teste, defecțiuni, etc. către producători și
TELESYSTEM S.​R.​L.​

Medic Specialist Medicina Fizica Si Reabilitare Medicala


Candidatul ideal Centrul de Refacere si Recuperare Medicala FIZIOLIFE - JUDETUL VRANCEA cauta pentru anagajare cu contract individual de munca full time sau parte time( sau alta forma de colaborare : PFA, SC, C.I) Medic specialist/primar in specializarea MEDICINA FIZICA SI DE REABILITARE , care sa indeplineasca conditiile pentru a intra in contract cu casa de sanatate.Certificat de membru al Colegiului Medicilor din Romania,Certificat de medic specialist/primar in specializarea Medicina fizica si de reabilitareAviz de libera practica plus asigurare de malpraxis valabile.NOTA: Angajam si medici rezidenti, in afara contractului cu casa de sanatate, care dovedesc deschiderea spre pacient si dorinta de perfectionare in domeniu Descrierea jobului Cunostinţe si deprinderi:-cunoaşterea managementului ingrijirii pacientului;-cunostinte operare P.C.Cerinţe aptitudinale:-aptitudini generale de învăţare;-aptitudini de comunicare, planificare si organizare a activităţilor;-atenţie selectiva, conce
COMANDOR IMPEX SRL

Tehnician Mentenanta Mecanica Echipamente Industriale - Ajofm | Anofm


Ocupatia: TEHNICIAN MENTENANTA MECANICA ECHIPAMENTE INDUSTRIALE - AJOFM | ANOFMAngajator: ALMADI FOODS SRLExperienta: Fără experienta (0 ani)Educatie: Primar-FARA STUDIITimp de lucru: 8Adresa locului de munca: BACAU
ALMADI FOODS SRL

Medic Specialist Urologie - Posturi Gov | Locuri De Munca La Stat


Spitalul Prof. Dr. Eduard Apetrei Buhusi Expira in 2024-05-10 LocatieBacau NivelFunctii de executie Tip Permanent AngajatorInstitutii locale CategorieFunctie contractualaAnunt Un post vacant de medic specialist urolog, la concurs pot participa medici cu drept de libera practica specialisti in specialitatea urologie, diploma de medic sau licenta in medicina, certificat de medic specialist in specialitatea urologie, depunerea dosarelor se face in perioada 23.04.2024 - 10.05.2024 ora 13.00, concursul va avea loc in data de 23.05.2024 ora 11 conform calendarului anexat. Concursul va avea loc la Spitalul Prof. dr. Eduard Apetrei Buhusi, str. Voioaga nr. 3 Buhusi jud. Bacau Relatii suplimentare la tel 0234262220 int. 106, e-mail [email protected]
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 25 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Cautari populare
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.