Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

244 Locuri de Munca Operator Call Center in Bucuresti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

244 Locuri de Munca Operator Call Center in Bucuresti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Operator Call Center in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Operator Call Center in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Reprezentant Relatii Clienti – Call Center


Candidatul ideal Căutam coleg pentru echipa de Call Center! Îți dorești un job la care să îmbini munca în echipă cu profesionalismul? Dacă răspunsul este da, vino să le pui în practică alături de echipa noastră! Suntem dinamici, plini de energie și suntem în căutarea unui nou coleg care să ni se alăture. Dacă ești o persoană entuziastă, comunicativă și dornică să oferi cea mai bună experiență clienților, atunci avem locul potrivit pentru tine la certSIGN!Ce cautăm? Experiență anterioară în call center, dar nu este obligatoriu. Dacă ai abilități excelente de comunicare și ești dispus să înveți, ne dorim să te cunoaștem! Capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic și solicitant, menținându-ți mereu calmul și profesionalismul Abilități solide de rezolvare a problemelor și atenție la detalii Excelente abilități de comunicare verbală și scrisă Capacitatea de a lucra în echipă și de a-ți asuma responsabilități.Descrierea jobului Cu ce te vei ocupa? Mai întâi vei învăța procesle și fluxurile
CERTSIGN SA

Customer Service Representative


Candidatul ideal WE WILL VIBE WITH YOUYou have High school diploma, general education degree or equivalent.You have: Customer orientation and ability to adapt/respond to different types of characters; provide empathy for the client Strong phone contact handling skills and active listening Ability to prioritize and manage own workload Demonstrated experience in using Microsoft Office package Familiar with CRM systems and practices Experience in a customer service role Team player - helping thе team to achieve objectives, friendly and approachable even when busy, but firm where necessary, works to team and individual standards. Language required: RomanianDescrierea jobului YOU WILL VIBE WITH USThe Customer Service Representative enjoys direct contact with customers by telephone and understands thе customer’s needs, displays diplomacy, is polite, remains calm, listens, and apologizes where necessary, always portrays a professional & positive image to thе customerHe/she will be in charge o
EDENRED ROMANIA SRL

Media netă estimată pe baza celor 1060 de salarii introduse în Salario: 3250 RON/Luna

Agent Call Center/​ Ofiter Colectare Debite Full Time (8h)


Candidatul ideal CARIERA TA INCEPE CU NOI!Cautam colegi dornici sa invete, sa se afirme in cadrul companiei noastre prin calitatea muncii depuse, prin initiativa si entuziasm. Daca esti la inceput dе drum sau iti doresti o schimbare in cariera, noi iti oferim oportunitatea dе a te dezvolta in cadrul unei companii multinationale si dе a beneficia dе training-uri dе formare profesionala alaturi dе un colectiv tanar si un management participativ.- Abilitati dovedite dе negociere;- Putere dе convingere;- Foarte bune abilitati dе comunicare interpersonala;- Atentie la detalii;- Foarte bune abilitati dе organizare si prioritizare a activitatilor si timpului dе lucru;- Orientare catre rezultate;- Experienta in activitatea dе colectare debite/lucru cu clientii in regim dе call-center reprezinta un avantaj, dar nu este obligatorie;- Bune abilitati dе lucru cu calculatorul: Word, Excel, Outlook;- Atitudine pozitiva si orientata spre rezultate;- Disponibilitate dе a lucra in ture, full-time.Descr
KREDYT INKASO INVESTMENTS RO S.​A.​

