Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Operator Calculator in Targu Frumos

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Operator Calculator in Targu Frumos

Cauta printr-o varietate mare de joburi Operator Calculator in Targu Frumos si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Operator Calculator in Targu Frumos si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Back Office - Operator Introducere Date /​ Relatii Clienti


Candidatul ideal Cum ar trebui să fie această persoană ca să fie și ea și noi mulțumiți de colaborare? Capacitate de organizare si planificare; Interes fata de informatii noi si usurinta in asimilarea acestora; Excelente abilitati de comunicare (orala & scrisa) si relationare; Foarte bune abilitati de operare PC + Microsoft Office – Excel si Word; Experienta operator date - reprezintă un avantaj; Integritatea să fie caracteristica sa principală. Aceasta e valoarea noastră cea mai importantă și ținem neapărat să avem aceeași filosofie de viață; Să fie dispusă să învețe. Dacă nu învață, nu crește. Dacă nu crește, firma nu crește. Să fie organizată… foarte organizată! Să fie atentă la detalii… foarte atentă! Să știe să vorbească frumos la telefon și să scrie frumos (educat și corect); Sa fie punctuală; Cei șapte ani de acasă – da.Descrierea jobului Ce va face această persoană?​ Gestionarea relatiei cu clientii pe parcursul elaborarii si derularii implementarii platformelor de management e
VIVA CONTROL S.​R.​L.​

Reprezentant Vanzari/​operator Pc/​casier Pariuri Sportive


Candidatul ideal Reprezentant vanzari/Operator PC/Casier pariuri sportiveNe căutăm colegi în toată țara!Dacă îți dorești să începi o carieră în Vanzari, la STANLEYBET avem job-ul perfect pentru tine. Aplică acum și bucură-te de cel mai tare pachet de beneficii din industria pariurilor!✍🏻 CE AȘTEPTĂM DE LA TINE: - Să fii orientat(ă) către client și să ai o atitudine prietenoasă și pozitivă;- Să ai studii medii finalizate;- Să te descurci cu calculatorul;- Să fii atent(ă) la detalii și să îți asumi reponsabilitatea pentru succesul agenției tale.cel mai bine!Descrierea jobului Reprezentant vanzari/Operator PC/Casier pariuri sportive👔 CE VEI FACE: - Vei lucra cu un sistem de pariere foarte prietenos;- Vei emite și valida tichetele de pariere;- Vei interacționa cu clienții în procesul de vânzare al produselor de pariere, oferindu-le o experiență inedită.💰CE OFERIM:- Suntem singura casă de pariuri unde nu trebuie să înveți CODURI de pariere;- Salariu MAJORAT în funcție de experiența în do
WESTGATE ROMANIA

Operator Date - Ofertare Si Participare La Licitatii


Candidatul ideal Studii și experiență anterioară Studii superioare absolvite (diplomă de licență); domeniul tehnic reprezintă un avantaj Experiența pe un post similar reprezintă un avantaj Experiența în utilizarea SEAP și participarea la licitații publice constituie un avantajAbilități și competențe necesare Abilități foarte bune de operare PC Bună înțelegere a domeniului IT&C Competența de a analiza comparativ caracteristicile tehnice al unui echipament IT din ofertă versus specificațiile cerute de client Personalitate deschisă Excelente abilități de comunicare telefonică și în scris Atenție la detalii Capabil de a gestiona multiple proiecte concomitent Bine organizat, capabil să urmărească proiectele și sarcinile de lucru Optimist, pozitiv, energicDescrierea jobului Scop: Derularea activităților de operare date (ofertare, relația cu furnizorii, participarea la licitații), legate de activitatea de comercializare a produselor, serviciilor Edu Apps către unități de învățământAvem nevoie
EDU APPS SRL

Angajam Operator Calculator


SC MARVILOGISTIC SRL , Membru Pallex , punct de lucru Tg jiu , angajam operator introducere si validare date . Program de luni pana vineri de ora 8 -17 . Pentru mai multe detali sunati la
sc marvilogistic
Vezi alte joburi relevante

