20 Locuri de Munca Operator PC in Dragasani
20 Locuri de Munca Operator PC in Dragasani
Cauta printr-o varietate mare de joburi Operator PC in Dragasani si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.
Cauta printr-o varietate mare de joburi Operator PC in Dragasani si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.
Operator Pc - Introducere Si Validare Date |
Candidatul ideal Minim studi medii, cunostinte operare PC, experienta in domeniu constituie un avantaj, abilitati bune de comunicare, bine organizat, punctual, cinstit si fara cazier.Descrierea jobului Consilierе cliеnti.Incаsarе contrаvаloarе mаrfuri.Evidеntа gеstiunii.Beneficii:Bonusuri dе pеrformаntа, tichete de masa, salariu atractiv, asigurare medicala, contact de munca pe perioada nedeterminata, colegi tineri si dinamici, un mediu placut de lucru.
TECH DECO BUILD S.R.L.
Operator Date - Ofertare Si Participare La Licitatii |
Candidatul ideal Studii și experiență anterioară Studii superioare absolvite (diplomă de licență); domeniul tehnic reprezintă un avantaj Experiența pe un post similar reprezintă un avantaj Experiența în utilizarea SEAP și participarea la licitații publice constituie un avantajAbilități și competențe necesare Abilități foarte bune de operare PC Bună înțelegere a domeniului IT&C Competența de a analiza comparativ caracteristicile tehnice al unui echipament IT din ofertă versus specificațiile cerute de client Personalitate deschisă Excelente abilități de comunicare telefonică și în scris Atenție la detalii Capabil de a gestiona multiple proiecte concomitent Bine organizat, capabil să urmărească proiectele și sarcinile de lucru Optimist, pozitiv, energicDescrierea jobului Scop: Derularea activităților de operare date (ofertare, relația cu furnizorii, participarea la licitații), legate de activitatea de comercializare a produselor, serviciilor Edu Apps către unități de învățământAvem nevoie
EDU APPS SRL
Angajez Secretar Notarial/ Operator Calculator |
Angajez secretar notarial/ operator calculator. Cerinte: studii medii sau superioare, rezistenta la stres, capacitate de a lucra în echipa, capacitate de învățare rapida a profesiei, onestitate, loialitate, fire dinamica
Birou individual notarial Chirsanov Capanu Alexander Cristian
Vezi alte joburi relevante
Reprezentant Vanzari/operator Pc/casier Pariuri Sportive |
Candidatul ideal Reprezentant vanzari/Operator PC/Casier pariuri sportiveNe căutăm colegi în toată țara!Dacă îți dorești să începi o carieră în Vanzari, la STANLEYBET avem job-ul perfect pentru tine. Aplică acum și bucură-te de cel mai tare pachet de beneficii din industria pariurilor!✍🏻 CE AȘTEPTĂM DE LA TINE: - Să fii orientat(ă) către client și să ai o atitudine prietenoasă și pozitivă;- Să ai studii medii finalizate;- Să te descurci cu calculatorul;- Să fii atent(ă) la detalii și să îți asumi reponsabilitatea pentru succesul agenției tale.cel mai bine!Descrierea jobului Reprezentant vanzari/Operator PC/Casier pariuri sportive👔 CE VEI FACE: - Vei lucra cu un sistem de pariere foarte prietenos;- Vei emite și valida tichetele de pariere;- Vei interacționa cu clienții în procesul de vânzare al produselor de pariere, oferindu-le o experiență inedită.💰CE OFERIM:- Suntem singura casă de pariuri unde nu trebuie să înveți CODURI de pariere;- Salariu MAJORAT în funcție de experiența în do
WESTGATE ROMANIA
Programator / Operator / Programator Cnc In Olanda |
Candidatul ideal Experiență în domeniu de minim 3 ani Experiență în programarea utiliajului CNC Cunoștințe de arhitectură CAD/CAM (constituie un avantaj) Cunoștințe de setare echipament și ajustare program Cunoștințe de limba engleză la nivel conversațional (înțelegere și vorbire) Permis de conducere categoria B Experiență în interpretarea și înțelegerea desenelor tehnice în mod independent Interes pentru a colabora pe termen mediu și lung Capacitate de a lucra atât individual, cât și în echipăDescrierea jobului Lucrezi ca operator/programator CNC și dorești să te dezvolți profesional într-un mediu internațional? Dacă ai acumulat deja experiență semnificativă în operarea sau programarea mașinilor CNC, atunci ai ajuns în locul potrivit. Cu siguranță deții abilitățile necesare pentru a face diferența în industrie.Suntem aici pentru a contribui la îndeplinirea visului tău. Alături de noi ai șansa să te dezvolți într-un mediu internațional și să îți atingi potențialul maxim. Colaborăm cu c
COVEBO RECRUTARE S.R.L.