Manager Relatii Clienti Micro


Candidatul ideal Ce te va ajuta să ai succes Bune abilitați de negociere și de comunicare; Orientare către client și capacitatea de a găsi rapid soluții; Capacitatea de a analiza situații financiare și de cash-flow; Studii superioare, de preferat în domeniul economic; Experiență de minim 2 ani în instituții financiar-bancare.Descrierea jobului Despre echipa noastraSuntem cei care reinventeaza bankingul in fiecare zi prin solutii de digitalizare si educatie financiara. Anual, 1 din 5 romani isi cumpara o locuinta folosind serviciile si produsele BCR, si 1 din 6 romani acceseaza credite pentru nevoi personale. Suntem echipa care sustine dezvoltarea si sanatatea financiara prin tehnologie, si care face posibil ca peste 500.000 conturi sa fie deschise digital.Suntem cel mai bun angajator in banking conform platformei undelucram.ro in anul 2023 si detinem recordul Guiness Book pentru “Cea mai mare lectie de educatie financiara”.Cum vei contribui Dezvolți și gestionezi relația cu portofoliul
BANCA COMERCIALA ROMANA SA

Media netă estimată pe baza celor 721 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Manager Relatii Clienti-divizia Pt Medici,​ Per.​ Determinata


Candidatul ideal Studii superioare, in domeniul economic; Studii post-universitare in domeniul finanţelor sau al vanzarilor constituie un avantaj; Experienta de minim 1 an ca reprezentant vanzari / medical in industria medicala sau farmaceutica; Experienta anterioara in vanzari IMM si Corporate, in domeniul bancar; Abilitati excelente de comunicare şi negociere; Spirit de echipa, abilitati excelente de vanzare, dinamism, flexibilitate; Atitudine corecta si prietenoasa fata de client; Permis de conducere, categoria B;Cunoaşterea limbii engleze constituie un avantaj.Descrierea jobului Promovarea imaginii, a produselor si serviciilor oferite de Divizia pentru Medici, catre sectorul medical şi farmaceutic; Satisfacerea nevoilor clientelei medicale in conditii de profitabilitate pentru banca; Achizitia de noi clienţi din sectorul medical si farmaceutic; Promovarea imaginii bancii si implicarea in actiuni specifice care sa aduca beneficii Diviziei pentru Medici, implicit bancii; Reprezinta f
BANCA TRANSILVANIA SA

Call Center


Candidatul ideal Entuziast/a și să dai dovadă dе implicare și creativitate; Abilitati dе comunicare; Bun prieten cu limba română; Să acorzi atenție detaliilor, să gestionezi bine timpul; Experienta in departamentul call-center / vanzari - constituie avantaj.Descrierea jobului Intocmeste rapoarte saptamanale si comunica feedback catre celelalte departamente; Efectueaza un numar rezonabil de apeluri zilnice Mentine relatia de colaborare din contul stabilit, conform protocoalelor interne Creaza si mentine baza de date interna. Experienta CRM sau Office reprezinta avantaj; Indeplineste tintele stabilite.Ce îți oferim? Salariu atractiv (net 3500-5000 lei), plus bonusuri; Posibilitate de avansare alături de noi; Training specific domeniului medical; Locatie accesibila: Primaria Sectorului 1.
GAUSS CLINICS SRL

Media netă estimată pe baza celor 946 de salarii introduse în Salario: 3100 RON/Luna

Manager Relatii Clienti Microfinantare


Candidatul ideal Daca: Vrei sa dezvolti o cariera in banking sau esti un profesionist cu experienta in domeniu Ti-ar placea sa cunosti antreprenori, business-urile acestora si sa pui umarul la dezvoltarea lor Iti place sa iti pui mintea la contributie Te consideri ambitios, deschis si comunicativ Ai o atitudine pozitiva Esti un om de echipa si esti motivat de rezultate Vrei sa cresti profesional intr un mediu dinamicDescrierea jobului Hai in echipa BT Mic! Vei intalni multi antreprenori carora, cunoscandu-le povestile de business, le vei facilita accesul la finantare; Cum finantarea trebuie sa fie una adecvata, vei capata skills-urile si expertiza necesare, astfel incat sa poti propune solutii optime; Pentru ca un sfat bun de la cineva care se pricepe este intotdeauna binevenit, le vei fi aproape antreprenorilor din portofoliul tau pe tot parcursul derularii finantarii.
BT MICROFINANTARE IFN S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 650 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Consultant Call Center


Candidatul ideal We are looking for a Call Center Representative that will be the liaison between our company and its current and potential customers. The successful candidate will be able to accept ownership for effectively solving customer issues, complaints and inquiries; keeping customer satisfaction at the core of every decision and behavior.Descrierea jobului Responsibilities Manage large amounts of inbound and outbound calls in a timely manner Follow communication “scripts” when handling different topics Identify customers’ needs, clarify information, research every issue and provide solutions and/or alternatives Build sustainable relationships and engage customers by taking the extra mile Keep records of all conversations in our call center database in a comprehensible way Frequently attend educational seminars to improve knowledge and performance level Meet personal/team qualitative and quantitative targetsRequirements and skills Previous experience in a customer support role
RETURO SISTEM GARANIE RETURNARE S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Receptioner Medical,​ Call Center


Candidatul ideal - Seriozitate, abilitati de comunicare, empatie si prietenie.Descrierea jobului - Activitati frontdesk si callcenter, program flexibil.
MEMORMED SRL

Customer Service Representative (arabic Language Mandatory)


Descrierea jobului ،أعزائي الناطقين باللغة العربية.ندعوكم لتنضموا إلى فريقنا المتميز في شركتنا الموثقة والجادة في تقديم خدمات العملاء بشكل قانوني و متميز.نقدم لكم بيئة عمل وديّة ومريحة، وفي نفس الوقت ذات طابع محترف لا مثيل له.ستحصلون من خلالنا على مزايا قوية - رواتب محفزة و مكافآت مميزة.نرحب بكم ونتطلع إلى العمل سويًا بكل تفانٍ وإخلاص
LYONSHIELD S.​R.​L.​

Pricing & Customer Service Operator


Candidatul ideal Requirements University or college degree. Engineering would be an advantage. Residence in Bucharest. Previous work experience in Customer Service or Back Office in a related field (sales, industrial production) will be considered as a plus. Self-motivated, positive attitude and approach. Attention to detail and ability to work with deadlines. Able to manage highly demanding situations. Computer skills, MS Office suite (Outlook, Word, Excel). Foreign languages skills: Good English language skills (writing, reading and speaking). Other languages will be a plus. Descrierea jobului Responsibilities/ Accomplishments Main characteristics, tasks and functions: Identify the costumer’s application and needs, establish the product to be offered and also the price and delivery terms, following price-making procedures for each product category, for the standard and non-standard company’s products (bearings) Register all data via company's ERP-Management of orders in the compa
R.​K.​B.​ SHARED SERVICES CENTRE S.​R.​L.​

Junior L1 Customer Support With French


Candidatul ideal At least 6 months working in a similar role;Spoken languages: Fluent in French and English (minimum B2).Technical college or university is preferred and necessary training will be ensured.Working experience with Easyvista or ServiceNow tools, Windows 10, and Office 365.Excellent customer service abilities: client orientation, active listening, and interpersonal skills.Ability to work in a dynamic environment and multitask.Availability to work day shifts.Descrierea jobului Ensure assistance to users concerning one or multiple technical domains while giving precise answers.Effectuate, if necessary, an escalation to the appropriate competence team.Intervene remotely (by telephone, email) and punctually with the user.Participate in the team’s skills development.Respond to requests (calls).Qualify requests according to terminology.Treat requests according to procedures.Provide answers adapted to the request and the needs of the user.Assure files follow up (history).Particip
ALTEN SI-TECHNO ROMANIA SRL

Asistent Manager Relatii Clienti


Candidatul ideal Angajam asistent manager pentru departamentul de relatii cu clientiii [persoane juridice: societati comerciale, institutii publice etc. si persoane fizice] pe perioada nedeterminata, program full time (L-V 8.30-17.00). Biroul se afla in Bucuresti, sector 6, langa PLAZA ROMANIA, str. Compasului nr.12.Cerinte:-cunostinte din domeniul instalatiilor de incalzire si de gaze, de gestiune, logistica administrative, asimilarea cu usurinta a cunostintelor tehnice constituie avantaj- cunoasterea la nivel cel putin mediu a pachetului Microsoft Office [compunerea si redactarea comunicarilor diverse, utilizarea XLS: paginare, functii automate, grafice la nivel basic]- abilitati de comunicare si de organizare: persoana dinamica, implicata. Experienta in activitatea de secretariat (domeniul constructii-instalatii), vanzari, relatii clienti precum si studiile tehnice sau cunostintele de contabilitate primara (cunoasterea unui program de gestiune)– constituite avantaj.-experienta minim
ELCOS SERVICE SRL

Customer Support With Polish & English (work From Office)


Candidatul ideal We are looking for native Polish speakers for one of our banking financial services clients: Raiffeisen Digital.What we expect from the ideal candidate: Advanced level of Polish(C1-C2) Minimum B2 level of English(writing, speaking) Availability for a full time schedule, 10:00-19:00, Monday – Friday Availability to work from office in Bucharest (AFI Park 3 building) Relocation package will be available for candidates from outside Bucharest Basic knowledge of professional customer communication Understanding of customer concerns Customer care experience is an advantage Banking experience is an advantage Experience with Office 365, MS Outlook, MS SharePoint Experience with using Jira software is a plus Strong written and verbal communication skills and problem-solving attitude Team player Ability to collaborate across departments and teams Ability to work in a fast-paced, multi-task environmentDescrierea jobului Responsibilities: Answer incoming requests from clients and
CALLPOINT NEW EUROPE SRL

Reprezentant Relatii Clienti Back Office


Candidatul ideal Studii medii sau superioare Diploma de bacalaureat este obligatorie Bune abilități de comunicare scrisă și verbală Capacitate de asimilare rapidă a cunoștințelor și de prioritizare a activităților Atenție la detalii, abilitatea de a procesa informații din tabele și rapoarte Responsabilitate, initiativă Abilități de lucru in echipă Experiență în posturi ce presupun relaționarea cu clienții reprezintă un avantaj Cunoștințe foarte bune de operare PC: MS Office Word, Excel, Outlook și navigare internet Limba engleza - nivel mediuDescrierea jobului Preluarea dosarului cu documentele necesare emiterii certificatelor digitale Introducerea în sistemul informatic a datelor specifice din anumite tipuri de documente Validarea datelor introduse in sistemul informatic Expedierea catre clienții firmei a unor seturi de documente Arhivarea documentelor Furnizarea de informații cu privire la serviciile companiei Contactarea clienților în vederea clarificării unor detalii Oferirea de in
CERTSIGN SA

Call Center Travel Agent With English–work From Office


Candidatul ideal Your Profile Excellent speaking and writing skills in English Previous work experience in an international tourism environment is a valuable advantage, but not mandatory Good Communication and Customer Service skills, any experience in BPO / Contact center will be an added advantage Graduate in any discipline / Under graduates Willingness to search for required information from customer with a strong focus on solving client’s requests Proficient in Microsoft Office, Outlook, Social Media Willingness to work in a contact center environment with rotational shifts Willingness to work from officeDescrierea jobului Key Responsibilities Deliver exemplary customer service via phone calls / email / social media As part of the Contact Center team, you are going to answer inbound calls from passengers and handle queries about new airline bookings, changes to existing bookings and other aspects of airline travel like frequent flier program, baggage queries, flight informationWe O
IGT SERVICES AND TECHNOLOGIES S.​R.​L.​

Customer Care Representative


Candidatul ideal Cum ești tu Îți pasă sincer de oameni și ești disponibil să ajuți Te simți confortabil vorbind cu mulți oameni prin mail sau chat Te exprimi clar și concis în diferite contexte și stiluri de comunicare Îți place să găsești soluții istețe la probleme și nu accepți "nu se poate" Înveți rapid când te confrunți cu contexte noi. Abordezi problemele noi cu o atitudine pozitivă și cauți proactiv soluții Ești o persoană organizată și atentă la detalii Ordonezi informațiile într-un mod util și accesibil Faci față la schimbări și poți trece cu ușurință de la un lucru la altul Poți gestiona situații neclare cu încredere și reziliență Ai răbdare să-i asculți pe ceilalți până la capăt cu atenție și implicare Poți reda cu precizie punctele de vedere ale altora, chiar și atunci când există diferențe de opinie Demonstrezi compasiune și înțelegere față de sentimentele altor oameni Îți prioritizezi activitățile în funcție de importanță și urgență Poți găsi rapid calea de mijloc și soluț
SOLO FINTECH S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 1007 de salarii introduse în Salario: 3300 RON/Luna

Customer Support With Romanian


Candidatul ideal You will be thе perfect match to the team if...:) You are proficient in Romanian & intermediate/proficient in English You have experience in a previous customer support role You have previous experience with online gambling - working or playing, anything counts for this one! If you are new to thе business, don’t worry! Our lovely colleagues will teach you everything there is to know :) You have strong attention to detail in logging, updating and managing customer Support Tickets & LiveChat You are good at communicating with others - we love people who love chatting ! We chat a lot and so do our customers. We appreciate people who can speak openly and naturally You are structured, ambitious and organised You take initiative in completing tasks You perform well under pressureA day аt the officе…alwаys stаrts with a cup of coffeе or tеа and a big smile :)Descrierea jobului What will you be doing exactly?It is not a remote job! You will be working full time from the office
STELLAR DEVELOPMENT S.​R.​L.​

Customer Support - Hervis Sediul Central


Candidatul ideal Esti o persoana comunicativa, responsabila si orientata catre rezultate si client? Nu-ti lipseste spiritul de echipa?Atunci esti potrivit/a pentru a te alatura echipei Hervis!Ne dorim ca viitorul nostru coleg/colega sa aiba urmatoarele competente si abilitati: Experiență minimă în aria de customer support si/sau disponibilitate de a învăța; Experienta anterioara in domeniul de retail si interactiunea cu clientii reprezinta avantaj; Cunostinte utilizare pachet Microsoft Office (Excel, Word, PPT), disponibilitate de a lucra cu mai multe sisteme informatice; Limba engleză - nivel mediu (intelegere, scris si vorbit); Abilitati bune de organizare si prioritizare; Abilitati bune de comunicare atat verbal, cat si in scris.Descrierea jobului Beneficii: Pachet salarial atractiv; Program usor flexibil; Zile suplimentare de concediu in funcție de vechimea in companie; Reduceri de angajat la achizitionarea de produse din magazinele noastre; Mediu de lucru deschis si dinamic.Respon
HERVIS SPORTS AND FASHION SRL

Call-center Specialist


Candidatul ideal Alătură-te echipei noastre dinamice în calitate de Call-Center Specialist la Editura Booklet!Dacă ești o persoană proactivă, comunicativă și îți place să interacționezi cu clienții ca să le oferi ce au nevoie, aceasta este șansa ta! Nu e nevoie obligatoriu de experiență anterioară în vânzări - căutăm o persoană cu atitudine pozitivă și motivată să învețe și evolueze împreună cu noi.Ce ne dorim de la viitoarea persoană care ni se va alătura: Să aibă o atitudine proactivă și abilități de comunicare dezvoltate; Să dețină abilități de bază în utilizarea computerului; Să își dorească obținerea succesului în vânzări și să contribuie la creșterea unei edituri de calitate.Descrierea jobului Ce vei face: Vei realiza apeluri pentru a promova produsele noastre; Oferi asistență clienților și îi consiliezi în legătură cu produsele noastre; Identifici nevoile clienților și îi ajuți să găsească materialele care li se potrivesc; Introduci comenzile în sistem și actualizezi datele clie
BOOKLET SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 244 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.