Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Operator PC in Braila

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Operator PC in Braila

Cauta printr-o varietate mare de joburi Operator PC in Braila si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Operator PC in Braila si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Reprezentant Vanzari/​operator Pc/​casier Pariuri Sportive


Candidatul ideal Reprezentant vanzari/Operator PC/Casier pariuri sportiveNe căutăm colegi în toată țara!Dacă îți dorești să începi o carieră în Vanzari, la STANLEYBET avem job-ul perfect pentru tine. Aplică acum și bucură-te de cel mai tare pachet de beneficii din industria pariurilor!✍🏻 CE AȘTEPTĂM DE LA TINE: - Să fii orientat(ă) către client și să ai o atitudine prietenoasă și pozitivă;- Să ai studii medii finalizate;- Să te descurci cu calculatorul;- Să fii atent(ă) la detalii și să îți asumi reponsabilitatea pentru succesul agenției tale.cel mai bine!Descrierea jobului Reprezentant vanzari/Operator PC/Casier pariuri sportive👔 CE VEI FACE: - Vei lucra cu un sistem de pariere foarte prietenos;- Vei emite și valida tichetele de pariere;- Vei interacționa cu clienții în procesul de vânzare al produselor de pariere, oferindu-le o experiență inedită.💰CE OFERIM:- Suntem singura casă de pariuri unde nu trebuie să înveți CODURI de pariere;- Salariu MAJORAT în funcție de experiența în do
WESTGATE ROMANIA

Operator Date - Ofertare Si Participare La Licitatii


Candidatul ideal Studii și experiență anterioară Studii superioare absolvite (diplomă de licență); domeniul tehnic reprezintă un avantaj Experiența pe un post similar reprezintă un avantaj Experiența în utilizarea SEAP și participarea la licitații publice constituie un avantajAbilități și competențe necesare Abilități foarte bune de operare PC Bună înțelegere a domeniului IT&C Competența de a analiza comparativ caracteristicile tehnice al unui echipament IT din ofertă versus specificațiile cerute de client Personalitate deschisă Excelente abilități de comunicare telefonică și în scris Atenție la detalii Capabil de a gestiona multiple proiecte concomitent Bine organizat, capabil să urmărească proiectele și sarcinile de lucru Optimist, pozitiv, energicDescrierea jobului Scop: Derularea activităților de operare date (ofertare, relația cu furnizorii, participarea la licitații), legate de activitatea de comercializare a produselor, serviciilor Edu Apps către unități de învățământAvem nevoie
EDU APPS SRL
Vezi alte joburi relevante

Tehnician Sali De Jocuri


Candidatul ideal -Studii medii sau superioare( de preferat profil Tehnic, Electronica, IT);-Experienta profesionala minim 12 luni in depanare echipamente de calcul;-Cunostinte solide hardware si depanare echipamente de calcul si retele telecomunicatii-Cunostinte MSDOS si utilizare PC;-Studii de specialitate in domeniul electronicii;-Orientare spre actiune si rezultate;-Integritate si onestitate;-Constiinciozitate, responsabilitate-Permis conducereDescrierea jobului -Reparatia si intretinerea aparatelor de tip video-slot si rulete electronice;-Instruirea managerului de sala cu privire la tipurile de erori ale aparatelor;-Rezolvarea erorilor aparute;-Montarea aparatelor;-Setarea aparatelor;-Testarea periodica a aparatelor;-Instruirea personalului pe partea tehnica si evaluarea acestora;-Controlul periodic asupra bunei functionari a utilajelor din Sali din zona arondata;-Jobul presupune deplasari frecvente.
INTERGAME SELECT S.​R.​L.​

Manager Relatii Cu Clientii Agribusiness - Braila


Candidatul ideal SCURTA DESCRIERE:In rolul de Manager Relatii cu Clientii (sau pe scurt, CRM) vei avea oportunitatea de a lucra in echipa de Vanzari Agribusiness Libra, sucursala Braila. Principalul obiectiv al echipei este acela de a oferi potentialilor clienti Agribusiness solutii financiare potrivite nevoilor business-ului (credite, pachete de servicii operationale etc.). Cei care indeplinesc cu succes acest rol, sunt cei carora le place sa interactioneze cu cei din jur, sa comunice si care sunt foarte buni negociatori. Satisfactia in vanzari provine din dezvoltarea portofoliului de relatii si de suportul oferit clientilor.Salariul de incadrare pentru rolul de Manager Relatii cu Clientii AgriBusiness este in intervalul de 7000 lei brut si 13000 lei brut, in functie de experienta profesionala si gradul de potrivire cu cerintele rolului.CERINTE:-Esti absolvent/a de studii superioare;-Ai abilitati puternice de comunicare, vanzare, negociere si persuasiune;-Esti o persoana zambitoare, p
LIBRA INTERNET BANK SA