Area Sales Manager |
Candidatul ideal Join Our Team as an Area Sales Manager in the Power and Hand Tools Industry!Are you one of the best Romanian’s sales professional with a proven track record in the retail hardware/building materials sector? Do you thrive on building strong relationships and exceeding and new sales targets? If so, we want you to be a part of our dynamic team!Ideal Candidate Profile: Established Portfolio: The ideal candidate needs to have a solid portfolio of building material and retail hardware stores. The applicant needs to have strong ties to these stores. You stand out for having a thorough understanding of the Romanian market, including sales channels, market trends, and regional characteristics. Your history of achieving and surpassing sales targets demonstrates your relentless drive and motivation. Customer Focus: With exceptional negotiation skills and a customer-centric approach, you excel at managing and nurturing client relationships. Flexibility and Mobility: Willingness an
Tehnician Electromecanic |
Candidatul ideal Bergerat Monnoyeur, dealer-ul Caterpillar in Romania, angajeaza Tehnician Electromecanic pentru interventii pe teren.Pozitiile sunt cadrul diviziei de utilaje Caterpillar sau in cadrul diviziei de motoare si generatoare.Zona pentru care recrutam poate fi in orasele mentionate sau in vecinatate, masina de interventii poate fi utilizata si pentru naveta:Bucuresti - Mogosoaia, Constanta, Brasov, Timisoara, Craiova, Piatra Neamt.Studii medii tehnice de specialitate (electromecanică, mecanică industrială);Bune cunoştinţe de mecanică, electricitate/ electronică, hidraulică – pentru divizia de utilaje;Cunoștințe și experiență în domeniul electro–mecanic de minim 2 ani (atelier sau teren);Cunoștințe de operare PC (Word, Excel și programe specifice);Cunoştinţe minime de limba engleză – domeniul tehnic;Punctualitate, adaptabilitate, nivel ridicat de inițiativă;Atitudine orientată către client, corectitudine profesională, rigurozitate;Bună capacitate organizatorică;Permis de cond
BERGERAT MONNOYEUR SRL
Medic/tehnician Veterinar |
Candidatul ideal La Veterra, suntem intotdeauna in cautare de noi specialisti din domeniul veterinar.Daca iubesti animalutele si esti interesat/a de o noua oportunitate de job, dorim sa te cunoastem cat mai curand!Cautam o persoana care: Are studii finalizate in domeniul veterinar: medic veterinar, tehnician veterinar; Detine bune abilitati de comunicare si relationare; Poseda bune cunostinte de Microsoft Office; Are empatie, receptivitate, atentie si energie; Ofera ajutor, pasiune, zambet, implicare si respect.Descrierea jobului Farmacistul Veterinar va fi responsabil cu: Identificarea nevoilor clientilor, formularea de recomandari (produse farmaceutice, accesorii sau hrana), consiliere si fidelizare clienti; Informarea clientilor despre modul de utilizare al medicamentelor si potentialele riscuri sau efecte adverse; Eliberarea produselor farmaceutice, conform legislatiei in vigoare; Administrarea stocurilor si urmarirea termenelor de valabilitate ale produselor farmaceutice.Ce iti of
FARMAVET
Retail Relationship Banking Manager |
Candidatul ideal Echipa noastra cauta colegi cu experienta, pe partea de creditare si relationare cu clienti persoane fizice sau persoane juridice, dornici sa se dezvolte si sa evolueze profesional pe pozitii de Front Office, specializate pe un anume segment de clientela. Vei lucra intr-un mediu dinamic si placut, vei interactiona direct cu clientii externi si departamentele interne in vederea desfasurarii activitatii operationale.Esti potrivit/a pentru aceasta pozitie daca: Ai experienta bancara, de minim 2 ani, in aria de creditare persoane fizice sau juridice Ai studii superioare finalizate Ai cunostinte generale economice: bancare, vanzari, specificul si evolutia pietei financiar-bancare Ai cunostinte tehnico-comerciale specifice produselor bancare Cunosti legislatia romaneasca in materie de credite Ai abilitati de comunicare, iti place sa lucrezi cu oameni intr-un mediu dinamic Dovedesti initiativa si spirit de echipa Ai abilitati de vanzare si persuasiune, atentie la detalii Esti
