Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Operator PC in Oradea

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Operator PC in Oradea

Cauta printr-o varietate mare de joburi Operator PC in Oradea si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Operator PC in Oradea si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Operator Pc - Facturist


Candidatul ideal Cerinte :Cunostinte de operare PC - avansatExperienta in facturare, creare de awb, comenzi de transport - avantajAbilitati de comunicareLimba engleza - nivel mediu-avansat (scris si vorbit)Atentie la detaliiSeriozitate, responsabilitate, corectitudine, amabilitatePachetul microsoft office (Word, Excel)- avantajDescrierea jobului Aceasta trebuie sa se ocupe de facturare , pregatirea comenzilor , trimiterea prin curier , etc .Beneficii:Program flexibilLucrul intr-o echipa in plina formare
JOSHUA TRANS S.​R.​L.​

Operare Date Calculator (contabilitate Primara - Gestiune)


Candidatul ideal Noul Woodest, fabrică de mobilă în plină expansiune și lider în industrie, își extinde echipa și caută Operator date Calculator (Contabilitate Primara – Gestiune) pentru a se alătura echipei noastre. Candidatul Ideal:• Experienta minim 1 an in contabilitate primara (avantaj Contabilitate-gestiune)• Cunoștințe de operare PC și abilități în Microsoft Office (Excel)• Persoană organizată, serioasă, atentă la detalii și cu spirit de echipă• Capacitate de invatare rapida• Experiență anterioară în domeniul reprezinta un plusDescrierea jobului Beneficii:• Program de lucru: Luni - Vineri, 7:30 - 16:00• Transport gratuit asigurat de către companie• Bonuri de masă în valoare de 30 RON• Pachet salarial competitiv• Mediu de lucru dinamic și stimulant• Oportunități de dezvoltare profesională în cadrul unei companii de prestigiu
NOUL WOODEST S.​R.​L.​

Facturist - Operator Calculator


Candidatul ideal Cerinte :Cunostinte de operare PC - avansatExperienta in facturare, creare de awb, comenzi de transport - avantajAbilitati de comunicareLimba engleza - nivel mediu-avansat (scris si vorbit)Atentie la detaliiSeriozitate, responsabilitate, corectitudine, amabilitatePachetul microsoft office (Word, Excel)- avantajDescrierea jobului Intocmeste diverse rapoarte legate de activitatea de facturare si colectare debite;· Ofera informatii clientilor despre debit, factura si modalitati de plata;· Primeste si expediaza corespondenta (prin curierat, posta, e-mail); distribuie corespondenta catre destinatarii din cadrul firmelor;· Arhiveaza si tine evidenta actelor societatilor (facturi clienti, facturi furnizori, etc);
ALUCIM LOGISTIC S.​R.​L.​

Operator Magazin Online


Candidatul ideal Cautam o persoana serioasa si organizata, orientata catre rezultate si atentie la detalii. Daca esti pasionat de industria digitala, te asteptam cu entuziasm sa faci parte din echipa noastra dinamica. Experienta pe o pozitie similara in cadrul unui magazin online, constituie un avantaj. Organizata, punctuala si constructiva; Cunoasterea platformei Prestashop sau a unei platforme e-commerce asemanatoare; Persoana cu atitudine pozitiva, sociabila, care intretine o buna comunicare cu clientii si colegii ; Capacitate de orientare virtuala – cautarea si gasirea informatiilor relevante din mediu online intr-un timp cat mai scurt ; Abilitati de copywriting si creativitate – necesare in scopul completarii descrierilor si specificatiilor produselor pe care le documenteaza; Cunostiinte de operare pachet Office; Descurcareata si persistenta; Cu deschidere spre noi oportunitati de invatare, dornica spre dezvoltarea personala si profesionala.Descrierea jobului Crearea si editarea d
MORAMI SRL

Media netă estimată pe baza celor 469 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Operator Date - Ofertare Si Participare La Licitatii


Candidatul ideal Studii și experiență anterioară Studii superioare absolvite (diplomă de licență); domeniul tehnic reprezintă un avantaj Experiența pe un post similar reprezintă un avantaj Experiența în utilizarea SEAP și participarea la licitații publice constituie un avantajAbilități și competențe necesare Abilități foarte bune de operare PC Bună înțelegere a domeniului IT&C Competența de a analiza comparativ caracteristicile tehnice al unui echipament IT din ofertă versus specificațiile cerute de client Personalitate deschisă Excelente abilități de comunicare telefonică și în scris Atenție la detalii Capabil de a gestiona multiple proiecte concomitent Bine organizat, capabil să urmărească proiectele și sarcinile de lucru Optimist, pozitiv, energicDescrierea jobului Scop: Derularea activităților de operare date (ofertare, relația cu furnizorii, participarea la licitații), legate de activitatea de comercializare a produselor, serviciilor Edu Apps către unități de învățământAvem nevoie
EDU APPS SRL

Angajez Operator Introducere Date


Firmă cu experiență, angajăm studenți-studente(inclusiv masteranzi) part-time( 4ore) pentru introducere date în calculator. Oferim mediu plăcut de lucru și salariu atractiv. Cerințe: -Atentie la detalii -Cunoștințe word și excel nivel mediu -Cunostințele de saga reprezintă un avantaj (dar nu sunt obligatorii) -Program flexibil 4 ore între 8 și 17 -Posibilitate angajare full-time după o perioadă de timp
TML Consultancy Services

Angajam Operator Calculator


Indigo Copy Center SRL angajam personal copy shop pentru diferite puncte de lucru.Orar flexibil, calificare la locul de munca.
indigo copy center
Vezi alte joburi relevante

Tehnician intretinere si reparatii


Companie verificată
Aplica rapid
DescriereaCandidatul ideal:- Absolvent de studii medii (școală profesională sau curs de calificare profesională)- Studii medii- Permis de conducere cat. B.- Bun spirit organizatoric.- Cunostinte tehnice solide.- Familiarizat cu echipamentele liniei de productie (masini cu comanda numerica), cunoștințe de echipamente electrice Responsabilitățile postului- executarea mentenantei corective (repararea echipamentelor) conform cererilor productiei- executarea planului de mentenanta preventiva (revizii)- imbunatatirea continua a planului de mentenanta preventivea conform evolutiei starii echipamentelor (in urma analizei rezultatelor din fisele de verificare)- urmarirea si verificarea modului de functionare al echipamentelor- elaborarea necesarului piese de schimb- asigurarea si mentinerea curateinei la locul de munca- remedierea oricaror defectiuni de natura mecanica, pneumatica si hidraulica survenite asupra masinilor- folosirea stivuitorului- operare PC - prezinta avantaj- permis categ
CALIP ROMANIA SRL

Manager/​Consilier despagubiri accidente rutiere


Companie verificată
Aplica rapid
Căutăm un manager/consilier ca tine! Dacă te atrage ideea de a lucra într-o companie care pune preț pe talentul tău și care este dispusă să investească în pregătirea ta profesională, suntem convinși că merită să aplici. În plus, dacă esti o persoană: - perseverentă, dinamică, orientată către rezultate;- cu spirit antreprenorial;- care deține o capacitate de analiză și sinteză;- cu abilități de comunicare și negociere;- care merge înainte, indiferent de obstacole;- ești mai mult decât binevenită în echipa! Descrierea jobului: - Venim în sprijinul persoanelor vătămate sau a familiilor persoanelor decedate în accidente rutiere, acordându-le asistență pentru obținerea despăgubirilor cuvenite, de la societățile de asigurări. Responsabilitățile tale: Manager:- Recrutarea și selecția candidaților în vederea dezvoltării echipei;- Planificarea și organizarea activității;- Coordonarea, monitorizarea și evaluarea activității echipei;- Pregătirea și formarea deprinderilor specifice activității de
Serar Invest Consult SRL

Technical Sales Engineer (Experience with Selling Industrial Equipment


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 7000 LEI pe lună
Education: Higher education - Mechanical Engineering, Machine Construction, Material Science, or Materials/Strength Engineering Requirements: Technical English language proficiency - advanced level, German language is a plus;Advanced PC skills;Availability to travel;Driver's license category B;Experience with ERP system - advantage;Minimum 1 year of experience working with quality control equipment and sales of industrial equipment, mechanical loading machines; for metals, plastics, composites, rubber, paper, and cardboard; Activities: Promote the company's products;Achieve sales targets;Manage and develop the customer portfolio;Implement sales policies established by the regional manager;Negotiate sales terms, deliveries, and payments;Participate in symposiums, seminars, and exhibitions;Prepare offers;Present product features and provide technical consultancy (at the client's location, via email, or phone);
ITalent Hub SRL

Tehnician responsabil afacere,​ metode logistica


Companie verificată
Aplica rapid
DESCRIERE - Urmărirea livrărilor și gestiunea întârzierilor;- Pregătirea de CMR-uri și avize de insoțire a mărfurilor;- Organizarea și administrarea expedițiilor în țară și în străinătate către clienți;- Rezolvarea reclamațiilor de livrări defectuoase;- Întocmirea de rapoarte și analize. Candidatul ideal: - Capacitate de organizare și asimilare rapidă a informațiilor;- Persoană dinamică, analitică, organizată, perspicace și responsabilă;- Experiența în activități de logistică prezintă un avantaj Beneficii: - salariu motivant- munca în cadrul unei echipe tinere într-un mediu cu dotări de ultima generație- tichete de masa în valoare de 30 lei/zi
CALIP ROMANIA SRL

Tehnician sisteme de securitate


Companie verificată
Aplica rapid
 Ești o persoană energică și adaptabilă? Ești pregătit sa accepți provocări noi alături de o echipă dinamică si profesionistă? Ai studii in domeniul electric si crezi că te-ai putea specializa și pe instalarea echipamentelor de securitate și antiincendiu? Căutăm candidatul potrivit pentru funcția de TEHNICIAN IT. Putem crește și evolua împreună dacă te hotărăști să intri și tu în echipa NEXIA! Ce vei face alături de noi?Responsabilitățile tale principale vor fi cablarea și instalarea sistemelor de:supraveghere video;date - voce;alarmă;detecţie incendiu;control acces. Te potrivești in echipă dacă ai:studii medii absolvite, în domeniu tehnic sau electric;cunoștințe în cablare și instalare echipamente (constituie un avantaj);disponibilitate de lucru la înălțime;disponibilitate pentru deplasări;permis de conducere cat. B (opțional). Ce îți vom oferi:contract de muncă pe perioadă nedeterminată;diurnă pentru deplasări;instruire și calificare la locul de muncă;pachet salarial a
NEXIA CONSULTING SRL

Design Engineer (inginer Proiectant)


Candidatul ideal You are the ideal candidate, if you use the most of the following:General-purpose IT tools;3D Modeling/Simulation tools/ Robotics applications / Layout Design;Mechanical design - Concept Phase, 3D;Ergonomics evaluations;NC management;Open Issue Management;Payload assessment;Design For Manufacturing and Assembly;Technical reports creation;Change Management;FEA (Finite Element Analysis);Safety and risk assessment analysis;Standard FMEA / design FMEA / process FMEA;Analysis and test for cost reduction;Simulation software (is preferred);Chain dimension calculation (is preferred);Technical University degree in specific Engineering;English - B2 level;Second language is recommended.Descrierea jobului We are looking for Design Engineers, who wants to develop a career in the following fields:Mechanical Design:Concept design, assembly drawing & BOM development, detail drawing and manufacturing specific definition, development and design of mechanical structures and components fo
S.​C.​ COMAU ROMANIA S.​R.​L.​

Tehnician Mentenanta


Candidatul ideal Cerinţe: experiență în domeniu minim 1an; studii medii, specializare electrică, electromecanică sau mecanică; experiența în industria alimentară reprezintă un avantaj; viteză dе reacție și dе luare a deciziilor în cazul defecțiunilor majore. cunoștințe echipamente și acționări hidraulice/pneumatice (citire, interpretare și execuție scheme electrice), automatizări. constituie avantaj - operarea de agregate si echipamente frigorificeDescrierea jobului Rеsponsаbilităţi Tehnicianului de mentenanta: verifică instаlаțiilе еlеctricе / mеcanice și lе mеnține pеrmanent în stаrе dе funcționаrе și sigurаnță, notareа pаramеtrilor de functionаrе in regsitrul zilnic de vеrificаri; efеctuеază intervenții de urgență lа sistеmele tehnice de natură electrică / mecanică, asigură efectuarea inspecțiilor periodice (lunare) asupra instalațiilor electrice / mecanice, efectuarea verificărilor zilnice ale instalațiilor din clădire; efectuarea mentenanței permanente în cadrul obiectivului; răsp
FRESCOVERDE SRL

Media netă estimată pe baza celor 155 de salarii introduse în Salario: 3800 RON/Luna

Business Developer Transport/​logistica


Candidatul ideal - minim 1 an experienta pe un post similar;- bune abilitati de vanzare, negociere si comunicare;- disponibilitate pentru deplasari;- dorinta de colaborare pe termen lung;- cunoasterea unei limbi straine de circulatie internationala (engleza/italiana/germana);Descrierea jobului - identificarea potentialilor clienti si dezvoltarea portofoliului de clienti;- gestionarea vanzarilor, urmarind constant atat cresterea volumului acestora cat si satisfactia clientului;- vizitarea clientilor periodic in scopul mentinerii bunei relatii cu acestia;- implementarea politicii de vanzari cu urmarirea lunara a atingerii targetului de vanzari si realizare a obiectivelor;- monitorizarea pietei si a concurentei;Beneficii :- salarizare atractiva (salariu fix + procent + bonusuri in functie de performante);- masina, laptop, telefon;
TRANS ARGO LOGISTICS SRL

Asistent Manager - Departament Comercial


Candidatul ideal experienta in contabilitate primara constituie avantaj persoana dinamica ,foarte bine organizata sociabila,abilitati deosebite de comunicare orientata spre atingerea obiectivelor persoana pasionata de ceea ce face capacitate de gestionarea a unui volum de informatii detaliate abilitate de comunicare,organizare in echipa atitudine constructiva,perseverenta si gandire practica cunostiinte de operare pachet Office,avansat ExcelDescrierea jobului mentine relatia cu clientii on line, verifica plasarea comenzilor,comunicare pe online intocmeste rapoarte urmarirea si monitorizarea fluxului de comenzi implementarea contractelor in derulare si desfasuarea activitatilor cu caracter comercial coordonarea activitatilor zilnice ,identificarea si solutionarea problemelor aparute mentinerea relatiilor cu clientii/furnizorii documentarea cu privire la reglementarile in domeniul specific de activitate participa la initierea si intocmirea de noi proiecte in cadrul firmei emite documente
ALMA KERT S.​R.​L.​

Payroll Specialist


Candidatul ideal Our growing company is searching for experienced candidates for the position of Payroll Specialist. If you are looking for an exciting place to work and if you can provide comprehensive, ongoing and proactive support for all inquiries pertaining to payroll system functionality, payroll compliance and best practices, please take a look at the list of qualifications below.Let's meet if you have these skills:· Proven experience as a Payroll Specialist or similar role (minimum 2 years);· Very good knowledge of legislation and regulations of the field;· Strong knowledge of Microsoft Excel and other MS office tools;· Fluency in English;· Capability of exercising extreme discretion;· Self-motivated with the ability to work independently and in a team environment;· Strong organizational and analytical skills needed;· Excellent interpersonal and communication skills;· Must possess a positive “can do” attitude and willingness to learn new things.Descrierea jobului What you w
ANDREAS STIHL POWER TOOLS

Media netă estimată pe baza celor 304 de salarii introduse în Salario: 4800 RON/Luna

Tehnician Service Atm - Oradea


Candidatul ideal Cunostinte teoretice si practice in domeniul IT electronica si calculatoare- entrylevelIndemanare si experienta pentru activitati de reparatii mecaniceSerios, profesionist, adaptabil la noi tehnologi,team player, rezistent la stress, activ.Canditatul trebuie sa fie o persoana agreabila in relatiile cu Clientii Companiei.CARNET DE CONDUCERE categoria B -OBLIGATORIUDescrierea jobului Activitati de Service pentru echipamente destinate platilor electronice din sistemul bancar(ATM si POS)Compania efectueaza recrutari pentru posturile de Inginer Electronist/ Tehnician teren
AIM SOLUTION SERV S.​R.​L.​

Manager Proiect


Candidatul ideal Competențe necesare:Cunoaste legislatia privind derularea proiectelor in domeniul constructiilorCunoaste principiile de baza privind contracteleCunoaste procedurile de lansare a cererilor de oferta, de primire, inregistrare si deschidere a ofertelor; metodele de analiza si procedurile de selectie a ofertelorCunoaste sistemul de control financiarCunoaste metodele si procedurile de asigurare a calitatii, aplicabile la domeniul proiectului;Poseda aptitudini de interrelationare, de a conduce si de a motiva oameniiPoseda aptitudini de planificare, organizare si control al activitatiiPoseda aptitudini de luare de decizii si are initiativaDescrierea jobului Sarcini și responsabilități:- Este responsabil pentru implementarea cu succes a activitatilor proiectului si atingerii rezultatelor planificate in proiect- Propune, alege si adapteaza setul de proceduri si formulare (metodologia) de proiect dupa care se va derula proiectul- Supravegheaza desfasurarea saptamanala a proiectu
SANDORLUKACS CONSTRUCT S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 1022 de salarii introduse în Salario: 6568 RON/Luna

Specialist Ehs


Candidatul ideal Studii superioare tehnice;Experienta de minim 2 ani pe un post similar;Experienta in companie de productie cu un numar de minim 300 salariati;Curs specialist in managementul deseurilor sau responsabil mediu;Curs în domeniul sanatatii si securitatii in munca: (80 ore);Curs in domeniul situatiilor de urgenta: cadrul tehnic PSI (40 ore);Cunostinte de operare PC (Excel, Outlook, Word, Power Point);Cunostinte de limba engleza nivel mediu;Cunoasterea principiilor, practicilor si procedurilor referitoare la activitatile specifice de Mediu; SSM si SU;Cunoasterea legislatiei si standardelor de specialitate pe linie de Mediu; SSM si SU;Abilitati de comunicare si prezentare;Spirit organizatoric;Capacitate de analiza si sinteza;Responsabilitate si integritateDescrierea jobului Responsabilitati in gestionarea deseurilor si transmiterea raportarilor lunare conform prevederilor legale,Intocmirea registrelor si a formularelor de transport specifice;Elaborează si actualizează ori de ca
HANNING MOTORS ROMANIA S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.