Office Manager @ Ing Braila


Candidatul ideal Ce căutăm la un partener INGExperiență în domeniul asigurărilor / reasigurărilor sau în domeniul bancar;Succes dovedit în construirea, dezvoltarea și managementul echipelor de vânzări;Spirit antreprenorial, apetit comercial și experiență solidă în relația cu clienții;Experiență în vânzări, competititvitate și orientare către rezultate;Te definește pasiunea pentru acțiune și rezultat și reușești să întrevezi oportunități în orice context? Atunci dispui de ingredientele necesare pentru a reuși să contruiești o afacere de succes.Îți poți pune în valoare toate aceste calități, beneficiind de suportul și expertiza ING Bank!Descrierea jobului Cauți o idee de afaceri? Alege să devii partener ING!ING iți oferă o oportunitate unică de investiție în domeniul serviciilor bancare prin dezvoltarea unei afaceri proprii care presupune servicii de consultanță, promovare și vanzare de produse bancare.Ce înseamnă sa fii partener INGSă conduci un ING Office presupune implicare 100% în de
ING BANK N.​V.​ AMSTERDAM SUCURSALA BUCURESTI

Financial Analyst – Back Office


Candidatul ideal CERINTE:- Abilitati solide de operare PC si viteza de tehnoredactare;- Cunoasterea programelor de birou (excel, word, powerpoint) - nivel mediu;- Capacitate analitica si atentie la detalii;- Atitudine proactiva;- Capacitatea de gestionare eficienta a timpului si a prioritatilor;- Respectarea regulilor si procedurilor companiei;- Persoana flexibila, careia ii place sa lucreze intr-un mediu dinamic;- Fidelitate si stabilitate;- Spirit de echipa.Descrierea jobului - Intocmirea fiselor de evaluare a clientilor;- Emiterea contractelor de vanzare-cumparare;- Realizarea testimonialelor;- Verificarea saptamanala a stocurilor tampon;- Inregistrarea si actualizarea bazei de date a firmei;- Asigura acuratete in livrarea rezultatelor si pregateste rapoarte la cererea conducerii, conform deadline-urilor convenite;- Planifica si prioritizeaza lucrarile de back office in functie de importanta si volumul lucrarilor existente;- Respecta programul de lucru, regulamentele de ordine inter
INTERNEBA SRL

Manager Restaurant - Mesopotamia Braila


Candidatul ideal Candidatul ideal pentru Mesopotamia este o persoană deschisă, amabilă, pozitivă care își dorește să învețe zi de zi. Să iubească interacțiunea cu oamenii și să creeze un loc plăcut pentru angajații din echipa sa. Să acorde respect clienților, partenerilor și furnizorilor cu care interacționează. Îți dorești să faci parte din echipa Mesopotamia din Brăila Mall? Așteptăm CV-ul tău, aplică în formularul de mai jos.Descrierea jobului Ce oferim:- salariu atractiv- traininguri- bonusuri in functie de performante- doua mese pe zi- posibilitatea de a avansa- mediu de lucru intr-o echipa tanara si dinamica
SET-CORPORATION SRL

Medic Specialist Oncolog


Candidatul ideal Medic specialist sau primar oncolog cu sau fara experienta Descrierea jobului Diagnosticare, tratament si monitorizare a pacientilor oncologici in regim de spitalizare de zi sau ambulator.Nu exista spitalizare continua, nu se fac garzi.Program flexibil, salariu motivant.
BOLDEANU C.​ COSMIN - CABINET MEDICAL INDIVIDUAL