BRD GROUPE SOCIETE GENERALE
Manager Financiar/expert Contabil In Ramnicu Valcea |
Candidatul ideal studii superioare in domeniul economic; experienta vasta in contabilitate (segmentul de productie); experienta in gestionarea si coordonarea activitatii contabile; foarte bune cunostinte de contabilitate, fiscalitate, legislatie; certificare CECCAR; bune competente de operare pc: Microsoft Office, programe de contabilitate; atentie la detalii, acuratete in lucru; capacitate de analiza si sinteza, implicare si seriozitate; abilitatea de a lucra eficient într-un mediu dinamic și de a respecta termenele limită; buna capacitate de coordonare si luare a deciziilor.Descrierea jobului coordoneaza echipa care inregistreaza documentele contabile în sistemul de operare; inregistreaza si verifica in contabilitate facturile de la clienti si furnizori, actele de casierie, deconturile si celelalte documente contabile ale societatii; efectueaza calculul, inregistrarea si declararea impozitelor si taxelor catre bugetul de stat; intocmeste declaratiile fiscale, balantele de verificare
JOB PARTNER S.R.L.
Team Leader |
Candidatul ideal Team LeaderAbia aștepți weekend-ul ca să pleci în drumeții, bicicleta îți este cel mai bun prieten sau ești cel care vorbește mereu despre sală și își îndeamnă prietenii să ți se alăture la antrenamente? Atunci, inima ta bate pentru sport! Felicitări, fără să îți dai seama, faci parte din echipa Decathlon. Pentru a intra oficial în echipa noastră, pe lângă acest criteriu major: este la fel de important să ai experiență în gestionarea unei echipe, să fii lider pentru echipa ta, nu șef. Asta înseamnă să îi inspiri pe cei din jur, să crezi în puterea exemplului și să crezi în ei. să știi că nu ne dorim să ai neapărat experiență în retail, ci să fii o persoană foarte responsabilă, orientată către acțiuni concrete și să fi avut reușite profesionale în activitatea desfășurată în trecut. trebuie să fii o persoană care se adaptează ușor la schimbări, este proactivă și atentă la nevoile clienților. reușești să știi să menții un echilibru între empatie și exigență în gestionarea
ROUMASPORT SRL
Tehnician It - Francesti, Jud. Valcea |
Candidatul ideal Experiență în domeniul IT sau cunoștințe în electronică și mecanică - reprezinta un avantaj; Nivel mediu de cunoștințe despre rețele, echipamente și servicii de rețea; Cunoștințe medii de instalare, configurare și troubleshooting sisteme de operare; Cunoștințe hardware (troubleshooting și funcționalitate) pentru echipamente tehnice; Capacitate de asimilare rapidă a informațiilor; Abilitati bune de comunicare si de lucru in echipă; Abilitati de analiza, planificare si prioritizare a activitatilor; Capacitate de a lucra sub presiune; Permis categoria B; Engleza - nivel mediu.Descrierea jobului Desfășoară activități de asistență tehnică și mentenanța echipamentelor de cântărire și etichetare; Asigură configurarea/ instalarea/ diagnosticarea/ reparația sistemelor de cântărire și etichetare; Asigură instruirea operatorilor; Colaborează cu ceilalți membri ai echipei tehnice în vederea organizării activităților zilnice și a programării intervențiilor; Crează layout-uri pentru
CARMISTIN INTERNAŢIONAL SRL
Manager Mesopotamia Ramnicu Valcea - Shopping City |
Candidatul ideal ManagerCandidatul ideal pentru Mesopotamia este o persoană deschisă, amabilă, pozitivă care își dorește să învețe zi de zi. Să iubească interacțiunea cu oamenii și să creeze un loc plăcut pentru angajații din echipa sa. Să acorde respect clienților, partenerilor și furnizorilor cu care interacționează. Îți dorești să faci parte din echipa Mesopotamia din Râmnicu Vâlcea - Shopping City? Așteptăm CV-ul tău, aplică în formularul de mai jos.Descrierea jobului Manager- Coordonarea echipei- Capacitatea de a motiva echipa- Organizarea punctului de lucru- Atitudine pozitiva si conciliantă în relațiile cu clienții și colegii- Coordonarea programelor de instruire/training ale personalului- Organizarea programului de lucru a personalului- Menținerea relației cu furnizorii- Urmărirea calității preparatelor, cantitativ și calitativ- Stabilirea necesarului de materii prime/ marfuri, necesare restaurantului- Experiență în domeniu și studiile superioare reprezintă un avantajCe oferim:
SET-CORPORATION SRL
Morar, Ajutor De Morar, Tehnician Morarit |
Candidatul ideal Experienta in domeniu constituie avantaj;Abilitati dе comunicare, organizare, lucru in echipa;Cunostiinte privind tehnologiile de macinare a cerealelor;Posibilitate de invatare si perfectionare.Descrierea jobului Raspunde de verificarea parametrilor tehnologici pe tot fluxul de productie;Raspunde de fluxul tehnologic in conformitate cu normele si procedurile companiei;Monitorizează functionarеa corespunzătoare a еchipamеntеlor pе liniile tеhnologice;Supravegheaza operatiile de igienizare aferente instalatiei de productie;Disponibilitate pentru program de lucru in ture;Beneficii: pachet salarial motivant,tichete de masa, decontarea integrala a transportului, asigurare privata de sanatate, plata ore suplimentare, acordare prime si produse cu ocazia sarbatorilor.
BOROMIR IND SRL
Manager De Librarie Ramnicu Valcea |
Candidatul ideal Începe cu noi următorul capitol!Căutăm pe cineva care să iubească oamenii & cărțile la fel de mult ca noi. Cineva care își dorește să contribuie la dezvoltarea comunității Cărturești.Cineva care să ne povestească ce ecranizare merită văzută și ce piesă de teatru nu trebuie ratată, ce festival i-a făcut vara mai frumoasă și ce carte ar trebui să luăm cu noi în vacanță. Cineva care se înțelege bine cu cititorii și vorbește pe limba lor.Căutăm un bun observator al naturii umane, pe cineva care știe cum să pună problema, cum să gestioneze, să prioritizeze sarcinile și să le transmită oamenilor din echipă, cum să facă planuri într-o echipă și să sărbătorească în echipă. Cineva cu experiență de leadership și managementul oamenilor de cel puțin doi ani într-un domeniu din retail. Un om care înțelege un plan de business și se ghidează după indicatorii de performanță. Care știe să scrie e-mailuri și rapoarte în Excel, dar și să vorbească cu oamenii pe care îi coordonează.Căutăm
DIRECT CLIENT SERVICES SRL
Specialist AchiziȚii |
Candidatul ideal Vrei să te alături unei companii de succes și să îți transformi pasiunea pentru achiziții în rezultate remarcabile?Căutăm un coleg dinamic și plin de viață pentru a se alătura echipei noastre în calitate de Specialist Achiziții.Dacă te consideri un maestru al negocierilor și al identificării celor mai buni furnizori, suntem nerăbdători să te avem alături de noi!Descrierea jobului Cum arată candidatul ideal: Studii superioare absolvite; Experiență demonstrată în domeniul achizițiilor constituie un avantaj; Abilități excelente de negociere și comunicare; Abilități bune de planificare, organizare și gestionare a timpului; Orientare către calitate și eficiență; Cunoștințe MS Office (excel, baze de date, rapoarte);Responsabilități: Identificarea, evaluarea și selectarea furnizorilor în conformitate cu cerințele companiei și politicile de achiziții; Urmărește mișcarea stocurilor (intrări de marfă de la furnizori și ieșiri de marfă de la Magazie către secțiile beneficiare); C
DIANA SRL
Specialist Resurse Umane |
Candidatul ideal Te asteptam sa faci parte din echipa noastra daca ai studii de specialitate, esti o persoana placuta, ai abilitati excelente de comunicare,relationare si ai :-Cunostinte avansate de operare MS Office (Excel) si in softurile de salarizare (NEXUS constituie un avantaj);-Foarte bune cunostinte de legislatie cu aplicare in domeniul Resurselor Umane;-Foarte bune abilitati de organizare, atentie distributiva, dinamic, atitudine deschisa in relatiile cu angajatii-Curs de Inspector Resurse Umane (constituie un avantaj);-Studii superioare Economice sau de domenii conexe;-Limba engleza – nivel mediuDescrierea jobului Responsabilitati:-Realizarea documentelor legale privind intocmirea/ modificarea/ incetarea contractelor individuale de munca;-Procesarea si administrarea corecta a tuturor aspectelor legate de salarizare, inclusiv calcularea salariilor, bonificatiilor, deducerilor si retinerilor legale;-Verificarea datelor salariale pentru asigurarea acuratetii si conformitatea cu
STALEX LOGISTIC FMCG S.R.L.