Team Leader Productie - Targu Mures


Candidatul ideal Acceptă provocarea viitorului și alătură-te echipei noastre pentru dezvoltarea unei cariere de succes!Cautam pentru echipa noastra de Productie o persoana deschisa cu bune abilitati de Leadership orientat spre rezultate.Pentru acest rol este nevoie de: Cunostinte de limba engleza la nivel avansat conversational. Abilitatea de a lua decizii Abilitatea de a motiva si inspira Abilitatea de a planifica si organiza Deprinderi de comunicare Orientare spre client Spirit de echipa Orientare spre dezvoltare personala si profesionala Abilitatea de a analizaBeneficiile pe care le oferim sunt: Traininguri pentru dezvoltare profesionala si personala Transport gratuit Tichete de masa Tichete cadou Bonus anual de performanta Abonament medical Al 13-lea salariu Bonus de fidelitateDescrierea jobului Rolul face parte din cadrul departamentului de Productie si presupune urmatoarele responsabilitati: Generarea si administrarea bugetului de investitii si de cheltuieli in confomitate cu pla
HIRSCHMANN AUTOMOTIVE TM S.​R.​L.​

Manager - Sala Jocuri


Candidatul ideal - Experienta anterioara in coordonarea operationala/ administrativa a unei echipe, minim 1 an;- Capacitate de asumare a responsabilitatii si de luare a deciziilor;- Excelente abilitati de management;- Experienta in activitati ce presupun deschiderea si inchiderea punctelor de lucru pe plan local;- Capacitatea de a implementa politicile, procesele si strategiile companiei;- Orientare spre rezultate, motivat de a lucra intr-un mediu competitiv;- Foarte bune capacitati de coordonare, organizare si motivare a personalului;- Cunostinte de operare MS Office - nivel mediu spre avansat;Descrierea jobului - Planifica, coordoneaza si gestioneaza operatiunile zilnice din locatie;- Supravegheaza modul de functionare al echipamentelor, se asigura ca acestea sunt licentiate si anunta departamentele de specialitate in cazul in care apar disfunctionalitati;- Intocmeste analize si rapoarte privind activitatea din locatie si propune masuri de imbunatatire;- Responsabil de coordonarea si
MAGIC GAMES AB SRL

Manager Vanzari


Candidatul ideal Studii superioare finalizate; Cunoştinţe tehnice, comerciale, financiar-contabile si juridice; Abilităti de organizare și planificare, capacitatea de a gestiona eficient programul si responsabilitățile, de a prioritiza sarcinile; Abilități de adaptare și învățare rapidă, capacitatea de anticipa nevoile si schimbările astfel încât sa fim in pas cu activitățile din companie si din industrie; Abilitatea de a analiza informațiile, de a identifica problemele și de a găsi soluții eficiente; Capacitatea de a gestiona sarcini multiple simultan, de a dovedi profesionalism in condiții de presiune; Responsabilitate, capacitatea de asumare a sarcinilor si de a lua decizii complicate; Capacitatea de a lucra constant si susținut, orientat spre rezultat; Implicare, onestitate, devotament si loialitate in toate activitățile desfășurate; Spirit energic, deschidere, rezistenta la efort prelungit si stres; Capacitate de a veni cu propuneri, inițiative de îmbunătățire continua si optimiza
ROMCAB SA

Media netă estimată pe baza celor 185 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Manager


Candidatul ideal Asistent ManagerCerinte: Studii superioare Experienta anterioara intr-un rol administrativ sau de asistenta manageriala constituie avantaj. Capacitatea de a utiliza eficient CRM si alte software-uri de office (word, excel, powerpoint). Abilitati de comunicare si colaborare puternice. Abilitati excelente de organizare si atentie la detalii. Capacitatea de a gestiona mai multe sarcini simultan, prioritizand eficient.Descrierea jobului Cautam ASISTENT MANAGER care sa ne ajute sa crestem capacitatile de consultanta asigurand suport vital echipei noastre de conducere.Vei lucra impreuna cu Directorul Departamentului de Vanzari si Directorul Operational (COO), respectiv cu (CFO), crescand eficienta acestora in activitatea lor.Pe post vei avea un set de responsabilitati pe care sa realizezi, aferente rolului pe care vei avea: Suport continuu in CRM Actualizarea si intretinerea bazei de date a clientilor in CRM, asigurandu-se ca toate informatiile sunt actuale si corecte Suport
DRAUPNIR S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 3990 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Project Manager ,​ Targu Mures


Candidatul ideal Accepta provocarea viitorului si alatura-te echipei noastre pentru dezvoltarea unei cariere de succes!Suntem in cautare de noi colegi pentru echipa de Project Management, iar pentru ocuparea acestui rol este nevoie de: Studii Superioare preferabil Tehnice Experienta relevanta in managementul proiectelor Limba engleza nivel avansat ; Limba germana – reprezinta avantaj Competente profesionale, sociale si metodologice Abilitatea de a lucra intr-o maniera analitica si orientata catre rezultate Abilitati de comunicare, atentie la detalii Experienta in organizare, planificare si coordonareNoi iti oferim:Transport gratuit, tichete de masă, bonus anual de performanță, bonuri cadou de sarbatori, bonus de fidelitate, al 13-lea salariu, abonament medical, posibilități de dezvoltare profesionala.Descrierea jobului Provocarile rolului ar consta in : Planificarea, definirea structurii si frecventei sedintelor specifice proiectelor cu departamentele implicate; Creearea, urmarirea con
HIRSCHMANN AUTOMOTIVE TM S.​R.​L.​

Manager Achizitii


Candidatul ideal Studii superioare finalizate; Abilităti de organizare și planificare, capacitatea de a gestiona eficient programul si responsabilitățile, de a prioritiza sarcinile; Abilități de adaptare și învățare rapidă, capacitatea de anticipa nevoile si schimbările astfel încât sa fim in pas cu activitățile din companie si din industrie; Abilitatea de a analiza informațiile, de a identifica problemele și de a găsi soluții eficiente; Capacitatea de a gestiona sarcini multiple simultan, de a dovedi profesionalism in condiții de presiune; Responsabilitate, capacitatea de asumare a sarcinilor si de a lua decizii complicate; Capacitatea de a lucra constant si susținut, orientat spre rezultat; Implicare, onestitate, devotament si loialitate in toate activitățile desfășurate; Spirit energic, deschidere, rezistenta la efort prelungit si stres; Capacitate de a veni cu propuneri, inițiative de îmbunătățire continua si optimizare constanta Excelente abilități de comunicare și relaționare int
ROMCAB SA

Media netă estimată pe baza celor 2079 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Adjunct Manager Magazin Mures Str.​livezeni (f/​m)


Candidatul ideal Profilul tău Prietenii te consideră o persoană energică, responsabilă și organizată; Contăm pe tine că poți să lucrezi în ture (dimineață/după-amiază) și în weekend, iar tu contezi pe noi pentru 2 zile libere în timpul săptămânii; Ești amabil și orientat către client; Ai minimum 2 ani experiență profesională în domeniu și minimum 6 luni în coordonarea unei echipe; Ai studii medii finalizate.Descrierea jobului Împreună suntem Lidl, angajator de top pentru al 8-lea an consecutiv în România și pentru al 7-lea an în Europa. Vino alături de noi să faci parte dintr-o echipă pe care te poți baza, în care poți crește și de la care poți învăța în fiecare zi. Contează pe noi pentru un job care îți oferă toate beneficiile și oportunitățile care contează pentru tine.Rolul tău Managerul de magazin contează pe tine să oferi suport în îndeplinirea tuturor indicatorilor de performanță; Colegii contează pe tine să contribui activ în coordonarea activităților și în dezvoltarea și motiva
LIDL DISCOUNT SRL

Sap Abap Developer - Targu Mures


Candidatul ideal Acceptă provocarea viitorului și alătură-te echipei noastre pentru dezvoltarea unei cariere de succes!Studii: Superioare Tehnice Stiinte Aplicate sau echivalentLimbi straine: Engleza – conversational, Germana – reprezinta avantaj ;Experienta: minim 2 ani experienta in programare ABAPCunoasterea modulelor SAP (WM, EWM), HANA, FIORI, SAPUI5, JavaScript constituie avantajCompetente:Orientare spre solutii si comunicareRezolvare de probleme complexe intr-un mod independentMunca in echipa (echipe interfunctionale)Beneficiile pe care le oferim sunt:Transport gratuitTichete de masăTichete cadouBonus anual de performanțăAbonament medicalAl 13-lea salariuBonus de fidelitateMediu de lucru tânăr și dinamicTraininguri pentru dezvoltare profesională și personalăDescrierea jobului Rolul face parte din cadrul departamentului Business Integration și presupune următoarele sarcini:​ Creearea, conceperea si implementarea unor noi dezvoltări și îmbunătățiri în peisajul SAP ERP. Utilizarea
HIRSCHMANN AUTOMOTIVE TM S.​R.​L.​

Adjunct Manager Magazin Mureș Str.​libertății (f/​m)


Candidatul ideal Profilul tău Prietenii te consideră o persoană energică, responsabilă și organizată; Contăm pe tine că poți să lucrezi în ture (dimineață/după-amiază) și în weekend, iar tu contezi pe noi pentru 2 zile libere în timpul săptămânii; Ești amabil și orientat către client; Ai minimum 2 ani experiență profesională în domeniu și minimum 6 luni în coordonarea unei echipe; Ai studii medii finalizate.Descrierea jobului Împreună suntem Lidl, angajator de top pentru al 8-lea an consecutiv în România și pentru al 7-lea an în Europa. Vino alături de noi să faci parte dintr-o echipă pe care te poți baza, în care poți crește și de la care poți învăța în fiecare zi. Contează pe noi pentru un job care îți oferă toate beneficiile și oportunitățile care contează pentru tine.Rolul tău Managerul de magazin contează pe tine să oferi suport în îndeplinirea tuturor indicatorilor de performanță; Colegii contează pe tine să contribui activ în coordonarea activităților și în dezvoltarea și motiva
LIDL DISCOUNT SRL

Inginer Specialist Marcare - Targu Mures


Candidatul ideal Acceptă provocarea viitorului și alătură-te echipei noastre pentru dezvoltarea unei cariere de succes!Pentru ocuparea acestui rol este nevoie de: Studii Superioare Tehnice Experienta de 1 an in domeniul ingineriei/tehnic Lb. Engleza – nivel avansat; Lb. Germana, constituie avantaj Cunostinte desen tehnic si compozitia materialelor Competente: Orientare spre client Abilitatea de analiza Spirit de echipa Deprinderi de comunicare Orientare spre rezultate Abilitati de organizareBeneficiile pe care le oferim sunt: Transport gratuit Bonus anual de performanta Al 13-lea salariu Bonuri cadou de sarbatori Tichete de masa Abonament medical Abonament sala de fitness Bonus de fidelitate Mediu de lucru tanar si dinamic Traininguri pentru dezvoltare profesionala si personalaDescrierea jobului Rolul face parte din cadrul Departamentului Wire processing si presupune urmatoarele sarcini: Responsabilitate în principal pentru realizarea specificatiilor pentru echipamentele de marcare las
HIRSCHMANN AUTOMOTIVE TM S.​R.​L.​

Tehnician Reparatii Aparate De Cafea Mobil - Filiala Iasi


Candidatul ideal Cerinte:- profesionalism în însuşirea cunoştinţelor tehnice;- permis de conducere categoria B;- seriozitate, punctualitate, responsabilitate;- experienta in repararea espressoare profesionale si semiprofesionale - constituie avantaj;- constituie avantaj urmatoarele calificari: frigotehnist, electrician, sau automatist;Descrierea jobului Ca ocupant al acestei pozitii vei fi responsabil cu:- instalarea si punerea in functiune a espressoarele de cafea in diferite locatii conform routing;- mentenanta tehnicа а espressoarelor amplasate in diverse locatii (restaurante, baruri, hoteluri);- mentinerea unei legaturi profesionale cu clientii din portofoliu.Oferim:- salariu fix;- tickete de masa;- comision din repararea espressoarelor de cafea;- masina de serviciu, telefon;- abonament apa/cafea la pret preferential dupa 6 luni (la domiciliu).
LA FANTANA SRL

Manager Calitate Produs


Candidatul ideal 1.Nivelul de studii: Studii superioare și postuniversitare (Diplomă de licență și Master) cu specializare în inginerie sau inginerie alimentară2.Competențe/abilități: Capacitate organizatorică desavarșită, disciplină și eficiență în lucru; Bun planificator pe termen mediu și lung, cu o capacitate de analiză complexă a situațiilor; setare de priorități dar și cu o bună privire de ansamblu a obiectivului setat; Persoană setată pe rezolvarea de probleme, obținerea de soluții, gândire critică; Personalitate obiectivă , integră, pragmatică și imparțială; Spirit de observație, dinamism, perseverentă; Abilități excelente de comunicare și relații interpersonale, persuasivitate Responsabilitate, etică, onestitate, intransigență, conduită etică și confidențialitate Competențe tehnice în utilizarea suitei MS Office ( Ms Excel, Ms Word, PowerPoint ) Respect față de lege și loialitate față de interesele companiei Competențe lingvistice avansate în limba romînă, oral și în scris Com
HELL ENERGY S.​R.​L.​

Manager Proiect Investitii


Candidatul ideal Suntem Gedeon Richter România căutăm un coleg responsabil și dedicat, cu bune abilități de organizare și comunicare pentru a ocupa rolul de Manager Proiect Investiții din cadrul echipei de la Investiții.Tu ești persoana pe care o căutăm, dacă: Ești absolvent de studii superioare de specialitate: electric, electromecanic sau automatist; Ai experienţă în lucrări de întreţinere electrice, automatizări; Ai abilităţi bune de comunicare; Ai cunoştinţe de operare calculator; Cunoști schemele tehnice şi electrice; Cunoști limba engleză.Ar fi un plus pentru tine dacă: Deții autorizare electrician la tensiune medie; Deții autorizaţie de diriginte de șantier.Descrierea jobului Obiectivul postului: Urmărirea, coordonarea și evaluarea lucrărilor de investiții.Provocările tale vor fi: Exercită controlul nemijlocit asupra execuției lucrărilor de construcții-montaj care i-au fost încredințate, asigurând punerea în aplicație a următoarelor: Cunoașterea documentațiilor tehnico-economice
GEDEON RICHTER ROMANIA SA

Manager De Proiect /​ Project Manager


Candidatul ideal Cautam Manager de proiect / Project Manager care sa ne ajute sa generam si sa implementam proiecte de succes.Cerinte pe care trebuie sa indeplinesti pentru a putea candida cu succes sa fi colegul nostru: Minim 2 ani experienta relevanta (pentru Autoritati publice locale (PNDR 7.2, PNDR 7.6, POR, POCU, POCA etc.) si pentru sectorul IMM (ex. POR 2.2, POR 2.1, HG 807/2014 etc.) Studii superioare, constituie avantaj studiile in domeniul economic, management, juridic, tehnic cont Absolvire cursuri de perfectionare in domeniu: Manager de proiect, Expert accesare fonduri nerambursabile, Evaluator proiecte - constituie avantaj Aptitudini de buna comunicare in limba romana – reprezinta avantaj cunostintele de limba maghiara (desi nu este obligatorie) Permis categoria B - constituie avantaj.Descrierea jobului Cautam PROJECT MANAGER care sa ne ajute sa generam si sa implementam proiecte de succes.Pe post vei avea un set de responsabilitati pe care sa realizezi, aferente rolului (
DRAUPNIR S.​R.​L.​

Content & Social Media Specialist


Candidatul ideal - Cunostinte avansate Canva/Adobe/Telegram/Facebook/Instagram/Twitter/LinkedIn- Abilitati excelente de comunicare scrisa si verbala in limba romana si limba engleza- Capacitatea de a respecta task-urile si deadline-urile- Intelegerea solida a algoritmilor- Analizarea trendurilor în social media și implementare pentru conținutul creatDescrierea jobului Creează strategia de content – În conformitate cu obiectivele generale de brand.Creează conținut: grafică, videos și text scris, care rezonează cu publicul nostru țintă pe diferite platforme (Instagram, Facebook, Pinterest, TikTOk, LinkedIN).Creeaza planul editorial lunar pentru toate platformele de brandGestionează toate conturile de social media, inclusiv programarea conținutului, postarea și monitorizarea acestuia. Research constant al tendințelor din industrie, pentru a optimiza performanța social media.Monitorizeaza comunicarea si performantele competitiei.Analizează metricile și insight-urile de social media pentru
PRIVO IN SRL

Marketing Manager


Candidatul ideal Persoana definita de creativitate si originalitate, organizata, atenta la detalii, problem-solver; Este tot timpul la curent cu tendințele marketingului digital, rețele sociale si tot ce compune promovarea in comertul modern trading; Abilități de exprimare corectă, atât verbal, cât și în scris, de redactare texte și conținut de calitate, creativ și usor de înțeles, atât în limba română, cât și în limba engleza; Creare de conținut adaptat mediului în care este publicat, content writing și copywriting - offline si online; Abilitaţi excelente de comunicare şi de abordare interpersonală; Experiența în domeniu constituie un avantaj Cunoştinţe operare MS Office (Excel, Word, PowerPoint); Cunoaşterea limbii engleze;Descrierea jobului Stabilirea obiectivelor de marketing si elaborarea strategiilor de piata, inclusiv bugetarea acestora; Organizarea si supervizarea actiunilor de marketing; Monitorizarea concurentei; Intocmirea de contracte de marketing aferente fiecarei actiuni
LOXAN ATRAKTIVE SRL

Media netă estimată pe baza celor 305 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.