Manager de tura pentru restaurant fast-food


Scurta descriere a companiei Moving forward is impossible without the initial drive to do things differently. Our business is all about the people we come across, whether it's in our everyday interactions or in our vision for the brand. Cerinte Cerințe:- Experiență anterioară în industria restaurantelor sau a serviciilor alimentare, cu o preferință pentru experiența într-un mediu de fast food- Abilități excelente de comunicare și leadership, cu capacitatea de a motiva și de a ghida echipa către atingerea obiectivelor- Capacitatea de a lucra sub presiune și de a gestiona situații tensionate sau imprevizibile cu calm și profesionalism- Cunoștințe solide despre igienă și siguranță alimentară, respectând normele și reglementările relevante- Flexibilitate în programul de lucru, inclusiv disponibilitatea de a lucra în weekenduri și sărbători în funcție de necesitati- Capacitatea de a utiliza echipamente și tehnologii specifice industriei, cum ar fi casele de marcat și sistemele informatice d
HRS Romania

Credit&collection Analyst - Call Center Galati


Candidatul ideal Cum ți-ar placea să lucrezi în IT & Communication, experimentând tehnologii de vârf și bucurându-te de viață?Vino să afli ce înseamnă #LifeAtOrange!Te invățăm cele mai eficiente tehnici de comunicare, care te vor ajuta să câștigi bonusuri lunare, îți asigurăm întregul echipament de lucru (nu e nevoie să-ți folosești laptopul personal), și, dacă tot ești pasionat de vorbit la telefon, îți asigurăm abonament gratuit la noi, subvenții la achiziții de telefoane și alte device-uri cool! 😎Nu uităm de pauza ta de prânz – ai tichete de masă în format electronic, și ne îngrijim și de sănătatea ta cu un abonament gratuit la o clinică medicală privată.Dacă vrei să-ți împrospătezi starea personală, avem tot felul de programe de Wellbeing pentru zen-ul tău, iar dacă te interesează dezvoltarea profesională, află că ai ajuns exact unde îți doreai: îți oferim training-uri dintre cele mai variate, consiliere în carieră și te ajutăm să crești împreună cu noi - și, mai ales, să câștigi
ORANGE ROMANIA SA

Specialist resurse umane si salarizare - Braila


Scurta descriere a companiei Effective HR este o firma de recrutare si consultanta in domeniul resurselor umane.Venim cu o experiență de peste 20 ani în resurse umane în companii de toate mărimile, atât ca angajați cât și ca consultanți externi, iar dezvoltarea continuă este permanent pe lista noastră de priorități. 𝐂𝐞 𝐟𝐚𝐜𝐞𝐦?🔴 Recrutare și selecție🔴 Managementul resurselor umane🔴 Consultanță strategică în HR🔴 Proiecte de dezvoltare a organizației🔴 Servicii de optimizare CV si profil Linkedin, coaching de cariera Cerinte Candidatul Ideal• Experienta de cel putin 3 ani in domeniul Resurse Umane si salarizare• Cursuri de specialitate: inspector resurse umane, legislația muncii sau salarizare - constituie avantaje• Studii superioare finalizate • Abilități excelente de utilizare PC (pachet Office)• Bună cunoaștere și înțelegere a proceselor legate de resurse umane;• Persoană dornica sa se dezvolte profesional, comunicativă, organizată, atentă la detalii și orientatată spre rezol
Effective Human Resources

Area Sales Manager Irigatii– Braila


Candidatul ideal Absolvent(a) al(a) unei institutii de invatamant superior (de preferat in domeniul tehnic). Experienta anterioara in rolul de agent de vanzari, de preferat in domeniul sistemelor / echipamentelor de irigatii. Minim 3 ani experienta in domeniul vanzarilor. Pro-activ, persoana orientata catre client si rezultate, atentie la detalii. Abilitati de comunicare si de vanzare. Abilitatea de a intelege si de a anticipa nevoile clientului. Capacitatea de planificare si organizare a timpului independent. Cunostiinte de limba engleza la nivel mediu conversational. Cunostiinte operare calculator (MS Office, Microsoft Outlook). Posesor permis de conducere (categoria B). Disponibilitatea de a se deplasa in zona de care raspunde: Braila si Buzau.Descrierea jobului Promoveaza, prezinta si vinde sistemele / echipamentele de irigatii comercializate de companie, in conformitate cu standardele si politicile comerciale ale companiei. Stabiliteste intalniri cu clientii si pastreaza un contac
TITAN MACHINERY ROMANIA SRL

Manager De Proiect


Candidatul ideal Studii:-Studii superioare tehnice de lunga durata-Diploma Manager de proiect-Operare PC: Word, Excel, Powerpoint, Outlook-Experienta in utilizarea unui software dedicat (Microsoft, Microsoft Project Manager, Primavera Project Manager) constituie un avantajManager de proiect constructii civile si industriale-1 postManager de proiect intretinere si reparatii drumuri-1 postManager de proiect retele de alimentare cu apa si canalizare-1 postDescrierea jobului Planifica activităţile si subactivitatile şi stabileste jaloanele proiectului (faze determinante)Planifica utilizarea costurilor şi a resurselor operaţionale pentru proiectStabileste un sistem de monitorizare a executiei lucrarilorReprezinta societatea in discutiile cu benefiarii lucrarilorActualizeaza zilnic executia lucrarilor in functie de jurnalele de santier in software-ul dedicatPeriodic efectueaza vizite in santier pentru a verifica stadiul fizic al lucrarilorTransmite informatii legate de planul proiectului pen
DREAMS RIVIERA S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 665 de salarii introduse în Salario: 6700 RON/Luna

Manager Teritorial De Vanzari ( Tsm )


Candidatul ideal Profesionist, serios , punctual, comunicativ, inteligentDescrierea jobului Coordonarea echipei de vanzari din companie si dezvoltarea acesteiaCresterea portofoliului de clienti ai companieiIndeplinirea obiectivelor companieiMai multe informatii la interviuMasina , laptop , telefon, bonusuri
VALINST AGRICULTURE SRL

Tehnician Operatiuni Fibra Optica


Candidatul ideal • Cunostinte si experienta in domeniul retelelor de telecomunicatii (sudura/jonctionare/testare fibra optica, instalări, service, construcție retea).• Studii de profil tehnic (profesionala, liceu, postliceala).• Posesor carnet de conducere auto categoria B.Descrierea jobului • Realizeaza operatiunile necesare instalarii retelei de fibra optica pentru clienti: jonctare cabluri fibra optica, instalare echipamente specifice, testare fibra optica.• Asigura intretinerea retelei de fibra optica prin activitati specifice de control, masurare si diagnosticare a functionarii retelei.• Realizeaza operatiunile necesare construirii sau modificarii traseelor de retea in functie de proiectele realizate si de avizele obtinute.• Efectueaza deplasari in vederea realizarii lucrarilor de instalare, intretinere si modernizare a retelei de fibra optica.
RUART MANAGEMENT S.​R.​L.​

Tehnician Service


Candidatul ideal Studii medii (școală profesională sau liceu cu profil electric / electrotehnic)Planificarea timpului și prioritizarea activitățilorDorinta de dezvoltare, indiferent de etapa în care te afli în momentul de fațăCunoștințe de limbă engleză, nivel mediu / avansatCapacitatea de decizie și asumarea responsabilitățiiDisponibilitate pentru deplasări în străinătateAtitudine proactivăConcentrare pe calitateOrientare spre rezultateConsecvența în atingerea obiectivelorExperiență de minim 3 ani în domeniul electric/ electrotehnicDescrierea jobului Proiectele noastre sunt complexe, așa că vei face parte dintr-o echipă, alături de care vei realiza diferite instalații electrice, de exemplu sisteme de alarmă, de monitorizare sau de iluminat.Vei fi responsabil de operațiunile specifice derulării de cabluri, vei monta echipamente electrice la bordul navei. În responsabilitatea ta vor fi, totodată, realizarea și verificarea conexiunilor electrice, precum cele necesare pentru iluminat, adr
ALEWIJNSE MARINE GALAŢI SOCIETATE PE ACŢIUNI

Media netă estimată pe baza celor 76 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Tehnician


Scurta descriere a companiei Effective HR este o firma de recrutare si consultanta in domeniul resurselor umane.Venim cu o experiență de peste 20 ani în resurse umane în companii de toate mărimile, atât ca angajați cât și ca consultanți externi, iar dezvoltarea continuă este permanent pe lista noastră de priorități. 𝐂𝐞 𝐟𝐚𝐜𝐞𝐦?🔴 Recrutare și selecție🔴 Managementul resurselor umane🔴 Consultanță strategică în HR🔴 Proiecte de dezvoltare a organizației🔴 Servicii de optimizare CV si profil Linkedin, coaching de cariera Cerinte Candidatul Ideal:• Experienta in întreținere și service pentru imprimante, copiatoare, multifunctionale (instalare, configurare, diagnosticare, reparare echipamente), reparatii calculatoare, servere si retele de calculatoare.• Cunostinte solide depanare, intretinere si configurare imprimante, copiatoare, multifunctionale , fax-uri, plottere, atat laser cat si inkjet• Studii medii/superioare de preferat intr-un domeniu tehnic• Motivatie pentru invatarea conti
Effective Human Resources

Media netă estimată pe baza celor 5631 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Tehnician Service


Candidatul ideal - Absolvent invatamant superior de profil - constituie un avantaj- Experienta in domeniul masinilor agricole- Cunostiinte tehnice - mecanica, electrica, electronica, hidraulica- Dornic de a acumula permanent noi cunostinte- Capacitate de efort fizic si intelectual- Disponibilitate pentru deplasari si program flexibil de lucru- Abilitati de comunicare- Abilitati de lucru in echipa- Cunostinte de lb. Engleza nivel mediu/avansat- Cunostinte PC - Word, EXCEL, PowerPoint- Permis de conducere categoria B- deschis, proactiv, autodidact, centrat pe rezultateDescrierea jobului TEHNICIAN SERVICE- acordare de asistenta tehnica clientilor din zona de activitate- programarea si realizarea interventiilor service in teren sau la hala de reparatii- vizitarea clientilor, inspectarea utilajelor, intocmire necesare/comenzi reparatii- descarcarea, receptionarea si punerea in functie a masinilor/utilajelor- prezentarea si promovarea ofertelor de produse si servicii after-sales- participare
SERV CLASS S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 73 de salarii introduse în Salario: 4246 RON/Luna

Team Manager


Candidatul ideal Studii superioare sau medii; Experienta de lucru in domeniu constituie avantaj. Capacitate de analiza si sinteza in procesul decizional; Cunostinte bune de operare PC: Word, Excel; Orientare catre performanta; Capacitatea de analiză (capacitatea de înțelegere, interpretare și sinteză a elementelor esențiale dintr-un volum de informații); Abilitatea de a gestiona eficient timpul de lucru, de a organiza, planifica și prioritiza sarcinile de lucru; Capacitatea de a soluționa probleme.Descrierea jobului Recrutarea, coordonarea și controlul unei echipe proprii; Îndeplinirea obiectivelor lunare ale companiei; Organizarea și controlul activităților din zona alocată; Menținerea relațiilor cu clienții din portofoliu; Asigura respectarea confidentialitatii operatiunilor, respectarea normelor BNR si a normelor interne referitoare la operatiunile de creditare; Activități administrative.
FLEX FINANCIAL IFN SA

Media netă estimată pe baza celor 1354 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Hardware Engineer /​ Inginer proiectant


Scurta descriere a companiei Effective HR este o firma de recrutare si consultanta in domeniul resurselor umane.Venim cu o experiență de peste 20 ani în resurse umane în companii de toate mărimile, atât ca angajați cât și ca consultanți externi, iar dezvoltarea continuă este permanent pe lista noastră de priorități. 𝐂𝐞 𝐟𝐚𝐜𝐞𝐦?🔴 Recrutare și selecție🔴 Managementul resurselor umane🔴 Consultanță strategică în HR🔴 Proiecte de dezvoltare a organizației🔴 Servicii de optimizare CV si profil Linkedin, coaching de cariera Cerinte Studii: Superioare – profil electric / electrotehnic Experienta: minim 3 ani in proiectare electrica navala- Competentele postului:• Cunostinte utilizare softuri specifice de proiectare (E-PLAN / AUTOCAD) constitue un avantaj• Cunostinte referitoare la sisteme electrice si integrarea acestora, calculul elementelor instalatiilor electrice, tablouri electrice, actionari electrice, elemente de automatizare, tehnici moderne de realizare a instalatiilor electrice
Effective Human Resources
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.