Montator / Tehnician In Instalatii Hvac |
Candidatul ideal Montatori, tehnicieni si ingineri in instalatii HVAC (aer conditionat, climatizare, ventilatie si incalzire) - calificati si necalificati.Candidatul ideal:• Cunoaste realizarea si functionarea diverselor tipuri de instalatii AC si ventilatii;• Detine permis de conducere;• Are spirit de echipa;• Este apt pentru lucrul la inaltime;• Cu sau fara experienta in domeniu;• Disponibilitate la deplasari;• Permis auto cat. B.Descrierea jobului Montatori, tehnicieni si ingineri in instalatii HVAC (aer conditionat, climatizare, ventilatie si incalzire) - calificati si necalificati.Responsabilitati:• Participarea si efectutarea lucrarilor specifice de montaj aer conditional climatizare rezidential, comercial si industrial;• Partiziparea si suparea fazelor de lucrari pe tipuri de proiecte alocat;• Participarea la lucrari de mentananta ( revizi si intervente pentru instalatii HVAC);• Analizeaza si alege solutii tehnice pentru instalatii de aer conditionat, ventilatie si climatizare;•
TIN LAVIR SERV S.R.L.
Store Manager | Arsis Partener Vodafone |
Candidatul ideal Ai experiența în Retail sau în coordonarea unei echipe, și:- Bune abilități de vânzare și negociere?- Ești convingător/oare și creativ/ă?- Ai o bună capacitate de a gestiona oameni și situații dificile?- Abilități de comunicare și interelaționare la toate nivelurile?- Abilități de lucru cu calculatorul: Word, Excel, E-mail?Atunci te așteptăm să te alături echipei noastre!Descrierea jobului Ce vei face în rolul de Store Manager?- Vei coordona și dezvolta cea mai bună echipă de vânzări, în vederea realizării target-ului lunar.- Vei gestiona relațiile cu clienții critici/ cheie în scopul facilitării procesului de vânzare;- Vei implementa programe de vânzare (locale și naționale) pentru atingerea obiectivelor de vânzări și pentru oferirea unei experiențe consistente și memorabile clientului;- Vei asigura o comunicare eficientă și bunul mers operațional între magazine și celelalte departamente pentru a susține realizarea obiectivelor magazinului si companiei, atât pe termen
ARSIS TRADING SRL
Area Sales Manager - Oltenia Si Banat |
Candidatul ideal La Romstal ne dezvoltăm împreună, atât în România cât și în Europa!Colegii noștri din departamentul vânzări au devenit cei mai buni specialiști în domeniul instalațiilor și te așteaptă alături dе ei!Acest job ți se potrivește dacă: Ai experiență în vânzări; Comunici ușor cu ceilalți, te adaptezi și poți să convingi ușor; Ești o fire energică, orientată spre rezultate și spre învățare; Ești preocupat/ă să construiești și să dezvolți relații puternice cu clienții; Ai permis categoria B și îți place să ai un job activ, pe teren.Descrierea jobului Rоlul Jobului: Vei oferi suport în realizarea obiectivelor Consilierilor de Vânzări Showroom și te asiguri de atingerea obiectivelor de vânzări și a marjei comerciale pentru produsele Diviziei Sanitare și Ceramice din zona alocată; Colaboreazi cu Directorii de magazine și filiale pentru menținerea corectă a standardelor de expunere în cadrul showroom-urilor; Asiguri suport în pregătirea tehnică și comercială a CVS; Vei raspunde d
ROMSTAL IMEX SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou.
Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Cautari populare
Ordonează după: