Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Operator Facturare in Craiova

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Operator Facturare in Craiova

Cauta printr-o varietate mare de joburi Operator Facturare in Craiova si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Operator Facturare in Craiova si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Operator Facturare si Logistica,​ Firma Import si Distributie


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 3500 până la 5000 LEI pe lună
Organizare planning incarcari si descarcari marfa intracomunitara si livrari nationale. Contact cu departamentele comerciale si de logistica. Facturare clienti. Gestiune de Solduri clienti. Cunostiinte de microsoft office, si optional se apreciaza cunostiintele in programe ERP de gestione, precum SAP, etc... Este necesar nivel mediu de engleza.
Super Details SRL

Operator Facturare/​procesare Comenzi


Candidatul ideal Suntem în căutarea unei persoane motivate și cu experiență care să se alăture echipei noastre, în calitate de Operator Facturare/Procesare Comenzi.Candidatul ideal trebuie să îndeplinească următoarele condiții: Experiență minimă de 2 ani în domeniul economic/contabilitate sau domenii/activități similare; Experiență în gestionarea relației cu firmele de curierat, inclusiv emiterea AWB-urilor, urmărirea comenzilor și soluționarea sesizărilor; Experiența anterioară în domeniul E-commerce reprezintă un avantaj; Abilități excelente de comunicare și relaționare, atât în scris, cât și telefonic; Capacitate de organizare și planificare eficientă a sarcinilor; Cunoștințe de bază în operarea calculatorului.Descrierea jobului Principalele sarcini/responsabilități: Gestionarea documentelor emise automat de software-ul nostru (facturi și AWB-uri) pentru comenzile plasate; Preluarea și procesarea comenzilor venite de la agenții de vânzări, în conformitate cu procedurile interne; Tra
AUTO GEDAL IMPEX

Operator Facturare


Candidatul ideal - abilitati de operare calculator;- abilitati de utilizare sisteme informatice, cunoasterea Mentor este un avantaj;- cunostinte medii de operare calculator si MS Office;- experienta relevanta pe atributii similare;- studii medii/superioare- recomandari la cerere;- meticulozitate;- seriozitate;- onestitate.Descrierea jobului Program de lucru: 8 ore+1 ora pauza de masa, in intervalul 08:00-17:00Atributii principale:- Intocmeste facturi de vanzare marfa, materiale, conform comenzilor primite;- Respecta procedurile interne si legale cu privire la emiterea facturilor si aavizelor de transfer;- Efectueaza incasari facturi, emite bonuri fiscale aferente facturilor de vanzare;- Asigura suport Departamentului Vanzari cu privire la emiterea facturilor conform comenzilor primite;- Receptioneaza in sistemul informatic marfa din gestiunile alocate (facturi achizitie , avize, transfer avize subunitati )- Intocmeste /inregistreaza avize de livrare si transfer marfa,- Verifica datele
MIT PROCESSING STRUCTURE S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 876 de salarii introduse în Salario: 2712 RON/Luna

Vezi alte joburi relevante

Operator pariuri sportive - Craiova


Companie verificată
Aplica rapid
Betmen își mărește echipa! Dacă ești o persoană pozitivă, comunicativă, dornică să facă parte dintr-o echipă tânără, alătură-te echipei BETMEN și devino eroul noilor aventuri din lumea pariurilor sportive! Experiența nu este necesară. Oferim training de formare profesionala plătit, pentru a te ajuta să dobândești toate informațiile necesare în domeniul pariurilor sportive. Responsabilitati:- Vei avea misiunea de a informa clienții noștri cu privire la produsele și serviciile noastre, regulamentele de joc și campaniile promotionale;- Vei fi responsabil de plasarea tichetelor de pariere în sistemul informatic al companiei, precum și de efectuarea plăților pentru aparatele de tip slot.- La sfârșitul zilei, vei întocmi rapoarte de contabilitate primară și vei contribui la crearea unei atmosfere plăcute pentru clienți. Beneficii:-salariu fix, completat de tichete de masă în valoare de 30 de lei pe zi, pentru a te bucura de recompensele muncii tale;-apreciem și recompensăm timpul petrecut al
BETMEN TECH GAMES SRL

Operatori calitate in Craiova


Companie verificată
Aplica rapid
Esti in cautarea unei provocari profesionale cu un viitor promitator in industria auto?Daca raspunsul este DA, te asteptam in echipa FORMEL D ROMANIA - furnizorul global de servicii pentru industria auto.Suntem in cautarea unor colegi, OPERATORI CALITATE, pentru proiectele noastre din Craiova: CERINTE:Nu cerem sa ai experienta, ci doar sa ai disponibilitate pentru 3 schimburi;Permis de conducere. Oferim:- Venit lunar satisafacator (format din salariu, tichete de masa, sporuri, bonusuri);- Abonament la clinica privata de sanatate;- Instruire in fabrica;- Formare si dezvoltare intr-o companie internationala. Ce trebuie sa faci :- diverse operatiuni de calitate. Asteptam cu nerabdare sa te cunoastem si sa ni te alaturi!
Formel D Romania SRL

Contabil Sef


Candidatul ideal Compania noastră caută un Contabil Șef dedicat și experimentat, cu o atenție deosebită la detalii și abilități excelente de organizare, pentru a superviza și eficientiza activitățile noastre financiar-contabile. Cerințe: Studii superioare în domeniul economic. Experiență minimă de 3 ani într-o poziție similară. Cunoștințe temeinice în sistemul organizatoric și financiar-contabil. Cunoștințe solide despre legislația în vigoare în domeniul financiar-contabil și fiscal. Capacitatea de a conduce și organiza întreaga activitate a departamentului financiar-contabil. Experiență în utilizarea sistemelor de tip ERP. Abilități solide de analiză și atenție la detalii. Orientare către rezultate. Excelente abilități de comunicare. Reprezintă un avantaj cunoașterea aplicației SAPDescrierea jobului Organizarea, îndrumarea, conducerea și controlul eficient al activităților financiar-contabile. Verificarea și monitorizarea respectării procedurilor interne. Supravegherea reconcilierii c
RURIS IMPEX SRL

Media netă estimată pe baza celor 616 de salarii introduse în Salario: 6800 RON/Luna

Consultant Expert Fonduri Europene


Candidatul ideal Suntem în căutarea unei persoane dinamice și dedicată pentru a se alătura echipei noastre.Candidatul ideal ar trebui să aibă experiență în scrierea/implementarea programelor/proiectelor cu finanțare europeană nerambursabilă, abilități de comunicare și negociere precum si capacitatea de a lucra în echipă și de a gestiona multiple proiecte simultan. Având în vedere că activitatea noastră este bazată pe munca cu oamenii ne dorim ca viitorul/viitoarea coleg/ă să fie focusat/ă pe client și pe obiectivele acestuia.De asemenea ne-ar plăcea să ni se alăture în echipă o persoană creativă cu dorința de a învăța și a evolua personal. Nu în ultimul rând ne dorim un coleg/ă care să fie responsabil și să își asume deciziile luate, în cadrul companiei noastre încurajam greșeala și știm că doar greșind putem evolua, din acest motiv candidatul ideal ar trebui să fie asumat ți să poată lua singur decizii în momentele critice.Descrierea jobului RESPONSABILITATI Gestionarea si realizeaza
WEBIDIA FIT INVEST S.​R.​L.​

Operator Call Center - Filiala Craiova


Candidatul ideal Ne place sa cream experiente unice pentru clientii nostri si dorim sa pornim la drum cu parteneri de incredere. Prin urmare cautam persoane amabile, ambitioase si comunicative care sa se asigure ca fiecare interactiune cu acestia se incheie cu zambetul pe buze. De asemenea ne mai dorim sa ai:- studii superioare sau in curs de finalizare (dar care sa iti permita sa lucrezi full time);- abilitati de comunicare si ascultare activa;- orientare catre client;- initiativa si implicare;- cunostinte operare PC (nivel de baza);- experienta in domeniul call-center reprezinta un avantaj;Descrierea jobului Un job în Call-Center îți dezvoltă abilitățile de comunicare și te ajută să înțelegi asteptările și nevoile clienților. Totodată, compania La Fantana îți oferă noi oportunităti de dezvoltare in cadrul companiei, care să fie în concordanta cu dorințele și aspirațiile tale.Responsabilitati:- preluarea apelurilor telefonice din partea clientilor (persoane fizice si juridice);- rezol
LA FANTANA SRL

Consultant Expert Fonduri Europene


Candidatul ideal Experiență de cel putin 1 an în dezvoltarea de proiecte cu fonduri europene sau alte programe de finanțare nerambursabile (POSCCE, POSDRU, POR, POCU, POC, scheme deajutor de stat, Fonduri Norvegiene, Orizont 2020, scheme de minimis naționale sau alte programe); Experiență în realizare de previziuni financiare; Experiență în analiza fluxului de numerar; Experiență în dezvoltarea bugetelor complexe; Experiență în elaborarea bugetelor de investiții prevăzute de legislația națională (HG nr. 28/2008 sau HG nr. 907/2016); Experiență în elaborarea de studii de fezabilitate, planuri de afaceri, planuri de marketing, planuri de comunicare; Are capacitatea sa lucreze autonom si sa ia decizii pe cont propriu; Bune abilitati de comunicare orala si scrisa Poate lucra in echipa respectand dinamica si ritmul grupului.Descrierea jobului RESPONSABILITATI: Va lua contact cu multe industrii și cu o gamă foarte largă de tipuri de clienți; Intocmeste si monitorizeaza bugetele de proiect; G
MARAND TECH S.​R.​L.​

Consultant Vanzari - Showroom Craiova


Candidatul ideal Echipele de Retail eMAG se ocupă de vânzarea produselor, ajutându-i pe clienții noștri cu plasarea comenzilor, livrarea produselor, consultanță specializată și returnarea produselor. În afară de showroom-uri, Retail-ul se ocupă și de parteneriatul cu Poșta Română, de unde clienții pot ridica comenzi.Ele ne ajută să ne înțelegem clienții mai bine, să avem o relație directă cu ei, iar pentru ei, showroom-urile sunt un loc bun în care pot vedea produsele eMAG care se vând cel mai bine.Știi că te potrivești dacă bifezi:• Studii superioare (finalizate sau în curs);• Cunoștințe tehnice și experiență în vânzări produse IT;• Cunoștințe de limba engleză;• Nivel avansat de cunoaștere a pachetului Office;• Abilități de comunicare, atitudine proactivă, orientată spre rezolvarea problemelor, relaționare și luarea deciziilor;• Cursurile în domeniul tehnicilor de vânzare sau de comunicare reprezintă un avantaj.Descrierea jobului Ce rol te așteaptă în echipa eMAG?Grija pentru clienți
EMAG

Consultant Vanzari


Candidatul ideal Clienții Volvo te caută prin showroom. Dacă știi cum să-i ajuți, vino să facem echipă la Volvo Simode Craiova!Volvo Simode Craiova caută un consultant de vânzări cu o pasiune pentru mașini și o personalitate vibrantă!Dacă ești o persoană comunicativă, orientată către clienți și vrei să faci parte dintr-o companie de top în industria auto, tunci noi suntem locul perfect pentru tine!Descrierea jobului Cerințe:[🔸] Experiență în vânzări[🔸] Abilități excelente de comunicare și negociere.[🔸] Orientare către atingerea obiectivelor și rezultate.[🔸] Spirit de echipă și dorința de a contribui la succesul echipei.Ce oferim:[🔹] Oportunitatea de a lucra cu una dintre cele mai prestigioase mărci auto din lume – Volvo Cars[🔹] Mediu de lucru dinamic și prietenos, unde creativitatea și inițiativa sunt apreciate.[🔹] Pachet salarial competitiv și beneficii atractive.[🔹] Oportunități de dezvoltare profesională și avansare în cadrul companiei.Dacă ești gata să faci parte din echipa
SIMODE IMPEX S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 592 de salarii introduse în Salario: 3100 RON/Luna

Economist- Biroul Trezorerie


Candidatul ideal Cerinte: Studii superioare in domeniul financiar-contabil; Experienta: minim 2 ani in activitate de casierie si operare efectiva a documentelor de casierie si gestionarea numerarului; Cunoasterea legislatiei in domeniul financiar-contabil si a codului fiscal; Buna cunoastere a utilizarii Microsoft Office; Seriozitate; Atentie distributiva; Capacitate de lucru in echipa; Abilitati de comunicare, organizare si prioritizare a activitatilor; Rezistenta la un ritm de lucru alert; Managementul timpului; Atitudine proactiva, dorinta de dezvoltare.Descrierea jobului gestionarea fizica si scriptica a numerarului; intocmirea registrului de casa; intocmirea deconturilor; intocmirea delegatiilor; intocmirea ordinelor de deplasare; intocmirea diverselor situatii extra soft contabilitate; inregistrarea in softul intern de contabilitate a tuturor operatiunilor ce decurg din activitatea de trezorerie; intocmirea situatiilor necesare auditului; alte operatiuni si activitati ce au legat
CASA NOASTRA S.​R.​L.​

Economist – Departament Financiar


Candidatul ideal Cerinte: Studii superioare in domeniul financiar-contabil; Experienta: minim 2 ani in activitate de operare efectiva; Cunoasterea pachetului Microsoft office; Atentie distributiva; Capacitate de lucru in echipa; Persoana dinamica, spirit de echipa; Abilitati de comunicare, organizare si prioritizare a activitatilor; Rezistenta la un ritm de lucru alert; Cunoasterea legislatiei in domeniu; Atitudine proactiva, dorinta de dezvoltare; Cunoasterea limbii franceze/ engleze-reprezinta un avantaj.Descrierea jobului Evidenta contabila a operatiunilor bancare conform extraselor de banca, lei, si valuta; Efectuarea operatiunilor de plati prin internet banking; Intocmirea situatiilor, a raportarilor financiare si verificarea corelarii acestora; Intocmirea documentatiilor privind utilizarea creditului bancar; Urmarirea indeplinirii conditiilor contractuale ale creditelor; Intocmirea situatiilor necesare in procesul de audit; Inregistrarea in contabilitate a salariilor, urmarire ob
CASA NOASTRA S.​R.​L.​

Operator Productie


Candidatul ideal - minim diploma liceu;- disponibilitate la lucrul in ture si in weekend ;- abilitati tehnice ;- spirit dе munca in echipaDescrierea jobului Responsabilitati :​Selecteaza si verifica parametrii de lucru ai masinilor de ambalat conform sortimentului si gramajelor produsului ambalat;Parametrii de lucru selectaţi sunt verificaţi pe tot parcursul derulării procesului tehnologic;İnlocuieste tamburul de folie de ambalaj respectand pasii specificati in procedurile de lucru;Seteaza dispozitivul de imprimare a datei si lotului pe pachete si cutiile colective;Regleaza temperaturile de termosudare ale pachetelor si verifica integritatea pachetelor la iesirea de la masina de ambalat;Regleaza gramajul sı verifica acuratetea de cantarire a masinii de ambalat.Beneficii :- loc dе munca stabil, cu tehnologie moderna;- tichete de masa in valoare de 30 lei/zi lucrata;- transport asigurat din Craiova;- masa zilnic la cantina;- bonus dе performanta de pana la 700 lei/luna;- oportunitati dе
ETI EUROPEAN FOOD INDUSTRIES S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 354 de salarii introduse în Salario: 2691 RON/Luna

Operator Comercial Identificare Piese Auto - Craiova


Candidatul ideal - Cunostinte de operare programe de identificare piese auto;- Studii medii finalizate;- Experienta dovedita pe o pozitie similara constituie avantaj;- Cunostinte tehnice - piese auto pentru turisme constituie avantaj;- Experienta in lucrul cu clientii persoane juridice;- Cunostinte de operare PC;- Abilitati excelente de comunicare, spirit de echipa, rabdare.Descrierea jobului Identificarea pieselor de schimb pentru autoturisme in programe de specialitate (ex. PartsLink24); Preluarea apelurilor telefonice sau prelucrarea cererilor de oferta primite pe email de la clienti; Consilierea tehnica a clientilor - service-uri auto / magazine de piese auto.Beneficii: Acces la platforna de learningTraining la inceputul activitatii. Oportunitati de dezvoltare profesionala, cu posibilitati de avansare. Contract de munca pe perioada nedeterminata. Venitul tau este format din parte fixa + bonus, platit la timp, fara intarzieri
ELIT ROMANIA PIESE AUTO ORIGINALE SRL

Operatori In Productie


Candidatul ideal Angajam lacatus mecanic, sudor, vopsitor, macaragiu pod rulant, prelucrator prin aschiere, bobinator si montator. Persoana organizata si dinamica, atitudine pozitiva, care doreste sa invete ceva nou Seriozitatea si dorinta de a coopera pe termen lung; Abilitatea de a lucra in schimburi; Dispus sa lucreze in echipa; Respecta normele de siguranta si buna organizare a muncii; Experienta anterioara nu este necesara, sau experienta anterioara minima (Se va oferi instruire profesionala interna); Disponibilitate de a lucra in 3 ture:07:00 - 15:0015:00 - 23:0023:00 - 07:00Descrierea jobului Responsabilitati: Utilizeaza echipament de protectie personala adecvat; Respecta standardele, politicile, procedurile si reglementarile referitoare la sanatate, mediu si siguranta; Corecteaza pericolele aflate sub controlul si in aria sa de responsabilitatea; Opreste activitatea si raporteaza imediat toate pericolele de accidente majore.Beneficii: Formarea in cadrul unei companii multinatio
CUMMINS GENERATOR TECHNOLOGIES ROMANIA SA

Operator Programare Transport


Candidatul ideal Studii superioare;Experienta intr-o functie similara minim 3 ani in domeniul materialelor de constructii-constituie avantaj;Capacitate de analiza, atentie la detaliiAbilitati de rezolvare probleme, de organizare si coordonareOrientare catre respectarea regulilor de Sanatate si Securitate in munca;Bune abilitati de comunicare si abilitati de lucru in echipaAbilitati de utilizare a calculatorului - Microsoft Office;Cunostinte de limba engleza de nivel mediuOnestitate, transparenta si proactivitate;Descrierea jobului Sa isi insuseasca si sa respecte normele de protectie a muncii si mediului si masurile de aplicare a acestora;Intocmeste programul de incarcari auto in baza “Notelor de incarcari”, transmise zilnic pe e-mail de managerii de produs.Solicita caselor de expeditie/transportatorilor necesarul de transport auto conform programului de incarcari si actualizeaza programarile emise de managerul de produs cu informatii referitoare la transport.Tine legatura telefonic cu
ELPRECO SA

Operator CNC Craiova


Scurta descriere a companiei Personnel Outsourcing, companie de recrutare si leasing de personal, de 10 ani pe piata din Romania cu doua branch-uri la nivel national ( Bucuresti / Brasov), suntem o companie intr-o constanta dezvoltare in domeniul resurselor umane integrate. Cerinte Angajam personal pentru postul de operator CNC strung si freza pentru o companie din Craiova.Ce asteptari avem:- Experienta de minim 2-3 ani pe operare masini CNC,- Cunostinte de desen tehnic,- Cunostinte de utilizare a aparatelor de masura si control; Responsabilitati - Vei executa piesele conform programului pe comanda numerica,- Te vei ocupa de intretinerea masinii astfel incat sa nu se deterioreze,- Vei sesiza maistrul in cazul unor erori aparute in procesul de productie,- Vei respecta graficul de realizare a lucrarilor; Alte informatii Ce oferim:- Salariu net atractiv,- Tichete de masa de 35 lei/zi,- Transport decontat,- Contract perioada nedeterminata.Programul de lucru este de luni pana vineri in 2 sc
Personnel Outsourcing

Economist/​ Contabil


Candidatul ideal Bune abilități de comunicare în relația cu conducerea si colectivul;Atitudine pozitivă, constructivă, orientată spre rezultate;Abilități de prioritizare a activităților și de gestionare a timpului;Capacitate de organizare a timpului, sarcinilor și locului de muncăCapacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini în același timpCapacitate de a respecta termene limităAtenție către detaliiSpirit de echipă;Simțul răspunderii;Rezistență la stres;Cunoșterea pachetului Office la nivel avansat;Cunoașterea limbii române la nivel avansat (scris-vorbit);Constituie un avantaj experienta cu programul Revisal;Descrierea jobului ECONOMIST/ CONTABIL :- asigura evidenta contabila a stocurilor, a relatiilor cu tertii, a trezoreriei si evidenta veniturilor si cheltuielilor;- intocmeste situatii si rapoarte financiar contabile si verifica corelarea acestora;- operarea facturilor emise, a incasarilor pe facturi si in avans;- operarea facturilor de la furnizori pentru prestatii
MCM PREV S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 2462 de salarii introduse în Salario: 4100 RON/Luna

Sales Consultant


Candidatul ideal For our company, one of the market leaders in the distribution of dental implants in Romania, with commercial presence in over 100 countries worldwide, we are looking for a dedicated and motivated Sales Coordinator to join our team in the South - Western clusters of Romania. Descrierea jobului The Sales Coordinator is in charge of: Presenting, promoting and informing healthcare professionals about the benefits and features of our products. Building and maintaining partnerships with healthcare professionals, opinion leaders (KOLs) Organization and participation in medical events, congresses and/or conferences. Fulfillment of the zoning plan and route planning in order to achieve maximum efficiency. Building credibility and trust among specialists is an essential aspect of your responsibilities. Monitoring and reporting market feedback to identify opportunities and help develop marketing strategies. Preparation and updating of activity reports, including the customers da
BREDENT MEDICAL ROMANIA SRL

Media netă estimată pe baza celor 634 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.